2 saamaani unta, 13.10. ja 14.10.2021

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

2 saamaani unta, 13.10. ja 14.10.2021

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*
Ennen kuin menin ti-ke välisenä yönä nukkumaan, noin puolenyön aikaan, rukoilin lyhyesti olohuoneen lattialla ja pyysin Jumalalta että hän antaisi vaikka jonkun unen, jos Hän haluaisi jotakin minulle näyttää, tai antaa ymmärrystä. En kyllä tosin hirveästi odotanut unta saavani, sillä todella harvoin saan unia jos niitä erikseen olen pyytänyt.

Uni oli lyhyt, sain se aamulla, juuri ennen heräämistäni.

UNI :

" Olin hieman pitemmän pöydän äärellä istumassa ja kanssani istui pöydän eri puolilla muitakin miehiä, noin 6-8 kaikkiaan. Miehet olivat sotilaspuvuissa, sellaisissa sarkavaatetyyppisissä, ei mitään helyjä vaan aika arkiset. Väriltään asut olivat sellaisia kuin 1.maailmansodan oli mm. Yhdysvaltojen , ja kai myös Ison-britannian, sotilailla, sellaisia ruskeita, hieman tummemman ruskeita väriltään, tuli mieleeni siirtomaa-ajan sotilasvaatteet. Miehet olivat upseereita.

Vastapäätä minua olevalla seinällä oli ikkunoita joista näkyi hyvin ulos.

Yht´äkkiä näin "ohjuksen" tulevan ulkopuolella vasemmalta oikealle, se oli sellanen hopean värinen, mutta ei silti ollut aivan normaalin ohjuksen näköinen, se oli pyöreämpi ja paksumpi kuin normaali ohjus, en osannut tätä itsellenikään kunnolla vielä tuolloin selittää.

Nousin salamannopeasti tuoliltani ylös ja ja osoitin oikealla kädelläni ja etusormellani "lentävää ohjusta", ja huusin kuuluvalla äänellä "OHJUS !!!"

Miehet nousivat heti ylös ja kääntyivät katsomaan ulos.

Unessa istuin melkein samantien alas istumaan.

Sitten, melkein välittömästi istuuduttuani alas näin taas tismalleen samanlaisen "ohjuksen" tulevan taas vasemmalta oikealle.

Nousin samalla lailla nopeasti ylös ja huusin taas kovaan ääneen sormellani ohjuista osoittaen ; " OHJUS !!! "

Nyt huomasin unessa jonkun "seuraavan/ajavan takaa" tätä "ohjusta", se oli muodoltaan jotenkin pyöreähkö, vihertävä, sellainen kuin kupari on patinoituessaan, en ymmärtänyt mitä näin.

Uni päättyi. Yleensä aina kirjoitan saamani unet ylös mahdollisimman tarkkaan, mutta nyt en niin tehnyt. Ajattelin, että olikohan tämä Jumalalta, vaikka itse asiassa melkein aina silloin epäilen unen alkuperää kun se nimenomaan on juuri Jumalalta saatu, tämä on omalla kohdallani enemmän sääntö kuin poikkeus.

Ajattelin, että annan nyt olla sillä muistan kyllä unen varmasti jonkun aikaa, jos vaikka sitten sen muistiin vielä kirjoittaisi.

----------------------
----------------------


Seuraavana yönä nukkumaan mennessäni, samaan aikaan kun edellisyönä, rukoilin uudestaan olohuoneen lattialla ja kysyin Jumalalta että voisiko Jumala antaa vaikka vahvistuksen edelliseen uneen, tai jotakin mikä antaisi siihen ymmärrystä, jos uni oli ollut Jumalalta.

No, nyt taas epäilin, ja vielä enemmän kuin edellisyönä, että tuskin Jumala minulle nyt ainakaan mitään antaa. No, taas olin väärässä.

UNI :

"Tässä unessa alku oli hyvin sekavaa, kuljin kotikaupunkini katuja lapsuuden maisemissa muutaman henkilön seurassa. Tämä unen vaihe oli sekavaa, sellaista alustusta varsinaiselle unen pääsanomalle.

Seuraavaksi olin unessa veljeni kanssa, vierellä oli pari junanvaunua, aika ruppasia, päällämme oli työvaatteet, käsitin olevamme ratatyöporukassa, odotimme kai jotakin.

Veljestäni ja minusta eteenpäin, noin 100 metrin päässä, näin valtavan metallisen rakennelman, jota en heti ymmäränyt mikä se oli. Kuvailen sitä niin että kuin jokin suuri rakennelma leikataan keskeltä tai päästä poikki, niin silloin kaikki "sisuskalut" näkyy, tai rakennelman "poikkileikkaus".

Rakennelma oli noin 70 metriä korkea, terästä, ruskeaa, sanoisin sellaista ruosteen ruskeaa, vaikka en tiedä oliko se ruostetta, mutta väriltään sinne päin.

Rakennelma "katto" eli yläosa, täysin sileä, tasainen. Rakennelman sisällä näin olevan jonkun toisen teräksinen suuren esineen, muodoltaan aivan kuin alasin, jota sepät käyttävät työssään.

Tuo suuri rakennelma oli valtava alus, joka oli telakalla, kuivalla maalla, tukirakenteiden tukemana.

Tämä "alasimen muotoinen" metallijärkäle, oli laivan siirtämiseen tarkoitettu VASTAPAINO, joka liikkuessaan siirtäisi voimallaan/massallaan tuon suuren aluksen veteen.

Tuo vastapaino lähti hitaasti työntymään aluksen sisällä ja samalla tuo suuri alus alkoi hitaasti liikkua eteenpäin. Unessa minulla oli jotenkin epävarma olo, että "onkohan tässä jotain ???...huonoa tiedossa ??"....

Vastapaino oli siirtynyt nyt pitkälle aluksen sisälle, mutta ei ollut tullut aluksen toisesta päästä ulos, siis pitkittäisuunnassa, nyt alus oli siirtynyt tukirakenteitaan tosi pitkälle, ja olisi pitänyt homman olla kohta selvä.

Alus pysähtyi, ja hieman nytkähti. Nyt minä unessa ajattelin ettei tästä hyvä seuraa....

Alus alkoi kallistua "nokka edellä", ei siis sivuttain....ei paljoa mutta vähän....minä ja veljeni otimme tässä vaiheessa jalat alle, ja aloimme juoksemaan turvallisemmalle etäisyydelle....unessa koko ajan mietin että pitäisi ottaa kameralla kuvia,tai että pitäisi filmata videolle..tätä mietin, mutta en kerinnyt....alus alkoi nyt kaatua kyljelleen, ja seuraavan kerran kun käännyin taakseni katsomaan oli alus kadonnut, ei ollut edes suurta romukasaa maassa,vaikka niin olisi olettanut olevan. "

Uni päättyi.

........

Kun heräsin, niin heti ymmärsin mistä oli kysymys, ja sen, että ensimmäinen uni liittyi kiinteästi tähän toiseen. Ja, myös sen myöhemmin huomasin, että Jumala oli vaikuttanut etten heti kirjoittanut ensimmäistä unta ylös.

-------------------

Unien selitys.

Valtava rakennelma, alus, oli LENTOTUKIALUS, siksi sillä oli aivan tasainen kansi, "katto".

Upseerit ensimmäisessä unessa olivat Yhdysvaltalaisia upseereita. 2 "lentävää ohjusta" 1.unessa, jotka olivat oudon paksuja, sekä normaaleja ohjuksia pyöreähköisempiä, olivat TORPEDOJA.

Aluksella on aina vahtivuorossa ns. päivystäväupseeri, ja sitä kuvasi minun nouseminen ylös, ja huutamani VAROITUSHUUTO.

Se outo "asia" 1.unessa joka seurasi ohjuksia, eli torpedoja oli SUKELLUSVENE, ja sen patinoitunut vihertävä väri kuvasi TYYNENVALTAMEREN VIHREÄÄ VÄRIÄ.

( Raamatussa Jumala lähetti kurittajan/rankaisijan paatuneen Israelin kimppuun. Tuolloin se oli Baabelin kuninkaan Nebukadnessarin sotajoukot. Jumala käytti siis pakanoita kurittamaan omaa paatunutta kansaansa. ( Aika on tuomion alkaa Herran huoneesta ).

Mutta, kun tuomio oli kärsitty Jumala tuomitsi sen, joka oli hyökännyt Hänen kansansa kimppuun.---->

Sakarja 1:19-21 kertoo 4 sarvesta jotka hajottivat juudan, ja 4 sepästä jotka puolestaan tuhoavat nuo 4 sarvea. Sepän työkalut ovat vasara ja ALASIN. )

Vastapaino tarkoittaa VASTAVOIMAA. Lentotukialus oli Yhdysvaltojen, ja Yhdysvaltojen VASTAVOIMA on jokin sen vihollisvaltio.

Vastapainon alasimen-muoto tarkoittaa TUOMIOTA, jonka Yhdysvaltojen vihollinen, eli VASTAVOIMA aiheuttaa.

" Alasimen" meneminen lentotukialuksen sisälle, kuvaa torpedojen osumista, ja aluksen sisälle menemistä, jotka sitten aiheuttavat aluksen tuhon.

Se, etten minä nähnyt 2.unen loppuvaiheessa "kaatuneen" aluksen romukasaa maan pinnalla, kuvasi sitä ettei sitä ollut enää silmin nähtävissä, koska alus oli UPONNUT.

Vastapaino = vastavoima = alasin = tuomio


--------------------------------------

Joku Yhdysvaltojen vihollinen tulee upottamaan USA:n lentotukialuksen. Mikä valtio sen tekee, en tiedä. Olen myös joskus aiemmin törmännyt profetiaan, tai profetioihin, joissa on kerrottu unesta/näystä, jossa jokin Yhdysvaltojen lentotukialus uppoaa, ja unessa/näyssä sanottiin uponneella laivalla olleen jonkun entisen presidentin nimi.

Yhdysvalloilla on tietääkseni tällä hetkellä 12 lentotukialusta, joista 9:llä on entisen presidentin nimi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: 2 saamaani unta, 13.10. ja 14.10.2021

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://444prophecynews.com/the-sinking ... for-jesus/
USS ABRAHAM LINCOLNIN UPPOAMINEN JA sen kohtalo!

Korjaamaton konekäännös transciptista:

... jokaisen profetian tai tiedon sanat annetaan ääni hälytyksen joten se on tiedät tapauksessa kyseisen olento sanoi menen eteenpäin ja jakaa tiedät tämä näkemys tällä tällä kertaa olen näytettiin valtameren ja niin laiva se on iso alus, jossa on edessä Laivassa keula Anteeksi pystyssä ulos nykivä vedet ja savua of nousee
nopeasti halkeama sen reikään alus upposi yli puolet sen
vedenalainen heti kuulin USS Abraham Lincoln ja paljastettiin, että ensimmäinen pommi, jonka isku oli tullut Iranin oikealta puolelta...

Tuo ote sivustolla puolessavälissä; muitakin aluksiin liittyviä sanomia on tuolla sivustolla.

??? Lincoln, Iran...
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: 2 saamaani unta, 13.10. ja 14.10.2021

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Lisäystä tulkintaan :

Kävin Sinetin kotisivuilla, ja siellä Sinetti kertoi saamastaan näystä,miehestä jolla oli ruskeat vaatteet, ja Sinetti koki että tuo ruskea kuvasi ihmisen syntisyyttä. Näyn miehellä, joka makasi maassa, ei siis ollut valkeita vaatteita, vanhurskauden vaatteita. https://sinettisormus.blogspot.com/ 26.11.2021

Omassa unessani sotilailla oli myöskin ruskeat vaatteet, ja tuo suuri lentotukialus oli ruosteen ruskean kaltainen.

Mm. monissa Barbara ja Daniel Mrykalon saamissa profetioissa Jumala suoraan kutsuu juuri Yhdysvaltoja Babyloniaksi/Baabeliksi, jonka Hän tulee tuomitsemaan.

Ilmestyskirjassa , mm.18:21 kuvataan Babylonin tuho, ja kuvataan "laivojen tuhoutuminen ".
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: 2 saamaani unta, 13.10. ja 14.10.2021

Viesti Kirjoittaja Maria »

Shalom! 🙏

Hieman ohi aiheen, mutta Iltalehti oli tehnyt jutun
"Tässä ruostuu Neuvostoliiton avaruusunelma – yhtään miehitettyä sukkulaa ei saatu taivaalle"

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a57 ... 14e9db2bfd

Itselleni tuli lehti-jutusta mieleeni yhtymäkohtana tuo ruoste. Ruoste voisi tosiaan olla synti, kuten AO mainitsit, se voisi olla myös nk. viljanruoste, josta Raamatussa puhutaan. Sen ilmestyminen, oli se sitten mitä tahansa, tarkoittaa sitä, että tulisi kääntyä Jumalan puoleen.

Itse unessa AO mainitsit, että olit
kotikaupunkini katuja lapsuuden maisemissa muutaman henkilön seurassa.
Olitko unessa ikäänkuin menneessä? Tässä artikkelissa oli puhetta Kylmän sodan aikaisesta "avaruus-varustelusta". Mitä siitä on nyt Usalla ja Venäjällä jäljellä?
Mieleeni tulee myös sellainen asia, joka ei liity avaruuteen. Esim. minkälaisen julkisen kuvan esim. Nato haluaa antaa suhteestaan Venäjään tällä hetkellä? Tuo hieman sivumainintana.

Toinen asia, joka tuli mieleen unestasi. Että 100 metriä kuvaa sitä, kuinka lähellä tuo tuleva tapahtuma on. Olet läheistesi kanssa todistamassa sitä. Joko fyysisesti, tai tiedotusvälineitten kautta. Tai sitten se koskettaa läheisesti. Sitä ei voi olla huomaamatta. Sitä ei voi ohittaa.
Veljestäni ja minusta eteenpäin, noin 100 metrin päässä, näin valtavan metallisen rakennelman, jota en heti ymmäränyt mikä se oli. Kuvailen sitä niin että kuin jokin suuri rakennelma leikataan keskeltä tai päästä poikki, niin silloin kaikki "sisuskalut" näkyy, tai rakennelman "poikkileikkaus
Sanoistasi "sisuskalut" ja "poikkileikkaus" tuli mieleeni kuningas Sidkia, joka menetteli, niin kuin menetteli. Hän menetti kaiken. Hänen poikiensa kohtalo oli aika karmea ja myös se millainen hänen omakin loppunsa oli. En tiedä miksi tämä tuli mieleeni. Kaikki hävitettiin, kun Jerusalem hävitettiin Baabelin kuninkaan toimesta. Tästä oli varoitettu jo kauan, mutta oliko sitä kuultu? Herran temppeli tuhottiin ja pakkosiirtolaisuus alkoi.

En esitä, että uni on yhtäpitävä Juudan ja Baabelin kanssa suoraan, mutta kuten itsekin sanoit
"Raamatussa Jumala lähetti kurittajan/rankaisijan paatuneen Israelin kimppuun. Tuolloin se oli Baabelin kuninkaan Nebukadnessarin sotajoukot. Jumala käytti siis pakanoita kurittamaan omaa paatunutta kansaansa."
Mainittu 70 metriä tuo mieleeni pakkosiirtolaisuuden ajan. Kansan piti viettää 70 vuotta siellä ja maa oli levossa tuon verran.
"Silloin maa saa hyvityksen sapateistaan, niin kauan kuin se on autiona ja te olette vihollistenne maassa. Silloin maa lepää ja saa hyvityksen sapateistaan. Niin kauan kuin se on autiona, saa se levätä nauttien sitä lepoa, jota se ei saanut teidän sapatteinanne, asuessanne siinä." 3. Moos. 26:34-35
Varmastikin on aina hyvä seurata ajan merkkejä ja verrata tapahtumia Raamatun tapahtumiin. Jossain vaiheessa tulee aika, jolloin meidän ajan pakkosiirtolaisuus alkaa. Juudankin kimppuun käytiin, kun leipä oli loppu, mutta sen taustalla oli ollut pitkä ajanjakso, jolloin oli tehty syntiä. Mm. Manassen synnit. Jumala oli sanonut, että näin tulee tapahtumaan. Jumala on myös Yhdysvaltoja pitkään varoittanut. Niin myös monia muita maita. Toivottavasti Jumalan ääni tulee kuulluksi.


Jollain lailla tämä jälkimmäinen uni jäi mieleeni. Jäin sitä miettimään. En kuitenkaan halua arvailla. Kerron vain, mitä eri asioita se nosti mieleeni.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: 2 saamaani unta, 13.10. ja 14.10.2021

Viesti Kirjoittaja Maria »

Lisäys edelliseen 2. Kuningasten kirja 21, joka kuvaa Manassea ja syitä siihen miksi Jumala salli Juudan joutua kokemaan sen, minkä se lopulta koki.

Edit: Poistin tästä aiemman lisäyksen. Vaikka Raamattu ei raukea tyhjäksi, tulin katumuspäälle. En usko että oli tarpeen muistaa tässä Manassen tekoja. Enemmänkin haluan koroittaa tässä Jeesusta. Muistetaan siis Danielin kirjasta löytyvää rukousta mieluummin. Siinä Daniel rukoili kansansa puolesta. Tunnusti kansan synnit ja rukoili Jumalalta armoa. Näin myös tapahtui ja meille tuli Jeesus Kristus.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: 2 saamaani unta, 13.10. ja 14.10.2021

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maria kirjoitti: 29 Marras 2021, 16:08 Shalom! 🙏

Olitko unessa ikäänkuin menneessä? Tässä artikkelissa oli puhetta Kylmän sodan aikaisesta "avaruus-varustelusta". Mitä siitä on nyt Usalla ja Venäjällä jäljellä?
Kyllä , olin unessa lapsena veljeni ja ystäväni kanssa, ja lopussa tuli ystäväni äitikin mukaan.

Ja, unessa tuolla ystäväni äidillä oli mielestäni hänelle oudot housut, sellaiset tiukat mustat, kiiltävät housut, ja hän oli ikään kuin tullut ulkomailta koska oli niin ruskettuneen oloinen. Ja, tuo ystäväni perhe kyllä todellisuudessa olikin ollut Yhdysvalloissa perheen isän työn vuoksi ainakin yhden vuoden. Housut olivat sellaiset kuin Grease-musikaalin naispuolisella pääosan esittäjällä, Olivia Newton-Johnilla ;

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuv ... #gs.hfdssu

Taitaa tuo "äiti " kuvata Yhdysvaltoja, näin tämä esikuvallisuus nyt aukenisi, luulen sen Yhdysvaltoja kuvaavan.

Kiitos Maria kysymyksestäsi, se avasi tämän minuakin vaivanneen asian ! :) :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin