Profetia : ELIJA ja Kaksi Todistajaa

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Profetia : ELIJA ja Kaksi Todistajaa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*
https://www.youtube.com/watch?v=SvODEtCkI50

Sisar Barbara Mrykalon 25.11.2021 saama profetia.

" Profetia, Viimeinen taistelu koittaa, Elija ja Kaksi Todistajaa "

Minä olen lähettänyt Sanansaattajat edelläni. He ovat valmistaneet tien Minun paluulleni. Minun enkelini ovat valmiina, odottaen Minun käskyjäni.
Ihmiselle on säädetty kerran kuolla. Elija tulee jälleen palauttamaan kaikki asiat ennalleen.

Kun tuomiot tulevat katumattoman maailman ylle, niin Herran Päivä lähestyy ja on sinun ovesi edessä.

Väkivalta, murhaaminen, korruptio ja synti on valloillaan kaikissa kansakunnissa. Vitsaukset ja kulkutaudit eivät kääntäneet ihmisten sydämiä Isän puoleen.

Minä olen antanut ihmiselle vapaan tahdon, ja jokaisen mahdollisuuden katua ja luopua synnistä ja palata Minun luokseni, mutta siltikin hän yhä pysyy pimeydessä.

Minun Kaksi Todistajaani tulevat seisomaan kadulla ja profetoivat 1260 päivää säkkivaatteissa.

Rukoilkaa viisautta.

Pian viimeinen taistelu alkaa. "







Alkuperäiseltä sivulta otettu viesti ;

Transcript:

PROPHECY, THE FINAL BATTLE BEGINS , ELIJAH AND THE TWO WITNESSES 25.11.2021

" Revelation 11:3–7
3 And I will give power unto my two witnesses, and they shall prophesy a thousand two hundred and threescore days, clothed in sackcloth.
4 These are the two olive trees, and the two candlesticks standing before the God of the earth.
5 And if any man will hurt them, fire proceedeth out of their mouth, and devoureth their enemies: and if any man will hurt them, he must in this manner be killed.
6 These have power to shut heaven, that it rain not in the days of their prophecy: and have power over waters to turn them to blood, and to smite the earth with all plagues, as often as they will.
7 And when they shall have finished their testimony, the beast that ascendeth out of the bottomless pit shall make war against them, and shall overcome them, and kill them.

November 25, 2021
I have sent My messengers before Me. They have prepared the way for My return. My angels stand in readiness—waiting for My commands. It is appointed to man to die once. Elijah comes again to restore all things. As judgments fall on the unrepentant earth, the day of the Lord approaches and is at your door. Violence, murder, corruption and sin is rampant in all nations. The plague and pestilence did not turn men's hearts to the Father. I have given man free will and every opportunity to repent and turn from sin and come to me, yet he remains in darkness. My two witnesses will stand in the street and prophesy one thousand two hundred and sixty days in sackcloth. Pray for wisdom. SOON THE FINAL BATTLE WILL BEGIN !
"
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Profetia : ELIJA ja Kaksi Todistajaa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Matt. 17:3
Ja katso, heille ilmestyivät Mooses ja Elias, jotka puhuivat hänen kanssansa.

Luuk. 9:30
Ja katso, hänen kanssaan puhui kaksi miestä, ja ne olivat Mooses ja Elias.


Olen viime päivinä kiinnittänyt evankeliumeissa huomioni pieneen sanaan "Katso". Sana on tarkoitettu lukijan erityisesti huomioivan tässä sanotun asian. Luen sellaisen useaan kertaan rukoillen.

Olen huomannut, että se usein - ellei aina - merkitsee jotain tulevaa tapahtumaa, se on siis profeetallisempi kuin muut sanat. Mitä se kertoisi ehkäpä kahden säkkipukuisen todistajan henkilöllisyydestä? Tässä mietittävää.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Profetia : ELIJA ja Kaksi Todistajaa

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Ehkä olen tämän harhaman laittanut aiemmin palstalle eli väitetään, että tämä Owuor olisi ko. olevat kaksi profeettaa samassa yhdessä henkilössä.

Tähän yhteyteen siis huomiona ja myös kehoituksena kriittisesti tutkittavaksi.

https://m.facebook.com/groups/267088303 ... 5043842571

"Lopunajan kaksi profeettaa eli Elia ja Mooses kahdentuneena kuulemma profeetta Owuorissa. En usko tähän. "Nämä kaksi profeettaa " eli Owuor aina soittavat radioon eli Owuor soittaa. Sanoma kuulostaa vanhurskaalta mutta en voi uskoa. Ja sitten Isä Jumala aina "sensaatiomaisesti" ilmestyy muka pilvessä kokouksiin ihan itse kun pilvipatsas kuvataan kokouksessa ja "Nämä kaksi profeettaa" kuulemma eli Owuor ovat saaneet aikaan koronavitsauksenkin ja Owuor kuulemma eli 2 profeettaa jäävät maan päälle tempauksen jälkeen Ilmestyskirjan 11. luvun todistajana. Ilm. 6 Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei sadetta tule heidän profetoimisensa päivinä, ja heillä on valta muut-taa vedet vereksi ja lyödä maata kaikkinaisilla vitsauk-silla, niin usein kuin tahtovat.
7 Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät."
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Profetia : ELIJA ja Kaksi Todistajaa

Viesti Kirjoittaja Maria »

Magda-sisko kirjoitti: 26 Marras 2021, 13:59 Matt. 17:3
Ja katso, heille ilmestyivät Mooses ja Elias, jotka puhuivat hänen kanssansa.

Luuk. 9:30
Ja katso, hänen kanssaan puhui kaksi miestä, ja ne olivat Mooses ja Elias.


Olen viime päivinä kiinnittänyt evankeliumeissa huomioni pieneen sanaan "Katso". Sana on tarkoitettu lukijan erityisesti huomioivan tässä sanotun asian. Luen sellaisen useaan kertaan rukoillen.

Olen huomannut, että se usein - ellei aina - merkitsee jotain tulevaa tapahtumaa, se on siis profeetallisempi kuin muut sanat. Mitä se kertoisi ehkäpä kahden säkkipukuisen todistajan henkilöllisyydestä? Tässä mietittävää.
Kiitos tästä Magda-sisko.
Täytyy ottaa tämä jakamasi ajatus /ajatukset itsekin enemmän huomioon.
Siunausta 🙏 ❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Profetia : ELIJA ja Kaksi Todistajaa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

ämmä.JPG
ämmä.JPG (12.52 KiB) Katsottu 1596 kertaa
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Vastaa Viestiin