Cherie Sheridanin profetia

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Cherie Sheridanin profetia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tämä on Pihon sivuilta bongattu. Mielestäni aika mielenkiintoinen, koska tämä viittaa myös vanhaa profetiaan Porista, josta nousee brittijoukot maihin, mitä ilmeisimmin puolustamaan Suomea Venäjän invaasiolta.
Cherie Sheridanin 29.1.2016 saama sanoma

Tämä on tärkeää. Kun olet Porin rannikolla, sinun tulee julistaa länsirintamalle: “Pääsy kaikille rannikkoalueille on Herran Hengen sinetöiden sulkemaa. Minun läsnäoloni on oleva muuri Suomelle.”
Katso pohjoiseen ja määrää, että kaikki pääsy on suljettu paitsi Jumalan lapsilta.
Sano idälle, että itäinen rintama on nyt suljettu ja minä olen jälleen muurina rajalla.
Puhu etelälle ja julista, että pääsy etelän porttien kautta on kielletty.
Minä suljen rajat.
Olen valinnut tämän paikan.
Minä vahvistan liittoni täällä olevien ihmisten kanssa, jos he kuuntelevat minun ääntäni ja tekevät parannuksen.
Kerro heille, että heidän tulee tuhota ja repiä maahan epäjumalansa. Jos he tekevät niin, minä tulen olemaan heidän kanssaan ja käyttämään tätä kansakuntaa, josta tulee Vahva Linnoitus.
Otan nyt nämä maat haltuuni minun valtakuntani tarkoituksiin. Rukoilkaa Jeesuksen nimessä ja julistakaa Jeesuksen nimeä kaikkialla maassa. Sytyttäkää uudestaan pieniksi käyneet tulet. Antakaa minun Henkeni tulen jälleen palaa tässä maassa. Nouskaa ja ja olkaa äänitorvena tälle kansalle. Kääntäkää heidät takaisin vanhurskauteen.

Cherie Sheridan

Jumalan Suomeen lähettämä amerikkalainen profeetta, joka asuu Lempäälässä.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Cherie Sheridanin profetia

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Linkkeineen Suomi24-sivustolla:

http://www.jouko-piho.fi/211357871

Cherie Sheridanin 30.3.2016 saama profetia

LINNOITUKSET

Jumala tule hajottamaan rahan palvonnan epäjumalat, vaikka se tarkoittaisi yhteiskunnan perustusten järkkymistä. Babylonian (uskonnollisuuden) alttarit tulevat romahtamaan Jumalan voimasta.

Jumala on se, joka pitää kansakunnat pystyssä.

Kun Jumala kielletään voiman ja menestyksen antajana, jokainen kansakunta kaatuu.

TEHKÄÄ PARANNUS

Kansojen menestys ja mahti kaatuvat, kunnes ne antavat kunnian Jumalalle.

Suomi herää! Tuomio on ovella! Sinulta on odotettu vain sitä, että antaisit kunnian Herralle, joka pelasti sinut vihollisen kädestä. Kuinka olemme kieltäneet Sinut, te kysytte?

Siten, että olette vaihtaneet Minut rahan, materian ja lihallisten nautintojen epäjumaliin. Jos jatkatte tätä tietä, lapsistanne tulee vielä pahempia, kuten Sodoma ja Gomorra!

Tehkää siis parannus tai tulen ja siirrän lampunjalkanne pois paikaltaan!

Olette tuoneet pakanoiden rituaaleja minun huoneeseeni. Uskonnollisuuden ja ihmisten perinnäissääntöjen epäjumalat olette tuoneet sinne. Ja niin ovat lamppunne sammuneet.

Juhlitte voittoani noitien kanssa! Osoitatte epäkunnioitusta ristillä vuodattamalleni verelle ja kärsimykselle. Pelkäätte omasta puolestanne, ettekä huolehdi vähimmistä veljistäni, jotka kärsivät Nimeni tähden.

TEHKÄÄ PARANNUS TE PAHA JA USKOTON KANSA!

Kääntykää, ennen kuin vien teidät jälleen vankeuteen. Johtajanne ovat vieneet teidät syvälle harhaan. Kääntykää! Kääntykää! Kääntykää! Kääntykää puoleeni nöyryydessä. Älkää omaksuko valhetta!

En iske silmää synneillenne, vaan ne ovat kuin löyhkä sieraimissani. Katukaa!

Tuomio tulee viipymättä!

LUPAUS

Jos käännytte, käytän teitä Minun äänenäni koko maailmalle.

Kääntykää vain pois rahan ja materian palvonnasta. Minussa ovat kaikki teidän tarpeenne.

Tavaran himostanne on tultava loppu!

SANANSAATTAJAT

Olen lähettänyt sanansaattajiani Suomeen vuosien ajan, jotta syttyisitte.

Te pidätte heitä vain viihdyttäjinä. Mitä nyt? Mitä uutta taas? Vain uusi teatteriesitys jälleen, jota katsoa.

Haluatte, että he antavat itsensä teille kokonaan, mutta mitä he saavat palkaksi? Mitä teette saatuanne Sanan?

Te paadutatte itsenne, ette muutu. Ja jokaisen Sanan jälkeen paadutte yhä enemmän, koska ette ottaneet sanaa vakavasti.

Totisesti, lähetän profeettojani varoittaakseni teitä! Kuunnelkaa heitä ja kääntykää!

TALOUS

Kun maailman talous kaatuu, me kaadumme myös. Perustukset järkkyvät ja sulavat kuin vaha Minun edessäni.

Valitkaa siis tänään, ketä palvelette. Jos Jumalaa, niin palvelkaa tosissaan.

JOHTAJAT

Suomen johtajat ovat johtamassa harhaan kansaanne. He kuuntelevat humanismin ja poliittisen korrektiuden ääntä.

He ovat ennakkoluuloja ja rasismia vastaan muuttaen Totuuden vääräksi ja haluten poliittista korrektiutta.

Heistä on tullut sokeita taluttajia. Rukoilkaa johtajienne puolesta, että he kääntyisivät puoleeni.

TUOMIO VAI ARMO

Tuonko siis armon vai tuomion teille? Tehkää siis parannus ja kääntykää jälleen Minun luokseni rakkaani! Sillä Minä tulen pian, sanoo Jumalan Henki.

HERÄTYS

Haluaisin tulla keskuuteenne, mutta ihmiset vain pelaavat peliään seurakunnassa, eivätkä ota Minua vakavasti. He ovat huolissaan vain omasta elämästään, eikä Minulle ole siinä tilaa. Joudun ravistelemaan heitä saadakseni taas heidän huomionsa.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Cherie Sheridanin profetia

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

JOLLAKIN TAPAA LIITTÄISIN KAKSI ALLA OLEVAA SANOMAA TOISIINSA JA JOPA MYÖS ALOITUKSEEN

Ensimmäinen (1) on ollut aiemmin palstalla ja siitä on nyt tässä vain lyhyt ote alusta. Jälkimmäinen (2) on tässä kokonaan.

Eivät varsinaisesti liity aloitukseen, mutta ovat ehken pian samaan aikaan tapahtumaisillaan?

Yhteinen nimittäjä molemmissa on prinssi Charles. Oletus toisen sanoman suhteen on, että kuningatar siirtyy ajasta ikuisuuteen ja näin ollen Charlesista tulisi kuningas.

1.
NIMETÖN PROFETIA LÄHITULEVAISUUDESTA 25.11 2020 ( OSA 1)

viewtopic.php?f=8&t=1957&hilit=nyt+on+rukoiltava

Tuleva kuningas prinssi Charles on antanut lausuntoja että ihmisiä tulee vähentää. Korona liittyy siihen että ensin saadaan ihmiset ottamaan rokotukset ja testataan sillä ihmisten kuuliaisuutta ja tottelevaisuutta että miten nopeasti saadaan mm. pedonmerkki.
Halusin tuoda tähän rohkaisun sanoman Jeesukselta että hän on tiennyt että kaikki tämä tapahtuu. Aikanaan hän sanoi:" Tulee tapahtumaan jotain sellaista että koko maailmasta sähköt katkeavat, sitä ei enää saa ja rahajärjestelmä horjutetaan niin että koko sosiaalijärjestelmä kumotaan sen varjolla. Kerro minun omilleni että he hankkivat sellaisia laitteita joiden käyttö ei vaadi sähköä. Kerro että kaikkien omieni tulee ottaa mallia alkuseurakunnasta ja palata 100% apostoliseen aikaan." ETC. jatkuu ketjussa.

S E K Ä:

2.
Englannin kuningashuonetta koskettaa suru 2021 loppuun mennessä
Suomi24 Anonyymi
22.10.2021 02:18

Näin 19.10.2021 erikoisen unen jossa oli prinssi Charles ja hänen poikansa Harry.
Unen jälkeen tuli sydämeen halu rukoilla kuningas-huoneen jäsenten ja Englannin puolesta. Koska sydemeeni tuli tunne että on tulossa surua heille.

Unessa Charles ja Harry etsi jotain tai siirteli tavaroita pinoon jonkun korkean huoneen oveen eteen, huone oli iso ja lähes tyhjä huonekaluista. Joko ne tavarat siirrettiin pois vietäväksi, tai esteeksi että sinne huoneeseen ei pääse, tai sitten he etsivät jotain siitä huoneesta. Pinon päällä oli joku vanha historiallinen valokuvaalbumi kuninkaallisesta suvusta, mutta se oli tyhjä ja siinä oli pistoreikä kannessa ja läpi koko kansion.

Olin siinä samassa huoneessa kuninkaallisten kanssa ja siirryin viereiseen korkeaan huoneeseen ja niiden kahden huoneen ovet oli poikkeuksellisen korkeita.

Minulle joku vanhempi naisääni sanoi että monet tätä etsivät ota sinä tämä talteen ja käsi antoi minulle x piilosta jotain x ja minä otin se ei ollut minun käsitykseni mukaan mitään arvokasta. Mutta minulle annettiin ymmmärtää että sen sisällä on jotain, jolle jotkut antaa vielä arvoa. Ilmeisesti ainakin Charles ja Harry ymmärtää ja tietää sen arvon. Ehkä he etsivät juuri sitä? Minä en tiedä.

Uni loppui.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Cherie Sheridanin profetia

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

-jarmo- kirjoitti: 22 Loka 2021, 18:43 Tämä on Pihon sivuilta bongattu. Mielestäni aika mielenkiintoinen, koska tämä viittaa myös vanhaa profetiaan Porista, josta nousee brittijoukot maihin, mitä ilmeisimmin puolustamaan Suomea Venäjän invaasiolta.
Cherie Sheridanin 29.1.2016 saama sanoma

Tämä on tärkeää. Kun olet Porin rannikolla, sinun tulee julistaa länsirintamalle: “Pääsy kaikille rannikkoalueille on Herran Hengen sinetöiden sulkemaa. Minun läsnäoloni on oleva muuri Suomelle.”
Katso pohjoiseen ja määrää, että kaikki pääsy on suljettu paitsi Jumalan lapsilta.
Sano idälle, että itäinen rintama on nyt suljettu ja minä olen jälleen muurina rajalla.
Puhu etelälle ja julista, että pääsy etelän porttien kautta on kielletty.
Minä suljen rajat.
Olen valinnut tämän paikan.
Minä vahvistan liittoni täällä olevien ihmisten kanssa, jos he kuuntelevat minun ääntäni ja tekevät parannuksen.
Kerro heille, että heidän tulee tuhota ja repiä maahan epäjumalansa. Jos he tekevät niin, minä tulen olemaan heidän kanssaan ja käyttämään tätä kansakuntaa, josta tulee Vahva Linnoitus.
Otan nyt nämä maat haltuuni minun valtakuntani tarkoituksiin. Rukoilkaa Jeesuksen nimessä ja julistakaa Jeesuksen nimeä kaikkialla maassa. Sytyttäkää uudestaan pieniksi käyneet tulet. Antakaa minun Henkeni tulen jälleen palaa tässä maassa. Nouskaa ja ja olkaa äänitorvena tälle kansalle. Kääntäkää heidät takaisin vanhurskauteen.

Cherie Sheridan

Jumalan Suomeen lähettämä amerikkalainen profeetta, joka asuu Lempäälässä.
Tuosta on ollut ketju täällä, mutta nyt uudelleen Jarmon esiintuomana vaikuttaa Jumalan antamalta ajoitukselta.

viewtopic.php?t=1373
Pori on se kohta maatamme, jonne Englannin joukot aikanaan saapuvat.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Cherie Sheridanin profetia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Oho, en muistanu alkuunkaan tota... heh!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Cherie Sheridanin profetia

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

-jarmo- kirjoitti: 24 Loka 2021, 09:47 Oho, en muistanu alkuunkaan tota... heh!
Kuinkahan minä "muistan" tuon vuonna 2018 olleen ketjun vaikka liityin vasta 2020?
:mrgreen:
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Cherie Sheridanin profetia

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 24 Loka 2021, 11:32
-jarmo- kirjoitti: 24 Loka 2021, 09:47 Oho, en muistanu alkuunkaan tota... heh!
Kuinkahan minä "muistan" tuon vuonna 2018 olleen ketjun vaikka liityin vasta 2020?
:mrgreen:
1Joh.2:20
"Teillä on voitelu Pyhältä, ja kaikilla teillä on tieto."
:D
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Cherie Sheridanin profetia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nyt Naton korkein johto kävi Suomessa ja Niinistö lähtee saman tien KIIREELLÄ Moskovaan sovittelemaan ja selittelemään. Kuinkahan lähellä ollaan sitä asiaa, että Moskova ei enää kattele? Maamme gallupeissa jo 45% oli venäjävastaisia ja vain joku 25% venäjämyönteisiä. Loput neutraaleja. Mutta oliko se nyt präti 63% suomalaisista on jo natomyönteisiä, joten kyllä nyt alkaa olla aika lailla paketissa asiat.
Uusiluomus

Re: Cherie Sheridanin profetia

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

-jarmo- kirjoitti: 25 Loka 2021, 19:16 Nyt Naton korkein johto kävi Suomessa ja Niinistö lähtee saman tien KIIREELLÄ Moskovaan sovittelemaan ja selittelemään. Kuinkahan lähellä ollaan sitä asiaa, että Moskova ei enää kattele? Maamme gallupeissa jo 45% oli venäjävastaisia ja vain joku 25% venäjämyönteisiä. Loput neutraaleja. Mutta oliko se nyt präti 63% suomalaisista on jo natomyönteisiä, joten kyllä nyt alkaa olla aika lailla paketissa asiat.
Samaa miettinyt täälläkin, kokoajan sitä Tukholma profetiaa kohden mennään, sodan tuulet puhaltavat maailmalla
Mä oon henkilökohtaisesti sitä mieltä että Suomi ei ilman kuritusta tästä enään pääse , sen verran pitkälle ollaan menty niin monessa asiassa ja suhteessa
No kuitenkin kiitos Herralle että jos hän armossaan kurittaa niin se koituu tämänkin kansan parhaaksi ja varmaankin tapahtuu jotain heräämistäkin ja Hengen liikehdintää
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Cherie Sheridanin profetia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niin se on, Uusiluomus. Suomi ei enää syntitaakkansa alla kykene kiemurtelemaan. Jumala rakastaa maatamme mutta juuri siksi Hänen on otettava iso työkalu käteen ja annettava maamme mennä jälleen sotaan. Vuonna 1939 maamme putosi polvilleen ja me pelastuimme mutta niin vain kun sukupolvi vaihtuu, niin kansa on unohtanut täysin, mikä voima meillä oli, kun me selvittiin viimeksi.
Vastaa Viestiin