Uninäky luvuista 153 + 1

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Uninäky luvuista 153 + 1

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pihon sivusto:

7.9.2021

Tuija Suistomaan 4.9.2021 näkemä uninäky luvuista 153 + 1

LÄHTÖKOHTA: Olen Jeesuksen oma. Olen myös raamatullisia vertauksia käyttäen aasi, joka puhuu tai kivi, joka huutaa.

Minulle ei ole sellaista Raamatun tietämystä, että olisin mitenkään voinut itse tietää tai päätellä näkemääni. Olen siis täysin sen tiedon varassa, joka minulle on annettu.

NÄKY: Olin uimassa ja poimin siinä samalla yksin kappalein jotakin. Yläilmassa oli ihana, hyvä asia, josta oli profetoitu ihmisille.

Nousin vedestä. Mieheni laski yksin kappalein ikään kuin paperiarkkeja ja sai loppusummaksi 153. Tein tarkistuslaskennan ja sain lukumääräksi 154. Sitten minulle sanottiin iloisella äänellä: ”Etkö huomaa?” Ja mitä piti huomata?

Yläilmoissa oleva ihana asia tapahtuisi, kun lukumäärä yksin kappalein laskettuna olisi juuri oikea – ja sitähän se nyt oli.

SELITYS: Lue netistä, mitä Raamatun luvuista tiedetään. Luku 153 kuvastaa niiden uloskutsuttujen ihmisten määrää, jotka kuuluvat viisaisiin neitsyihin: Jeesuksen morsiusseurakuntaan. Kun lukuun 153 lisätään yksi ja tärkein, kuvastaa luku ylöstemmattavaa joukkoa ja Jeesusta heidän Pelastajanaan. Luku 154 on täydellinen morsian Ylkänsä kanssa!

PÄÄTELMÄ: Minulle siis ilmoitettiin, että pakanoiden täysi luku on saavutettu ja Jeesuksen morsiusseurakunta on valmis noudettavaksi. Tämä tieto saa aikaan pyhän pelon ja rukouksen siitä, että Herra auta minua olemaan valmis, että voit iloisesti ottaa minut mukaan tuuliin ja pilviin Sinua kohtaamaan ja juhlaa viettämään. Samalla rukoilen, että Herra rakas, auta heitä, jotka jäävät jälkeen. Tyhmistäkin neitsyistä osa pääsee Taivaaseen, mutta he kuuluvat siihen joukkoon, josta sanotaan: ”Keitä nämä valkopukuiset ovat; he ovat niitä, jotka suuresta ahdistuksesta tulevat”.

LUUKAS 21: ”Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa, sillä taivaitten voimat järkkyvät. Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella.”

Jouko Pihon kommentti:

Tuli mieleeni, että Raamatussa esiintyy myös luku 153 siinä yhteydessä, kun joukko opetuslapsia oli Jeesuksen kuoleman ja ylösnousemuksen jälkeen kalassa Tiberiaanjärvellä eivätkä he saaneet koko yönä yhtään kalaa, mutta aamulla he saivat yhteensä 153 kalaa sen jälkeen kun rannalla ollut Jeesus oli neuvonut kalastajia heittämään verkkonsa veneen oikealle puolelle (Luuk.21:11).
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Uninäky luvuista 153 + 1

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kun he astuivat maalle, näkivät he siellä hiilloksen ja kalan pantuna sen päälle, sekä leipää.
Joh. 21:9


10. Jeesus sanoi heille: "Tuokaa tänne niitä kaloja, joita nyt saitte".
11. Niin Simon Pietari astui venheeseen ja veti maalle verkon, täynnä suuria kaloja, sata viisikymmentä kolme. Ja vaikka niitä oli niin paljon, ei verkko revennyt."
Joh. 21:10-11


Niin Jeesus meni ja otti leivän ja antoi heille, ja samoin kalan.
Joh. 21:13



14. Tämä oli jo kolmas kerta, jolloin Jeesus noustuaan kuolleista ilmestyi opetuslapsillensa.
15. Kun he olivat einehtineet, sanoi Jeesus Simon Pietarille: "Simon, Johanneksen poika, rakastatko sinä minua enemmän kuin nämä?" Hän vastasi hänelle: "Rakastan, Herra; sinä tiedät, että olet minulle rakas". Hän sanoi hänelle: "Ruoki minun karitsoitani".
16. Hän sanoi hänelle taas toistamiseen: "Simon, Johanneksen poika, rakastatko minua?" Hän vastasi hänelle: "Rakastan, Herra; sinä tiedät, että olet minulle rakas". Hän sanoi hänelle: "Kaitse minun lampaitani".
17. Hän sanoi hänelle kolmannen kerran: "Simon, Johanneksen poika, olenko minä sinulle rakas?" Pietari tuli murheelliseksi siitä, että hän kolmannen kerran sanoi hänelle: "Olenko minä sinulle rakas?" ja vastasi hänelle: "Herra, sinä tiedät kaikki; sinä tiedät, että olet minulle rakas". Jeesus sanoi hänelle: "Ruoki minun lampaitani.
18. Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: kun olit nuori, niin sinä vyötit itsesi ja kuljit, minne tahdoit; mutta kun vanhenet, niin sinä ojennat kätesi, ja sinut vyöttää toinen ja vie sinut, minne et tahdo."
19. Mutta sen hän sanoi antaakseen tietää, minkäkaltaisella kuolemalla Pietari oli kirkastava Jumalaa. Ja tämän sanottuaan hän lausui hänelle: "Seuraa minua".
Joh. 21:14-19

153+1=154
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Uninäky luvuista 153 + 1

Viesti Kirjoittaja Maria »

Jatkan vielä. Minulle tuli mieleen se, kuinka Jeesus oli rukoillut, että Pietarin usko ei raukeasi tyhjiin.

Ja samassa kukko lauloi toisen kerran. Niin Pietari muisti Jeesuksen sanat, jotka hän oli sanonut hänelle: "Ennenkuin kukko kahdesti laulaa, sinä kolmesti minut kiellät". Ja hän ratkesi itkuun.
Mark. 14:72

Samoin tulee mieleen aasista Bileam. 4. Moos. 22 luvusta eteenpäin. Aasi puhui. Jumala käyttää vaikka aasia, jos harhailemme ja olemme tekemässä väärän valinnan.
Pietarin kohdalla Jumala käytti kukkoa muistuttaakseen häntä siitä, että Pietari olisi kyllä lankeamassa, mutta Jeesus on jo edeltä käsin rukoillut hänen puolestaan. Kun hän kuulisi kukon laulavan oikeaaan aikaan, Pietari ymmärtäisi. Ei hän sillä hetkellä tätä käsittänyt. Mutta kun Jumalan käsi oli Pietarin yllä, hän varjeltui.

Samoin on meidänkin kohdallamme. Me emme aina tiedä mikä hetki yöstä on. Mutta kun tulee oikea tilanne ja oikea ja selvä ääni pasuunasta, niin Herra varjelkoon meidät, että muistamme mistä meitä on etukäteen varoitettu. Ja Jumala on voimallinen auttamaan meitä päivin ja öin. Aina. Maailman loppuun asti. Tutkitaan Sanaa Pyhän Hengen valossa. 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Uninäky luvuista 153 + 1

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Mielestäni tuo 153-uninäky oli jo ollut palstalla ja sitten vasta huomasin, että itse olin tämän ketjun aloittanut juuri tuolla näyllä. Eli sepä se.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uninäky luvuista 153 + 1

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mulla tuli heti mieleen sellanen klassinen paksu päiväkalenteri, jossa on päivämäriä seinällä, joita repästään aina. No sitte nopeesti tuli laskettua, että päästään alkuvuodesta melkeen samaan lukuun omerin laskennan kanssa laskettuna. Olisko joku 156 päivää, kun tuli äkkiseltä laskettua.
Vastaa Viestiin