AJATUKSIA, SANOJA JA SANOMIA

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2076
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

AJATUKSIA, SANOJA JA SANOMIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tuli ajatus virittää tiedonsanojen ja profetioiden harjaannuttamisketju, johon voisi tuoda saamiansa sanomia tai näkyjä.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2076
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: AJATUKSIA, SANOJA JA SANOMIA

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Vanhurskaiden tähden Minä nyt nousen, sanoo Herra Sebaot, jolla on Kristuksessa Jeesuksessa kuoleman ja tuonelan avaimet.

Monet nukkuvat nyt pois, mutta he, jotka viattomimpia ovat saavat pian nähdä Minut kirkkaudessa kasvoihin sillä ei vereni vuotanut turhaan, ei. Säästääkseni monet tulevien aikojen kauhuilta Olen jo aikojen alussa säätänyt näin, että monet nyt poisnukkuvat ovat pian luonani viattomuutensa.

Nouse Siion Suomessa, karkeloi hetki ja pukeudu sitten säkkipukuun katumuksen osoituksena synneistäsi jotka ovat jo veriruskeat mutta onneksesi Minun Pyhän Vereni ruskeat.

Laittomuus on jo täysin päässyt valtaan maassanne, ettekö jo sitä huomaa, kaikkialla ja kaiken aikaa. Vielä vähän aikaa saa vihollinen käydä sotaa pyhiäni vastaan tässä maassa sillä olen kadonneiden tähden antava herätyksen, joka ulottuu kaikkiin pohjoismaihin ja myös Venäjälle ja Baltian maihin.

Tule tänään tyköni rakas morsiusseurakuntani tässä maassa ja tuo kyyneleesi eteeni rakkaittesi tähden, niiden rakkaittesi tähden, jotka kuolemaisillaan nyt ovat.

Pukeudu hengessä jo odotukseen so. pian tulevaan kohtaamiseen tuulissa ja pilvissä. Heräjä jo siis nyt ylistämään ja palvomaan Minua, karkeloitse edessäni.

Tytär Siion Suomen Neidon Suomen maassa, nouse sillä hetkeksi Minä olen nyt antava apostolisen ajan vallan ja voiman tulla sinuun ja sinulle kadotettujen tähden.

Pian monet teistä tulevat näkemään ihmeitä enenevässä määrin kaduillasi Suomi, joten varustautukaa armon ja anteeksiannon asein vihollisen vangitsemien rakkaitteni tähden ja heidän vapauttamisekseen.

Tule, Siion tule, sillä yö on jo pitkälle kulunut - viritä kaikki armolahjasi palaviksi. Näethän, Minä sinun Herrasi ja lunastajasi Olen tulossa pian. Jo nyt olette saaneet nähdä aikain merkkien täyttymisiä kaikin tavoin ja kaikkialla so. tulemukseni alla ja vähän sitä ennen.

Pukeudu voimaan tytär ja vaimoni Suomen Siion. Nyt on aika. Nyt on aika sanoa ikuisuutesi tähden lopullisesti kyllä Herrallesi. Tiedäthän: "Ja he tulevat pohjoisesta..."

Pian tuleva on Hän, josta sanotte sanastani lukien: Hän tulee ja puhdistaa puimatantereensa ja hänellä on viimeinen erottelu mukanaan; viimeinen ennen ylösottoa

Nyt on Totuus tullut sinun temppeleittesi oville alkaen pohjoisesta etelään ja siksi tahdonkin, että jokainen joka tämänkin sanoman nyt lukee, puhdistautuu kaikesta vihasta, kaikesta katkeruudesta ja kaikesta ahneudesta ennen lopullista taistelua so. Golgatalla saavuttamani voiton julistamista jo voitetulle viholliselle.

Moni jo nyt unhoon vaipunut omani saa nousta uudessa voimassa saattaaksensa ne kadonneet, joiden seurana he ovat kaikki nämä vuodet olleet, sisälle pelastukseen.
Siinä on armoni salaisuus, että olen sallinut monien omieni olen pimeydessä, vain tuolta pimeydestä kadonneita armoni kautta sisälle pelastukseen nostaakseni näiden omieni kautta.

Aamen, kiitos kunnia ja ylistys ja palvonta Herralle
Jeesukselle Kristukselle. Aamen.


Tälläinen sanoma tuli kirjoittaessani toisaalle kommenttia. Koeteltavaksi.

Moniketjuisena olen siis laittanut kahteen ketjuun saman viestin. Toistaiseksi se eka versio on siellä missä tuli ajatus tämän ketjun perustamisesta.
Vastaa Viestiin