Isoja kiviä.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Ananda
Viestit: 40
Liittynyt: 10 Heinä 2021, 16:32

Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Ananda »

Sain Jumalalta näyn jossa isoon kaupunkiin tippui isoja kiviä taivaalta. Luulen että kyseessä on New York tai vastaava paikka. Aika vahvana tuli että New York. Mun oli pakko kertoa tämä koska näin Jumala mun tehtäväksi antoi. En itsekään tiedä milloin tälläinen tilanne tapahtuisi koska tässä on kaikki mitä sain tietoon. Siunausta siskot ja veljet.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Wau, tuosta on profetiakin ja aika vanha. Se meni sillä tavalla, että eräs bussikuski ajoi reitillä ja yhtäkkiä katkesi lähetys radiossa ja tuli tiedote. Meteoriittikuuro tulee ilmakehään aivan hetken päästä, hakeutukaa pommisuojiin ja metroihin ja mahdollisesti tunneleihin. Bussikuski ei päässyt mihinkään sellaiseen tarpeeksi nopeasti mutta hän ajoi kallion leikkauksen viereen aivan kiinni.
En muista miten tuo profetia päättyi mutta jotenkin näin se kerrottiin.

meteoriittikuurohan ei voi olla kuin ehkä juuri 1/3 osan maan kattava, koska maa on mikä on. Mutta tästä on raamatullinen profetia myös kuudennen sinetin muodossa. Taivaalta maahan heitettiin tulta, kiveä ja jäätä verellä sekoitettuina. Jotenkin näin...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tiedättekös mitä, mä näin tossa joku yö sitten unta, jossa mä olin jonkin suurkaupungin rakennuksen katolla, ei aivan mahdottoman iso kaupunki, mutta taivaan rannassa näkyi kukkuloita ja keskellä kaupunkia virtasi joki tai sitten se oli pitkulainen järvi.

Oli siis yö ja rakennus, jonka katolla olin oli tasakattoinen, ehkä betoninen ja kulmikas, ehkä viisi- tai kuusikulmainen ja korkea. Se oli jonkinlainen pankki tai rahalaitos.

Sitten näkyi tähdenlento, joka lensi hitaasti taivaanrantaa kohti ja ajattelin että yleensä niiden ei näe osuvan maahan, mutta tämä osui kaupungin laitamille autotielle ja siitä lensi osia kauemmas ympäristöön, jotka itsellään säkenöivät maassa.

Sitten katolla oli joku toinenkin henkilö mun lisäksi, jonka myötä siis vasta tiesin, että rakennus liittyi rahaan ja että sitä pitäisi jotenkin suojella tai että ”sitä aletaan suojelemaan”. Tätä henkilö ei varsinaisesti sanonut ääneen.

Mutta hän sanoi, että Eurooppaan tulee vielä kolmas aalto tai isku ja käsitin, että juuri Ameriikkaan, mahdollisesti New Yorkkiin olisi osunut isompi kappale ja tämä jonka näin, oli vain yksittäinen meteoriitti.

Sitten uni päättyi, mitään ajankohtaa en osaa arvioida, mutta olimme silloin jo ”tapahtumien keskellä”.

Kiitos siis Ananda kun jaioit, muuten olisin varmasti unohtanut tämän omani kokonaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ananda
Viestit: 40
Liittynyt: 10 Heinä 2021, 16:32

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Ananda »

Eero kirjoitti: 10 Heinä 2021, 18:57 Tiedättekös mitä, mä näin tossa joku yö sitten unta, jossa mä olin jonkin suurkaupungin rakennuksen katolla, ei aivan mahdottoman iso kaupunki, mutta taivaan rannassa näkyi kukkuloita ja keskellä kaupunkia virtasi joki tai sitten se oli pitkulainen järvi.

Oli siis yö ja rakennus, jonka katolla olin oli tasakattoinen, ehkä betoninen ja kulmikas, ehkä viisi- tai kuusikulmainen ja korkea. Se oli jonkinlainen pankki tai rahalaitos.

Sitten näkyi tähdenlento, joka lensi hitaasti taivaanrantaa kohti ja ajattelin että yleensä niiden ei näe osuvan maahan, mutta tämä osui kaupungin laitamille autotielle ja siitä lensi osia kauemmas ympäristöön, jotka itsellään säkenöivät maassa.

Sitten katolla oli joku toinenkin henkilö mun lisäksi, jonka myötä siis vasta tiesin, että rakennus liittyi rahaan ja että sitä pitäisi jotenkin suojella tai että ”sitä aletaan suojelemaan”. Tätä henkilö ei varsinaisesti sanonut ääneen.

Mutta hän sanoi, että Eurooppaan tulee vielä kolmas aalto tai isku ja käsitin, että juuri Ameriikkaan, mahdollisesti New Yorkkiin olisi osunut isompi kappale ja tämä jonka näin, oli vain yksittäinen meteoriitti.

Sitten uni päättyi, mitään ajankohtaa en osaa arvioida, mutta olimme silloin jo ”tapahtumien keskellä”.

Kiitos siis Ananda kun jaioit, muuten olisin varmasti unohtanut tämän omani kokonaan.
Oho, kiitos kun jaoit tämän. Joo mua vähän pelotti jakaa oma näky kun en ole ennen tälläistä tehnyt, mutta oli pakko. Jännittäviä aikoja elämme.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, muistatko mitään yksityiskohtia?

Silloin jos Herra kehottaa, niin ei voi kuin tehdä Hänen tahtobsa! Mä ymmärsin Hengessä sen että tämä oli konkreettinen tapahtuma, ei symbolinen, mutta ”raharakennuksen” katolla seisominen saattoi olla. Täytyy yrittää etsiä, löytyisikö tuota rakennusta tai kaupunkia jostain.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

http://endtimesforecaster.blogspot.com

Tällä sivustolla on tuon tyyppisiä sanomia
-myös linkit
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Maria »

Voisitko Eero sinä olla se mies, josta Herra antoi minulle sanan: "Mies seisoi peltikatolla ja hän sai nähdä näyn". Minulle ei näytetty tuota näkyä, mutta katsoin peltikattoa ja ajattelin vain kuumuutta. Joskus Herra antaa tiedon sanat jollekin rohkaisuksi ja usein muistutukseksi, mutta olen alkanut tehdä parannusta siitä, että jätän asioita kertomatta.
Tänään illalla koin, että Jumala pysäytti sanomansa äärelle, olen saanut Sanan Häneltä, mutta en uskalla varoittaa. Toivoisin, että joku toinen sen tekisi. Joskus näin käykin. Mutta samalla ymmärrän, että Hän haluaa rohkaista jokaista meitä tuomaan sen, mitä Hänen sydämellään on. Kuten Tukholman profetiakin, se tulee saamaan jatkoa. Kun yksi aloittaa, voi joku vahvistaa tai kertoa siihen selityksen.
Kiitos kun jaoitte mitä Herra on teille uskonut.
Siunausta Ananda ja kiitos rohkeudestasi ja kiitos vielä Eero.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Se oli betoninen katto, jolla pystyi helposti kävelemään eli en nyt osaa sanoa. Mä yritän tosiaan etsiä läytyiskö tällainen rakennus jostain päin maailmaa, niin ehkä siitä pääsisi eteenpäin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

US Bankin pääkonttori on Losissa ja valtavan korkea:
Kuva
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.skyscrapercenter.com/buildi ... treet/1727
one-wall-street-1-wall-street.jpg
One Wall Street New York

Kiinteistönvälitystoimisto New Yorkissa, New Yorkin osavaltiossa

Tuossa on kulmia...

Elikkä on Wall Streetin ensimmäinen rakennus

Ensimmäisestä rakennuksesta voi tähyillä muita?

Lukitsen vastauksen.

2 minuuttia myöhemmin: En lukinnutkaan, vaaaan...

1 Wall Street (tunnetaan myös nimellä Irving Trust Company Building, Bank of New York Building ja BNY Mellon Building) on ​​pilvenpiirtäjä New Yorkin Lower Manhattanin finanssialueella Broadwayn itäpuolella Wall Streetin välissä.

Bank of New York !!!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kumpikin vois olla, tosin Nykissä ei vissiin taida olla kukkuloita horisontissa tai riippuu ehkä kumpaan suuntaan Manhattania katsoo.

Mutta tuli mieleen myös Lontoo, niin että Thanes on oikealla ja katse on Eurooppaan päin, katon löytyiskö jotain rakennusta sieltä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Yksi voisi olla Bank of England, se on omalla tavallaan kulmikas, eikä se rakennus ollut välttämättä korkein tai sanotaanko että kaupungin profiili oli matala. Toi on myös ”oikealla puolella jokea”. No, en tiedä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Maria »

Herra antaa ymmärrystä. Käy vain rukoukseen! Rukoilen puolestasi. Siunausta
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Maria, ehkä tähän tulee vielä selvennystä.

Sitten yksi vaihtoehto voisi olla Hexagone Ballard Pariisissa, mutta se on kyllä puolustusvoimien rakennus, jonka esikuvana on USAn Pentagon, joka kyllä sekin kävi mielessä, mutta ne eivät suoranaisesti kummatkaan ole kytköksissä rahaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ananda
Viestit: 40
Liittynyt: 10 Heinä 2021, 16:32

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Ananda »

Eero kirjoitti: 10 Heinä 2021, 19:39 Joo, muistatko mitään yksityiskohtia?

Silloin jos Herra kehottaa, niin ei voi kuin tehdä Hänen tahtobsa! Mä ymmärsin Hengessä sen että tämä oli konkreettinen tapahtuma, ei symbolinen, mutta ”raharakennuksen” katolla seisominen saattoi olla. Täytyy yrittää etsiä, löytyisikö tuota rakennusta tai kaupunkia jostain.
Pilvenpiirtäjiä, sit palava pallomainen kivi (meteoriitti?) Ja sit pienempiä kiviä. Koko taivas oli oranssi. Ihmisiä ei tosin näkynyt kaduilla ollenkaan, en tiedä onko sitten noissa pilvenpiirtäjissä.
Ananda
Viestit: 40
Liittynyt: 10 Heinä 2021, 16:32

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Ananda »

Maria kirjoitti: 10 Heinä 2021, 20:31 Voisitko Eero sinä olla se mies, josta Herra antoi minulle sanan: "Mies seisoi peltikatolla ja hän sai nähdä näyn". Minulle ei näytetty tuota näkyä, mutta katsoin peltikattoa ja ajattelin vain kuumuutta. Joskus Herra antaa tiedon sanat jollekin rohkaisuksi ja usein muistutukseksi, mutta olen alkanut tehdä parannusta siitä, että jätän asioita kertomatta.
Tänään illalla koin, että Jumala pysäytti sanomansa äärelle, olen saanut Sanan Häneltä, mutta en uskalla varoittaa. Toivoisin, että joku toinen sen tekisi. Joskus näin käykin. Mutta samalla ymmärrän, että Hän haluaa rohkaista jokaista meitä tuomaan sen, mitä Hänen sydämellään on. Kuten Tukholman profetiakin, se tulee saamaan jatkoa. Kun yksi aloittaa, voi joku vahvistaa tai kertoa siihen selityksen.
Kiitos kun jaoitte mitä Herra on teille uskonut.
Siunausta Ananda ja kiitos rohkeudestasi ja kiitos vielä Eero.
Kiitos, siunausta sinulle myös.
Minulle sanottiin että pitäis kertoa muille uskoville jos saa Jumalalta tietoa se voi olla jopa joskus elintärkeä tieto eli kannattaa uskaltaa sanoa ja joskus Jumala tosiaan antaa yhden tiedon palasen yhdelle ja toisen toiselle. Jumala ei halua kuormittaa meitä liiallisella tiedolla.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mä en olekaan koskaan ajatellut, että Herra voi jakaa tietoa ”osiin”, enkä mä myöskään ole koskaan osannut rukoilla ymmärtämystä Herralta tai rukoilla sitä jollekin muulle. Kiitos siis Maria ja Ananda, tässä on vielä paljon opittavaa uskontiellä, en ole kovin hyvä ”ryhmäpeluri”, vaikka tulenkin ihmisten kanssa juttuun.

Siunausta siis teillekin, rakkaat siskot! (Oletan, että olet Ananda-sisar)

Tuli jostain syystä mieleen Tunguskan räjähdys 1908 eli ehkä jonkinlainen komeetta, se vaalensi todennäköisesti pyrstöllään yötaivaat pohjoisessa ennen osumistaan maahan ja muistan että on joitain profetioita, jossa yöt muuttuvat valoisiksi juuri ennen tuhoa tai vastaavaa, mutta ihmiset eivät välitä, vaan jatkavat maallisia juhliaan loppuun asti.

No, en tiedä liittykö tähän mitenkään.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uskova veli laittoi minulle illalla viestiä tuohon New York aiheeseen, halusin jakaa:
https://www.koivuniemi.com/raamattu?til ... lm&luku=18

Tämän kohdalla tuli itselle aikanaan vahvasti tuo New York, joka tänään on palstalla puhuttanut.
Lempinimeltään "iso omena" ja symbolinaan vapauden jumalatar.
Hyvä huomio!
Ja tuo Raamatun kohta sopisi hyvin New Yorkiin.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Olen itsekin nähnyt NewYorkiin suuntaavan unen noin 20v sitten. (Joku tuho oli siellä käynyt) kadut oli veden alla ja autojen sijasta oli veneitä. Yhtään ihmistä en nähnyt, kuva oli tumma, ei värejä, ikkunat kerrostaloissa mustat, tyhjät, ei verhoja, ei ehkä ikkunoitakaan vaan aukot? mitään elollista ei oikeastaan ollut. Katselin näkymää, kunnes vasemmalta ”tietä” kanavaa pitkin saapui ruosteinen proomu, jonka päällä kirkastakin kirkkaampi torni, täynnä valoa.. tästä yritin saada kuvaa, mutta jäin odottamaan, että se tulee lähemmäksi(olin varma, että se kulkee suoraan ohitseni..) tulo kesti, joten aloin keskittymään järkkärin hienosäätöihin, samalla laivaa vilkuillen.. kun jälleen vilkaisin laivaa, missä kohtaa se on tulossa, se kääntyikin tulosuunnassa vasempaan. Laivan tornistä näkyi pilkahduksia, kun se hävisi talojen taakse.. en saanut kuvaa ja se harmitti ihan todella. Uni jatkui.. toisessa osiossa olin autossa itärannikolla ja näin tien viitan, jossa luki York, sana New puuttui, ihmettelin. Tässä kohtaa unessa tiesin, että tuo kuva(joka jäi saamatta) olisi ollut elämäni tärkein asia. Millään ei ollut enää mitään merkitystä, ei millään.
Oliko tämä proomu valotorneineen unessa Jeesuksen tarjoama pelastus, pelastuksen arkki, todennäköisesti oli! Unta tulkitessa koen, että NY tapahtumat saattaa olla vahva ajanmerkki, meneekö pelastuksen ovi niihin aikoihin pysyvästi kiinni?? Kenties jo vähän aiemmin?
mitä ajtuksia teillä herää??
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Isoja kiviä.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://444prophecynews.com/?s=new+york

Tuolla on parisataa New Yorkia koskevaa sanomaa.
Vastaa Viestiin