Näky mustista hevosista

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Tuula1

Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Näin näyn kahdesta mustasta hevosesta, jotka veti mustia vaunuja. Noiden vaunujen takana istui Mannerheim sotapuvussaan.
Tuula1

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Sotaakohan tietänee vai mistä kyse?. Mustahan on kuoleman väri.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Joku yhtä vahva henkilö kuin Mannerheim vie Suomen sodan tai miehityksen ajan läpi? Kestää kaksi kuukautta tai kaksi vuotta?

Venäjä miehittää Suomen? Tukholma-profetia?
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Laitan kääntämättömänä - kännykällä vaikeaa

- uskovien vainot alkaisivat
- suuri suru ja huoli sekä pimeys tulevat
- Raamatut tulisivat laittomiksi, siksi niitä jaettava nyt

Tulee rukoilla läpimurtoa, kahleiden katkeamista ja väkevän sitomista.

Tulkintaa: Mikäli USA:n vaalivilppi selviää ja laboratoriosta lähtöisin oleva viruksen vaikuttama suunniteltu pandemia paljastuu sekä Kiinan myötävaikutus näihin molempiin tulee esiin niin on mahdollista, että jotain laajojakin konflikteja tulisi tapahtumaan?

Tulisi sota kuten ketjun aloituksessa oletettiin?

PERSECUTION, PROPHECY
Saved? – Roxanne
Posted on 2021/05/31
https://444prophecynews.com/saved-roxanne/
Saved?

ROXANNE

Message received may 25th 2021

Do not be deceived by once saved always saved doctrine. My word is my bond. My word is the responsibility of those who are called by my name. No excuses. There are expectations held for those who call themselves a follower of me.

The world knows my word better than those who are called by my name, yet, they fail to their own detriment. This is a serious matter, my children. Just like the world has chosen their king. It is much easier to serve the king of this world. There are only expectations and rules set up by your world governments.

My rules and standards are so much more.

No – it is not easy to be a true follower of me, but, my rewards outlast those given by the enemy. Choose wisely children, time goes by quickly. My yoke is easy, my burden is light. Persecution will cost some of you your earthly vessels. I will give you the grace you need to stand for me. Do not fear this. Do not let this be the reason you choose me either. Choose me for love. Choose love.

Great sorrow and darkness will soon cover the world. As this happens, those who truly follow me will shine brightly through the darkness. Those who do not belong to me will notice this, something which cannot be ignored or missed.
Wait for me Before You give an answer to these. Their time is very short. The spirit in them knows this. What comes from your mouth will make it or break it for them. The harvest is ripe. They are confused. They look for a saviour. They do not know me.

My true followers are blessed. They want your peace. They see it, they are desperate, they want your peace. They do not sleep at night, they are weary for something new.

Give them a Bible. Soon you will not be able to purchase them. They will become illegal. The enemy plans to remove all that is of me. But, he will not touch my children without my permission. They stay until I call them home!!!

He thinks the removal of my children at his hand makes him the winner. Not so!!! I have my hidden one’s. He thinks he will have exterminated in my children. Not so!!! They are hidden for a time. Then they will come out of hiding and defeat his plans for a time. He thinks he has won the battle, not so!!! We will come back together on horses with swords drawn for the last battle. This will be the restitution for all he has done to my children. They will punish the enemy. They will defeat him. Justice This is mine saith the Lord! My children will be vindicated. He will not get away with all the harm he has done since his revolt. No, not so!!!!

I impart boldness upon you. Even my quiet ones will not be able to remain quiet. Speak my word children. Warn the people. Pray for breakthroughs, chains removed, strong man bound.
Tuula1

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 06 Kesä 2021, 07:43 Joku yhtä vahva henkilö kuin Mannerheim vie Suomen sodan tai miehityksen ajan läpi? Kestää kaksi kuukautta tai kaksi vuotta?

Venäjä miehittää Suomen? Tukholma-profetia?
Selitystä en tälle tiedä kun sitä ei annettu. Katselin noita hevosia n. metrin päästä. eli aika lähellä olivat.
Maaret

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kyllä vaikuttaa pahalta enkä koe tuossa edes mannerheimiä "hyväksi". Hänestähän on paljon pahaakin puhetta liikkeellä.

Usein kunniaa saaneet "sankarit" , nobel-palkitut sun muut on myöhemmin ymmärretty pahoiksi ihmisiksi.

Mutta hevosista puheenollen olen miettinyt josko korona olisi se Ilmestyskirjan valkoinen ratsastaja? Seppele on kuulemma kreikaksi corona ja se jos mikä on kulkenut "voittajana voittamassa" maailman laajuisesti.

Mutta sen jälkeen taisi tulla punainen ratsastaja joka on sota ja vasta sitten musta.

Paitsi nyt muistan .....

Sak 6:6 Ne, joitten edessä on mustat hevoset, lähtevät pohjoiseen maahan, ja valkeat lähtevät niiden jäljessä. Täplikkäät lähtevät eteläiseen maahan.
7 Ne väkevät lähtevät, ja menevät halusta, kuljeksimaan maata." Ja hän sanoi: "Menkää, kuljeksikaa maata". Ja ne kuljeksivat maata.
8 Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hyvä löytö Maaret, tämä voi koskettaa Suomea!

Siunattua sunnuntaipäivää!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kiitos samoin siunattua päivää kaikille.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ilm.6:5 Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.

6:6 Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."

Ilmestyskirjan symboliikassa punainen on sodan väri, ja musta taas nälänhädän väri.

En osaa sanoa miksi Mannerheim ohjasti juuri mustia, eikä punaisia hevosia. Tosin sotaa seuraa usein puute, mm.nälänhätä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Pihon sivuilta bongattu, joka sopinee tämän ketjun jatkeeksi.

Sisaren 30.10.2021 näkemä näky kolmesta mustasta hevosesta

Näin tänään n. klo 20.00 näyn. Eteeni tuli kuva, jossa kolme mustaa hevosta juoksi laukkaa. Ne juoksivat oikealta vasemmalle hurjaa vauhtia.

Tämä ei tiedä mitään hyvää. Uskon, että tulee kolme katastrofia peräkkäin, joista ainakin yksi on kova pula elintarvikkeista. Seuraavana voi tulla taloudellisia katastrofeja ympäri maailmaa sekä sotia. Mahdollisesti hyökkäys idästä Eurooppaan. Myös vakavia kulkutauteja voi tulla lisää.
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Jeesuksen omien ei pidä pelätä, EI SAA pelätä mitään. Jumalalla on kaikki hallussa.

Tänään oli Raamatun lukuvuorossa Johanneksen viimeinen luku 21.

Kun seitsemän kalastajaa saapui aamulla rantaan ilman saalista, Jeesus seisoi rannalla ja käski heidän heittää verkon veneen oikealle puolelle, ja verkko tuli täyteen suuria kaloja. Sitten hän kutsui heitä aamiaiselle. Hänellä oli leipää ja hiilloksella yksi kala. Pietari hyppäsi veteen ja ui rantaan. Muut tulivat hitaasti perässä, koska nuotta oli nyt niin täynnä, etteivät ne kuusi muuta jaksaneet vetää sitä muutoin kuin vedessä. (Kappale menettää vedessä painostaan sen määrän, minkä sen syrjäyttämä vesi painaa, fysiikan laki).

Sitten Pietari veti verkon maalle.

Niin siinä sanotaan, Pietari veti sen verkon, jota kuusi muuta eivät yhdessäkään jaksaneet vetää vedestä. Mistä Pietari sai supervoimat?

Minä ajattelen luvun profetoivan uuden aamun valkenemista ja tuhatvuotisen valtakunnan alkua. Rannalla odotti kolmas leivän ja kalan ihme. Kahdeksan henkilöä söi yhden kalan ja leipää (jos Jeesus oli yksi syöjistä). Kala on siinä yksikkömuodossa. Vaikka he saivat 153 suurta kalaa, he saivat ravintonsa Jeesuksen tarjoamalla aterialla.
Ajattelen 153 kalan olevan jonkinlainen jäännösseurakunta, jonka Herra nostaa kansojen meren ahdingosta viime hetkellä, ja hänen valtakuntansa luku tulee valmiiksi.

Joka tapauksessa, leipää ja kalaa riittää meille uskoville jokaisessa maailmanajassa.

Emme saa pelätä mitään.
Viimeksi muokannut Magda-sisko, 02 Marras 2021, 00:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky mustista hevosia

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! Pelko ei auta. Tuo loppuosa näyn jälkeen oli ilmeisesti näyn saajan tulkintaa.
Niin tai näin nii onneksi on monta kertomusta, josta ammentaa uskoa ja luottamusta tulevaan.

2. Kuningastenkirja 4.luku
1 Eräs nainen, profeetanoppilaan vaimo, huusi Elisalle sanoen: "Minun mieheni, sinun palvelijasi, kuoli, ja sinä tiedät, että palvelijasi oli herraapelkääväinen mies. Nyt velkoja tulee ottamaan minun molemmat poikani orjikseen."
2 Elisa sanoi hänelle: "Mitä minä voin tehdä sinun hyväksesi? Sano minulle, mitä sinulla on talossasi." Hän vastasi: "Palvelijattarellasi ei ole talossa muuta kuin öljyä sen verran, kuin minä tarvitsen voidellakseni itseäni".
3Silloin hän sanoi: "Mene ja lainaa itsellesi astioita kylästä, kaikilta naapureiltasi, tyhjiä astioita, tarpeeksi paljon.
4Mene sitten sisään, sulje ovi jälkeesi ja poikiesi jälkeen ja kaada kaikkiin niihin astioihin. Ja aina kun astia on täysi, nosta se syrjään."
5Niin hän meni pois hänen tyköänsä ja sulki oven jälkeensä ja poikiensa jälkeen. Nämä toivat sitten hänelle astiat, ja hän kaatoi niihin.
6Ja kun astiat olivat täynnä, sanoi hän pojallensa: "Tuo minulle vielä yksi astia". Mutta hän vastasi hänelle: "Ei ole enää astiata". Silloin öljy tyrehtyi.
7Ja hän meni ja kertoi sen Jumalan miehelle. Tämä sanoi: "Mene ja myy öljy ja maksa velkasi. Sinä ja poikasi elätte siitä, mikä jää jäljelle."
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuula1 kirjoitti: 06 Kesä 2021, 06:41 Näin näyn kahdesta mustasta hevosesta, jotka veti mustia vaunuja. Noiden vaunujen takana istui Mannerheim sotapuvussaan.
A. Uni saattaa tarkoittaa Suomen presidentin, Sauli Niinistön kuolemaa.

B. Sinetin blogi-sivuilla on aiemmin näky mustasta autosta, jonka perässä pieni poika kulki jalan.....(jos nyt oikein muistan). Tuonkin näyn ajattelin tarkoittavan nimenomaan Niinistön kuolemaa.

5.9.2021 Otsikolla ; Sinun uskosi on sinut pelastanut
https://sinettisormus.blogspot.com/sear ... date=false

C. Itselläni on profetiapalstalla vanhemmassa viestissäni outo kokemus, jossa Niinistökin tuli esiin.... viewtopic.php?f=4&t=1165

Mutta, nämä ovat omia ajatuksiani, joten nähtäväksi jää...
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Maria »

Mustista hevosista puhuttiin tänään myös Twitterissä. Tuli mieleeni, että vuoden 1929 pörssiromahdus oli sellainen, että sitä pahempaa lienee kuitenkin tulossa. Tuostakin kesti toipua hyvinkin kauan.

Tämä inflaatio, joka meillä on vasta alkamassa, voisi hyvinkin olla vauhdittamassa mustia hevosia. Laittomuus ja levottomuus lisääntyy kun taloudellinen tilanne muuttuu epävakaaksi.

Kun meillä ja muualla päin maailmaa aletaan vielä rajoittamaan sellaisia oikeuksia, joita ennen on osattu pitää itsestään selvinä, saattaa tulla eteen tilanteita, joissa emme ole aiemmin olleet.

Rukoillaan, että olemme Jeesuksen kanssa, tuli mitä tuli.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Jostakin luin parin sisään, että huomenna 6.11. voisi olla jokin perätikö paradigman muutos, mikä aiheutuisi jonkin taivaallisen tapahtuman kautta?

Olikohan siinä lukemassani myös jotain maailman-talouden muutoksesta
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kirsti Paakkanen on muuten menehtynyt. 🙏
Tämä viesti ei sinänsä liity mustiin hevosiin, mutta tuli mieleeni hänestä luettuani jotenkin se, että hän on elänyt juuri silloin, kun oli kovat lamavuodet ja myös silloin kun oli toinen maailmansota. Hän myös johti pitkään tunnettua Suomalaista yritystä ja oli sen johdossa usein nimenomaan, näin ainakin itse muistelen, mustiin pukeutuneena.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Pelastus21!
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Loka 2021, 06:52

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Pelastus21! »

Tunsin jo kesällä kehoituksen lukea Corrie ten Boomin kirjan Kätköpaikka. Viime viikolla tuli sama kehoitus uudestaan. Tänään lukiessani sitä niin eteeni tuli kohta mustista hevosista. Kirjan Kätköpaikka, Jumalan kulkuri ja Viisi hiljaista vuotta ( kaikki samassa kirjassa) s. 81 ja 82 kerrotaan Corrien nähneen unen tai näyn mustista hevosista juuri ennen pahempien vainojen alkamista. Ks. Kuvat s. 81 alaosa ja 82 yläosa. Haluaako Herra näin varoittaa meitä tulevasta?
Liitteet
20211106_124456.jpg
Pelastus21!
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Loka 2021, 06:52

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Pelastus21! »

Toinen kuva s. 82.
Liitteet
20211106_124438.jpg
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Maria »

Sitten Betsie alkoi yllättäen rukoilla saksalaisten puolesta, jotka lensivät taivaalla sen jättiläismäisen pahuuden uhreina, joka oli päässyt irti Saksassa. Katselin sisartani, joka oli polvillaan vieressäni palavan Hollannin loisteessa.

»Herra», kuiskasin, »kuuntele Betsietä, älä minua, sillä minä en pysty lainkaan rukoile maan noiden miesten puolesta.


Näin meidänkin tulisi tehdä. Minä luin myös keväällä uudelleen tuon kirjan. Mutta sitä en rekisteröinyt, mikä nyt tuli mieleeni, että ennen kirjan lukemista, vieläpä viime keväänä, näin erikoisen näyn. Istuin vanhoissa vankkureissa. Hyvin vanhoissa. Ja katsoin vasemmalle vankkureista. Siinä oli pelto. Minä jatkoin matkaani istuen vankkureiden kyydissä ja pellolla naiset tekivät töitä. Heidän täytyi tehdä työtä ikivanhoilla tavoilla. Näky oli alusta loppuun surullinen.

Tämä kirjoitus, jonka saimme palstalle, muistuttaa siitä, että me emme voi todellakaan jättää rukoilematta. Betsie oli sellainen, että hänellä oli lahja nähdä erityisellä tavalla ihmiset. Me tarvitsemme samaa lahjaa, että jaksamme rukoilla niiden puolesta, jotka eivät ole meidän puolellamme tai jotka vihaavat meitä. Me voimme sanoa Jumalamme edessä
Taivaallinen Isämme katso Poikaasi Jeesukseen, älä katso minuun. Minä en ole sellainen, että kykenen ajattelemaan vihollisistani hyvää. Katso Isä Jeesukseen, minä tiedän että Hän rakasti myös minua, kun olin Hänen vihollisensa. Katso Isä Jeesukseen, joka roikkui ristillä, hänet naulittiin siihen meidän kaikkien pahain tekojemme tähden. Katso edes hetken, että maailma näkisi mitä meidän keskellämme tapahtuu, että Jumala, Sinun tekosi tulisivat ilmi. Sinulla on valta muuttaa maailmanlaajuisesti jokaisen ihmisen sydän. Isä Jumala, katso Jeesukseen, joka rukoilee omiensa puolesta ja kuule Hänet. Isä ole apumme tänään. 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky mustista hevosista

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!!🙏
Niin Paavalikin oli fariseus, joka vainosi Jeesuksen kannattajia.. ja hänenkin sydämensä muuttui! ❤️
Vastaa Viestiin