profetia

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Tuula1

profetia

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

PROFETIA 26.05.2021
Mitään ei tapahdu ilman Minun sallimustani. Nyt koittaa kovat ajat. Minä ravisutan maailmaa. Mikään ei palaa ennalleen. Minä, Herra olen tämän puhunut. Minä olen Pyhä Herra. Nyt alkaa takaisinmaksun aika jumalattomille. Paha pääsee valtaan. Täyteen valtaansa.
Mutta te lapseni, olkaa te rohkeat. Minä suojelen teitä. Vaikka maailma ympärillänne kuohuu, vaikka kaikki tämä tulee tapahtumaan nopeasti, mitään ei tapahdu ilman Minun sallimustani.
Ihmiset tulevat ymmärtämään, että Minä olen Herra!Tämä on tärkeä. Jakakaa ja levittäkää sanomaa eteenpäin. Niin, että jokainen Minun omani on sen näkevä ja lukeva.
Rakkaat lapseni, Minä suojelen teitä. Minä rakastan teitä. Olkaa urheat ja rohkeat. Olkaa Minulle uskolliset. Pysykää Sanassa, niin Minä pysyn teissä.
Ja katso, Minä tulen pian! Nopeammin kuin te aavistattekaan! Aika on täyttynyt. Pian Minä saavun ja tuon palkintoni. Yksikään omani ei jää ilman palkkaansa.
Olkaa ahkerat. Olkaa urheat. Älkää säikkykö, älkääkä peljästykö. Minä suojelen teitä. Mitään ei tapahdu ilman Minun sallimustani.
Teidän ei tarvitse pelätä. Olette Minun omiani ja Minä kaitsen teitä Hyvän Paimenen tavoin. Muistakaa tämä: Minä rakastan sinua! Minä suojelen sinua! Älä keskity siihen, mitä ympärilläsi tapahtuu. KATSO MINUUN! KESKITY AINOASTAAN MINUUN!
Ja muista joka hetki tämä: MITÄÄN EI TAPAHDU ILMAN MINUN SALLIMUSTANI!
Olkaa lujat. Olkaa ahkerat ja olkaa urheat. Tämä kaikki pitää tapahtua, että kirjoitukset toteutuvat.
Levittäkää tätä sanomaa niin, että se tavoittaa jokaisen Minun laumani jäsenen! Minä rakastan teitä. Rakastan jokaista oman laumani lammasta. Minä olen teidät lunastanut. Te olette Minun. Muistakaa se, ettette eksyisi.
Lukekaa Sanaa, rukoilkaa, paastotkaa, murtakaa leipää. Rukoilkaa ja olkaa ahkerat ja urheat.
Ilon päivä on lähellä. Minä tulen kuin tulen liekki ja humaus! Tämä kaikki tapahtuu nopeasti. Olkaa valmiit! Olkaa raittiit ja valvokaa!
OLKAA VALMIIT! OLKAA RAITTIIT JA VALVOKAA! ÄLKÄÄ SÄIKKYKÖ, SILLÄ KAIKEN TÄMÄN TULEE TAPAHTUA ENNENKUIN TEIDÄN TÄYDELLINEN VAPAUTUMISENNE KOITTAA!
OLKAA ROHKEAT JA MUISTAKAA:MINÄ OLEN TEIDÄN KANSSANNE JOKA HETKI! KULJITPA MISSÄ TAHANSA, MINÄ OLEN SINUN KANSSASI. JÄÄKÄÄ RAUHAAN LAPSENI, JÄÄKÄÄ RAUHAAN. LUOTTAKAA MINUUN!
LUOTTAKAA VAIN MINUUN! TUKEUTUKAAN VAIN MINUUN! Älkää takertuko ihmisviisauteen ja järkeilyyn. Minä olen vallankahvassa. Ja Minun käteni on väkevä! Uskokaa Minun sanani ja ottakaa siitä vaari, niin mitään sellaista teille ei tapahdu, mitä mInä, Herra en sallisi teille tapahtuvan.
Olkaa urheat ja rohkeat. Nyt erotellaan jyvät akanoista!
Pysy uskollisena Minun Sanalleni ja Minulle! Ja muistakaa: MInä olen teidän kanssanne maailman loppuun asti. Te ette ole yksin. MInä olen teidän kanssanne koko ajan. Kuka voi olla teitä vastaan kun Minä olen teidän kanssanne?
Minä olen suuri ja väkevä! Minä Olen. Ei ole toista valtasuuruutta! Kuka voi kestää Minun edessäni? Minä Olen. Olen kuluttava tuli. Olen polttava kaikki oljenkorret tuhaksi.
Tuhasta te olette tulleet, tuhaksi pitää teidän jälleen tuleman! Minä, Herra olen tämän teille puhunut. Ottakaa Minun sanastani vaari. Olkaa valmiit kuin viisaat neitsyet! Älkää antako öljynne loppua! Viisas on hän, joka ottaa sanoistani vaarin.
Älkääkö tuomitko Minun pientä palvelijaani. Hän on Minun suojelukseni alla. Kuka käy häntä vastaan, käy Minua vastaan.
Muistakaa tämä: Minä rakastan teitä jokaista. Yhtäkään, jonka Isä on Minulle antanut, Minä en kadota, vaan vien teidät kotiin. Mutta sitä ennen on koittava kovat ajat. Siinä punnitaan teidän uskollisuutenne. Teidän tienne ei tule olemaan helppo. Tulen läpi Minä teidät kuljetan!
Poltan kaiken. Tulessa te puhdistutte. Muistakaa lapseni, rakkaat lapseni, Minä olen teidän kanssanne joka paikassa, minne Minä, Herra teidät vien. Nyt punnitaan teidän uskollisuus ja kestävyys. Olkaa lujat ja rohkeat.
Olkaa valppaat. Olkaa uskolliset Minulle. Älkää luottako ihmisviisauteen. Pyytäkää apunne Minulta! Ihminen ei voi teitä auttaa. MInä olen Herra, kaikkivaltias. Iänikuinen Isä, taivaan ja maan Luoja. Ei ole toista Jumalaa! Minä Olen! Olkaa rohkeat ja uskolliset. Pyytäkää apunne minulta. Minulta te apunne saatte. Vain Minä voin auttaa.
MINÄ RAVISUTAN MAAILMAA! KUKA VOI SEN KESTÄÄ? MINÄ RAVISUTAN JA NYT PUNNITAAN PYHIEN TAHTO SEURATA MINUA. SEURATA MINUA AINA RISTILLE SAAKKA! OTA RISTISI JA ILOITSE JA OLE KIITOLLINEN, SILLÄ VAPAUTUKSESI PÄIVÄ ON LÄHELLÄ!
Ottakaa pienen palvelijani sanoma vastaan. Olkaa lujat ja olkaa uskolliset. Minä en lupaa teille helppoa elämää maan päällä, mutta hän, joka uskollisena pysyy, on saava kirkkaan voitonseppeleen.
Olkaa rohkeat ja lujat. Minä rakastan teitä! Jääkää rauhaan lapseni, jääkää rauhaan. Katso, Minä tulen pian!
Eräs Herran palvelija saanut tämän sanan.
Sinettisormus

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Tarkistin juuri mikä päivä oli se näkyni pellosta jossa sadon korjuu oli tehty.
Se on sama päivä kuin tuo profetia on saatu, eli 26.5.

https://sinettisormus.blogspot.com/2021 ... orjuu.html
Maaret

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kiitos Tuula. Tuossa tuntui olevan joitakin kohtia mitä on itselle tullut mieleen lähipäivinä.

Kun tuntuu että pelkää kaikkea joka päivä aina niin koin että Jumala sanoi juuri nuo sanat "olen kanssasi joka paikassa".

Siihen täytyy vain luottaa joka paikassa vaikka ei siltä tunnu, oppii ikäänkuin ajattelemaan arjessakin : "tappakoot minut , en välitä ". Koska pelon syvin olemushan on juuri kuoleman pelko.

Kun on lapsenakin jo joutunut usein pelkäämään kuolemaa niin se kai puskee esiin aina uusissa tilanteissa. Ihmiset ei todellakaan ole luotettavia.
Sinettisormus

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Juuri seuraavana päivänä tuosta profetiasta, 27.5.2021. muurattiin Berliiniin peruskivi. House of One. Kristittyjen, Juutalaisten ja muslimien yhteiseen pyhäkköön.
PERUSKIVI!!!
Jeesus Kristus on meidän peruskivi ja kulmakivi!!!
Minusta tällä asialla on selkeä yhteys profetiaan.
Onko Jumalan mitta tullut tässä täyteen?
Tuula1

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

PROFETIA 04.06.2021
Kuulkaa lapseni, rakkaat lapseni, mitä Minä teille sanon.
Laskettiin näky / mielikuva pitkästä kanavasta, jossa on kirkas vesi ja pinnalla kelluu keltaisia oljenkorsia. Veden pinta on kauttaaltaan todella tyyni, aivan sileä ja oljenkorret kelluu veden pinnalla.
Pian näkymä avartui kuin valtaisaksi isoksi vesi aukeaksi tai sileäpintaiseksi mereksi. Nyt koko näkymä on ikään kuin rasvatyyni merimaisema, ei myrskyä, ei aaltoilua, ei väreilyäkään. Ainoastaan hiiskumaton hiljaisuus ja täydellinen pysähtyneisyys ja seisahtuneisuus.
Puhdasta vettä ja veden pinnalla kelluvia keltaisia oljenkorsia on harvakseltaan silmänkantamattomiin. Maiseman tunnelma on hyvin rauhallinen ja seesteinen, hiljainen ja seisahtunut. Mitään ei tapahdu. Keltaiset kuivat oljenkorret vaan kelluu sileäpintaisen vedenpinnan päällä. Korsia ei ole edes tiivisti, eikä kasoina, vaan ne on suht ilmavasti veden pinnalla.
Pelkkiä kuivia oljenkorsia, joissa ei ole yhtään tähkää, eikä yhtään jyvää. Alue on valtava. Hiljaisuus ja seisahtuneisuus vallitsee. Valtavan kokoinen ja kaikenkattava hiljainen vaisu ja mykkä meri, jonka pinta on sileä ja tyhjät keltaiset oljenkorret kelluu veden pinnalla. Näky loppuu.
Maailmanlaajuinen pula-aika ja nälänhätä kohtaa ihmisiä maanpiirissä. Rahtiliikenne ja lentoliikenne on vähäistä. Ihmiset ovat peloissaan siitä, mikä maanpiiriä kohtaa. Maailma on seisahtunut. Kansojen meri näkee nälkää. Pula-aika koittaa. Joosefin aika koittaa uudestaan. Ensin tulee lihava aika, jota seuraa laiha ja karu aika. Varautukaa!
Jääkää rauhaan lapseni, jääkää rauhaan. Minä rakastan teistä jokaista. Rakastan niin paljon. Minun rakkauteni ja armoni malja on ylitsevuotavainen. Se ei ehdy. Julistakaa evankeliumia, rukoilkaa, olkaa Minulle kuuliaiset, paastotkaa ja murtakaa leipää. Olkaa Minun sanani äärellä. Huolehtikaa toisistanne. Älkää antako hajottavien voimien vaikuttaa teissä ja teihin. Paha pääsee valtaansa, täyteen valtaansa.
Olkaa valppaat. Olkaa raittiit. Olkaa Minulle ja Minun sanalleni uskolliset. Katso, Minä tulen pian! Yksikään Minun omani ei katoa. Jokaisen lampaan, jonka Isä on Minulle antanut, Minä vien perille kotiin. Olkaa turvallisin mielin, vaikka maailma ympärillänne myrskyää ja kuohuu. Minä sen myrskyn ja kuohunnan aikaansaan. Minä, Herra olen vallankahvassa ja Minun käteni on väkevä. Olen Kaikkivaltias.
Rakkaat lapseni, luottakaa Minuun. Minulta te apunne saatte. Ihmiset eivät voi auttaa. Luottakaa Minuun. Jääkää rauhaan lapseni, rakkaat lapseni. Minä pidän teistä huolen. Teidän ei tarvitse olla huolissanne. Älkää murehtiko, sillä murehtimisella ette voi päiviänne lisätä. Minä annan teille kaiken tarpeellisen. Minä olen hyvä paimen. Minä Olen. Ei ole ketään toista Jumalaa. Minä Olen. Olen väkevä Jumalanne. Teidän oma Jumalanne. Israelin Pyhä. Minä Olen. Minun voimasuuruuteni on rajaton ja Minun viisauteni on mittaamaton. Minä Olen.
Levittäkää tätä sanomaa ympäri maailmaa niin, että jokainen Minun omani sen näkee ja lukee. Katso, Minä tulen pian! Jääkää rauhaan lapseni, rakkaat lapseni. Voi, miten Minä teitä jokaista rakastan. Minun rakkauteni on väkevä kuin kuolema. Minun rakkauteni on ainut oikea rakkaus. Minä Olen Rakkaus. Minä Olen, eikä kukaan muu. Ei ole toista Jumalaa. Minä Olen.
Minä ravisutan maailmaa. Maailma tulee tietämään, että Minä, Herra, sitä ravisutan. Jumalattomat saavat tietää, kuka on Herra. Se olen Minä. Minä Olen. Olen Herra Sebaot, Taivaallisten Sotajoukkojen Kuningas. Kunnian Kuningas, Kuningasten Kuningas, Rauhanruhtinas. Minä Olen.
Maailman lapset saavat tuntea sen, kuka on Herra. Nyt he eivät vielä Minua tunne, mutta koittaa aika, kun jokainen polvi Minun edessäni notkistuu. Jokainen jalka Minun edessäni huojuu. He tulevat tietämään kuka on Herra. Se päivä on koittava ja se päivä on pian.
Rakkaat lapseni, olkaa te iloisin mielin, sillä teidän vapautuksenne päivä on lähellä. Olkaa urheat ja rohkeat. Luottakaa Minuun. Vain Minä voin hädän päivänä auttaa. Minä autan teitä selviämään läpi vaikeat ajat. Olkaa huoletta. Keskittykää Minuun. Älkää luoko katsettanne myrskyyn, vaan katsokaa Minuun!
Minä olen teidän turvanne. Minä olen teidän turvakallionne. Minä yksin. Minä Olen. Älkää luottako ihmisviisauteen. Vain Minä voin teitä auttaa hädän päivänä.
Minä olen valmistanut teille kaiken ennalta. Teitä odottaa taivaallinen juhla-ateria. Minä, Herra olen sen teille valmistanut. Ei se ole tavallinen ateria. Se on taivaallinen ateria. Ei ole nälkää, ei ole kipua, ei ole surua, eikä murhetta. Ei ole sairautta, ei ole pelkoa eikä ahdistusta.
Katso, kaikki on uutta. Minä luon uutta, etkö sitä huomaa? Kaiken Minä uudeksi luon. Kaikki vanha on mennyt, pois pyyhkiytynyt. Minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Katso, hyväksi Minä kaiken luon. Kaikki mitä Minä luon, on hyvää.
Herra on hyvä. Minä olen rakastava Isä. Ja te olette Minun rakkaat lapseni, joita kohtaan Minulla on hyvä tahto. Ei siis ole mitään rangaistusta eikä tuomiota sille, joka Minussa pysyy.
Pysykää Minussa niin Minä pysyn teissä. Minä, Herra, olen puhunut.
Jääkää rauhaan, jääkää rauhaan ja keskinäiseen rakkauteen, lapseni. Olkaa valppaat ja valvokaa. Älkää antako hajottavien voimien ottaa teissä valtaa.
Muistakaa: Teissä on Minun Pyhä Henkeni. Älkää tehkö Häntä murheelliseksi keskinäisillä riidoillanne. Te olette yhtä Minussa. Muistakaa rakkaus. Muistakaa rakkaus, rakkaat lapseni, niin teille käy hyvin. Pitäkää vaatteenne puhtaina ja vaelluksenne moitteettomana.
Katso, Minun päiväni on koittava pian. Minä tulen voimalla. Taivaat aukenevat ja Minä tulen nopeasti. Nopeammin kuin osaatte arvatakaan. Minä tulen kuin tulen liekki ja humaus! Liekehtivin vaunuin Minä, Herra saavun! Eikä Minun tulemukseni jää keneltäkään huomaamatta. Jokainen silmä Minut näkee.
Se päivä on ilon päivä teille.
Olkaa urheat, olkaa kestävät ja rohkeat. Älkää antako minkään maallisen lannistaa tai hallita tai kahlita itseänne. Te ette enää ole maailmasta. Te olette Minun. Minä olen teidät lunastanut kalliisti omalla verelläni.
Sanoma alkoi 08:29 ja päättyi klo 09:48.

kuten kaikki, niin tämäkin profetia on koiteltava Raamatun valossa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuula1 kirjoitti: 05 Kesä 2021, 12:32 PROFETIA 04.06.2021
Tuula, laita linkki alkuperäiseen lähteeseen. Kiitos.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuula1

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

mutta eikös täällä ollut kielto sanoa, mistä taikka kenen kirjoittama lähde oli, kun kerran laitoin nimen kuka kirjoittanut. minun piti se poistaa

Liittyi "Nyt on rukoiltava"-ketjuun. Profetian saaja ei halunnut nimeään julkisuuteen; tosin tuolloin oli lähinnä kyse viestin välittäjästä.
Tuula1

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

no tämä profetia on facebookista, kuten tuokin aiempi. Sellaisen naisen profetoima, kun Tiina Parkkila/profetia-ryhmä uudestisyntyneille kristityille.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen ja kiitos Herra, tule!

Saa mainita lähteen ja nimen, jollei erikseen viestissä mainittu ettei saisi. Mutta ei siis ole pakkokaan mainita, mennään omantunnon ja kehoituksen mukaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Pihon sivuilta kopioitu. Sama viesti, jonka Tuula tuossa ylhäällä toi. Pihon sivuilla oli todella hyvä kappalejako tästä profetiasta, helppo lukea, siksi tämä toisto.

http://www.jouko-piho.fi/448167880
----------------------------------------------------

6.6.2021

Tiina Parkkilan 4.6.2021 saama profetia tulevasta nälänhädästä

Kuulkaa lapseni, rakkaat lapseni, mitä Minä teille sanon.

Laskettiin näky pitkästä kanavasta, jossa on kirkas vesi ja pinnalla kelluu keltaisia oljenkorsia. Veden pinta on kauttaaltaan todella tyyni, aivan sileä ja oljenkorret kelluvat veden pinnalla.

Pian näkymä avartui kuin valtaisaksi isoksi vesi aukeaksi tai sileäpintaiseksi mereksi. Nyt koko näkymä on ikään kuin rasvatyyni merimaisema, ei myrskyä, ei aaltoilua, ei väreilyäkään. Ainoastaan hiiskumaton hiljaisuus ja täydellinen pysähtyneisyys ja seisahtuneisuus.

Puhdasta vettä ja veden pinnalla kelluvia keltaisia oljenkorsia on harvakseltaan silmänkantamattomiin. Maiseman tunnelma on hyvin rauhallinen ja seesteinen, hiljainen ja seisahtunut. Mitään ei tapahdu. Keltaiset kuivat oljenkorret vaan kelluu sileäpintaisen vedenpinnan päällä. Korsia ei ole edes tiivisti, eikä kasoina, vaan ne ovat ilmavasti veden pinnalla.

Pelkkiä kuivia oljenkorsia, joissa ei ole yhtään tähkää, eikä yhtään jyvää. Alue on valtava. Hiljaisuus ja seisahtuneisuus vallitsevat. Valtavan kokoinen ja kaiken kattava hiljainen vaisu ja mykkä meri, jonka pinta on sileä ja tyhjät keltaiset oljenkorret kelluu veden pinnalla. Näky loppuu.

Maailmanlaajuinen pula-aika ja nälänhätä kohtaavat ihmisiä maanpiirissä. Rahtiliikenne ja lentoliikenne on vähäistä. Ihmiset ovat peloissaan siitä, mikä maanpiiriä kohtaa. Maailma on seisahtunut. Kansojen meri näkee nälkää. Pula-aika koittaa. Joosefin aika koittaa uudestaan. Ensin tulee lihava aika, jota seuraa laiha ja karu aika. Varautukaa!

Jääkää rauhaan lapseni, jääkää rauhaan. Minä rakastan teistä jokaista. Rakastan niin paljon. Minun rakkauteni ja armoni malja on ylitsevuotavainen. Se ei ehdy. Julistakaa evankeliumia, rukoilkaa, olkaa Minulle kuuliaiset, paastotkaa ja murtakaa leipää. Olkaa Minun sanani äärellä. Huolehtikaa toisistanne. Älkää antako hajottavien voimien vaikuttaa teissä ja teihin. Paha pääsee valtaansa, täyteen valtaansa.

Olkaa valppaat. Olkaa raittiit. Olkaa Minulle ja Minun sanalleni uskolliset. Katso, Minä tulen pian! Yksikään Minun omani ei katoa. Jokaisen lampaan, jonka Isä on Minulle antanut, Minä vien perille kotiin. Olkaa turvallisin mielin, vaikka maailma ympärillänne myrskyää ja kuohuu. Minä sen myrskyn ja kuohunnan aikaansaan. Minä, Herra olen vallankahvassa ja Minun käteni on väkevä. Olen Kaikkivaltias.

Rakkaat lapseni, luottakaa Minuun. Minulta te apunne saatte. Ihmiset eivät voi auttaa. Luottakaa Minuun. Jääkää rauhaan lapseni, rakkaat lapseni. Minä pidän teistä huolen. Teidän ei tarvitse olla huolissanne. Älkää murehtiko, sillä murehtimisella ette voi päiviänne lisätä. Minä annan teille kaiken tarpeellisen.

Minä olen hyvä paimen. Minä Olen. Ei ole ketään toista Jumalaa. Minä Olen. Olen väkevä Jumalanne. Teidän oma Jumalanne. Israelin Pyhä. Minä Olen. Minun voimasuuruuteni on rajaton ja Minun viisauteni on mittaamaton. Minä Olen.

Levittäkää tätä sanomaa ympäri maailmaa niin, että jokainen Minun omani sen näkee ja lukee. Katso, Minä tulen pian! Jääkää rauhaan lapseni, rakkaat lapseni. Voi, miten Minä teitä jokaista rakastan. Minun rakkauteni on väkevä kuin kuolema. Minun rakkauteni on ainut oikea rakkaus. Minä Olen Rakkaus. Minä Olen, eikä kukaan muu. Ei ole toista Jumalaa. Minä Olen.

Minä ravisutan maailmaa. Maailma tulee tietämään, että Minä, Herra, sitä ravisutan. Jumalattomat saavat tietää, kuka on Herra. Se olen Minä. Minä Olen. Olen Herra Sebaot, Taivaallisten Sotajoukkojen Kuningas. Kunnian Kuningas, Kuningasten Kuningas, Rauhanruhtinas. Minä Olen.

Maailman lapset saavat tuntea sen, kuka on Herra. Nyt he eivät vielä Minua tunne, mutta koittaa aika, kun jokainen polvi Minun edessäni notkistuu. Jokainen jalka Minun edessäni huojuu. He tulevat tietämään kuka on Herra. Se päivä on koittava ja se päivä on pian.

Rakkaat lapseni, olkaa te iloisin mielin, sillä teidän vapautuksenne päivä on lähellä. Olkaa urheat ja rohkeat. Luottakaa Minuun. Vain Minä voin hädän päivänä auttaa. Minä autan teitä selviämään läpi vaikeat ajat. Olkaa huoletta. Keskittykää Minuun. Älkää luoko katsettanne myrskyyn, vaan katsokaa Minuun!

Minä olen teidän turvanne. Minä olen teidän turvakallionne. Minä yksin. Minä Olen. Älkää luottako ihmisviisauteen. Vain Minä voin teitä auttaa hädän päivänä.

Minä olen valmistanut teille kaiken ennalta. Teitä odottaa taivaallinen juhla-ateria. Minä, Herra olen sen teille valmistanut. Ei se ole tavallinen ateria. Se on taivaallinen ateria. Ei ole nälkää, ei ole kipua, ei ole surua, eikä murhetta. Ei ole sairautta, ei ole pelkoa eikä ahdistusta.

Katso, kaikki on uutta. Minä luon uutta, etkö sitä huomaa? Kaiken Minä uudeksi luon. Kaikki vanha on mennyt, pois pyyhkiytynyt. Minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Katso, hyväksi Minä kaiken luon. Kaikki mitä Minä luon, on hyvää.

Herra on hyvä. Minä olen rakastava Isä. Ja te olette Minun rakkaat lapseni, joita kohtaan Minulla on hyvä tahto. Ei siis ole mitään rangaistusta eikä tuomiota sille, joka Minussa pysyy.

Pysykää Minussa niin Minä pysyn teissä. Minä, Herra, olen puhunut.
Jääkää rauhaan, jääkää rauhaan ja keskinäiseen rakkauteen, lapseni. Olkaa valppaat ja valvokaa. Älkää antako hajottavien voimien ottaa teissä valtaa.

Muistakaa: Teissä on Minun Pyhä Henkeni. Älkää tehkö Häntä murheelliseksi keskinäisillä riidoillanne. Te olette yhtä Minussa. Muistakaa rakkaus. Muistakaa rakkaus, rakkaat lapseni, niin teille käy hyvin. Pitäkää vaatteenne puhtaina ja vaelluksenne moitteettomana.

Katso, Minun päiväni on koittava pian. Minä tulen voimalla. Taivaat aukenevat ja Minä tulen nopeasti. Nopeammin kuin osaatte arvatakaan. Minä tulen kuin tulen liekki ja humaus! Liekehtivin vaunuin Minä, Herra saavun! Eikä Minun tulemukseni jää keneltäkään huomaamatta. Jokainen silmä Minut näkee.
Se päivä on ilon päivä teille.

Olkaa urheat, olkaa kestävät ja rohkeat. Älkää antako minkään maallisen lannistaa tai hallita tai kahlita itseänne. Te ette enää ole maailmasta. Te olette Minun. Minä olen teidät lunastanut kalliisti omalla verelläni.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Maaret

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Onko tuo selostus nälänhädästä tulkintaa vai osa profetiaa.

Minun mielestäni selitykset pitää laittaa selvästi erikseen.

Tuossa loppuprofetiassa on eri tyyli kuin selostuksessa "rahtilaivoista".

Yleensä en koskaan koe samaa selitystä kuin muut ja nytkin mieleeni tuli ennemminkin katastrofi tulvasta tai hukkumisesta. Toki jos koko länsirannikko vaikka jää tulvan alle niin nälkäähän sekin tietää kun siellä on kaikki viljapellot.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maaret kirjoitti: 07 Kesä 2021, 09:30 Onko tuo selostus nälänhädästä tulkintaa vai osa profetiaa.

Minun mielestäni selitykset pitää laittaa selvästi erikseen.

Tuossa loppuprofetiassa on eri tyyli kuin selostuksessa "rahtilaivoista".

Yleensä en koskaan koe samaa selitystä kuin muut ja nytkin mieleeni tuli ennemminkin katastrofi tulvasta tai hukkumisesta. Toki jos koko länsirannikko vaikka jää tulvan alle niin nälkäähän sekin tietää kun siellä on kaikki viljapellot.
Ainakin 5 ensimmäistä kappaletta on selvää näkyä, 6.kappaleesta en tiedä, mutta koska sen viimeinen sana on"Varautukaa", voisi olettaa että se olisi jo Jumalan suoraa puhetta/viestiä...näin itse oletan. 6.Kappaleen alkupuoli voi hyvinkin olla näyn saaneen ihmisen omaa tulkintaa, en ole tästä aivan varma, mutta selityksenä kuulostaa kuitenkin ihan uskottavalta.

7.kappaleesta eteenpäin onkin Jumalan puhetta.

Itselleni tuli tuosta näystä mieleeni jokin tsunamin kaltainen luonnonmullistus, ja nuo "oljenkorret" olisivat kuolleita ihmisiä.

Jes.40:6-8 " Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman ? " Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen.
Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.
Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti."
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maaret kirjoitti: 07 Kesä 2021, 09:30 Toki jos koko länsirannikko vaikka jää tulvan alle niin nälkäähän sekin tietää kun siellä on kaikki viljapellot.
Tarkoitat ilmeisesti Suomen rannikkoa ?

Itselleni tuli mieleen monet profetia koskien Yhdysvaltojen rannikoita, erityisesti sen itärannikkoa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Maaret

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Joo tarkoitin Suomea kun oletin suomalaisen saavan profetiaa Suomesta mutta voihan tuo olla vaikka se Ilmestyskirjan meteori, joka aiheuttaa maailmanlaajuisia tsunameja.

Toisaalta tuli myös lohdullinen ajatus että oljen korret kuvaa ikään kuin sadonkorjuu olisi kuitenkin ehditty tehdä ennen "tulvaa".

Tuosta selostuksesta tarkoitin että.alkuperäisen kirjoittajan tulisi selkeästi erottaa mikä on profetia-osa ja mikä omaa selitystä. Usein näyttää siltä että ne yhdistetään yhdeksi ikäänkuin "väitetään" että se selostuskin on Jumalalta vaikka olisi oma oletus...

Muutoin koen kyllä että olisi oikeaa profetiaa mutta itse en enää jaksa innostua kun on jo vuosikymmeniä odottanut näkymättömien toteutumista.

Välillä tuntuu että on kuin joku elokuva jossa kerrotaan "miehen näkymätön vaimo" tai vastaava juoni. Aina pitää elää vain näkymättämien kanssa.

Ei ole ystäviä ei välittäjiä mutta aina pitää uskoa "rakkauteen". Kuviteltu näkymätön "rakkaus" joka ei tee mitään.

Toki Jumala on suojellut ja johdattanut ja auttanut , se on sydämessä. Mutta mielentasolla kaikki on aina vain näkymätöntä.
En jaksa enää kuunnella edes saarnoja. Ne kertoo aina 2000 vuoden takaisia tai omia kokemuksiaan 70 vuoden takaa. Mitä "ystävyyttä, tukea, apua yhteyttä" osaatte kehittää näkymättömiin satavuoden takaisiin?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maaret kirjoitti: 07 Kesä 2021, 16:20
Tuosta selostuksesta tarkoitin että.alkuperäisen kirjoittajan tulisi selkeästi erottaa mikä on profetia-osa ja mikä omaa selitystä. Usein näyttää siltä että ne yhdistetään yhdeksi ikäänkuin "väitetään" että se selostuskin on Jumalalta vaikka olisi oma oletus...
Tästä olen samaa mieltä kanssasi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuula1

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

erään veljen uni vuodelta 2006
"Näin ikään kuin värielokuvana, miten valtava Suomen siniristilippu nostettiin korkeuksiin maan ja taivaan välille. Se hulmusi upeasti sinitaivaalla auringon paisteessa kaikkia muiden valtioiden lippuja suurempana ja niitä korkeammalla. Ihaillessani sitä se yhtäkkiä rojahti alas maahan tallattavaksi. Kun katsoin lähemmin lippusalkoa, oli se läpilaho!
Ihmettelin unessa mitä tuo tarkoittaa. Näin jonkin matkan päässä vanhan arvokkaan näköisen patriarkan ja tajusin hänen olevan Kuningas Daavid. Hänkin katsoi lippuamme mietteliään näköisenä. Menin hänen luokseen ja kysyin häneltä nöyrästi kunnioittaen: "Herrani kuningas: Mitä tuo lipun korkeuksiin korottaminen ja sen alas maahan syökseminen tarkoittavat?"
Daavid vastasi: "Suomen kansa menestyy monissa asioissa ja saa tietyn ajan osakseen suurta kunniaa kansojen joukossa. Se on kuitenkin rikkonut synneillään paljon Yehowaa vastaan, eikä ole ymmärtänyt käyttää oikein etsikkoaikaansa. Siksi se tulee katoamaan kansojen luvusta."
Sen kuultuani kiinnostuin entistä enemmän ja kysyin: "Milloin se tapahtuu?" Kuulin äänen jostakin sanovan ja kertovan tietyn vuosiluvun, joka liittyy suoraan tiettyyn tapahtumaan omassa elämässäni. Koska en ole täysin varma siitä, kuka sen kertoi, niin en kerro sitä lukua tässä.
Jos kuulemani vuosiluku on totta, niin meillä on erittäin lyhyt aika enää olla edes tällä tavalla itsenäisenä kansana. Suomen päättäjäthän ovat jo luopuneet omasta rahayksiköstämme ja he ovat luovuttaneet noin 75 % Suomen lainsäädäntövallasta EU:lle, joten aitoa itsenäisyyttä ei meillä ole ollut enää vuosikymmeniin.
Sinettisormus

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Tuula että jaoit unesi. Se on vahva ja selkeä.
Tuula1

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

tänä aamuna, ennekuin nousin ylös näin uninäyn, kun olin valveilla ja unen rajamailla. Katsoin hahmoa, jolla oli punaset silmävalkuaiset. Hänestä ei näkynyt kuin oikea silmä. Kaikki muu oli kuin maan peitossa tai jotakin sellaista.. Sitten kuva siirtyi isoon pitkähiuksiseen mieheen, jolla oli naama kuin hevosella pitkänmuotoinen.Katsoin sen otsaan, jossa oli kolmiosilmä, eli tarkoittanee uudenmaailman järjestyksen symbolia. Sillä oli pitkä mustatakki ja vaaleat hiukset.se käveli minun naamaan melkein kiinni siis se katsoi minua.Olin tunnistavinani sen yhdeksi miljonääriksi, mutta en muista nimeä.sellainen vaalea puolipitkät hiukset.lehtien sivuilla on paljon se mies. Sitten kuva häipyi ja tuli uudelleen. Tällä kertaa katselin sivusta, kuinka paljon koneita ja kameroita oli jokapaikassa.eräskin kävelevä niinkuin robotti, jolla oli kamera kasvojen tilalla katseli internet sivuja, niinkuin olisi ollut valkkaamassa jotakin siellä. mietin kun heräsin, että uusimaailman järjestys on aivan kohta täällä ja meitä jo valvotaan. siis koneyhteiskunta on täällä.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Richard_Branson

Richard Branson? Miljönääri siis?

Lukitsen vastauksen.
Vastaa Viestiin