profetia

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos Tuula, kun jaoit tämän. En tiedä miksi minulle tuli mieleen unesi hulluista hevosista mieleen tässäkin. Voi olla, että se on vain omaa ajattelua. Erityisesti kuitenkin nousi mieleen taas luku 21,joka oli esillä eilen. Kävin katsomassa alkuaineitten järjestysnumeroita ja luku 21 on scandiumin luku. Jossain tuli vastaan, että se on hyvin moninainen alkuaine. Väri punainen toi mieleeni ilmestyskirjan. Tässä kohtaa sanon taas, että tämä kohta minulla sydämelle nousi, koetelkaa kaikki. Tämä nousi mieleeni: Ilm. 6:4 Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.
Seuraavassa jakeessa kerrotaan:
5. Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.
Tässä nousi sydämelle, että on varoitus uudesta ajanjaksosta ja unessa mies käveli naamaan kiinni, eli tapahtuma oli ihan kohdalla. Tässä ja nyt, aivan ovella niin sanotusti.
Se että et muistanut nimeä, ei ilmeisesti ollut olennaista vaan se, että tunnistit mitä henkilö edusti. Kerroit, että naama oli kuin hevosella ja se oli pitkänmuotoinen. Se ei luvannut mitään hyvää, ikäänkuin kapeita aikoja, vaikeita, surullisia aikoja. Samoin iso miekka ilmestyskirjassa vie rauhan maasta, eikä se ole mitään vähäistä, mitä jae 4 kertoo.
Mutta se, että katsoit sivusta, kuinka paljon koneita ja kameroita oli jokapaikassa jne. et ollut osallistumassa tähän petokseen. Et osallistunut valheeseen, valitsit ajoissa puolen ja sait nähdä mitä tapahtuu.
Uskon, että Herra haluaa nyt herättää meitä valmistautumaan. Uuden ajan maailma vie osan mukanaan, mutta vielä voi rukoilla, että ne heräävät, jotka ovat unessa ja voivat vielä herätä.
Rukoillaan myös itsemme puolesta, että tiedämme mikä aika on ja saamme kulkea Jumalan edeltä valmistetuissa teoissa.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Maria »

Seuraava jae Ilm. 6:6
Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Tuula1

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

just tää richard branson tai se oli sen näköinen, mutta epäilen, että tää se oli, koska kaikenlainen tällainen touhu vaatii kovasti rahaa ja tällä bransonilla sitä ainakin on.
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Peter Nygård?
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Maaret

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Maaret »

muutamasta elokuvasta , jopa vanhoista, tuli kerran mieleen että tuo on pedon (pedofiilien) suosima muoti, pitkä vaalea tukka ja sellaiset erikoiset boheemit vaatteet.
Maaret

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Löysin tällaisen kopioituna vanhalle levykkeelle. Mielestäni siinä on jotain tähän päivään sopivaa kun pimeys vain synkkenee. Usein kopioin Pihon sivulta niitä harvoja, jotka koen oikeiksi.

17.12.2015
Sisaren näky
Eilen minulle annettiin näky Jumalan lauman tilasta tässä ajassa juuri nyt. Siinä Jeesus näytti minulle, miten hänen laumansa vaelsi aivan nääntyneenä, monet nukahtamaisillaan ja hyvin hitaasti ja jähmeästi. Jeesus oli hyvin huolissaan ja hätääntynyt lapsiensa tilasta ja hän sydän pakahtuneena puhui näin:
"Katso, miten hitaita he ovat, aivan liian hitaita, vaikka aikaa on niin vähän! Katso, miten monet ovat kaatuneet eikä kukaan auta heitä ylös, ei ole auttajaa, …elleivät he katso vain minuun! Mene ja herättele heitä, mene ja varoita ja kannusta, muistuta heitä heidän päämäärästään ja voitostaan!"
Oli hirvittävän pimeää, niin pimeää, ettei valoa tullut mistään muusta kuin Jeesuksesta. Jeesus oli kuin majakka ja maailman valo hän onkin, mutta ne, jotka eivät katsoneet häneen, näkivät pelkkää pimeyttä eikä heillä siksi ollut voimia jatkaa matkaa ja he unohtivat päämääränsä.
Pimeys on totaalista suoraan Herran omien jaloissakin. He eivät saaneet enää katsoa askeliinsa, eivät sivuilleen, eivät maailman apuihin. Maailman pimeys on tullut niin sakeaksi, että entistä selvemmin vain Jeesuksessa on meille elämä, tulevaisuus ja toivo.
Jumalan taivaan paratiisin portti on aivan muutamien askeleiden päässä ja Herralla on hirveä hätä niistä, jotka eivät nyt nosta päätään, jotta näkevät hänen ohjaavan valonsa.
Nostakaa siis päänne, että näette Maailman Valkeuden, Jeesuksen Kristuksen ja saatte voiman kulkea perille asti!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos Maaret yllä olevasta kirjoituksestasi. Olen tässä kipuillut ja kipuillut, että voisinko jakaa tämän mitä äsken kirjoitin. En vain meinannut Uskaltaa sitä paina nappia lähetä painaa. En tiedä mikä uskonpuute alkoi vaikuttamaan, mutta nyt annan sen uskonpuutteen Jeesukselle ja teen niin kuin Hän kehoitti.


Yksinäisyys esiintyy joka puolella niin paljon että koen, että minun on jaettava osa siitä mitä Herra minulle puhui. Olin menossa yörukouspaikalleni 25.7.2021 ja poikkeuksellisesti olin ajatellut kuunnella hyvin lyhyen puheen pätkän matkalla sinne. Herra sanoi minulle, että minun tulisi laittaa ne pois. Näin tein, ja saman tien Herra alkoi vuodattamaan omaa murhettaan. Kirjoitin osan siitä ylös, mutta osaa en. Käsitän, että Hän todellakin haluaisi että meidän aikamme on täynnä Jumalan tuntemista ja Herran valtasuuruutta. Ei tämä ole Jumalan tahtoa kunnioittavaa, että Hänen palvelijansa ovat hiljaa. Jumala on siis varoittanut monistakin asioista, mutta emme ole saaneet kaikkea kuulla.
Herra on ennenkin osoittanut minulle, että kristityillä on kuulokkeet korvilla, Televisiot auki ja verhot ikkunoissa. Tikapuut on piilotettuna, että Jumala ei pääse sisälle edes savupiipuistamme. Nyt oli minun vuoroni kokea tuo kuulokkeet korvilla-kokemus. Mitä jos olisinkin ollut ne korvilla? Herran murhe olisi mennyt minulta ohitse. Olisin autuaan tietämätön, että Hän valvoo Sanaansa toteuttaaksensa sen.

Nyt kuitenkin jaan tämän pienen kokemuksen tässä:

(Eilen 25.7.2021) Herra puhui omasta surustaan. Paljon puuttuu työmiehiä elopelloilta. On paljon virantoimittajia, mutta Jeesusta ei kutsuta päätöksentekoon mukaan. Herra näytti näyn, missä Hän jätti nämä pastorit ja virkaa toimittavat veljet toimiinsa, kun Hän lähti sen yhden lampaan luokse. Tiedättekö, tunsin itseni enemmänkin kuin murheelliseksi. On aivan liian monta yksin vaeltavaa Herran omaa, näin heitä. He miettivät yksin omilla poluillaan mitä seuraavaksi tapahtuu ja kuinka paljon heillä olikaan asioita, joista he olisivat halunneet puhua oman seurakunnan paimenen kanssa, mutta siihen ei ollut mahdollisuutta. Ei ollut ketään, joka olisi tuonut henkilökohtaista sanomaa, mutta Herra olisi halunnut tuoda sen. Nyt älä katso itseesi, Herra olisi halunnut varoittaa omiaan. Siitä on kyse. Hän halusi, mutta on joku este, jollaista ei ole aiemmin ollut, mikä estää tuomasta Herran sanan kansan keskelle. Varoituksen sana ei tule Twitterissä tai Facebookissa. Se tulee Jumalan tahtoa kunnioittaen elämäksi tai kuolemaksi. Se tulee niin, että jokaisella on mahdollisuis se vastaanottaa.

Ymmärsin hyvin elävällä tavalla kuinka Jeesus jättää 99 lammasta yhden vuoksi. Hän todellakin näytti minulle kuinka paljon oli niitä yksin vaeltavia lampaita. Määrä ei ollut mikään pieni. Se oli pikemminkin suuri. Aivan kuin nälänhätä. Ja ensimmäisiä asioita mitä Herra puhui, että minun kansaani pitäisi varoittaa tulevasta tuhosta. Sitten Hän puhui siitä, kuinka Hänet on suljettu ulos päätöksenteosta. Tämä on vakava aihe. Kyse on ihmisen iankaikkisesta elämästä ja monen ihmisen päivittäisestä hengellisestä elämästä.

6. Jos taas vartija näkee miekan tulevan, mutta ei puhalla pasunaan eikä kansa saa varoitusta, ja miekka tulee ja ottaa pois jonkun sielun heistä, on hän otettu pois synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin vartijan kädestä.
7. Ja sinä, ihmislapsi! Minä olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani.  (Hes. 33:6-7)

Silloin hän sanoi: "Minä näin koko Israelin hajallaan vuorilla niinkuin lampaat, joilla ei ole paimenta. Ja Herra sanoi: 'Näillä ei ole isäntää; palatkoot he kukin rauhassa kotiinsa'." 1. Kun. 22:17

Niin Israelin kuningas sanoi Joosafatille: "Enkö minä sanonut sinulle, ettei tämä koskaan ennusta minulle hyvää, vaan aina pahaa?" 1. Kun. 22:18


Luukas 10:31 pappi sattumalta näki hänet ja kulki ohitse. Luukas 10:32: leeviläinenkin tuli sille paikalle, näki hänet ja kulki ohitse.

Martalle Jeesus sanoi "tarpeellisia on vähän tahi yksi ainoa." Ja "moninaisista sinä huolehdit".


Talleta aarteita taivaisiin!
"Sillä missä teidän aarteenne on, siellä on myös teidän sydämenne." Luuk. 12:34
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Maaret

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tuula1 kirjoitti: 28 Heinä 2021, 19:16 tänä aamuna, ennekuin nousin ylös näin uninäyn, kun olin valveilla ja unen rajamailla. Katsoin hahmoa, jolla oli punaset silmävalkuaiset. Hänestä ei näkynyt kuin oikea silmä. Kaikki muu oli kuin maan peitossa tai jotakin sellaista.. Sitten kuva siirtyi isoon pitkähiuksiseen mieheen, jolla oli naama kuin hevosella pitkänmuotoinen.Katsoin sen otsaan, jossa oli kolmiosilmä, eli tarkoittanee uudenmaailman järjestyksen symbolia. Sillä oli pitkä mustatakki ja vaaleat hiukset.se käveli minun naamaan melkein kiinni siis se katsoi minua.Olin tunnistavinani sen yhdeksi miljonääriksi, mutta en muista nimeä.sellainen vaalea puolipitkät hiukset.lehtien sivuilla on paljon se mies. Sitten kuva häipyi ja tuli uudelleen. Tällä kertaa katselin sivusta, kuinka paljon koneita ja kameroita oli jokapaikassa.eräskin kävelevä niinkuin robotti, jolla oli kamera kasvojen tilalla katseli internet sivuja, niinkuin olisi ollut valkkaamassa jotakin siellä. mietin kun heräsin, että uusimaailman järjestys on aivan kohta täällä ja meitä jo valvotaan. siis koneyhteiskunta on täällä.
Miksi tämän kommentin kohdalla on kolmio otsikon vieressä?
Tuula1

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Maaret kirjoitti: 06 Elo 2021, 13:19
Tuula1 kirjoitti: 28 Heinä 2021, 19:16 tänä aamuna, ennekuin nousin ylös näin uninäyn, kun olin valveilla ja unen rajamailla. Katsoin hahmoa, jolla oli punaset silmävalkuaiset. Hänestä ei näkynyt kuin oikea silmä. Kaikki muu oli kuin maan peitossa tai jotakin sellaista.. Sitten kuva siirtyi isoon pitkähiuksiseen mieheen, jolla oli naama kuin hevosella pitkänmuotoinen.Katsoin sen otsaan, jossa oli kolmiosilmä, eli tarkoittanee uudenmaailman järjestyksen symbolia. Sillä oli pitkä mustatakki ja vaaleat hiukset.se käveli minun naamaan melkein kiinni siis se katsoi minua.Olin tunnistavinani sen yhdeksi miljonääriksi, mutta en muista nimeä.sellainen vaalea puolipitkät hiukset.lehtien sivuilla on paljon se mies. Sitten kuva häipyi ja tuli uudelleen. Tällä kertaa katselin sivusta, kuinka paljon koneita ja kameroita oli jokapaikassa.eräskin kävelevä niinkuin robotti, jolla oli kamera kasvojen tilalla katseli internet sivuja, niinkuin olisi ollut valkkaamassa jotakin siellä. mietin kun heräsin, että uusimaailman järjestys on aivan kohta täällä ja meitä jo valvotaan. siis koneyhteiskunta on täällä.
Miksi tämän kommentin kohdalla on kolmio otsikon vieressä?
no laitoin huutomerkin, mutta voihan se kuvastaa vaikka tuota uudenmaailman järjestyksen silmääkin.
Maaret

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Ahaa, luulin että se oli joku ylläpidon varoitus, huomautus, ...
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Marie »

Pihon sivuilta profetiat 2

Tämä tuli vastaan etsiessäni yhtä Anne Lindellin profetiaa ja on niin ajankohtaan sopiva että oli tuotava se tänne toistenkin luettavaksi.

29.12.2011

Katin saama profetia 13.10.1996

Jäidenlähdön aikaan (mikä tulee olemaan tavallista myöhäisempi) on Suomen etsikkoaika umpeutumassa. Enää en kutsu lempeästi, enää en houkuttele. Minä polvistutan, minä taivutan uppiniskaisen kansanne huutamaan puoleeni.

Minä saatan nuo vääryyden palvelijat, valtiovallan edustajat hädän kuilun syövereihin. He ovat totisesti palkkansa ansainneet. Vieneet itsekkyydessään maanne pedon kitaan. Häväisseet minun Pyhän nimeni. Polkeneet lakini ja käskyni. Kaikki Jumalan pelko ja pyhyyden pelko ja arvostus on kadonnut. He ovat palvoneet EU-jumalaa. Ovat ottaneet mammonan jumalakseen! Ovat ottaneet siveettömyyden panssarikseen, röyhkeyden kilvekseen, vihan ja ahneuden kengikseen.

Köyhiä sorretaan. Totuus salataan. Päätökset tehdään pimeässä. Mutta minä huudan ne päivänvaloon palvelijaini profeettojen kautta. Mikään ei ole minulta salassa. Se loppuu nyt! He eivät pääse pakenemaan. He saavat maistaa omien tekojensa hedelmiä: Ahdistuksen vettä viinien ja muiden päihdyttävien juomien asemesta. Kipuja ja tuskaa tuskan tuottamisesta vaivaisille ja köyhille. Tulen poltetta Jumalan pilkkaamisesta.

Ihmisen nautinnon ja itsekkyyden vallankausi on kulkenut tiensä päähän tässä maassa, häpeä maailman silmissä tulee olemaan valtaapitävien valtikka. Heillä ja koko Suomen kansalla on valittavanaan vain kaksi tietä: Tehdä parannus, huutaa elävää Jumalaa avuksi. Suostua Golgatan veriuhrin puhdistavaan sovitukseen tai joutua perikatoon.

Kaikki tapahtuu äkisti. Omanikin yllättyvät. Nytkö se alkaa?

Vaikka maa järkkyy, jäät ryskyvät, padot murtuvat, meri kuohuu, ei omieni tarvitse pelätä. Te, jotka seisotte Kristus-kalliolla, teidät minä suojelen. Enkelini ovat merkinneet minun omani. Teillä on minun valoni. Te loistatte kuin majakat pimeydessä.

Te saatte uuden voiman ja rohkeuden. Te astutte esiin. Menette nääntyvien luo. Viette heille pelastuksen viestin. Te voitatte sieluja Kristukselle. Te tulette olemaan minun todistajiani kaikkialla.

Ei teitä pelota vankilat, uhkaukset, pilkat, ivat, herjat, joita pimeyden palvelijat huutavat.

Häähuoneeni odottaa täyttymistä. Te tuotte aitovieriltä ja pimennoista kurjat ja vaivaiset valoon. Minä Jeesus Kristus pesen teidät verelläni. Annan heille uuden valkean vaatteen. Rukoilkaa omaistenne puolesta yhtenään. Tuokaa heidät valtaistuimeni eteen. Tahdon pelastaa heidät: lapsenne, veljenne ja sisarenne, vanhempanne, isovanhempanne, koko sukunne. Kantakaa heitä pimeydestä valoon.

Kun pakanoiden luku tulee täyteen, häähuoneeni ovi suljetaan.
VOI NIITÄ JOTKA JÄÄVÄT ULKOPUOLELLE!

MATT: 22:1-14
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos Herralle, että tämän löysit Marie! ❤️ Aamen. Näin on. Kaduille ja aitovierille viedään apu. Kiitos Jeesus
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: profetia

Viesti Kirjoittaja Maria »

Marie kirjoitti: 19 Elo 2021, 15:11 Häähuoneeni odottaa täyttymistä. Te tuotte aitovieriltä ja pimennoista kurjat ja vaivaiset valoon. Minä Jeesus Kristus pesen teidät verelläni. Annan heille uuden valkean vaatteen. Rukoilkaa omaistenne puolesta yhtenään. Tuokaa heidät valtaistuimeni eteen. Tahdon pelastaa heidät: lapsenne, veljenne ja sisarenne, vanhempanne, isovanhempanne, koko sukunne. Kantakaa heitä pimeydestä valoon
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin