Profetia Trumpin palautuksesta virkaansa, ja Bidenin tuomiosta.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Profetia Trumpin palautuksesta virkaansa, ja Bidenin tuomiosta.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*
https://www.youtube.com/watch?v=KohyUOVUVcs 23.5.2021 The LORD's message to Donald TRUMP!

HERRAN viesti Donald Trumpille ! ( Videolla Patricia pitää isoa puista sauvaa vasemmassa kädessään, ja sinivalkoista liinaa vasemmalla hartiallaan)

Patricia Green kertoo alussa ; " 3-4 vuotta sitten alkoi ukkostaan ja salamoida minun kotini yläpuolella, ja salama iski KOLMEEN ERI PUUHUN. Yksi salama iski tontin takapihan puoleiseen puuhun, toinen salama iski rakennuksen sivulla olleeseen puuhun ja yksi salama iski etupihalla olleeseen puuhun, halkaisten sen kahtia.

Kolmannen salamaniskun jälkeen aloin rukoillaa Herraa, ja sanoin Hänelle, " koskaan ei salama ole iskenyt pihalleni, ja nyt se on iskenyt KOLME KERTAA".

" Pyhä Henki sanoi ; Huomioi ne ilmansuunnat joissa salaman iskun saaneet puut sijaitsevat " .

Patricia ; " ensimmäinen salamaniskun saanut puu sijaitsi tonttini eteläpuolella, toinen puu sijaitsi lännen puolella,ja kolmas puu sijaitsi tonttini pohjoispuolella."

Ja, Herra sanoi tämän ; " Kun Minun salamointini iskee tonttisi idän puolella olevaan puuhun niin tiedä että Jeesus on pian tulossa".

Sitten Jumala johti Patrician Raamatun tekstiin Matt.24:27; " sillä niinkuin salama välähtää IDÄSTÄ ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus".

Patricia ; " Tontin etupuolella, pohjoisessa, ollut puu oli kaunis hickory pähkinäpuu, joka halkesi kahtia. Herra neuvoi minua tekemään profeetan sauvan haljenneesta hickory-puusta.
Ensimmäinen profeetan sauvan tein puusta veistämällä, ja Herra nimesi sauvan , ja sanoi ; " Tätä sauvaa kutsutaan "Jumalan läsnäolo".

Patricia ; " sitten Herra laittoi minut tekemään vielä toisen sauvan , jota juuri nyt pidän kädessäni . Tein sen samasta puusta kuin ensimmäisen, ja Jumala sanoi ; " Tätä sauvaa kutsutaan " Jumalan voima".

Patricia ; " Kun olin saanut tämän viestin jonka nyt kerron, Jumala sanoi; " Haluan sinun pitävän kädessäsi sauvaa jota kutsutaan " Jumalan voima", kun välität tämän viestin".

Jumala käski Patriciaa menemään "alttarille" 22.5. ( paikka jossa Patricia rukoilee), ...........

Itse viesti alkaa nyt videon kohdasta 3.00 ---->

" Nyt Minä paljastan suunnitelmani ja Minun viestini rohkaistaakseni Minun kansaani ".

" Älkää katsoko mitä tapahtuu luonnollisessa ympäristössä, älkää katsoko uutisia eikä mediaa sillä ne reportoivat valheellisesti tukeakseen valheita ja petosta joita on tehty tälle kansalle. Kaikki nämä valheet tulevat romahtamaan kuin korttitalo ".

" Yhdessä valheiden kanssa, osakemarkkinat tulevat romahtamaan sillä niitä on tuettu propagandalla, sanoo Herra".

Sitten Herra sanoi tämän ;....

" Tämä on Minun viestini presidentti Donald J. Trumpille ";

" Olen asettanut sinut kuin kuninkaaksi tälle kansalle." " sinä(Trump) sanot ; "kuninkaaksi ?" " Kyllä, kuninkaaksi". " Huolimatta eri maiden johtajien erilaisista arvonimistä, pääministeri, presidentti ja kuningatar, niin Minun omassa valtakunnassani he ovat kuninkaita, jotka Minä olen asettanut, sanoo Herra".

" Minä olen aikaisemmin puhunut palvelijani Patrician kautta, että BIDEN on ABSALOM, ja Minä poistan hänet."

" Todellakin, Minun käteni on valmiina iskemään Absalomia hänen petollisten tekojensa vuoksi Amerikan Yhdysvaltoja vastaan".

" Ole valmiina presidentti Donald J.Trump palaamaan taloon , jota kutsutaan "valkoinen". " Valmista perheesi palaamaan, pakkaa laukkusi, sillä Minä olen palauttamassa sinut oikeutetulle paikallesi ".

"Herra sanoo myös tämän sinulle, herra presidentti ; " Poikani, Minä rakastan sinua Iankaikkisella rakkaudella, sinä olet victor(= voittaja)".

Patricia ; " Sitten, herra presidentti, Pyhä Henki näytti minulle mitä "victor" tarkoittaa, käyttäen jokaista sanan kirjainta".......

"Se tarkoittaa; Very Important Critical Time Of Returning. Tämä on se viesti sinulle herra presidentti ".
( = Erittäin Tärkeä Kriittinen Paluun Aika )

Sitten Herra jatkoi ;

" Lapsi, puhu Minun kansalleni, sillä jotkut ovat juonien sitomina. Katsokaa Minuun , sanoo Herra , niin Minä vahvistan heikot polvenne ja voimattomat kätenne".

Heb.12:12-13 " Sentähden," ojentakaa hervonneet kätenne ja rauenneet polvenne. Ja, tehkää polut suoriksi jaloillenne", ettei ontuvan jalka nyrjähtäisi, vaan ennemmin parantuisi.

Herrojen Herra sanoo ; " MINÄ olen Kaikkivaltias eikä mikään ole Minulle liian suurta tai mahdotonta, päätä tänä päivänä ketä sinä uskot. Uskotko sinä tiedotusvälineitä ja tätä valheellista hallitusta, vai uskotko sinä Minuun, sanoo Herra. Minulla on tarkoitus sinulle, sanoo Herra, mutta sinun täytyy uskoa että Minä Olen ja että Minä toteutan jokaisen sanan jonka olen puhunut Minun oikeiden profeettojeni kautta. Pitäkää kiinni, ja tulkaa Minun luokseni niin Minä annan teidän sydämiinne levon ja mieliinne rauhan.

Pian te riemuitsette pahuuden kukistumisesta. Pysykää vahvoina lapseni, sillä Minä olen tulossa luoksenne voimallisella vierailulla, sanoo Herra. Kaikki ei ole menetetty, Minä kirjoitan ja peruutan väärät ja pahat lait, sanoo Herra. Te tulette näkemään ensi vuonna /(vuoden aikana ?) lakien kaatuvan, jotka ovat kironneet tätä kansaa. Yhtenä päivänä Minä nostan kirouksen pois. Minä rakastan Amerikan Yhdysvaltoja, sanoo Herra. Ne, jotka profetoivat että Olen luopunut tästä kansasta,ovat profetoineet Baalin hengessä. Ne, jotka profetoivat että Olen nostanut käteni tämän kansan päältä, profetoivat valheita, joita Minä en ole puhunut. Ne, jotka puhuvat ja sanovat että Minä muutin mieleni siitä, että Trump palvelee toisen kauden presidenttinä, eivät tunne Minun ajatuksiani, sanoo Herra Yahve.

Katukaa näitä vääriä profetioita ja vääriä sanoja, sanoo Herra, niin Minä olen teille armollinen.

Kertokaa myös tämä ihmisille ;

Minä olen Kaikkivaltias ja vertaansa vaille, ketään ei voi verrata Minuun. Minä voin pitää maan kämmenelläni. Minä voin yhdellä henkäyksellä siirtää maan akseliltaan. Yhdellä sanalla saan vuoret vajoamaan, saaret uppoamaan, tulivuoret purkautumaan ja maan halkeamaan.

Minä-Olen suuri Minä-Olen. Minä palautan Herra pelon hengen. Kaikki tulevat tietämään että Minä hallitsen, sanoo Herrojen Herra.

Ps.89:6-7 " Sillä kuka pilvissä on Herran vertainen, kuka Jumalan poikain joukossa on niinkuin Herra ? Hän on Jumala, ylen hirmuinen pyhien kokouksessa, peljättävämpi kaikkia, jotka hänen ympärillänsä ovat."


Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Profetia Trumpin palautuksesta virkaansa, ja Bidenin tuomiosta.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tänään tuli hurjaa tietoa USA:sta, että kohta alkaa pidätykset ja oikeudenkäynnit
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Profetia Trumpin palautuksesta virkaansa, ja Bidenin tuomiosta.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

-jarmo- kirjoitti: 31 Touko 2021, 21:13 Tänään tuli hurjaa tietoa USA:sta, että kohta alkaa pidätykset ja oikeudenkäynnit
Mikähän lienee linkki.

Kuinkahan myös Marinin rahasotkut? Minulla on jollakin tapaa myötätuntoa eksyksissä olevaa Marinia kohtaan.
Rukoillaan hänen pelastumisensa puolesta.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetia Trumpin palautuksesta virkaansa, ja Bidenin tuomiosta.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mäkin oon miettinyt tuota Marinia, että alkaako hänen tehtävänsä olla jonkun mielestä tehty ja aina löytyy jokin asia josta poliitikot eivät välttämättä itsekään tiedä, jolla heidät voi sitten tarvittaessa savustaa ulos. Varmaan tietenkin riippuu siitä, mistä nämä tietovuodot ovat lähtöisin, mutta näyttäisivät nyt monessa kohtaa johtavan Valtioneuvoston kansliaan.

Jos miettii niin ainakin Rinne, Kulmuni ja nyt myös tämä valtiontalouden tarkastaja Yliviikari ovat saaneet lähteä kohujen seurauksina.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Profetia Trumpin palautuksesta virkaansa, ja Bidenin tuomiosta.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://m.facebook.com/groups/411633226875106
Pihon perustama ryhmä: Julkinen ryhmä Trumpin kannattajat.

Vaikuttaisi ihan OK:lta ja ajan tasalla olevalta.
Vastaa Viestiin