Näky; Kumartakaa Herraa!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Kumartakaa Herraa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen aamuna, ennen ylösnousua ja töihin lähtöä, olin Herran läsnäolossa ja rukouksessa, niin kuin aina ja näin kuin metsän keskellä, pienen joen tai puron ja sen ylitse toiselle puolelle oli pieni silta. Ymärrän sillan aina sovituksen siltana.
Tänä aamuna sitten tuossa samaisessa tilanteessa, näin kuvan nuoresta pensaasta, johon juuri oli lehdet puhjenneet, ja tuo pensas, oli kumartuneena latvastaan kohti minua, kuvan/näyn katsojaa... ... muistin tuolla, kun vastailin "vainyksinJeesukselle", että näin tänään myös toisenkin näky kuvan, jossa oli avoinainen ovi ja sain kurkistettua tuon oven toiselle puolelle ja sen oven takana oli rappuset jotka lähtivät nousemaan ylös....

Ja nyt kun tulin tänne tuomaan näitä kuviani teille, googlasin tuo tämän aamuisen näyn mukaan; Kumartakaa Herraa, sain täydellisen sanan paikan tuohon näkyyn:

PSALMIT 96
1. Veisatkaa Herralle uusi virsi, veisatkaa Herralle, kaikki maa.

2. Veisatkaa Herralle, ylistäkää hänen nimeänsä. Julistakaa päivästä päivään hänen pelastustekojansa,
3. ilmoittakaa pakanain seassa hänen kunniaansa, hänen ihmeitänsä kaikkien kansojen seassa.
4. Sillä Herra on suuri ja sangen ylistettävä, hän on peljättävä yli kaikkien jumalain.
5. Sillä kaikki kansojen jumalat ovat epäjumalia, mutta Herra on tehnyt taivaat.
6. Herraus ja kunnia on hänen kasvojensa edessä, kiitos ja ylistys hänen pyhäkössänsä.
7. Antakaa Herralle, te kansojen sukukunnat, antakaa Herralle kunnia ja väkevyys.
8. Antakaa Herralle hänen nimensä kunnia, tuokaa lahjoja, tulkaa hänen esikartanoihinsa.
9. Kumartakaa Herraa pyhässä kaunistuksessa, vaviskaa hänen kasvojensa edessä, kaikki maa.
10. Sanokaa pakanain seassa: "Herra on kuningas". Niin pysyy maanpiiri lujana, se ei horju. Hän tuomitsee kansat oikeuden mukaan.
11. Iloitkoot taivaat, ja riemuitkoon maa; pauhatkoon meri ja kaikki, mitä siinä on.
12. Ihastukoot kedot ja kaikki, mitä kedolla on, riemuitkoot silloin kaikki metsän puut
13. Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.

Etenkin tämä kohta kuvaa tuota sanomaa täydellisesti: 12. Ihastukoot kedot ja kaikki, mitä kedolla on, riemuitkoot silloin kaikki metsän puut.
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, Iloiten laulakaa ylitystä Hänelle, Korkeimmallemme!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 14 Kesä 2016, 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Kumartakaa Herraa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... muistin tuolla, kun vastailin "vainyksinJeesukselle", että näin tänään myös toisenkin näky kuvan, jossa oli avoinainen ovi ja sain kurkistettua tuon oven toiselle puolelle ja sen oven takana oli rappuset jotka lähtivät nousemaan ylös.

ps. lisätäänpä aloituksen näkyihin...
Sinettisormus

Re: Näky; Kumartakaa Herraa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ENSIMMÄINEN AIKAKIRJA 16
1. Kun he olivat tuoneet Jumalan arkin ja asettaneet sen majaan, jonka
Daavid oli sille pystyttänyt, uhrasivat he polttouhreja ja yhteysuhreja Jumalan edessä.
2. Ja kun Daavid oli uhrannut polttouhrin ja yhteysuhrit, siunasi hän kansan Herran nimeen.
3. Ja hän jakoi kaikille israelilaisille, sekä miehille että naisille, kullekin leipäkakun, kappaleen lihaa ja rypälekakun.
4. Ja hän asetti Herran arkin eteen leeviläisiä palvelemaan ja kunnioittamaan, kiittämään ja ylistämään Herraa, Israelin Jumalaa:
5. Aasafin johtajaksi, toiseksi Sakarjan, sitten Jegielin, Semiramotin, Jehielin, Mattitjan, Eliabin, Benajan, Oobed-Edomin ja Jegielin soittamaan harpuilla ja kanteleilla, Aasafin helistäessä kymbaaleja
6. ja pappien, Benajan ja Jahasielin, soittaessa yhtämittaa torvia Jumalan liitonarkin edessä.
7. Silloin, sinä päivänä, ensi kerran Daavid asetti Aasafin ja hänen veljensä kiittämään Herraa näin:
8. "Kiittäkää Herraa, julistakaa hänen nimeänsä, tehkää hänen suuret tekonsa tiettäviksi kansojen keskuudessa.
9. Laulakaa hänelle, veisatkaa hänelle, puhukaa kaikista hänen ihmeistänsä.
10. Hänen pyhä nimensä olkoon teidän kerskauksenne; iloitkoon niiden sydän, jotka etsivät Herraa.
11. Kysykää Herraa ja hänen voimaansa, etsikää alati hänen kasvojansa.
12. Muistakaa hänen ihmetöitänsä, jotka hän on tehnyt, hänen ihmeitänsä ja hänen suunsa tuomioita,
13. te Israelin, hänen palvelijansa, siemen, Jaakobin lapset, te hänen valittunsa.
14. Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.
15. Muistakaa hänen liittonsa iankaikkisesti, hamaan tuhansiin polviin, sana, jonka hän on säätänyt,
16. liitto, jonka hän teki Aabrahamin kanssa, ja hänen lisakille vannomansa vala.
17. Hän vahvisti sen käskyksi Jaakobille, Israelille iankaikkiseksi liitoksi.
18. Hän sanoi: 'Sinulle minä annan Kanaanin maan, se olkoon teidän perintöosanne'.
19. Teitä oli vähäinen joukko, vain harvoja, ja te olitte muukalaisia siellä.
20. Ja he vaelsivat kansasta kansaan ja yhdestä valtakunnasta toiseen kansaan.
21. Hän ei sallinut kenenkään heitä vahingoittaa, ja hän rankaisi kuninkaita heidän tähtensä:
22. 'Älkää koskeko minun voideltuihini, älkää tehkö pahaa minun profeetoilleni'.
23. Veisatkaa Herralle, kaikki maa, julistakaa päivästä päivään hänen pelastustekojansa.
24. Ilmoittakaa pakanain seassa hänen kunniaansa, hänen ihmeitänsä kaikkien kansojen seassa.
25. Sillä Herra on suuri ja sangen ylistettävä, hän on peljättävä yli kaikkien jumalain.
26. Sillä kaikki kansojen jumalat ovat epäjumalia, mutta Herra on tehnyt taivaat.
27. Kirkkaus ja kunnia on hänen kasvojensa edessä, väkevyys ja riemu hänen asuinsijassaan.
28. Antakaa Herralle, te kansojen sukukunnat, antakaa Herralle kunnia ja väkevyys.
29. Antakaa Herralle hänen nimensä kunnia, tuokaa lahjoja ja tulkaa hänen kasvojensa eteen, kumartakaa Herraa pyhässä kaunistuksessa.
30. Vaviskaa hänen kasvojensa edessä, kaikki maa. Maan piiri pysyy lujana, se ei horju.
31. Iloitkoot taivaat, ja riemuitkoon maa; ja sanottakoon pakanain seassa: 'Herra on kuningas!'
32. Pauhatkoon meri ja kaikki, mitä siinä on; ihastukoot kedot ja kaikki, mitä niissä on,
33. riemuitkoot silloin metsän puut Herran edessä, sillä hän tulee tuomitsemaan maata.
34. Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
35. Ja sanokaa: 'Pelasta meidät, sinä pelastuksemme Jumala, kokoa ja vapahda meidät pakanain seasta, että me kiittäisimme sinun pyhää nimeäsi ja kerskaisimme sinun ylistyksestäsi'.
36. Ylistetty olkoon Herra, Israelin Jumala, iankaikkisesta iankaikkiseen." Ja kaikki kansa sanoi: "Amen", ja ylisti Herraa.
37. Ja hän asetti Aasafin ja hänen veljensä sinne Herran liitonarkin eteen tekemään vakituista palvelusta arkin edessä, kunakin päivänä sen päivän palveluksen,
38. mutta Oobed-Edomin ja heidän veljensä, yhteensä kuusikymmentä kahdeksan, nimittäin Oobed-Edomin, Jeditunin pojan, ja Hoosan, ovenvartijoiksi.
39. Ja pappi Saadokin ja hänen veljensä, papit, hän asetti Herran asumuksen eteen, uhrikukkulalle, joka on Gibeonissa,
40. uhraamaan polttouhreja Herralle polttouhrialttarilla, aina aamuin ja illoin, kaikki niinkuin on kirjoitettuna Herran laissa, jonka hän on antanut Israelille.
41. Ja heidän kanssaan olivat Heeman ja Jedutun ynnä muut valitut, nimeltä mainitut, kiittämässä Herraa siitä, että hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
42. Näiden, Heemanin ja Jedutunin, hallussa oli torvet ja kymbaalit soittajia varten ynnä muut soittimet Jumalan virttä varten. Ja Jedutunin pojat vartioivat ovia.
43. Sitten kaikki kansa lähti kukin kotiinsa, ja Daavid kääntyi takaisin tervehtimään perhettänsä.
Sinettisormus

Re: Näky; Kumartakaa Herraa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

SIIS, KUMARRUTAAN HERRAN ETEEN, alkakaamme ylistäen laulaa Hänelle, kuin rakastunut morsian, Hänelle joka on pian saapuva, Hänelle, joka noutaa meidät sinne oikeaan KOTIIN, Taivasten valtakuntaan, Rakkaan Isän luo. Siellä on oleva valtava riemu ja saamme aloittaa hääjuhlan. Saamme jo nyt iloita myös siitä, että pian me tapaamme ja näemme toisemme silmästä silmään, ovi on jo avoin ja rappuset ylös puhdistettu, että meidän on hyvä askeltaa kotiin! RIEMUITKAA!!! Sillä näin me kuulutamme myös henkivalloille, mikä aika on tullut.
KIITOS JA KUNNIA JA YLISTYS JEESUKSELLE KRISTUKSELLE! SIUNATTU OLKOON HÄN!
Amen.
Sinettisormus

Re: Näky; Kumartakaa Herraa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesuksen Hallintavalta ja syvät juuret rukouksessa: https://www.youtube.com/watch?v=W0HqpY_5zxw
Sinettisormus

Re: Näky; Kumartakaa Herraa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kenelle kuuluu kunnia?
Matt. 6:13 Äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen.

Luuk. 2:14 "Kunnia Jumalalle korkeuksissa, ja maassa rauha ihmisten kesken, joita kohtaan hänellä on hyvä tahto!"

1. Aik. 29:11 Sinun, Herra, on suuruus ja väkevyys ja loisto ja kunnia ja kirkkaus, sillä sinun on kaikki taivaassa ja maan päällä. Sinun, Herra, on valtakunta, ja sinä olet korotettu kaiken pääksi.

Kenelle annat kunnian?
Ps. 24:8, 10 Kuka on se kunnian kuningas? Hän on Herra, väkevä ja voimallinen, Herra, voimallinen sodassa.
Kuka on se kunnian kuningas? Hän on Herra Sebaot, hän on kunnian kuningas. Sela.

Otatko kunnian itsellesi? Haluatko ihmisten kunnioittavan sinua?
Joh. 8:50 Mutta minä en etsi omaa kunniaani; yksi on, joka etsii ja tuomitsee.

Joh. 5:41, 44 En minä ota vastaan kunniaa ihmisiltä;
Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala?

1. Tess. 2:6 emmekä ole etsineet kunniaa ihmisiltä, emme teiltä emmekä muilta,

Joh. 12:43 Sillä he rakastivat ihmiskunniaa enemmän kuin Jumalan kunniaa.

Gal. 5:26 Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.

Kenelle kunnia kuuluu?
Room. 13:7 Antakaa kaikille, mitä annettava on: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia.

Aabraham antoi kunnian Jumalalle.
Room. 4:20 mutta Jumalan lupausta hän ei epäuskossa epäillyt, vaan vahvistui uskossa, antaen kunnian Jumalalle,

Toimitko Jumalan kunniaksi vai omaksesi?
1. Kor. 10:31 Söittepä siis tai joitte tai teittepä mitä hyvänsä, tehkää kaikki Jumalan kunniaksi.

Fil. 2:3 ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne

Ps. 62:7 (62:8) Jumalassa on minun apuni ja kunniani. Minun väkevyyteni kallio, minun turvani on Jumala.

Kunnia kuuluu Jumalalle.
Jes. 42:8 Minä, Herra, se on minun nimeni, minä en anna kunniaani toiselle enkä ylistystäni epäjumalille.

1. Aik. 16:27-29 Kirkkaus ja kunnia on hänen kasvojensa edessä, väkevyys ja riemu hänen asuinsijassaan.
Antakaa Herralle, te kansojen sukukunnat, antakaa Herralle kunnia ja väkevyys.
Antakaa Herralle hänen nimensä kunnia, tuokaa lahjoja ja tulkaa hänen kasvojensa eteen, kumartakaa Herraa pyhässä kaunistuksessa.

Ps. 19:1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.(19:2) Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaanvahvuus ilmoittaa hänen kättensä tekoja.

Ps. 66:2 veisatkaa hänen nimensä kunniaa, antakaa hänelle kunnia ja ylistys.

Ps. 72:19 Kiitetty olkoon hänen kunniansa nimi iankaikkisesti, ja kaikki maa olkoon täynnä hänen kunniaansa. Amen, amen.

Ps. 96:6-8 Herraus ja kunnia on hänen kasvojensa edessä, kiitos ja ylistys hänen pyhäkössänsä.
Antakaa Herralle, te kansojen sukukunnat, antakaa Herralle kunnia ja väkevyys.
Antakaa Herralle hänen nimensä kunnia, tuokaa lahjoja, tulkaa hänen esikartanoihinsa.

Ps. 113:4 Herra on korkea yli kaikkien pakanakansain, yli taivasten kohoaa hänen kunniansa.

Room. 16:27 Jumalan, ainoan viisaan, olkoon kunnia Jeesuksen Kristuksen kautta, aina ja iankaikkisesti. Amen.

1. Tim. 1:17 Mutta iankaikkiselle kuninkaalle, katoamattomalle, näkymättömälle, ainoalle Jumalalle, kunnia ja kirkkaus aina ja iankaikkisesti! Amen.

Fil. 4:20 Mutta meidän Jumalallemme ja Isällemme kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.

Jeesus on Herra.
Fil. 2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

Joh. 8:54 Jeesus vastasi: "Jos minä itse itselleni otan kunnian, niin minun kunniani ei ole mitään. Minun Isäni on se, joka minulle kunnian antaa, hän, josta te sanotte: 'Hän on meidän Jumalamme',

2. Piet. 1:17 Sillä hän sai Isältä Jumalalta kunnian ja kirkkauden, kun tältä ylhäisimmältä kirkkaudelta tuli hänelle tämä ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".

Mitä, jos et anna kunniaa Jumalalle?
5. Moos. 28:58-59 Jos et tarkoin noudata kaikkia tämän lain sanoja, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan, niin että pelkäät tätä kunniallista ja peljättävää nimeä, Herraa, sinun Jumalaasi,
Herra saattaa teidät ja teidän jälkeläisenne kärsimään ankarista ja pitkällisistä vitsauksista ja pahoista, parantumattomista sairauksista.

Ps. 106:20, 23 he vaihtoivat Kunniansa ruohoa syövän härän kuvaan.
Silloin hän aikoi hävittää heidät, mutta Mooses, hänen valittunsa, seisoi suojana hänen edessään ja käänsi pois hänen vihansa tuhoa tuottamasta.

Ihminen itse ei ansaitse kunniaa, vaan Jumala antaa kunniaa kenelle tahtoo…
1. Aik. 29:12 Rikkaus ja kunnia tulevat sinulta, sinä hallitset kaikki, ja sinun kädessäsi on voima ja väkevyys. Sinun vallassasi on tehdä mikä tahansa suureksi ja väkeväksi.

Dan. 2:37 Sinä, kuningas, olet kuningasten kuningas, jolle taivaan Jumala on antanut vallan, voiman, väkevyyden ja kunnian

Ps. 84:11 (84:12) Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

… ja ottaa pois.
Dan. 5:20 Mutta kun hänen sydämensä paisui ja hänen henkensä kävi korskeaksi ja ylpeäksi, syöstiin hänet kuninkaalliselta valtaistuimeltansa, ja hänen kunniansa otettiin häneltä pois.

Tämän maailmamme lopussa ihmiset näkevät Jumalan kunnian.
Ps. 97:6 Taivaat julistavat hänen vanhurskauttansa, ja kaikki kansat näkevät hänen kunniansa.

Ps. 102:15-16 (102:16) Silloin pakanat pelkäävät Herran nimeä ja kaikki maan kuninkaat sinun kunniaasi,
(102:17) kun Herra rakentaa Siionin ja ilmestyy kunniassansa,

Jes. 66:18 Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. Aika tulee, että minä kokoan kaikki kansat ja kielet, ja he tulevat ja näkevät minun kunniani.

Jos annat kunnian Jumalalle, myönnät olevasi Hänen alapuolellaan ja Hänestä riippuvainen. Onko se liian vaikeaa? Niele ylpeytesi ja tunnista totuus. Kumarra Herraa, älä vääriä jumalia, älä rahaa äläkä mammonaa. Älä ota kunniaa itsellesi.
Ilm. 14:7 Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".

Ps. 79:9 Auta meitä sinä, pelastuksemme Jumala, nimesi kunnian tähden, pelasta meidät ja anna meidän syntimme anteeksi nimesi tähden

Miksi et anna kunniaa Jumalalle?
Jos onnistut, otatko kunnian itsellesi, ajatteletko olevasi niin hyvä, että omilla ponnistuksillasi onnistuit etkä Jumalan armosta/tahdosta?
Onko vaikea myöntää, että ilman Jumalan hyvää tahtoa et pötkisi minnekään? Että et menestyisi, ellei Jumala sitä salli?
Milloin ihminen saa kunnian?

Sananl. 3:35 Viisaat perivät kunnian, mutta tyhmäin osa on häpeä.

Sananl. 21:21 Joka vanhurskauteen ja laupeuteen pyrkii, se löytää elämän, vanhurskauden ja kunnian.

Ps. 73:24 Sinä talutat minua neuvosi mukaan ja korjaat minut viimein kunniaan.

Ps. 91:15 Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

Viimeisellä tuomiolla kunnian saavat ne, jotka ovat maallisen vaelluksensa turvanneet Jumalaan, Jeesukseen ja Pyhään Henkeen.
Ilm. 5:13 Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"
Sinettisormus

Re: Näky; Kumartakaa Herraa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Toinen käsky

"Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä, mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä, äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla. Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua. Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni.
- - -
Sinä päivänä, jona Herra puhui teille Horebilla tulen keskeltä, te ette nähneet minkäänlaista hahmoa. Pitäkää sen tähden tarkoin huoli siitä, ettette lankea tekemään minkäänlaista patsasta tai muuta jumalankuvaa, jolla olisi miehen tai naisen hahmo tai maan päällä elävän eläimen tai taivaalla lentävän linnun hahmo tai maassa ryömivän matelijan tai alhaalla vesissä elävän kalan hahmo.

Kun kohotatte katseenne taivasta kohden ja näette auringon, kuun ja tähdet, taivaan kaikki joukot, älkää langetko niiden lumoihin, älkää kumartako älkääkä palvoko niitä. Ne on Herra, teidän Jumalanne, jättänyt muille kansoille."
2. Moos. 20:4-6; 5. Moos. 4:15-19 [kr92] [kr38]
Sinettisormus

Re: Näky; Kumartakaa Herraa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ylistäkää Laulaen: Kunnian Kuningas: https://www.youtube.com/watch?v=xZV1rlD-1C8

HEIKKI UUSIKYLÄ & PETRI KOSONEN KUNNIAN KUNINGAS LYRICS
Nostakaa nyt portit,
avatkaa jo ovet,
Kunnian kuninkaan käydä sisälle.
Nostakaa nyt portit,
avatkaa jo ovet,
Kunnian kuninkaan käydä sisälle.

Kuka tämä Herra on?
Hän on itse Herra Sebaot.


Hän on Kuningas, Hän on Herra.
Valta ja voima Hänen yksin on.
Hän on mahtava, Hän on voimakas.
Kunnian Kuningas, Kunnian Kuningas.


Kunnia, kunnia, kunnia, kunnia
kaikki temppelissään sanoo: kunnia.
Kunnia, kunnia, kunnia, kunnia
kaikki temppelissään sanoo: kunnia.
Samuli

Re: Näky; Kumartakaa Herraa!

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Kyllä Sinettisormus! Amen :D
SIIS, KUMARRUTAAN HERRAN ETEEN, alkakaamme ylistäen laulaa Hänelle, kuin rakastunut morsian, Hänelle joka on pian saapuva, Hänelle, joka noutaa meidät sinne oikeaan KOTIIN, Taivasten valtakuntaan, Rakkaan Isän luo. Siellä on oleva valtava riemu ja saamme aloittaa hääjuhlan. Saamme jo nyt iloita myös siitä, että pian me tapaamme ja näemme toisemme silmästä silmään, ovi on jo avoin ja rappuset ylös puhdistettu, että meidän on hyvä askeltaa kotiin! RIEMUITKAA!!! Sillä näin me kuulutamme myös henkivalloille, mikä aika on tullut.
KIITOS JA KUNNIA JA YLISTYS JEESUKSELLE KRISTUKSELLE! SIUNATTU OLKOON HÄN!
Amen.
Kunnia ja ylistys Korkeimmalle, Isällemme, Lunastajallemme Amen!

Taisi olla viime perjantaina kun ajelin töistä kotiinpäin autolla, niin aloin vaan yhtäkkiä laulamaan jotain (omasta päästä keksittyä, sanat ja melodia) ylistyslaulua Herralle. Olo oli vain niin mahtava ja sydän täynnä kiitosta.
Vastaa Viestiin