TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kuva

Tuo toinen profetia oli Jeesus on Herra; julistava ryhmä FB:n viesteissä ja tuossa ryhmässä oletettiin, että profetia kuvaisi juuri tätä aikaa ja nyt. Elikkä elintaso leikkaantuisi jonkin esteen vuoksi ja paluuta entiseen ei olisi. Elintaso heikkenisi lukitusten (lockdownien) vuoksi ja paluuta (vanhaan) "Normaaliin" ei olisi?
-------------------------------------------------------

Tauno Rantalan ensimmäinen profetia 17.11.2007

Suomen kansalle!

Näin sanoo Herra: Minä olen sama Jumala, joka aikaisemminkin olen puhunut tämän maan päättäjille ja kansalle etsikkoajasta saman profeettani kautta.

Minä olen katsellut, kuinka tämä kansa ja yksilöt elävät syvällä syntielämässä. Ei ole Jumalan pelkoa. Tosin on tässä kansassa pieni joukko, joka pelkää ja rukoilee Jumalaa siunaten myös omaisuuskansaani Israelia.

Nyt on tultu sille rajalle, että synnin mitta on tullut täyteen. Minä en voi sietää enempää. Ja Minä Herra päätökseni mukaan annan tulla tähän maahan ahdingon ajan ja samalla otan pois tätä korkeaa elintasoa. Minä arvostan niitä, jotka vievät elintarpeita toisiin maihin, että ei niin paljon ruokaa menisi hukkaan. Tulee ahdinko, joka näkyy ja kuuluu joka päivä. Verenvuodatusta en anna tulla. Minä annan tämän ahdingon tulla hyvin äkkiä.

Siihen ei ehdi apuun EU eikä YK, koska se tulee Minulta.

Silloin kun tämä tapahtuu, te käytte polvillenne ja alatte huutaa minun puoleeni. Niinä päivinä Minä herätän synnin tunnon ja silloin te heräätte tekemään parannusta Jumalan pilkasta, kaikista haureuksistanne, juoppouksistanne, saatanan palvonnastanne, öisistä orgioistanne, alastomuuksistanne ja hirvittävistä synneistänne.

Minun pitäisi kohta pyytää anteeksi Sodoman ja Gomorran kansalta, jotka Minä hävitin syntielämän tähden, jos en puuttuisi tähän kauheaan elämän menoon. 1. Moos. 19:15-29.

Minä annan mahdollisuuden kääntyä pois pahuudestanne. Sillä Minulle ei ole mieleen jumalattoman kuolema, vaan kun hän kääntyy pois pahuudestaan, niin hän saa elää. Hes. 18:23.

Minä nostan miehiä ja naisia, jotka varustan sellaisilla armolahjoilla ja valtuuksilla, että kaduillakin kulkevia, synnintunnossa olevia ja myös sairaita he julistavat vapaiksi ja terveiksi.

Ne ovat niitä päiviä, jolloin rukoilijoiden rukouksiin vastataan ja korjataan satoa Jumalan valtakuntaan. Monia tunnustekoja ja ihmeitä Minä teen ja osoitan epäuskoisellekin ihmiselle, että on olemassa elävä Jumala, jolle ei ole mikään mahdotonta.

Minä rakastan niin paljon tätä kansaa, että Minä armossani tämän kaiken teen, tutkien jokaisen ihmisen henkilökohtaisesti, tahtooko hän tulla minun tyköni ja pelastua iankaikkiseen elämään.

Minä olen antanut Poikani Jeesuksen kuolemaan, että jokaiselle, joka Häneen uskoo, annetaan Poikani veren kautta synnit anteeksi.

Tämä on Minun sanomani tälle kansalle tulevista päivistä. Herra ei tee mitään ilmoittamatta siitä palvelijoillensa profeetoille.


Muistiin merkinnyt Espoossa 17.11.2007

Tauno W. Rantala saarnaaja

---------------------

Tauno W. Rantalan toinen profetia 20.2.2008
Järvenpään vapaaseurakunnan kokouksessa

"Rakkaani, Minä joudun teille sanomaan tänään, että se herätys, jota te odotatte ja olette rukoilleet, se ei tule sillä tavalla kuin te olette ajatelleet sen tulevan, vaan se herätys tulee kyynellaakson kautta, josta te olette kuulleet. Tämän kansan keskelle tulee sellainen este, sellainen, joka näkyy joka päivä kaupungeissa, kylissä, maaseutupitäjissä, tulee sellainen, joka on joka päivä näkyvissä, joka myös samalla leikkaa tätä korkeaa elintasoa matalaksi.

Mutta älkää, rakkaani, jääkö valittamaan sitä. Paluuta ei enää ole siihen entiseen. Älkää jääkö paikoillenne, kun tämä alkaa näkyä ja tuntua, vaan Minä sanon teille, silloin on todellisen herätyksen aika, teidän rukouksiinne vastataan, teidän työtovereitanne, naapureitanne, sukulaisianne tulee uskoon.

Silloin on väkevät rukousvastaukset näkyvissä, ja saman aikaisesti kun Minä vuodatan väkevän Pyhän Henkeni vaikutuksen ja sateen tämän kansan keskelle, samalla Minä tuon esiin ne astiat, joita on valmistettuina. Ne henkilöt ovat monen hiontavaiheen, jopa epätoivoisten laaksojen kautta käyneet, sen tähden, että ihminen ei ota kunniaa, sitä kunniaa, joka tulee elävälle Jumalalle, kun Minä alan näitä astioitani käyttämään.

Minä vuodatan sellaisen voitelun, ilmestyksen hengen, profeetallisen hengen, voimatekojen lahjat Minä vuodatan näihin astioihin. Ja kun nämä astiat ovat kouliintuneet, eivät enää itse ole itsessään mitään, silloin he antavat kaiken kunnian Minulle, vaikka Minä teen sellaisia uutta luovia ihmeitä, voimatekoja, että syntymästä saakka olevat epämuodostuneet jäsenet, ne tulevat oikenemaan ihmisten silmien edessä. Nämä astiat eivät ota enää itselleen mitään kiitosta eikä kunniaa, koska he tietävät, että ovat tehneet vain sen, jonka ovat velvolliset tekemään. He ovat vain astioita, mutta ihmeet ovat taivaan Jumalan. Jokainen ne nähtyään ja kuultuaan joutuu toteamaan: tämä ihminen ei ole voinut näitä tehdä, vaan tässä on toiminnassa elävän Jumalan uutta luova voima.

Älkää jääkö, ystävät, älkää jääkö paikoillenne ihmettelemään, niin kuin tämän maailman ihmiset, vaan lähtekää liikkeelle, sillä Minä tarvitsen teitä jokaista. Kun te antaudutte Minun käsiini, te tulette teillä, kujilla, aitovierillä synnintunnossa olevia ihmisiä päästämään syntisiteistä ja kahleista. Te julistatte heille vapauden Jeesuksen nimessä ja veressä. Silloin teitä tarvitaan. Silloin on väkevät rukousvastaukset näkyvissä, silloin on todellinen herätys, taivas lähtee liikkeelle.

Sen tähden, rakkaani, olkaa rohkealla, turvallisella mielellä, sillä teidän Herranne Jeesus, Hän valvoo ja Hän voittaa ja lähtee voittamaan teidän kanssanne suuren kalansaaliin tästä maailmasta. Ja kun valittujen luku on tullut täyteen, silloin näiden voitettujen sielujen kanssa te nousette Minua vastaan yläilmoihin, pilviin, ja silloin on palkan maksun päivä teille jokaiselle. Te saatte siitä haavoitetusta kädestäni palkan kukin uskollisuutenne mukaan.

Olkaa kestäväisiä rukouksessa vielä hetken aikaa taistellen, ja sitten Minä lähden liikkeelle, ja te saatte olla tässä työssä mukana, sanoo teidän Herranne Jeesus."
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Myös muita profetioita:https://keskustelu.suomi24.fi/t/1376445 ... etioita-ja

Rantalan sanomat vaikuttavat oikeilta. Sisältävät kehoituksen parannuksentekoon.
Sinettisormus

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen.
Todellakin, Uskon myös että herätys alkaa ahdistuksen kautta.
Sen on nähnyt monasti uskon elämässä että kaikkea muutosta parempaan, edeltää vastoinkäymiset ja myrskyt.
Kiitos Herra että puhut meille ja annat ymmärrystä.
Sinettisormus

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ho­pe­al­le su­la­tin, kul­lal­le uu­ni, mut­ta sy­dä­met ko­et­te­lee Her­ra” (Sa­nanl. 17:3).
Sinettisormus

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kuva
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Piho:

27.3.2021

Anna Litzenin profetia Jumalan valitusta aseesta Suomessa

”Suomi, sinun keskelläsi asuu minun valittuni ja sinusta nousee esiin minun aseeni.”

Jouko Pihon kommentti:

”Tämä Anna Litzenin profetia Jumalan valitsemasta aseesta Suomessa on samansuuntainen kuin Tukholman profetiassa mainittu Suomen profeetta ja Tauno Rantalan profetioissa kuvattu aurankärki.”

27.3.2021

Anna Litzenin profetia Suomesta jalokivenä

Suomi, sinä olet sanonut: ”Minä olen heikko, minä olen mitätön kansojen joukossa, koska olen sanonut, että minä olen vain maan matonen, kuka minua kuuntelisi.”

Kuule, mitä minä sanon sinulle: ”Sinun voimasi on tosin vähäinen ja itsessäsi olet vain maan tomua, vain palanen savea minun kädessäni, Suomi. Savipalanen on kuitenkin kuin jalokivi. Kallisarvoinen helmi sinä olet minun kädessäni. Loistava safiiri sinä olet minun kädessäni. Ota vastaan minun sanani.”
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Henkilön etunimi on todennäköisesti Anne, ei Anna.

Eli, Anne Litzen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pihon sivustolta:

28.3.2021

(Anne?)

Anna Litzenin profetia Venäjän juutalaisten auttamisesta ja joidenkin suomalaisten kuulumisesta Jumalan omaisuuskansaan

Suomi, sinun veressäsi virtaa minun perintöosani. Sinun sydämesi on taipunut minun eteeni ja kyyneleesi ovat vuotaneet minun alttarilleni. Siksi minä otan esiin sen, joka ei koe mitään olevansa. Otan käteeni heikot ja mitättömät ja näytän heissä minun voimani. Minä muistan perintöosaani ja herätän poikani ja tyttäreni. Voimallani minä vahvistan heidät ja heidän kauttaan tuon pelastuksen esille.

Ota vastaan kutsumuksesi Suomi! Tartu käteeni. Nouse minun voimassani ja täytä kutsumuksesi. Minä annan kuolleisiin henkeni eikä kukaan ihminen voi sanoa: ”Minä heidät herätin.” Kukaan ihminen ei heitä herätä, vaan minun Henkeni, minun ylösnousemusvoimani herättää minun kansani.

Se on jo sinun ylläsi. Pyhä Henki on sinussa. Anna voiman purkautua sinusta. Sinä olet tulivuoreni. Älä pidättele. Minä vapautan oman kansani. Se tapahtuu yhtä aikaa, kaksi heräämistä, kaksi kutsumusta ja kaksi perintöosaa. Te saatte kaksinkertaisen perinnön maassanne.

Te valmistatte tien veljillenne palata perintömaalleen. Tämän estämiseksi on ollut hengellinen sota. On ollut alas painava henkivalta ja ylpeyden ruhtinas, mutta minä vapautan voimani niiden kautta, jotka tarttuvat Sanaani ja ottavat vastaan voiteluni. Katso, voiteluöljyni alkaa vuotaa nyt tätä kutsumusta varten. Tämä voitelu vahvistaa heikot ja lujittaa horjuvat.

Sinä nouset Suomi, minun helmeni puhtaudessa ja armossa. Sinä minun safiirini voimassa ja kunniassa.

Jouko Pihon kommentti:

Profetiassa on viittaus siihen, että Jumala tulee vapauttamaan ja viemään Venäjällä vielä olevat juutalaiset ja israelilaiset Suomen kautta perintömaahansa Israeliin.

Samalla maallistuneet juutalaiset ja israelilaiset heräävät hengellisesti kuin kuolleista.

Profetiassa tuodaan myös esille se, että jotkut suomalaiset ovat Aabrahamin jälkeläisiä, vaikka kaikki eivät sitä tiedäkään.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Hetki sitten luin taas tuota Litzenin tämänpäiväistä 28.3. "sanomaa".

Rehellisesti sanoen, en pysty pitämään tuota viestiä Jumalalta tulleena, paremminkin taisi ns. "liha puhua". :(
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Eero »

En näe tässä sanomassa mitään syytä miksi se ei voisi olla Jumalalta. Tästä ovat profetoineet myös muut, että Venäjältä saapuu Suomeen vainottuja juutalaisia ja niin kuin tuossa sanotaan, että ”Tämän estämiseksi on ollut hengellinen sota”, se voi selittää miksi näitä profetioita on vaikea ottaa vastaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pihon sivustolta

3.4.2021

Helenan 2.4.2021 näkemä uni kaiken sortumisesta ja pelastusarkista

Näin 2.4.2021 unen, jossa oli mieheni ja minun lisäkseni paljon muitakin ihmisiä. Katsoimme siinä kaunista kalliomaisemaa, kun kaikki alkoi sortua ympäriltämme.

Yhtäkkiä olimme jonkin laitteen sisällä, juna, linja-auto tai jokin, joka kuvastaa pelastusarkkia. Samalla sortuminen jatkui järjestelmällisesti ympärillämme.

Aluksi se tuntui hetken pikkaisen pelottavalta, mutta sitten ymmärsimme, ettei meillä ole mitään pelättävää, koska olemme Kristuksessa Jeesuksessa turvassa.

Samoin tietoisuuteeni tuli koko ajan ajatus, että kaikki raamatullinen ja konservatiivinen arvomaailma romutetaan järjestelmällisesti ympäriltämme, mutta ne jotka ovat Kristuksessa saavat pelastuksen, eivätkä sorru Antikristuksen vallan alla, sillä Kristusta ja hänen seurakuntaansa eivät tuonelan portit voita.

Toisia uskovia otetaan kuoleman kautta pois taivaan kotiin ja toiset ovat sen ajan maan päällä, minkä Jumala on määrännyt. Sitten tulee tempaus, kun taivaallinen Isä lähettää Poikansa hakemaan seurakuntansa.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Koeteltavaksi

Vahvistukaa Minun Henkeni vaikutuksesta päivittäin ja pukeutukaa alati armoon, rakkauteen sekä iloon ja pelastuksen riemuun, joka teille on annettu alkaen Golgatalta ja jatkuen aina näihin päiviin asti.

Sodan äänet ovat jo kuultavissa hengen maailmoissa ja pian tulee hän, joka korottaa itsensä jumalaksi Jumalan so. Israelin pyhän Herra Sebaotin sijaan. Tuon laittomuuden ihmisen saapumisen alla olette saaneet jo nähdä kuinka moni Herran oma eksyy maailmaan ja sen valheisiin, mutta silti ovat pelastuksessa kiinni vain minun armostani.

Vielä on aika evankelioida ja julistaa Herran so. Herran Jeesuksen Kristuksen paluuta pian noutamaan omiaan.
Tänään jos kuulette jonkun olevan ilman iloa ja rauhaa elämässään niin julistakaa valtakuntani evankeliumia totuudessa ja pyhyydessä sekä Henkeni voimassa, tulessa ja rakkauden, ilon ja näkyvän rauhan, tyyneyden sekä palvelemisen tuottamassa suljettuja ovia murtavassa voittovoimassa.

Tule morsiuskansani päivittäin karkeloimaan eteeni pyhyydessä, voimassa sekä pimeyden teot paljastavassa Hengen tulessa.

Voittakaa te päivittäin paha hyvällä ja siunatkaa niitä jotka vainoten teitä kiroavat. Luottakaa yksin Minun sanaani ja sallikaa Pyhän Henkeni puhdistaa teidät tulellaan ja kaiken vääryyden paljastavalla hengen maailmat läpivalaisevalla totuuden läsnäololla.

Herra yksin on se, joka tuomitsee sydämen ja sielun aivoitukset, älkää siis olko kerkeävät tuomitsemaan lihassa lähimmäisiänne älkääkä siis myöskään Jumalan omaisuuskansaa Israelia.

Tule kansani ja karkeloi kanssani päivittäin. Olen jo voittanut. Iloitkaa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Kyllä tämä on mun mielestäni aivan raitista sanaa. Nythän on taas sotarummun ääni alkanut kuulua Ukrainasta, mutta vielä on aikaa hetkinen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Olikohan jollakin sivustolla väittämä, että kolmas maailmansota alkaisi juuri tuolta Ukrainasta. Siis jonkin sanoman perusteella. Täytyy katsella löytyykö.
....
"Tämä on se; lopunajan herätys alkaa kaduilta ja pian tulee aika jolloin kaikkiin seurakuntarakennuksiinkaan ei voi mennä"

Tuo sanomanpätkä muistui mieleen eilisestä. Tosin tuossa voi olla astian makua, koska tuo perustuu osittain tietoon.

Eräällä koronakriittisellä sivustolla oli kuva seurakunnasta ulkomailta - tuossa kuvassa oli rakennuksen sisältä kuva, jossa oli kyltit rokotetut ja ei-rokotetut; toinen vas. ja toinen oik. puolelle salia.

Suomessa on miljoona rokotettua tällä hetkellä - vaikka korina loppuisi juuri nyt niin, niin varmasti tulisi ongelmatiikkaa seurakunnissa, joissa osa on rokotettuja.
Rokotukset tosin jatkunevat, koska kalliit rokotteet on hankittu. Suomeen, jopa vap.suuntiin voi tulla ylläol. kaltaisia jaoitteluja?

Jollakin sivulla oli jopa väittämä, että nyt luodaan maskitettujen ja maskittomien jaoittelun jälkeen rokotettujen ja rokottamattomien välille riitaisuutta.
Siellä Rapsodia-sivulla taitaa olla näitä Plandemia-videoita, joissa koko suunnitellun pandemian paketti.
Laitoin jonnekin tänne myös Paavolan videon, jossa aiheena lopunaikojen uskovien jako kahteen leiriin.
...
Nyt on maailmalla vireillä jokin pandemiasopimus ja myös jokin maskitsekkausvirittely (A.I.). Elikkä jos tämä luotu pandemia päättyy niin rajoitustoimet jäänevät.
...
Tuolla www.444prophecynews.com on joitain profetioita, joissa sodista, USA:n tuomioista etc.
...
Mielenkiintoisia aikoja elämme - tärkeää nyt oman tilan valvominen ja ilon ja rauhan saavuttaminen Kristuksessa sekä suostuminen Pyhän Hengen suorittamaan puhdistustyöhön.
...
Jeesus olkoon Herra!
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Lauantaiyönä näin unen, jossa näin kullankeltaisen viljapellon. Aurinko paistoi ja vilja lainehti kevyesti rinnepelolla pienestä tuulenvireestä.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 05 Huhti 2021, 22:03 Sodan äänet ovat jo kuultavissa hengen maailmoissa ja pian tulee hän, joka korottaa itsensä jumalaksi Jumalan so. Israelin pyhän Herra Sebaotin sijaan. Tuon laittomuuden ihmisen saapumisen alla olette saaneet jo nähdä kuinka moni Herran oma eksyy maailmaan ja sen valheisiin, mutta silti ovat pelastuksessa kiinni vain minun armostani.
Tämä antikristus-teema on mietityttänyt minua ajoittain. :roll:

En omasta mielestäni oikein osaa sovittaa keskenään profetioita jotka puhuvat Obaman olemista antikristuksena, vaikka itse siis näin uskon, sekä profetiaa ( Patricia Shown kertoma ) joka ilmoittaa Trumpin olevan vielä 4 vuotta presidenttinä, ja sitten Mike Pence 8 vuotta.

Barbara Mrykalohan on jo vuosia puhunut Obaman antikristuksen roolista, ja moni muu myös.

Itseni on vaikea uskoa että Obama astuisi näyttämölle vasta Trumpin 4 vuotta, ja Pencen 8 vuotta, jälkeen. Tämähän merkitsisi 12 vuotta ennen Obaman puikkoihin hyppäämistä.

Näitä ole välillä mietiskellyt, voivatko Barbaran sekä Patrician profetiat olla molemmat totta ? Profetioita, joissa olisi jokin etukäteen ilmoitettu päivämäärä, tai tietty ajanjakso, antikristuksen saapumiselle, en ole netissä nähnyt....ja, jos näkisin, niin varmasti kyllä epäilisin niiden uskottavuutta.

Todella harvoin profetioissa Jumala kertoo päivämäärän, tai edes vuoden tarkkuudella. :geek:

--------------------

Ne Jumalan minulle antamat unet, koskien omaa henkilökohtaista elämääni, antavat kyllä selvästi ymmärtää että aikaa olisi jäljellä vielä "ainakin" 6-10 vuotta. Itsehän olen aiemmin palstalla puhunut "uskovani" tuohon vuoteen 2036...joka on siis pelkästään minun omaa päätelmää, ei Jumalan antama ilmoitus.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Ajankohtainen? Sivustolta Suomi Profetiassa.

Gustaf Johanssonin enkeli-ilmestys vuonna 1920
Arkkipiispa Gustaf Johanssonin (1844-1930) enkeli-ilmestys Turun Tuomiokirkossa

Eräänä myöhäisenä pimeänä iltana vuonna 1920 Gustaf Johansson oli iltakävelyllä. Hän käveli tuomiokirkon ohi ja havaitsi sen kirkkaasti valaistuna.

Uteliaana hän meni katsomaan sisälle, että mikä tilaisuus oli vielä näin myöhään.

Kun hän saapui sisään, niin kirkon alttarin edessä, keskikäytävällä, seisoi valtavan suuri kirkas enkeli, paljastettu miekka kädessä.

Jumalan lähettämänä enkeli ilmoitti, että Suomea kohtaa kolme kovaa tuomiota:

”Ensiksi miekan kärki kastuu, toiseksi miekka menee puoliväliin ja
kolmanneksi miekka menee kahvaa myöten.”

”Kansasi tulee kokemaan kolme tällaisen miekan iskua ja
näkemään kolme suurta sotaa, jolloin miekka isketään Suomeen.”

”Yksi isku on jo tullut, mutta kaksi on vielä tulematta.

”Suomi tulee kestämään nämä kaksi miekan iskua, mutta kolmas on uppoava
syvälle ja kahvaa myöden, ellei Suomen kristityt palaa takaisin
Raamattuun ja täyty Pyhällä Hengellä sekä tee parannusta kaikessa
missä parannusta voi löytyä.”

Viestin aiheena oli Suomen tulevaisuus.

Kaksi ensimmäistä ennustusta on jo käynyt toteen. Kolmas vaihe on kohta päällä ellei parannusta tule.

Kolmas tuomio on vielä toteutumatta ja sekin tulee toteutumaan varmasti, koska se tuli Jumalan sanana enkelin välityksellä.

Monet kansamme profeetoista saivat tietoa näistä tuomioista. Kalastaja Mikko Reponen sai tarkan tiedon talvi- ja jatkosodan tapahtumista. Jumalan Pyhä Henki on puhunut myös meidän aikanamme profeetoille tästä kolmannesta miekan pistosta, joka ulottuu miekan kahvaan asti.

Tämä on niin tapahtuva, että monet profeetat eivät uskalla siitä yleisesti puhua, koska sen puhuja saa sellaisen leiman itseensä. Kuitenkin jotkut ovat asiasta puhuneet pienelle sisäpiirille ja se sanoma on todella vavahduttava. Loppuosa tulee toteutumaan.

Gustav Johanssonin esitti tästä ilmestyksestä saamansa käsityksen eräässä keskustelussa, että tämä kolmas maailmansota on kauhein, mitä koskaan on ollut ja ”orättvisan får sist och slutligen sitt straff” (Vääryys saa lopulta rangaistuksensa). Keskustelu käytiin ruotsin kielellä.

On tulkittu, että ensimmäinen tuomio eli miekanisku olisi tarkoittanut Kansalaissotaa v. 1917-18, toinen miekanisku toteutui talvi- ja jatko- ja Lapin sodassa 1939-1945 ja kolmas miekanisku tarkoittaisi Kolmannen maailmansodan yhteydessä Venäjän suorittamaa Suomen miehitystä. Lopulta Jumala kuitenkin armahtaa Suomea kun Googin eli Venäjän + sen liittolaisten joukot (Hes. 38, 39) tuhotaan perusteellisesti pakanakansojen viimeisessä hyökkäyksessä Israelia vastaan.

Kun maailmantilanne kiristyy tulevina vuosina ja Kolmas maailmansota on lähtenyt liikkeelle, niin Venäjä katsoo turvallisuusetujensa vaativan, että Suomesta tehdään tarpeeksi suuri puskurialue, jotta NATOn joukot eivät voi päästä aivan Venäjän rajan taakse. Käytännössä tämä tulee merkitsemään Itä- ja Pohjois-Suomen miehittämistä.

Suomeen ei kuitenkaan hyökätä yllättäen, vaan Venäjän hallitus käy ensin ehkä neuvotteluja Suomen hallituksen kanssa siitä, että Suomi luovuttaisi itä- ja pohjoisosat venäläisten haltuun.

Vaatimus on äärimmäisen vaikea Suomen hallitukselle. Amerikkalaiset antavat uhkavaatimuksen Venäjälle, mutta Venäjä toteaa, että se neuvottelee vain Suomen kanssa.

Lopulta Suomen hallitus tulee suostumaan Venäjän vaatimuksiin, koska kieltäytyminen merkitsisi sotaa, mitä ei haluta sen vaatimien suurten uhrien takia.

Sopimuksen perusteella Venäjän armeija marssii Suomen itä- ja pohjoisosiin linjalla Kotka-Kouvola-Kokkola-Kemi. Suomesta ne jatkavat matkaa Ruotsiin ja Norjaan mennen aina Jäämeren ja Norjanmeren rantaan asti. Puolustusvoimien alasajon myötä alueelliset merkitykset korostuvat. Puolustusvoimien pääesikunnassa on olemassa päivitetty suunnitelma Suomen katkaisemiseksi Oulun korkeudelta. Koko Suomea on jo nykyisellään mahdotonta puolustaa. Lappia ei kyetä – eikä aiota – puolustaa. Tämä ei ole yllättävää, sillä Suomella on koko Euroopan unionissa pisin rajaviiva suuren Venäjän kanssa
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 22 Huhti 2021, 11:10 Ajankohtainen? Sivustolta Suomi Profetiassa.
...........
Kommentti. En usko alkuunkaan noihin kirjoituksiin. Yritin löytää myös alkuperäistä kirjoittajaa, en löytänyt.

Kuka tuota sivustoa pyörittää ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tästä profetiasta on 2/3 osaa toteutunut eli miksei viimeinenkin osa toteutuisi?

En tiedä sivuston ylläpitäjää, mutta tämä profetia on löydettävissä muualtakin eli on kaiketi ns. yleisesti tiedossa.

Lisäksi tämä Johansson on ilmeisesti ennustanut maailmansotien ajankohtia, täältä löytyy myös mahdollinen viite alkuperäiseen lähteeseen, ainakin näihin maailmansotiin liittyen:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/9437746 ... ohanssonin
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin