TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Uusiluomus

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Uskon että toteutuu loppuun asti tuo profetia , liekkö sama enkeli soittanut kelloja joka ilmestyi arkkipiispallekkin
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 22 Huhti 2021, 12:46 Tästä profetiasta on 2/3 osaa toteutunut eli miksei viimeinenkin osa toteutuisi?

En tiedä sivuston ylläpitäjää, mutta tämä profetia on löydettävissä muualtakin eli on kaiketi ns. yleisesti tiedossa.

Lisäksi tämä Johansson on ilmeisesti ennustanut maailmansotien ajankohtia, täältä löytyy myös mahdollinen viite alkuperäiseen lähteeseen, ainakin näihin maailmansotiin liittyen:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/9437746 ... ohanssonin
Kukin uskoon mihin haluaa. Tämän kaltaisiin "tarinoihin" on yleensä todella vaikeaa löytää ns. alkuperäislähdettä, jos sellaista on edes ollutkaan....

Eikä kovin vakuuttavalta kuulosta tämäkään "proofeetan" kommentti tuossa tarinassa ; " Arkkipiispa sanoi vuodenkin, milloin tämä kolmas maailmansota alkaa, mutta se oli niin kaukana vuoden 1912 jälkeen, että vuosiluku on häipynyt mielestäni."

Vai on häipynyt mielestä......olisi nyt yrittänyt muistella vähän enemmän.....kovin huonomuistisia profeettoja Jumala on liikkeelle laskenut. kun eivät edes muista tuollaista "Jumalan antamaa " tärkeää vuosilukua.

Piispan maininta "uskonsodasta" ei kyllä ole mitään profetiaa, sillä "uskonsota" on ollut käynnissä aina syntiilankeamuksesta saakka.....
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ja, tuosta Gustaf Johanssonin "enkeli-ilmestyksestä"....jossa oli miekka kolme kertaa.

Jos tuo olisi totta, niin historia kertoo että Suomen ja Neuvostoliiton välisissä taisteluissa OLI kolme vaihetta :

1.Talvisota 30.11.1939 -13.3.1940

2.Jatkosota, hyökkäysvaihe 25.6.1941 - joulukuun 8. 1941 asti, jolloin Mannerheim pysäytti Suomen hyökkäyksen. Asemasota kesti noin 2,5 vuotta.

3.Jatkosota alkaa uudestaan Venäjän aloittaessa hyökkäyksen Karjalan kannaksella 9.6.1944, ja Aunuksen Karjalassa kaksi viikkoa myöhemmin, 21.6.1944.
Aselepo solmitaan 4.9.1944. Moskovan välirauha solmitaan 19.9.1944. Lopullinen rauhansopimus allekirjoitettiin 1947 Pariisissa.

"Kaupanpäällisinä" Suomi saa vielä Lapin sodan saksalaisia vastaan, joka menee alussa molempien vältellessä taisteluita......


////////////////

En itse siis usko Venäjän ikinä enää hyökkäävän Suomeen. Tämä on oma uskomukseni, ei Jumalan antama tieto/viesti/ymmärrys , saati profetia.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Eero »

No joo, siis kait se arkkipiispa on vuoden tiennyt ja maininnut, mutta profetian eteenpäin kertonut henkilö ei ole sitä muistanut. Näin tämän ainakin ymmärsin.

Se mitä on arveltu ja esimerkiksi Tukholman profetiasta voi käsittää, on se että Suomi luovuttaa alueitaan Venäjälle eli ilmeisesti vastaavanlaista hyökkäystä kuin viime sodassa tapahtui, ei olisi tulossa. Mutta tällä tietenkin on valtava vaikutus Suomeen.

Jos tätä maailman tilannetta katselee ja kolmas maailmansota syttyisi nyt Venäjän ollessa voimissaan, niin olisi kyllä ihme jos se ei vaikuttaisi Suomeen juuri niin kuin on profetoitu. Sen ihmeen tietenkin Herra voi suoda.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ja siis jos miettii tätä kokonaisuutta niin Suomi ei edelleenkään kuulu Natoon, Pietari on ns. kivenheiton päässä Suomen rajalta, joka on ollut se suurin syy kautta historian venäläisille tulla tänne. Karjalankannaksen ja Viipurin alueen kehitykseen ei siellä panosteta, niin kuin sitä pidettäisiin edelleen puskurivyöhykkeenä.

”Arktisen alueen” merkitystä on viime vuosina korostettu ja siihen lukeutuu Suomen lappi, jota ei Puolustusvoimien suunnitelmissa edes aioita puolustaa. Tämä avaa reitin pohjoisessa, joka Venäjän pitää tukkia.

Eli kaikki geopoliittiset ”palikat” ovat olemassa ilman profetioitakin. Silti esimerkiksi Tukholman profetiassa puhutaan juuri venäläisten halusta turvata pohjoinen alue Suomen kustannuksella. Eihän tätä siltikään tarvitse pelätä ja tämänkin asian toteutumismahdollisuuksia on monia ja lopulta Israelissa tapahtuvat asiat muuttavat venäläisten mielet sekä se että ovat nähneet Suomessa tapahtuvan herätyksen ihmeet.

Eli kyllä siinä mielessä paljon tapahtuisi Herran tahtoa tämän kautta, muutahan tästä on vaikea sanoa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 22 Huhti 2021, 23:34 ”Arktisen alueen” merkitystä on viime vuosina korostettu ja siihen lukeutuu Suomen lappi, jota ei Puolustusvoimien suunnitelmissa edes aioita puolustaa. Tämä avaa reitin pohjoisessa, joka Venäjän pitää tukkia.
Höpö-höpö

Kyllä Suomi puolustaa ihan jokaista maansa osa-aluetta, myös Lappia. Tälläkin hetkellä Suomella on armeijan yksiköitä Lapissa, mm. Sodankylässä ja Rovaniemellä.

Tämän lisäksi on Ivalossa rajavartiolaitoksen jääkärikomppania.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Piho:

22.4.2021

Esko Someron 21.4.2021 saama kehotuksen profetia

Tämä kansa palvoo kaikenlaisia epäjumaliaan, Molokille he antavat lapsiaan ja itsekin palvelevat itseään. Pahuus sen kuin lisääntyy, riettaudessaan ihmiset kumartavat petoa, tietämättä sitä itsekään.

Julistakaa maahanne hätätila, huutakaa minun puoleeni, jatkakaa rukouksianne. Minä olen nähnyt ja kuullut teidän rukouksenne. Pitäkää kiinni siitä näystä, minkä olette minulta saaneet. Tämä kansa tulee nousemaan teidän kuuliaisuutenne tähden.

Te olette muurinaukossa tämän kansan puolesta. Teitä tullaan vainoamaan, mutta olen sallinut sen vahvistaakseni teitä. Sillä ”Minä Olen” Herra teidän Jumalanne, eikä muuta Jumalaa ole, joka voi pelastaa tämän maan.

Pian alkavat padot murtua, maanjäristykset tulevat lisääntymään myös Suomessa ja erikoisissa paikoissa. Minä olen Herra teidän Jumalanne, minä ravistelen hereille tämän kansan.

Idässä alkaa pian tapahtua, kansa nousee kansaa vastaan. Murmanskista nousee erityinen sotajoukko, joka tuhoaa paljon kansaa.

Olkaa raittiit ja valvokaa, juurtukaa minun sanaani. Astukaa Kristus-kalliolle, niin uskon perustukset eivät horju, vaan pysytte lujina ja rohkeina. Astukaa esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla.

Tarkkailkaa merkkejä maalla ja ilmassa. Ne tulevat näkymään selkeämmin kuin koskaan aikaisemmin on näkynyt. Minun kirkkauteni ja voimani lisääntyvät kaikkialla. Älkää epäröikö, julistakaa taivaan ja helvetin olemassaolosta. Julistakaa Jumalan valtakunnan ilmestymistä maan päällä.
Puhukaa rohkeasti uusin kielin, rakentaaksenne niin Kristuksen ruumista kuin sisäistä Kristusta teissä.

Tänä päivänä, kun kuulette sotien ääniä, maanjäristyksiä, ihmeitä ja merkkejä niin maalla kuin ilmassa, teidän joukkonne tulee lisääntymään ja vahvistumaan uusista sotilaista. Vahvistukaa yhdessä.

Sota ei ole teidän vaan Minun. Mutta tarvitsen teitä jokaista, yksikään ei ole toista suurempi. Sillä jokainen on erityisen arvokas sillä paikalla, mihin olen teidät asettanut ja erityisen tärkeä.

Teidän kaikki tarpeenne minä tulen täyttämään, sillä maljanne on ylitse vuotavainen, teillä ei puutu mitään yhdestäkään armolahjasta.

”Moorian vuorella” tulen ilmestymään teille, sillä paikka, missä nyt palvotte ja ylistätte, on pyhää maata. Minä olen ilmestysmaja teidän keskellänne, tulen puhumaan teille ilmestysten ja näkyjen kautta.

Harjoittakaa edelleen laupeutta. Herran armo olkoon kanssanne.

Ja Aabraham pani sen paikan nimeksi "Herra näkee”. Niinpä vielä tänä päivänä sanotaan: "Vuorella, missä Herra ilmestyy." 1. Moos. 22:14.

Salomo rakensi Herran temppelin Moorian vuorelle, missä Herra oli ilmestynyt Daavidille. 2. Aik. 3:1.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://m.youtube.com/watch?v=XK_vA47YE1w

Anja Kuitunen 18.4.21 profetia
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: TAUNO RANTALAN PROFETIAT SUOMELLE

Viesti Kirjoittaja Eero »

Luin vasta nyt ”Uskon Jeesukseen” tuon aikaisemmassa viestissä olevan profetian ja ihmeellistä kyllä samaan aikaan tuli muuta kautta tämä luku 1. Moos 22, jossa Jumala koettelee Aabrahamin uskoa käskemällä häntä uhraamaan poikansa Iisakin, mutta antaa viime hetkellä sijaisuhrin. Koin sen sillä hetkellä juuri sopivaksi sanaksi ja nyt sitten vielä vahvistukseksi tuolle laittamallesi profetialle.

Kuvitelkaa, että Jumala antoi ainoan Poikansa, johon Hän oli mielistynyt, sijaisuhriksi meidän edestämme, ettei kenenkään tarvitsisi niin tehdä tai sellaista miettiä. Ja vaikka Hän koetteleekin uskoamme, niin meillä on aina Kristus Kallio, jolle voimme palata. Ei ole epävarmuutta enää.

Tänään on juuri alkanut Raamatussa mainittu Toinen Pääsiäinen eli Pääsiäinen niille, jotka eivät syystä tai toisesta voineet viettää.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin