Uni, sekä Jumalan viesti Trumpista.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Uni, sekä Jumalan viesti Trumpista.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*
https://www.youtube.com/watch?v=q0IiXit3G1s The Time of Esther 21.2.2021

Patricia Show sai tammikuun puolivälissä Jumalalta unen, sekä ymmärryksen että me elämme nyt ns. "Esterin ajassa", Raamatun esikuvan mukaan.

Patriciaan otti myös myöhemmin yhteyttä pastori Timothy Dixon, joka oli saanut unen 14.2.2021 presidentti Trumpista ja kertoi sen Patricialle.

YouTubessa ei ole transcriptiä tallenteesta, joten tämä on suoraan tallenteesta käännettyä, ja tietenkin hieman tiivistettynä.

--------

Patricia kertoo aluksi Esterin kirjan tapahtumia, ja välillä rinnastaa niitä tämän nykyhetken tapahtumiin. Käytän lainausmerkkejä kun suoraan siteeraan Patrician puhetta, tai kun Jumala on puhumassa.

Haman vihasi Mordecaita koska tämä ei kumartanut Haamania, eli ihmistä.

" Pyhä Henki on näyttänyt että seurakunta on nyt Ester, mm. koska me uskomme Donald Trumpin voittaneen vaalin, ja olemme rukoilleet ja paastoneet asian puolesta, ja uskomme Trumpin tulevan palvelemaan 2.kauden presidentin virassa."

Patricia ; " Herran pelko on pian tulossa monien ihmisten ylle ja he tulevat kääntymään kristityiksi, välttyäkseen Jumalan vihalta. He myös näkevät Jumalan vihan tulevan jumalattomien ylle ja he tulevat tietämään että Herra on Jumala. "


Patricia kysyy, ja myös itse vastaa viestissään, "onko oikein että tulee uskovaksi pelon vuoksi ? ", ja Patricia todistaa että hän itsekin aikoinaan antoi elämänsä Herralle Jumalan pelon ja helvettiin joutumisen pelon vuoksi.

.....ja, lainaa Luukas 12:4-4 Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä. Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

Pastori Timothy Dixon sai 14.2.2021 unen, tässä tiivistetynä ;

Paikkana Washington D.C. , jossakin hallintorakennuksessa, jossa koolla joukko ihmisiä. Timothy kertoi, että 8 ihmistä oli pukeutunut persialaisiin vaatteisiin, ( niin kuin oli tilanne Esterinkin aikana).

Pastori Timohty näki tuossa ihmisjoukossa myös naisen, jonka hän todellisuudessa tietää nimeltä, mutta tätä pastori Timothy ei kerro kuka tuo nainen oli. Mutta unessa tuon naisen kohdalla oli kyltti, jossa oli naiselle annettuna nimi "mystery Babylon".

Tilassa oli pöytä jonka takana Donald Trump istui, muistaakseni ns. kuninkaan tuolilla.

Donald Trumpille oli laitettu sukka suuhun, hänen kätensä oli sidottu, ja hänen jalkansa olivat kahleissa.

Nyt unessa olleet 8 miestä riisuivat asunsa, ja persialaisvaatteiden alta paljastuivat tuomarin vaatteet 7 heistä, yksi mies oli puvussa ja hänellä oli punainen solmio.

Yksi tuomari meni Trumpin luokseetsimään kuninkaan sinettisormusta, ja punasolmioinen mies veti taskustaan sinettisormuksen.

Yksi tuomareista kysyi kuinka kauan hänellä ( eli Trumpilla) on ollut sormus, ja joku vastasi; "joulukuusta alkaen".

Yksi tuomareista avasi Trumpin kädet, koska Pyhä Henki oli koskettanut tämän sydäntä. Trump otti suukapulan suustaan ja vapautti jalkansa.

Uni päättyi.
-----------

Patricia sanoo Bidenin tehneen myös määräyksiä kuten Haman teki (juutalaisia vastaan).

Patricia rinnastaa ; Haman=Biden , Mordekai=Trump

Mordekai sai kuninkaan sinettisormuksen, kun taas Haman hirtettiin. Sitten Mordekai teki uudet MÄÄRÄYKSET, juutalaisten pelastamiseksi.

Patricia ; " Sinettisormus palautetaan Trumpille ja Biden hirtetään petoksensa ja pahuutensa vuoksi. "

Patricia kertoo, että saamassaan viimeisessä unessaan," MÄÄRÄYKSET käskettiin kirjoittaa valkoiselle paperille, ja sitten MÄÄRÄYKSET luettiin ääneen."

Unen jälkeen Patricia alkoi rukoilla, ja kysyi mitä Jumala halusi Patrician kirjoittavan. Jumala käski tallentaa, mitä Hän sanoisi....ja Patricia kirjoitti nämä asiat ( Määräykset) valkoiselle paperille.

YouTuben tallenteensa lopussa Patricia sanoo etteivät nämä ole hänen sanojaan, vaan Herran.

HERRAN MÄÄRÄYKSET

MINÄ OLEN MÄÄRÄNNYT, että Donald Trump on Amerikan Yhdysvaltojen Presidentti. Tämä ei ole muuttunut.

MINÄ OLEN MÄÄRÄNNYT, että Joe Biden ei ole Presidentti, ja MINÄ poistan hänet. Tämä ei ole muuttunut

MINÄ MÄÄRÄÄN, että MINÄ-OLEN vuodattava HENKENI Minun jäännökseni päälle, jotka ovat uskoneet Minun sanojani, rukoilleet ja paastonneet ja ovat olleet uskollisia.

MINÄ MÄÄRÄÄN, että kuninkaan sinettisormus palaa Presidentti Donald J. Trumpille, Fred ja Mary Trumpin pojalle.

MINÄ MÄÄRÄÄN, että on pian oleva juhlinta kaduilla. MINÄ-OLEN vuodattava Minun iloöljyäni Minun ilonmaljastani tämän kansakunnan ja maailman ylle, sanoo herrojan HERRA.


-------------------------------
------------------------------

Oma kommenttini. Huomatkaa, että Esterin kirjassa YLIMMÄN KUNINKAAN määräykset OLIVAT PERUUTTAMATTOMIA, siis PERUUTTAMATTOMIA.


-------------------------
------------------------




Decree of the LORD

I have declared that Donald Trump is President of the United States of America. That has not changed.
I have declared that Joe Biden is not the President and I will remove him. That has not changed.
I declare that I AM pouring out My Spirit on My remnant who have believed My words, prayed and fasted and have stood in faith.
I declare that the king’s signet ring is returned to President Donald J. Trump, the son of Fred and Mary Trump.
I declare that there will be celebration in the streets soon. I AM pouring out My oil of joy from My cup of gladness over this nation and the world, says the LORD of Hosts.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro