PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*
https://www.youtube.com/watch?v=hamHziXcNaw The Destroyer is Coming for the Wicked 7.3.2021

" Tuhoaja on tulossa jumalattomille "

Patricia kertoi saaneensa tämän näyn/sanoman, ensimmäisen lyhyen osan 5.3.2021 kun hän oli ylistämässä Jumalaa yhdessä Etelä-Arikkalaisen pastorin kanssa. Sanoma kertoo siitä, että Jumala on tulossa tuomitsemaan-tuhoamaan-TAPPAMAAN jumalattomia.

Siis, ja tässä ei ole siis kysymys ns. Herran Päivästä, jolloin viimeinen tuomio tapahtuu, vaan kyse on Jumalan tuomioista TIETYILLE henkilöille.

Patricia sanoi, että kun hän rukouksessa lauloi ; " Hän on tulossa tuhoojana, ja Hän on tulossa pian"....niin Patricia kuuli seuraavat sanat hengessään Pyhän Hengen kautta; " Hän on tulossa tuhoojana, kaikki tuomiovalta on annettu Jeesukselle Isältä".

Patricia kertoo ettei ollut aiemmin ajatellut Jeesusta tuhoojana, vaikka tiesikin kaiken tuomiovallan olleen annetun Jeesukselle, Isän kautta, ja siteeraa Joh.5:26-27 "Sillä niinkuin Isällä on elämä itsessänsä, niin Hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että myös Hänellä on elämä itsessänsä. Ja Hän on antanut Hänelle vallan tuomita, koska Hän on Ihmisen Poika. "

Patricia ihmetteli tuota asiaa, ja kysyi Pyhältä Hengeltä, että voisiko Hän näyttää Raamatusta missä Herra on tuhooja.

Patricia siteeraa Heb.11:28 " Uskon kautta hän pani toimeen pääsiäisenvieton ja verensivelyn, ettei esikoisten surmaaja koskisi heihin."( surmaaja = english destroyer)

2.Moos.12:12, 29 " Sillä Minä kuljen sinä yönä kautta Egyptin maan ja surmaan kaikki esikoiset Egyptin maassa, sekä ihmiset että eläimet, ja panen toimeen rangaistustuomion, jonka Minä olen langettanut kaikista Egyptin jumalista. Minä olen Herra. / Ja puoliyön aikana tapahtui, että Herra surmasi kaikki Egyptin maan esikoiset, valtaistuimellaan istuvan faraon esikoisesta vankikuopassa olevan vangin esikoiseen asti, ynnä kaikki karjan esikoiset."

Varsinaisen profetian Patricia sai 6.3.2021 . Sivulla ei ole trancriptiä tekstistä/sanomasta, joten käännös on suoraan puheesta. Sanoma on aika pitkä, noin neljä minuuttia, alkaa kohdasta 3.35-7.45. Ja, lopuksi on lyhyt ilmoitus, 8.05-8.25, KUKA TULEE KUOLEMAAN !

" MINÄ en enää taistele pahuuden kanssa, joka tässä maassa yrittää laittaa Minun kansani kahleisiin. MINÄ olen saanut tarpeekseni noista, jotka palvovat minua suunsa sanoilla, mutta joiden sydän on kaukana Minusta.

MINÄ erotan lampaat vuohista. Minun lampaani tuntevat Minun ääneni, ja Minä puhun. Kenellä on korvat kuulevat, ja he joiden sydän on kaukana Minusta eivät kuule, sanoo Herra.

Tulkaa lapseni Minun luokseni että Minä puhuisin teille, jotta te kuulisitte ja tottelisitte.

Minä olen tulossa tuomarina tuomitsemaan nuo jotka sitovat Minun kanssaani kahleisiin.

MINÄ ilmestyn joillekin, ja anna heille mahdollisuuden kääntyä Minun puoleeni, sanoo Jeesus. Sillä jotkut ovat jo punnitut ja he saavat oikeidenmukaisen tuomion pahuudestaan, ja siksi te kuulitte että Minä olen tulossa tuhoojana.

Se on oleva MINÄ, herrojen Herra, joka ottaa näiden ihmisten elämän.

Jotkut tulevat sanomaan, että nämä kuolemat ovat vain "sattumia", mutta MINÄ sanon teille,että SE OLEN MINÄ , joka on aiheuttanut heidän kuolemisensa !

Hän sanoi ; " Varoita heitä, lapseni, kerro heille että MINÄ olen tulossa tuhoojana ja elleivät he kadu, he eivät tule kestämään." Sillä niin kauan on ollut varoitus Minun tuomiostani, mutta nyt MINÄ OLEN TULOSSA TUOMARINA."

Älä käsitä väärin näitä Minun sanojani, jotka olen puhunut, ikään kuin tempauksena, äläkä luule että tämä on Minun toinen paluuni, sanoo Herra, sillä se ei ole ! Nämä sanat jotka puhun varoituksena että MINÄ varmasti toteutan sen minkä olen puhunut.

Pahat, jotka ovat juonitelleet ja suunnitelleet poistaakseen Minut pois maasta, tulevat kohtaamaan Hänet jonka he ovat yrittäneet hävittää, sanoo herrojen Herra.

Köyhät on poljettu pahojen jalkojen alle. Vauvoja on teurastettu ikään kuin uhrilahjoina.

Lapsia on myyty orjuuteen heidän mielihyväkseen ! JO RIITTÄÄ, sanoo Herra !!!! MINÄ olen saanut tarpeekseni.

Tuomioistuimet ovat vääristetty ja lahjottu, mutta poliitot taas ovat korruptoituneet ja ovat ilman omaatuntoa.

MINÄ puhun superrikkaille ! Älkää kuvitelko että voitte rahoillanne ostaa itsenne vapaaksi Minun tuomioistani. Teidän päivänne on laskettu, koska te käytitte varakkuutenne kontroiloimaan, lahjomaan, suostuttelemaan nuo toiset tekemään teidän pahuuksianne.

KIINA.Minä puhun sinulle ! Sinä luulit voittaneesi kun autoit Bidenin pääsemään virkaan. MINÄ sanon sinulle Kiina, sinun lohikäärmeesi tulee KUOLEMAAN.

IRAN. Pahuuden valtakunta. Sinä pyrit vaientamaan ihmisjoukot, mutta MINÄ anna heille äänen.

JAPANI. Jäännökselle joka on Japanissa. MINÄ säästän teidän maanne, mutta en ennen kuin olen pyyhkinyt pois joitakin kaupunkeja.

IRAK. Sinusta tulee varallisuus Minun kansalleni.Sinä olet tehnyt sopimuksen paholaisen kanssa kun paavi on vieraillut luonanne. Älä kuvittele etten MINÄ ole kuullut mitä on puhuttu teidän tapaamisessanne.

AFGANISTAN. Rosoisten kallioiden ja salaisten luolien koti. MINÄ paljastan syvälle luoliinne kätketyt salaisuudet.

ROOMA. Sinulle on säädetty aika hallita, mutta sinä sorrut. "Kuinka, sinä sanot, Rooma romahtaa, voiko sellainen suuri kaupunki tuhoutua ? " Pompeiji tuhoutui, samoin käy myö Roomalle.

USA. MINÄ puhdistan maan pahuudesta ja annan sinulle uuden alun. Vapaudet jotka määrättiin poistettaviksi tullaan palauttamaan. Kommunismin ies on katkennut, sanoo Herra. Suuri herätys puhkeaa tässä suuressa maassa, joka on oleva kuin metsäpalo. "


--------

Patricia muistuttaa tässä välin Jeesuksen tulosta nyt tuomitsemaan, SURMAAMAAN tiettyjä henkilöitä.Ja, että näiden ihmisten kuolemat eivät ole mitään "sattumia".

Nyt Patricia kertoo saaneensa seuraavan viestin monta kuukautta sitten: 8.05-8.25

" Herra sanoi, että HILLARY CLINTON KUOLISI, ja että samoihin aikoihin Myös KAKSI muuta merkittävää SENAATTORIA KUOLISI . Heidät tullaan tuomitsemaan, ja on oleva myös muita kuolemalla tuomittavia."


Patricia kertoo, että nämä kuolemat saavat aikaan Jumalan pelon tulevan ihmisiin. Patricia toivoo ihmisten tekevän parannuksen että nämä pelastuisivat Jumalan vihalta, ja kertoo tämän olevan myös oma rukouksensa.

Patricia lukee aivan lopuksi 1.Aik.28:9 " Ja sinä, Minun poikani Salomo, opi tuntemaan isäsi Jumala ja palvele Häntä ehyellä sydämellä ja alttiilla mielellä, sillä Herra tutkii kaikki sydämet ja ymmärtää kaikki ajatukset ja aivoitukset. Jos Häntä etsit, niin sinä löydät Hänet, mutta jos luovut Hänestä, niin Hän hylkää sinut iankaikkisesti."
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aika provakatiivinen sana, koska kyllä mä uskon että Jeesus tulee nimenomaan Pelastajana Pelastamaan ja jokaiselle annetaan mahdollisuus katua. Elikkä ehkä tässä kuvataan sitä, että Jumala lähettää tuomionsa ja se on kuolema, joka näitä ihmisiä napsii.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

HÄN on JUMALA.

HÄN tappaa kenet haluaa ! Siinä ei ihmisten rutinat, valittelut, kapinoinnit, mielistelyt auta. Kun VT:n profeetat kertoivat etukäteen Jerusalemin tuhosta, eivät kaikki papit uskoneet, ja monet vihastuivat.

Kuka uskoi Nooaa kun hän saarnasi tulevasta tuhosta, rakentaen 120 vuoden ajan arkkia.

Ja, viestin eräs pointti oli varoittaa, että edes jotkut vielä heräisivät. Aina tulee jossain vaiheessa se hetki, ettei hyssyttelyt enää auta.

Joona ei evankelioinut vaan kertoi että Niinive TUHOTAAN 40 päivän kuluttua.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Viesti Kirjoittaja Eero »

Shalom veli AO!

Joo, en mä tätä epäilekkään, Herra on peljättävä, mutta Armo tuli Jeesuksen Kristuksen kautta maailmaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mä kävin tätä sanomaa vielä läpi ja kysyin siitä Herralta ja Hän sanoi, että ”se on pelon ruhtinas, joka vie ne ihmiset, jotka eivät enää ole hänelle kuuliaisia” ja että ”Jeesus ei ole tuhoaja”, että se ei ole Jeesus Kristus josta tässä tuhoajana puhutaan.

Mutta älä AO käsitä väärin, ei tää mun mielestä ole väärä sanoma, koska jos nyt on niin että Tuomiot ovat siirtymässä Hengellisestä maailmasta näkyväiseen maailmaan niin tällaisia tapahtumia voi alkaa tapahtumaan. Ja Jeesus Kristus on kyllä se, joka nämä tuomiot panee käytäntöön.

Voiko olla niin, että Pääsiäisenä Herra ottaa suojelevan kätensä pois maan yltä ja ihmiset menehtyvät kun pelkäävät mikä maanpiiriä kohtaa. Tässä voisi olla yhtymäkohta tuohon sun edelliseen viestiin sisar Barbaralta, jossa avaruudesta olisi tulossa jotakin, viitaten Ilmestyskirjan toiseen pasunaan ja mereen putoavaan ”palavaan vuoreen”. Se voi olla se ”Tuhoaja”.

Samoin Akhenaten voi olla viittaus Obamaan, joka on itsekin todennut olevan tämän faaraon näköinen, ja Paavi väärään profeettaan.

No, nämä nyt vaan mun hajanaisia ajatuksia.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jer.33:4-5
Hes.32:15
2.Moos.22:24

1.Moos.19:14
1.Sam.20:15
Jer.25:10,12,27, 36-37 jne.

Kiva kun kysyit Jumalalta selvennystä, ja sait myös vastauksen. :)

Itse en kuule Jumalan ääntä niin kuin sinä.

....jos kuulisin, en tiedä pelkäisinkö, vai mitä. Mutta, minulla olisi kyllä ainakin 10 000 eri kysymystä, jotka esittäisin jos tietäisin saavani myös vastauksen. Aloittaisin kysymykset jo Raamatun ensi lehdiltä, ja pyytäisin vähintään satojen, tai tuhansien ihmisten sukupuut aina Aadamiin saakka.

Pyytäisin tarkat päivämäärät monille Raamatun tapahtumille, koordinaatteineen. Haluaisin tietää, ja nähdä, hengen silmin, kaikien kansakuntien liikkeet aina luomisesta saakka niiden nykyisille paikoilleen.

Pyytäisin tietää kuinka avaruuden luominen, ja siellä olevien kohteiden luominen tapahtui, ikään kuin katselisin elokuvaa.

Miksi syntiilankeamuksen "täytyi" tapahtua...jne.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hurja profetia mutta enpä ihmettele jos näin tulee käymään. Maailma on paha ja pahuus vain lisääntyy. Jumalan mitta alkaa olla täysi.
Mieleeni nousi Job.1. jossa Jumala salli kaiken tapahtua Jobille. Hän antoi Jobin saatanalle.
Hänen oli valta tämä kaikki myös estää, mutta Jumalalla oli Jobille suunnitelma, jota ihmis mieli ei ymmärrä.
Vaikka saatana oli kaiken pahan tekijä Jobin elämään, se tapahtui vain ja ainoastaan Jumalan sallimuksesta.
Se miten tuo profetia tulee toteutumaa, niin se toteutui vain Jumalan sallimuksen ja voiman alaisuudessa.
Tämä vain minun miete ...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Viesti Kirjoittaja Eero »

No mun kokemus asiasta on se, että Herra puhuu sen minkä Hän haluaa puhua, enkä mä sillä tavalla kysynyt mitään suoraa kysymystä, vaan Hän vaan kertoi ja koeteltavaksihan sekin on koska siinä voi kuitenkin olla omia ajatuksia matkassa.

Mä en ole kuin kerran elämässäni kuullut "selvää puhetta" ja se oli juuri ennen kuin pyysin Jeesusta elämääni ja se oli Isä joka sillä hetkellä puhui. Muuten Pyhän Hengen puhe on sitten enemmän tai vähemmän samaa kuin omat ajatukset, joskus hyvin kirkasta, joskus ei, riippuen omasta vastaanottavuudesta. Mutta Pyhän Hengen tunnistaa siitä, että pelkoa siinä ei koskaan ole. Varmaan jollain muulla olisi tähän paljon enemmän sanottavaa kun mulla, koska jotkut kuulevat Herran äänen täysin kirkkaasti koko ajan.

Mutta kyllä tässä profetiassa on huomattavaa juuri tuo että Herran mitta on varmasti täysi ja Hän on kuluttava tuli niille, jotka Hänet hylkäsivät.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

joo. mä en uskalla sanoa olenkaan nykyään että Jumala sanoi sitä ja Jumala sanoi tätä. Minun mies herätti minut kun hän sanoi, että se juuri on Jumalan suuhun sanojen laittamista, kun sanoo jonkun asian olevan Jumalalta, eikä se sitten olekaan. Hänhän kieltää juuri sanassaan, että älä turhaan lausu Herra sinun Jumalasi nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta, joka Hänen nimeään turhaan lausuu.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä niitä ”Herra on puhunut” -sanomiakin voi tulla ja kunhan niitä peilaa Raamattua ja sitä puhuvaa henkeä vastaan, niin silloin uskaltaa jo sanoa asian ehkä ääneenkin. Kyllä sanan saaja itse myös sydämessään tietää, milloin ajatukset ovat omia.

Mutta kyllä on varmasti tällä hetkellä paljon ihmisiä, jotka ihnettelevät mitä on meneillään, koska Herra on sanonut monelle, että Trump olisi jatkanut presidenttinä, mutta näin ei käynyt. Herralla voi tietenkin olla ”yllätys takataskussaan” tai sitten on vain niin että Herran mitta tuli täyteen, en tiedä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Viesti Kirjoittaja Eero »

Se tuli vielä mieleen, että profeetat on mun mielestä asia erikseen, niin kuin Pietari sanoi ensimmäisenä Helluntaina, että viimeisinä aikoina monet näkevät näkyjä ja unia.

Sitten en tiedä onko myös niin, että Raamatulliset profetiat ja profeetat ovat vielä eri asia, koska Raamattuunhan ei voi tuoda enää mitään uutta eli nämä sen jälkeiset profetiat ovat ”neuvoa-antavia”, ne tuovat lisävalaistusta asioiden kulkuun, mutta niiden kautta Herra ei enää muuta lopputulemaa.

Eli ei sitä Herran antamaa sanaa tarvitse pelätä, jollei aivan tarkoituksellisesti puhu omiaan tai esimerkiksi väitä olevansa profeetta tittelin vuoksi,

No, tällaisia ajatuksia.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Minulle tuli Jeremian kirja mieleeni, kun profetiassa mainittiin järjestyksessään eri valtioita, ja mitä niille tapahtuisi. Samanlainen luettelointi on myös Jeremian kirjassa, ja Israel oli myös itse tuossa rangaistuslistassa.

Mielenkiintoinen viittaus Kiinan osallisuuteen Bidenin valtaanpääsyssä. Trumpistahan taas aikoinaan väitettiin, että Veväjä olisi osallistunut Yhdysvaltojen vaaleihin, Trumpin hyväksi ja Hillary Clintonin vahingoksi.

Tuo profetia Irakista, sen alkuosa, oli itselleni vaikea kääntää, puhe varallisuudesta.

Samoin suora viittaus Irakin kohdalla, että sopimuksen tekeminen "paholaisen" kanssa, tarkoittaisi paavia.

Myös Kiina-profetiassa viittaus Bidenin auttamiseen virkaansa, ja että Kiinan "lohikäärme" kuolisi, niin tarkoittiko siis "lohikäärme" Bideniä ? Näin luulen. Sillä eräässä Dana Coverstonen profetiassahan Biden oli kuolleena.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Maaret

Re: PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Eikö tuo kommentti "kommunismin ies" kerro ettei Jumala toimi poliittisesti. Mutta USA-uskonto on hyvin poliittista. He ovat aina vihanneet kommunismia ja sen verukkeella murhaavat ihmisiä ympäri maapallon. Aloittavat sotia.

Jumala ei ole poliittinen taho.

Nämä profetiat joissa luvataan tuhoa kaikille muille kansoille patsi maailman pahimmalle lasten tappajalle, eivät voi olla Jumalasta.
Eikö monet muut ole nimenomaan profetoineet lopellista tuhoa koko pohjoisamerikan mantereelle?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maaret kirjoitti: 27 Huhti 2021, 15:44
Nämä profetiat joissa luvataan tuhoa kaikille muille kansoille patsi maailman pahimmalle lasten tappajalle, eivät voi olla Jumalasta.
Eikö monet muut ole nimenomaan profetoineet lopellista tuhoa koko pohjoisamerikan mantereelle?
Kukin on vapaa uskomaan niinkuin parhaaksi näkee.

Mitä tulee kaipaamiisi profetioihin tuomioista Yhdysvalloille, niin niitä kyllä löytyy pilvin pimein, lue vain tarkemmin aiemmin palstalle laitettuja profetioita niin löydät.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Maaret

Re: PROFETIA: JEESUS tulee surmaamaan !

Viesti Kirjoittaja Maaret »

En mä niitä "kaipaa". En vain usko että Jumalalla on poliittinen agenda kuten USA-uskonnolla on.
Vastaa Viestiin