1.Näky/viesti ja 2.profetia

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

1.Näky/viesti ja 2.profetia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Laitan tähän ketjuun kaksi eri viestiä Barbara Mrykalolta. Ensimmäinen on näky, ja toinen on varsinainen profetia.

1. https://www.youtube.com/watch?v=OL_dZ3dUcyY 9.3.2021 VISION, WHAT IS IT? COMET?, ASTEROID? , SPACE CRAFT ?


Ilm.8:8 Ja toinen enkeli puhalsi pasunaan; niin heitettiin mereen ikäänkuin suuri, tulena palava vuori; ja kolmas osa merta muuttui vereksi,


Barbara oli rukoushetkessä yöllä noin klo.02.00-04-00, ja kysyi Jumalalta olisiko Hänellä jotakin mitä Barbaran tulisi nähdä tai puhua, ja silloin Barbara sain tämän ;

" Välittömästi sain näyn, jossa jokin kohde avaruudessa oli tulossa kohti maata. Sanoin ; " Mikä se on ? Komeetta ? Asreroidi ? Avaruusalus ?
Kuulin ; " Asteroidi ".

Seuraavaksi kuulin ; " New York city tulee tunnistamattomaksi ".

"Seuraavaksi näin jotakin aivan kuin tietosankirjassa; Kuvan Egyptin faaraosta, Akhenatanista ".


Barbara mainitsee aiemmasta profetiastaan Akhenatanista, sekä siitä, että hän on saanut useita aiempia profetioita koskien New Yorkin tuhoa, hävitystä.

-------------------------------------------------------------

2. PROPHECY, MY TWO END OF DAYS WITNESSES AND THE NUMBER OF A MAN., 666 ( Profetia, Minun kaksi viimeisten päivien todistajaani ja ihmisen luku, 666)

https://www.youtube.com/watch?v=1_oO_qAbnGI 12.3.2021

Ilm.11:1-8

Profetia saatu 11.3.2021 klo.13.42, kun Barbara oli odottamassa autossa parkkipaikalla, kun hänen sukulaisensa oli sillä välin kaupassa. Barbara sai osia profetiasta 3-4 päivää aiemmin.

Barbara mainitsee, että Jumala käski hänen alkaa lukea Ilmestyskirjaa kun Barbara oli 7-vuotias, vuonna 1967. Barbara kertoo, että Jumala sanoi Barbaran olevan elossa kun Ilmestyskirjan tapahtumat täyttyvät.

Barbara mainitsi että jo 2013, muistaakseen, hän kuuli tämän miehen puhuvan tv:ssä, ja tunnistaneen hänen äänensä, kun tuo mies puhui "järjestystä kaaoksesta"

"Te, Minun lapseni, olette kutsuttaja olemaan todistajia niille tapahtumille jotka pian toteutuvat maan päällä. Monet oudot näyt, merkit ja ihmeet jättävät ihmiset ymmälleen. Asiat tapahtuvat tarkalleen oikeaan aikaan. Minä olen kutsunut muutamia harvoja puhumaan, toisia varoittamaan, ja ERITYISESTI KAKSI olemaan Minun todistajina Jerusalemissa viimeisinä päivinä, niin kuin minun uskollinen Johannekseni on kirjoittanut ja tallentanut.

Älkää pelätkö mitä tulette näkemään, Minä olen aina teidän rinnallanne. Pysykää valppaana. "


" Peto on valmistautunut tähän hetkeen. Hän seisoo varjoissa yhdessä väärän profeetan kanssa. Hänen järjestelmänsä on nyt paikoillaan, maailmanlaajuisesti - yksi maailman uskonto, yksi maailman hallitus, yksi maailman rahajärjestelmä. On kirjoitettu, ettei kukaan voi ostaa eikä myydä ilman tätä merkkiä- ilman hänen numeroaan, ja tämä numero on 666.

Älkää tulko petetyiksi. Numero on teidän keskuudessanne juuri nyt. Kenellä on korvat ja silmät, niin tarkatkaa, se on ihminen. Hän on juuri nyt kanssanne ! "


You, my children, are called to be witnesses of the events that will soon unfold on the earth. Many strange sights, signs and wonders will leave men in awe. Events will take place at the appointed times. I have called a few to speak, others to warn, and two specifically to be my end of days witnesses in Jerusalem, as it is written and recorded by my faithful John. Do not fear what you are about to see. I AM always beside you. Stay focused. (End of first part)

The beast has prepared for this time. He stands in the shadows with the false prophet. His system is now in place, worldwide—a one-world religion, a one-world government, a one-world monetary system. It is written no man shall buy or sell without this mark—without his number and the number is 666. Do not be deceived. The number is in your midst right now. He who has an ear and eyes look about. It is a man. He is with you now!
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: 1.Näky/viesti ja 2.profetia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos AO tämän jaosta. Tässä on vahvoja elementtejä. Enpä ihmettele että laiton olisi jo täällä .... paavi ...
Vastaa Viestiin