Patricia Green sanoma Herralta 4.4.2015.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Patricia Green sanoma Herralta 4.4.2015.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pääsiäisen 2020 jälkeen evankeliumia ei voi julistaa vapaasti.
Patricia Green sai Herralta sanoman 4.4.2015. että on tuleva enää viisi pääsiäistä, jolloin voi vapaasti julistaa evankeliumia.
Sen jälkeen uskovat eivät voi enää kokoontua julkisesti kirkoissa tai muissa tiloissa, vaan heidän on kokoonnuttava yksityisesti ja salaa jossakin epätavallisissa paikoissa.
Jos aika taulu pitää paikkansa, vapaan evankeliumin saarnaamisen ikkuna on auki 2020 asti ( pääsiäinen) mutta sen jälkeen ikkuna sulkeutuu.
Meillä on siis kolme vuotta aikaa.
Tulevaisuus näyttää, käykö näin juuri keväällä 2020, mutta joka tapauksessa jossain vaiheessa lopunaikana näin käy, että kristinuskoa vihaava tuleva maailmanhallitus saa aikaan Jeesukseen uskovien vainon kaikkialla maailmass.
Jeesuskin sanoi, että tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä (evankeliumin työtä).
Tehkäämme siis ahkerasti Herran työtä nyt, kun se on vielä mahdollista.
25.5.2017.
Kirjoitus lainattu netistä Jouko Pihon profetiat 5. (sivulta )


Sain tämän profetian eilisessä kokouksessa Ullakko seurakunnassa.
Tänään sen jaoin teille kirjoittamalla tuosta paperilla olevasta tekstistä.
Tänään saamme nähdä että tuo pitää hyvinkin paikkansa. 2020 eli viime keväänä kirkot ja seurakunnat suljettiin tämän koronan takia ja saatamme kokoontua lähinnä kotikokouksissa... uskon että profetia tulee vielä vahvistuen toteutumaan ..
Nyt on siis aika evankelioida kun vielä vähänkin voimme.
❤️👑❤️
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Patricia Green sanoma Herralta 4.4.2015.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus, kiitos kun jaoit tämän. Ei tuota vuonna 2015 olisi varmasti uskonut kukaan, että tästä tulee täyttä totta. Onneksi se tarkoittaa myös, että vapautuksemme hetki lähestyy koko ajan!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Patricia Green sanoma Herralta 4.4.2015.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Taisi muuten olla niin, että vielä viime keväänä uskonnollisilla yhdyskunnilla oli erivapaus kokoontumisrajoituksista, mutta nyt tuo vapaus on poistettu.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Patricia Green sanoma Herralta 4.4.2015.

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Mitä jos koko korona-paletin pääasiallinen tai peräti ainoa tarkoitus onkin vaientaa kristillinen seurakunta kaikkialla maailmassa?
Onhan se mahdollista, sillä:

Joh. 8:44
"Te (fariseukset) olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa.
Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy,
koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta,
niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä
."

Sekulaariset eivät tätä ajatusta voi käsittää, mutta me voimme.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Sinettisormus

Re: Patricia Green sanoma Herralta 4.4.2015.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niinpä .. niin sopivaa on Paavin vierailu Irakiin.
Veljikseen heidät toivotti ...
Yksi usko.
Uusi maailman järjestys.
Sinettisormus

Re: Patricia Green sanoma Herralta 4.4.2015.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen kun rukoiltiin kokouksessa, sain kokea myös tuota rauhaa ja Pyhän Hengen läsnäoloa. Näin ihanan kuvan siinä rukoillessa, siinä oli vaskooli jolla huuhdotaan kultaa ja näin kädet jotka kaatoi toisella astialla vaskoolin päälle kulta hippuja.. aina lisää ..ja lisää.
Herra turvaa varallisuutemme, saamme sitä tarpeiden mukaan.
Sinettisormus

Re: Patricia Green sanoma Herralta 4.4.2015.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

KR 1933/-38
Sak. 13:9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Patricia Green sanoma Herralta 4.4.2015.

Viesti Kirjoittaja Eero »

On se mahdollista, että tällä kaikella tähdätään uskovaisten vaimentamiseen ja sitten lopulta jopa ”esille seulomiseen”.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Patricia Green sanoma Herralta 4.4.2015.

Viesti Kirjoittaja Ella »

On nostettu jonkun aikaa :
Sak 2:5 Mutta minä olen oleva, sanoo Herra, tulimuuri sen ympärillä ja kunnia sen keskellä.
Ef 5: 27 saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä, eikä mitään muuta sellaista,
vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton.
Kun Jeesus tulee noutamaan kirkastetun morsiamensa!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Patricia Green sanoma Herralta 4.4.2015.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Niin sopivaa tekstiä.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Patricia Green sanoma Herralta 4.4.2015.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

"Patricia Green sai Herralta sanoman 4.4.2015. että on tuleva enää viisi pääsiäistä, jolloin voi vapaasti julistaa evankeliumia.
Sen jälkeen uskovat eivät voi enää kokoontua julkisesti kirkoissa tai muissa tiloissa, vaan heidän on kokoonnuttava yksityisesti ja salaa jossakin epätavallisissa paikoissa..."


Mahdollisesti niin, että seurakunnatkin velvotettaisiin näihin maskipakkoihin ja lisäksi voisi olla niin, että vain rokotetut seurakunnan tai kirkon jäsenet pääsisivät sisälle tiloihin.

Tähän nousi mieleen se "Nyt on rukoiltava"-ketjussa ollut sanoma lähitulevaisuudesta, jossa kerrottiin kristittyjen vainot alkaisivat ja seurakunnissa vaadittaisiin antamaan sosiaaliturvatunnus

viewtopic.php?f=8&t=1957

(Kannattanee lukea koko ketju; kolme sivua - alla poimintoja)

- Korona liittyy siihen että ensin saadaan ihmiset ottamaan rokotukset ja testataan sillä ihmisten kuuliaisuutta ja tottelevaisuutta että miten nopeasti saadaan mm. pedonmerkki.

- Kerro että kaikkien omieni tulee ottaa mallia alkuseurakunnasta ja palata 100% apostoliseen aikaan

- Hän puhui myös porttokirkosta ja sanoi että niitä ovat luterilainen ja ortodoksikirkko ja vaihtoehtoina näihin kirkkoihin saa kuulua koska vainot alkavat viimeiseksi sieltä. Ensimmäisinä vainot alkavat helluntai- ja kaikista muista seurakunnista.

- Kun helluntaiseurakunta (Kirkko) tajuaa että siellä vaaditaan ihmisiä antamaan sosiaaliturvatunnukset että voidaan todeta että kuuluu vain yhteen kirkkokuntaan niin Jeesus kertoi että silloin tuli hajoaminen.

- Osa antoi tietonsa osa ei suostunut ja vanhoilliset tuossa seurakunnassa eivät suostuneet paavin järjestelmään. (Sinetti kirjoitti paavista)

- Juuri ennen pandemian julistusta Pyhä Henki sanoi hiljaa minulle sanat: "Kuka hukkuu miekkaan, kuka ruttoon, kuka nälkään,"ja raamatunkohdat viisaista ja tyhmistä neitsyeistä

- Pedonmerkki tulee sitten sitä kautta että kun ei ole rahaa niin sanotaan että tämän merkin kautta saat kaiken vaikka sinulla ei olisikaan rahaa.

- Herra sanoi myös: " Kun kuulet että juutalaisten vainot ovat alkaneet, samalla minun omani joutuvat vainotuiksi ja jossakin päin maailmaa vainot ovat jo alkaneet."

- Ja Herra puhui ankarasti tästä, että tämä on kerrottava: " Kyyneleet tulivat hänelle silmiin kun hän katsoi ja sanoi minulle että minun täytyy kertoa että hänen omiensa täytyy rakastaa toisiaan."

viewtopic.php?p=35000#p35000

"Mutta luopujien täytyy tulla julki, jotta lopun aikana seulottaisiin "jyvät akanoista". Raamattu kertoo, että tämän seurauksena poika nousee isäänsä vastaan ja isä poikaansa vastaan, ja miniä anoppiansa vastaan ja päinvastoin ja he antavat toisensa (oikeat uskovat) kuolemalle alttiiksi...Jeesus kertoo saman näinkin: "En Minä Ole tullut tuomaan rauhaa vaan miekan"

(Voisiko liittyäm tähän rokoteagendaan? Nythän Somessa on sukulaisilla riitoja rokotteiden suhteen, kuulin hiljattain, että THL:ssa työskentelevä tytär oli varannut yli 80-vuotiaalle äidilleen ajan rokotukseen)

-Näin käy tahattomastikin, mutta tulee aika, ja joidenkin elämän piirissä olosuhteet jo ovatkin, että omat läheiset antavat viranomaisille sukunsa, puolisonsa ja tuttavansa, rakkaatkin ystävänsä alttiiksi.

- Vainot alkavat ensimmäisenä vapaista suunnista eli jos nimi on näissä niin ei enää saa mitään työtä, ei kunnallista tai valtiollista työtä.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Patricia Green sanoma Herralta 4.4.2015.

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

viewtopic.php?p=36810#p36810

Osa sanomasta:
...
Rakkaat lapseni, olette nähneet vihollisen suunnitelman aloittaa maailmanvalloitus jo vuosia, mutta se on kasvanut huomattavasti tänä vuonna 2020. Se on selvää kaikille, jotka etsivät totuutta. Vihollisen suunnitelma, nimeltään "Agenda 21", näyttää kulkevan aikataulun mukaisesti, mutta Henkeni täyttämät soturit ovat tämän suunnitelman kannalta erittäin ongelmallisia ja jopa voittavat taisteluja, jos he rukoilevat ja pysyvät Hengessä. En aio poistaa tuomioita, ne on asetettu jo vuosia, mutta kansani tekee suuria hyväksikäyttöjä ja ihmeitä. Vihollisen lopullinen suunnitelma on poistaa kaikki Minun ja Aadamin pojan jäljet ​​maan pinnalta. Tätä kutsutaan Agenda 2030:ksi. Lopetan Agenda 2030:n ennen kuin se täyttyy, sillä On kirjoitettu, ellei noita päiviä lyhennettäisi, mitään lihaa ei pelastettaisi; mutta valittujen vuoksi nuo päivät lyhenevät.
...
Sinettisormus

Re: Patricia Green sanoma Herralta 4.4.2015.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kotikokoukset nousee arvoon arvaamattomaan.
💖👑📖💖
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Patricia Green sanoma Herralta 4.4.2015.

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Aamen kaikkiin, kiitos jaoista!
Vastaa Viestiin