venyvät kädet.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Tuula1

venyvät kädet.

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kerron omakohtaisen tarinan, kuinka Jeesus on minulle avannut enkelin(paholaisen, sillä hänkin on enkeli) ja Jeesuksen eron. No sehän on tietenkin suuri se ero, mutta tarkoitan sitä, kun paholainen voi pukeutua valkeuden enkeliksi, nimittäin silloin vuosia sitten kun tulin uskoon, niin näin unen, jossa olin muiden uskovien kanssa sellaisessa ringissä. Ringin keskellä seisoi Jeesus. Hän kätteli meitä kaikkia vuorollaan sekä halaili. Ihmettelin siinä unessa miksi Jeesuksella venyy nuo kädet epätavallisen paljon. noh. muuta en halunnut kuitenkaan niin kovasti kuin sitä, että pääsisin tuossa unessa halaamaan tuota Jeesusta, mutta juuri kun Jeesus sitten tuli kohdalleni heräsin tuosta unesta ja voivottelin itsekseni, että mitenkäs tämä nyt näin meni, kun olisin Häntä halunnut halata. Minulle Jumala puhui, että ei se ollut Jeesus kun paholainen. No uni jäi vahvasti mieleen ja Jumalan sanat tuosta unesta. Sitten meni toistakymmentä vuotta, kun näin taas unen. Itseasiassa näin sen viimevuoden loppupuolella sen unen. Siinä olin kolmikerroksisen talon toisella kerros tasanteella. Talo oli sisältä puusta tehty. (noh. olihan Jeesus puuseppä, niin kai hän haluaa puumerkkinsä taloihin jättää) Ykskaks kolmannen kerroksen parvelta näin kun käsi laskeutui alatasanteelle ja kylläpä se venyi. Sitten näin ykskaks itseni alatasanteella kauempana, sillä halusin nähdä kenen käsi sieltä parvelta oli jotakin tavaraa laskenut sinne alatasanteelle ja näin siellä enkelin. Siellä hän järjesteli tavaroita ja muuttolaatikoita paikalleen. Olikohan kyse taivaan kodista ja sen sain nähdä. tiedä häntä, mutta jos sinulle esiintyy valkeuden enkeli eli paholainen niin tarkkaile sen käsiä. se ei ole Jeesus, jos kädet venyy.
Sinettisormus

Re: venyvät kädet.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Okei .. Kiitos tästä.. minulle nousi noista venyvistä käsistä sanan paikka: .. onko käteni liian lyhyet auttamaan..."
Tuula1

Re: venyvät kädet.

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

missähän kohtaan Raamattua tuo sananpaikka on?
Sinettisormus

Re: venyvät kädet.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jesaja 50:2 Miksi ei ollut ketään, kun minä tulin, miksi ei kukaan vastannut, kun minä huusin? Onko minun käteni liian lyhyt vapahtamaan, olenko minä voimaton auttamaan? Katso, nuhtelullani minä kuivaan meren, minä teen virrat erämaaksi, niin että niitten kalat mätänevät, kun ei ole vettä; ne kuolevat janoon.
Tuula1

Re: venyvät kädet.

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Niin. Jesajaa. Jeesus paljon siteerasi Jesajaa. Hän luki synagogassa sitä paljon. Ja siellä on paljon viisasta tekstiä.Kiitos Sinetti tuosta sananpaikasta. Pitääpä lukea se koko Jesaja 50 läpi
Sinettisormus

Re: venyvät kädet.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: venyvät kädet.

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Kiitos 💕
Vastaa Viestiin