Suomen yllä iso käärme

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sain tällaisen postin. Ei linkkiä.

Erään sisaren näky.
" Lauantaina 30.1.2021
Katsoin Pohjoiskalotin rukouskonferenssia. Rukoiltiin Suomen puolesta.
Tuli näky. Suomen yllä oli tosi iso käärme.
Se ei ollut maassa, vaan ilmassa Suomen yläpuolella.
Kyselin Jumalalta mitä tämä näky merkitsee?
Tuli vastaus. Niin kuin käärme petti Eevan paratiisissa. Niin tässä
Korona rokotuksessa on käärmeen "myrkky".
Joka pettää tämän kansan. Kun ei kerrota, miten vaarallinen se on?
Vanhoille ja sairaille ihmisille.
Monet vammautuu, tai kuolee.
Rukoillaan että kansan silmät avautuvat."
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Kiitos jakamastasi Sinettisormus, olen nähnyt asian laidan myös mutta sain tästä todellisen varmistuksen.
Muistan jostain kauan aikaa sitten profetiasta; että me tulemme näkemään kaiken mitä täällä maailmassa tulee tapahtumaan. Painotus sanalla näkemään, kun muut menevät sokeana.
En voi ymmärtää tätä ihmisten sokeutta kaikkeen, muuten kuin kiire ”normaaliin elämään” sekä tietenkin Jumalan sallimana.

Kiitos Herralle sain taas uuden laulun, lastenkappaleen 💕 It’s a whole world in His hands
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Sinettisormus ja Spring82, todellakin! Käärme "pistää" myrkkyä ja yrittää saada ihmiset eroon Jumalasta, niin kuin jo Paratiisissa aikoinaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuolla omassa keskustelu ryhmässä ( watsapp)
.. eräälle nousi sydämelle tuosta näystä WHO:n logo. Maailman terveysjärjestö. Siinähän on käärme koko maailman yllä..
Nostaa ajatuksia .. kysymysmerkeillä ?????
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Eero »

Niinpä! Täytyy muuten tutkia mikä sen käärmesymbolin tausta olikaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 04 Helmi 2021, 12:41 Niinpä! Täytyy muuten tutkia mikä sen käärmesymbolin tausta olikaan.
4.Moos.21:9

Niin Mooses teki vaskikäärmeen ja pani sen tangon päähän; jos ketä käärmeet sitten purivat ja tämä katsoi vaskikäärmeeseen, niin hän jäi eloon.

Joh.3:14-15

Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän, että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aivan, voihan sillä olla hyvätkin puolensa, mutta sanomassa puhuttiin Paratiisissa olleesta käärmeestä.

WHO:n omilla sivuilla heidän logonsa sanotaan pohjautuvan kreikkalaiseen jumalaan Asklepiokseen, josta "pääjumala" Zeus valitti, että hän pelkää Asklepioksen tekevän ihmisistä kuolemattomia. Tämä kyllä voisi viitata enemmän juuri Paratiisin käärmeeseen ("ette suinkaan kuole") kuin Mooseksen tekemään vaskikäärmeeseen. Toisaalta, "pureva vaskikäärme" on siis jonkinlainen parannusväline Saatanan eli käärmeen puremaa vastaan?

Tässä englanniksi WHO:n logosta heidän omilla sivuillaan:
https://www.who.int/about/who-we-are/pu ... icies/logo

Asklepioksesta Wikipediassa suomeksi:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Asklepios
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pysytään kuitenkin aloituksen aiheessa ..

Erään sisaren näky.
" Lauantaina 30.1.2021
Katsoin Pohjoiskalotin rukouskonferenssia. Rukoiltiin Suomen puolesta.
Tuli näky. Suomen yllä oli tosi iso käärme.
Se ei ollut maassa, vaan ilmassa Suomen yläpuolella.
Kyselin Jumalalta mitä tämä näky merkitsee?
Tuli vastaus. Niin kuin käärme petti Eevan paratiisissa. Niin tässä
Korona rokotuksessa on käärmeen "myrkky".
Joka pettää tämän kansan. Kun ei kerrota, miten vaarallinen se on?
Vanhoille ja sairaille ihmisille.
Monet vammautuu, tai kuolee.
Rukoillaan että kansan silmät avautuvat."
Ananda
Viestit: 40
Liittynyt: 10 Heinä 2021, 16:32

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Ananda »

Eero kirjoitti: 04 Helmi 2021, 12:41 Niinpä! Täytyy muuten tutkia mikä sen käärmesymbolin tausta olikaan.
Siis käärmehän on itse saatana. Myös lohikäärme on saatanan symbolinen kuvaus. Saatana voi käärmeenlailla luikerrella pienestäkin kolosta ja iskeä myrkkynsä salamannopeasti.
Tuula1

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Niin on. Se on kyllä totta. Ei mikään Raamatun sana tahdo mennä enää jakeluun ihmisillä. Suomen yllä on kokoajan kasvava saatana käärmeen muodossa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oon samaa mieltä, oon tässä miettinyt, että onkohan suomalaislapset myyty koronarokotuksen testiryhmäksi? Oletushan on että näin tehdään muuallakin, mutta käytännössä me ei voida sitä tietää.

Esimerkiksi Lontoon, Kööpenhaminan ja Berliinin talviset suurmielenosoitukset vaiettiin Suomessa täysin.

Israelin kansa myytiin rokotteita vastaan Pfizerille, se on todistettua tietoa, niin miksei näin voisi olla tässäkin tapauksessa. Se olisi todella suuri synti eli saatana Suomen yllä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ananda
Viestit: 40
Liittynyt: 10 Heinä 2021, 16:32

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Ananda »

Eero kirjoitti: 11 Heinä 2021, 14:47 Oon samaa mieltä, oon tässä miettinyt, että onkohan suomalaislapset myyty koronarokotuksen testiryhmäksi? Oletushan on että näin tehdään muuallakin, mutta käytännössä me ei voida sitä tietää.

Esimerkiksi Lontoon, Kööpenhaminan ja Berliinin talviset suurmielenosoitukset vaiettiin Suomessa täysin.

Israelin kansa myytiin rokotteita vastaan Pfizerille, se on todistettua tietoa, niin miksei näin voisi olla tässäkin tapauksessa. Se olisi todella suuri synti eli saatana Suomen yllä.
Varmaan on. Jumalan viha tulee todeksi niille jotka hänen kansaansa tuhoaa tai yrittää tuhota. Yrityksesihän se vain jää lopulta. Jumala kuitenkin suojelee omiaan ja hänen lupauksensa pitävät.
Maaret

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Maaret »

En ensin aikonut tästä aiheesta mitään kiinnostua mutta sitten tuli mieleen se enne Raamatusta kun puhutaan pohjolasta.
Että vihollinen haluaa valtaistuimensa pohjoiseen?
Ja nyt on Suomesta tehty Googlen pesä, 5G on himon kohde ja kaikki diktatuurin edelläkävijä-intoilu.

Myös Nato himoitsee Suomea ja väännetään Suomea nuoleskellen kun ollaan idän ja lännen rajalla.
Myös Hitler aikoinaan oli hyvin kiinnostunut pienestä (=mitättömästä?) Suomesta, kumma kyllä.

Eli onko kuva käärmeestä sitä että se on nyt pesäänsä kääriytynyt ?

Täällä voi myös terroristijohtajat lymyillä rauhassa kun Suomi niin suvaitsee eikä sotakaan uhkaa kaupankäyntiä.
Tuula1

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Maaret kirjoitti: 14 Heinä 2021, 13:51 En ensin aikonut tästä aiheesta mitään kiinnostua mutta sitten tuli mieleen se enne Raamatusta kun puhutaan pohjolasta.
Että vihollinen haluaa valtaistuimensa pohjoiseen?
Ja nyt on Suomesta tehty Googlen pesä, 5G on himon kohde ja kaikki diktatuurin edelläkävijä-intoilu.

Myös Nato himoitsee Suomea ja väännetään Suomea nuoleskellen kun ollaan idän ja lännen rajalla.
Myös Hitler aikoinaan oli hyvin kiinnostunut pienestä (=mitättömästä?) Suomesta, kumma kyllä.

Eli onko kuva käärmeestä sitä että se on nyt pesäänsä kääriytynyt ?

Täällä voi myös terroristijohtajat lymyillä rauhassa kun Suomi niin suvaitsee eikä sotakaan uhkaa kaupankäyntiä.


olet oikeassa Maaret. Olen laittanut merkille, että muilla jotka perussuomalaisten puheenjohtajaksi pyrkii ole mitää kiinnostusta erota eu:sta. Tällä Ossilla on ainut kiinnostus eu:sta eroamiseen, mutta ei pidä sitä ykkös asiana sekään. Puhuu vaan koronasta. Minulle on vain palo laitettu sisälle, että ajaisin suomen eu eroa voimakkaasti. Minulle on jopa näkykin annettu kuinka sen toteuttaisin. Nyt vain meinaavat taas äänestäjät antaa vain näille yliopiston käyneille äänen. Ovat vain ainoat pätevät äänestäjien mielestä. Tässä kun on nimittäin henkiset voimat kyseessä tässä eu:sta eroamisessa. Voin sanoa, että tuo profetia on sitten jo täysin valmis, jossa sanottiin, että suomi on poistunut maiden joukosta, jos en pääse näkyäni toteuttamaan. Millään muulla asialla ei ole enää kiire, kuin eu:sta eroamisella.
Maaret

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tuula1 kirjoitti: 14 Heinä 2021, 16:15
Maaret kirjoitti: 14 Heinä 2021, 13:51 En ensin aikonut tästä aiheesta mitään kiinnostua mutta sitten tuli mieleen se enne Raamatusta kun puhutaan pohjolasta.
Että vihollinen haluaa valtaistuimensa pohjoiseen?
Ja nyt on Suomesta tehty Googlen pesä, 5G on himon kohde ja kaikki diktatuurin edelläkävijä-intoilu.

Myös Nato himoitsee Suomea ja väännetään Suomea nuoleskellen kun ollaan idän ja lännen rajalla.
Myös Hitler aikoinaan oli hyvin kiinnostunut pienestä (=mitättömästä?) Suomesta, kumma kyllä.

Eli onko kuva käärmeestä sitä että se on nyt pesäänsä kääriytynyt ?

Täällä voi myös terroristijohtajat lymyillä rauhassa kun Suomi niin suvaitsee eikä sotakaan uhkaa kaupankäyntiä.


olet oikeassa Maaret. Olen laittanut merkille, että muilla jotka perussuomalaisten puheenjohtajaksi pyrkii ole mitää kiinnostusta erota eu:sta. Tällä Ossilla on ainut kiinnostus eu:sta eroamiseen, mutta ei pidä sitä ykkös asiana sekään. Puhuu vaan koronasta. Minulle on vain palo laitettu sisälle, että ajaisin suomen eu eroa voimakkaasti. Minulle on jopa näkykin annettu kuinka sen toteuttaisin. Nyt vain meinaavat taas äänestäjät antaa vain näille yliopiston käyneille äänen. Ovat vain ainoat pätevät äänestäjien mielestä. Tässä kun on nimittäin henkiset voimat kyseessä tässä eu:sta eroamisessa. Voin sanoa, että tuo profetia on sitten jo täysin valmis, jossa sanottiin, että suomi on poistunut maiden joukosta, jos en pääse näkyäni toteuttamaan. Millään muulla asialla ei ole enää kiire, kuin eu:sta eroamisella.
Uutisissa joku Keskustalainen puhui jyrkästi ettei hyväksy EUn puuttumista Suomen metsäpolitiikkaan.
Saa nähdä jääkö taas sananhelinäksi. Se vaan kuulostaa itsenäisyydeltä mutta jos silti taipuu EUn tahtoon niin ei siinä parin ihmisen toiveet (sun ja mun) mitään auta.
Tuula1

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Maaret kirjoitti: 14 Heinä 2021, 16:23
Tuula1 kirjoitti: 14 Heinä 2021, 16:15
Maaret kirjoitti: 14 Heinä 2021, 13:51 En ensin aikonut tästä aiheesta mitään kiinnostua mutta sitten tuli mieleen se enne Raamatusta kun puhutaan pohjolasta.
Että vihollinen haluaa valtaistuimensa pohjoiseen?
Ja nyt on Suomesta tehty Googlen pesä, 5G on himon kohde ja kaikki diktatuurin edelläkävijä-intoilu.

Myös Nato himoitsee Suomea ja väännetään Suomea nuoleskellen kun ollaan idän ja lännen rajalla.
Myös Hitler aikoinaan oli hyvin kiinnostunut pienestä (=mitättömästä?) Suomesta, kumma kyllä.

Eli onko kuva käärmeestä sitä että se on nyt pesäänsä kääriytynyt ?

Täällä voi myös terroristijohtajat lymyillä rauhassa kun Suomi niin suvaitsee eikä sotakaan uhkaa kaupankäyntiä.


olet oikeassa Maaret. Olen laittanut merkille, että muilla jotka perussuomalaisten puheenjohtajaksi pyrkii ole mitää kiinnostusta erota eu:sta. Tällä Ossilla on ainut kiinnostus eu:sta eroamiseen, mutta ei pidä sitä ykkös asiana sekään. Puhuu vaan koronasta. Minulle on vain palo laitettu sisälle, että ajaisin suomen eu eroa voimakkaasti. Minulle on jopa näkykin annettu kuinka sen toteuttaisin. Nyt vain meinaavat taas äänestäjät antaa vain näille yliopiston käyneille äänen. Ovat vain ainoat pätevät äänestäjien mielestä. Tässä kun on nimittäin henkiset voimat kyseessä tässä eu:sta eroamisessa. Voin sanoa, että tuo profetia on sitten jo täysin valmis, jossa sanottiin, että suomi on poistunut maiden joukosta, jos en pääse näkyäni toteuttamaan. Millään muulla asialla ei ole enää kiire, kuin eu:sta eroamisella.
Uutisissa joku Keskustalainen puhui jyrkästi ettei hyväksy EUn puuttumista Suomen metsäpolitiikkaan.
Saa nähdä jääkö taas sananhelinäksi. Se vaan kuulostaa itsenäisyydeltä mutta jos silti taipuu EUn tahtoon niin ei siinä parin ihmisen toiveet (sun ja mun) mitään auta.
juu. se oli tämä ministeri leppä joka käytännössä myi suomen metsät jo ajat sitten eu:lle, kun vuosia sitten allekirjoitti jonkun sopimuksen eu:ssa. Ne ovat vain sanan helinää enää. On nähty kuinka sokeaa on suomalaisten äänestäminen vuodesta toiseen. korkeasti koulutetut vain kelpaa päättäjiksi ja tässä on sitten jälki mitä on tapahtunut. Suomi on velkainen eu maa, joka on kupattu tyhjäksi ja afrikka tilataan vielä syömään loputkin rahat, mitä on jäljellä suomen valtiolla.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Eero »

Minusta tässä on käytännössä toteutettu se, mitä silloin EU:seen liittymisen aikaan puhuttiin, että jostakin paikasta tulee vilja-aitta, toisesta ”maitotila”, yhdessä kasvaa paperitavara ja niin edelleen.

Eikä se mun mielestä ole välttämättä kouluttautumisesta kiinni, vaan siitä kouluttautumisen laadusta, mihin siellä ihmiset valmistetaan. Sitähän ei varmasti moni nähnyt, että ne ovatkin yritykset, joiden ”kasva-alustoiksi” maat annetaan, ei niinkään EU:n itsensä. Ja samoissa pauloissa ovat nykyisin myös opinahjot ja entiset valtionlaitokset.

Mutta Suomen osalta musta tuntuu että yhteys on olemassa Israelin ja Suomen välillä, siksi tämä maa yritetäön turmella ja ne, jotka sitä johtavat, eivät katso Suomea, vaan Eurooppaa ja siksi me olemme tässä jamassa kuin olemme.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kuuleppa Eero. Ymmärsitkö tahallasi tuon minun tekstini toisinpäin? Tarkoitin näitä ihmisiä, jotka suomen liitti eu:hun, eli lipponen, aho ja niinistö. Heidän koulutuksensa ovat joko korkeakoulu tutkintoja tai yliopisto tutkintoja. Tarkoitin näitä. Suomalaiset tuntuvat antavan tällaisille roistoille enemmän arvoa, kuin niille huonommin koulutetuille, jotka vilpittömästi ajavat asioita taka-ajatuksitta.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Eero »

En ymmärtänyt Tuula, tarkoitin vaan sitä että koulutuskin on nykyisin valjastettu palvelemaan muuta kuin Isänmaan etua.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Eero kirjoitti: 14 Heinä 2021, 20:02 En ymmärtänyt Tuula, tarkoitin vaan sitä että koulutuskin on nykyisin valjastettu palvelemaan muuta kuin Isänmaan etua.
no niin on. siinä olet oikeassa.
Vastaa Viestiin