Suomen yllä iso käärme

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Maaret

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tuula1 kirjoitti: 16 Heinä 2021, 11:49 ja Maaret miksi sinä olet niin pessimistinen tässä asiassa. Minusta tuntuu niinkuin olisit antanut periksi ja vedät kuin kivikuormaa jäljessä. Minua itseä on elämä potkinut, mutta voin sanoa, että mieleni positiivisuutta ei ole tämä eu vielä vienyt, eikä se sitä minulta voi viedäkään. Ehkä Jumala minulle tämän sydämmelle onkin antanut. Eihän eu eron tule olla surullinen ja henkisesti raskasta, vaan iloinen asia. mä ainakin teen sydämen ilosta tätä ihmisten käännytystyötä tässä eu asiassa.
Kyllä olen EU-eron kannalla täysin mutta siinä olet oikeassa että olen luopunut toivosta minkään hyvän suhteen maanpäällä. ☹
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Maria »

Sinettisormus kirjoitti: 05 Helmi 2021, 16:00 Pysytään kuitenkin aloituksen aiheessa ..

Erään sisaren näky.
" Lauantaina 30.1.2021
Katsoin Pohjoiskalotin rukouskonferenssia. Rukoiltiin Suomen puolesta.
Tuli näky. Suomen yllä oli tosi iso käärme.
Se ei ollut maassa, vaan ilmassa Suomen yläpuolella.
Kyselin Jumalalta mitä tämä näky merkitsee?
Tuli vastaus. Niin kuin käärme petti Eevan paratiisissa. Niin tässä
Korona rokotuksessa on käärmeen "myrkky".
Joka pettää tämän kansan. Kun ei kerrota, miten vaarallinen se on?
Vanhoille ja sairaille ihmisille.
Monet vammautuu, tai kuolee.
Rukoillaan että kansan silmät avautuvat."
Eilen illalla ollessani kävelyllä Herra pysäytti minut ja alkoi puhua ja näyttää asioita. En voi nyt muuta tehdä, kuin tuoda uudestaan esille tämän petoksen.
Herra haluaa, että me rukoilemme. Niin kauas kuin vain jaksan katsoa taaksepäin, muistan yhden asian: rukous on aina 1. askel ja vasta voitto rukouksessa avaa näkyville sen, mikä on vielä peitettyä. Tarvitaan voittoja rukouksessa Suomen asioihin liittyen.
Valheet tulevat osittain ilmi, mutta lapsemme eivät siltikään tällä tiedolla pelastu. Jeesus kulje siis edellämme ja valmista rukouksen kautta tietämme.
Alla vielä tämän päiväistä:

Näe itsesi istumassa suuressa valtamerialuksessa, jossa ihmiset säntäilevät kiireisinä työn touhussa monissa eri paikoissa.
Osa ihmisistä lukee lehteä, osa istuu laivan kannella ja kuuntelee musiikkia kuulokkeilla. Osa on omissa ajatuksissaan. Kaikilla on omasta mielestään nyt se hetki, jolloin he tekevät jotakin itselleen tärkeää.
Samaan aikaan osa ihmisistä yrittää selittää kiihkeänä, että lapsi putosi kannelta, mutta kukaan ei ota tietoa vakavasti. Eihän sellainen ole mahdollista. Kyllä siitä olisi kuulutettu jo. Kaikki jatkuu ennallaan. Tulee tieto, että väärä hälytys, laivalla on ihmisiä, jotka saattavat levittää tietoa joka ei pidä paikkaansa.

Laita nyt itsesi tähän tilanteeseen. Et voi nähdä veteen, tippuiko sinne siis lapsi?
Kaikki laivalla olijat, pois lukien ne, jotka varoittivat, ajattelivat että he tekevät jotakin itselleen tärkeää. Olivatko he luotettavia ihmisiä?
Kuulutus tuli myöhemmin, kuin ihmiset olivat odottaneet. Oliko kukaan todellisuudessa rehellisesti varma, että kaikki lapset olivat hengissä? Luotiinko ihmisille tyhjästä syyllisyydentunteita helpottava ilmoitus?
Ihmiset olivat antautuneet turvallisuudentunteeseen ja siirtäneet vastuun pois itseltään, vain varoittajat olivat valppaana. Miten voit tietää totuuden?

Jeesus on antanut sinulle ja minulle oman Sanansa. Siellä opetetaan, että meidän tulisi kaikissa asioissamme kääntyä Hänen puoleensa. Meillä on vähän ymmärrystä, mutta suuri Jumala.

Voin tietää totuuden, kun kysyn Jeesukselta, mitä todella tapahtui? Samalla kysyn, mitä Suomen lapsille, nuorille ja nuorille aikuisille on tapahtunut ja tapahtumassa. Ethän Herra salli, että yksikään heistä hukkuu?
Kiitos Jeesus, että Sinun Evankeliumisi on todellakin totta, se ei ole perätön huhu! Aamen.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Sinettisormus

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Kiitos Maria.
Aletaan rukoilla tämän puolesta että kansa heräisi näkemään valheen, jota meidän ylle viritetään ja että päättäjät myös näkevät ja saavat ymmärryksen sille mitä ovat omalle maalleen ja kansalleen tekemässä.

🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️
Sinettisormus

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

EI ENÄÄ OHITETA TÄTÄ VAKAVAA SANOMAA!!!
JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ KÄÄRME POISTUKOON KANSAMME JA MAAMME YLTÄ!!!
TULKOON JUMALAN KUNNIA JA VALTA TAKAISIN SILLE KUULUVALLE PAIKALLE!!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos Sinettisormus. ❤️🙏
Kiitos Herra! Anna meille sellainen rukous, joka muuttaa suunnan Herra!
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Sinettisormus

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totisesti Jumala! Sillä Sinun on valta voima ja kunnia!!!
Uusiluomus

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kyllä tämä kansa tulee näkemään vielä kuka oikeasti Jeesus Kristus on

Se tulee kovan kautta, nälänhätää,talousromahdus venäjän miehitys ?

Korskan henki murretaan ja sitten on vastaanottavia sydämiä evankeliumin sanalle

Tulee tapahtumaan varmasti isoa tunnustekoja ja ihmeitä joista ei ota kukaan kirkkokunta ja lahko kunniaa vain yksin Jeesus Kristus

Ei tämä kansa usko ellei tapahdu isoja asioita ja kiitos Herralle että hän kirkastaa nimensä siellä missä julistetaan veren evankeliumia ja ristiä , viimeinen leikkuu ennenkuin tempaus tulee ja vihan maljat kaadetaan maanpiirin päälle ja kiitos Herralle että silloinkin on vielä ovi auki ja mahdollisesti marttyyri kuoleman kautta moni pääsee perille ja enkeli taivaassa julistaa evankeliumia sanoo Ilmestyskirja
Viimeksi muokannut Uusiluomus, 16 Heinä 2021, 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totisesti tuo käärme ja sen valhe joutuu poistumaan ja sen tilalle tulee Jumalan Totuuden Henki, Vahvana Suomen ylle!!!!
Tuula1

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

olen päättänyt että vaikka kuinka ihmiset haukkuisivat minua vaikka vasten naamaa, niin taistelen tämän eu eron puolesta rukoillen ja teoin.Rukoilkaa tekin, että tämä Jaana Kavoniuksen sanat avaisi silmät ihmisiltä. Hän ei ole uskova, mutta sydämmelleen saanut ajaa eu eroa. Kärsinyt elämässään, niinkuin me kaikki jollakinlailla. Tuen hänen työtään niinkuin hän minun ja kaikkien jotka ovat saaneet sydämmelleen eu eron.
Tuula1

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Maaret kirjoitti: 16 Heinä 2021, 12:29
Tuula1 kirjoitti: 16 Heinä 2021, 11:49 ja Maaret miksi sinä olet niin pessimistinen tässä asiassa. Minusta tuntuu niinkuin olisit antanut periksi ja vedät kuin kivikuormaa jäljessä. Minua itseä on elämä potkinut, mutta voin sanoa, että mieleni positiivisuutta ei ole tämä eu vielä vienyt, eikä se sitä minulta voi viedäkään. Ehkä Jumala minulle tämän sydämmelle onkin antanut. Eihän eu eron tule olla surullinen ja henkisesti raskasta, vaan iloinen asia. mä ainakin teen sydämen ilosta tätä ihmisten käännytystyötä tässä eu asiassa.
Kyllä olen EU-eron kannalla täysin mutta siinä olet oikeassa että olen luopunut toivosta minkään hyvän suhteen maanpäällä. ☹
:roll: :(
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Suomen yllä iso käärme

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Tähän rukoustaisteluun yhdyn! Tuo käärme on jälleen kerran houkutellut ”haukkaamaan” kiellettyä hedelmää. Suomenkansa on todellisessa vaarassa vaan ei sitä näe. Itsekin uskon, että polvilleen tullaan menemään(monessa asiassa), mutta se on meidän parhaaksi, jopa pelastus joltain osin niin koen!! Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa niin kaikki muukin teille annetaan.. Ei saa katsoa myrskyävää merta vaan katse kirkkauteen, pelko poistuu. Katsot ihmisten pahoja tekoja, alat vajoamaan..
Rukouksessa mukana!! Miten se meni? naisetko ne polki käärmeen pään? Näen sen jo poljettuna! :) Jeesukseen turvaten!!
Vastaa Viestiin