UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
Dr.Patricia Show sai Jumalalta unen viime yönä Donald Trumpista. Jumala lisäksi puhui Patricialle unen jälkeen. Video on lyhyt, 3.51.

https://www.youtube.com/watch?v=5K8I13U6yks


Dreams about President Trump/ UNI PRESIDENTTI TRUMPISTA 15.1.2021

Patricia ; "Aikaisin tänä aamuna sain unen presidentti Donald Trumpista.

Unessa oli kokous, jossa oli tiedemiehiä sekä lisäksi viisi muuta ihmistä, ja minä olin yksi noista viidestä. Unessa istuin sohvalla ja Donald Trump istui minun vasemmalla puolellani, minä istuin keskellä, ja minun oikealla puolellani istui eräs toinen nainen.

Sanoin Donald Trumpille ; "Minulla on sinulle viesti."

Heti kun olin sen sanonut, tuo toinen nainen alkoi puhumaan, keskeyttäen minut, ja sanoi ; "oh, minullakin on myös viesti sinulle". Ja, hän alkoi puhua Trumpille. Se, miksi nainen alkoi puhumaan Trumpille oli, häirintää, ja juoni estää minua puhumasta viestiäni Donald Trumpille.

Odotin kunnes hän oli puhunut, ja sitten sanoin nämä sanat presidentti Trumpille ;

" Vuonna 2016 Jumala kertoi minulle, että sinä tulet voittamaan Hillary Clintonin ja tulet Yhdysvaltojen presidentiksi. Herra on myös paljastanut minulle , että sinä VOITIT myös nämä vaalit ja saat toisen virkakauden."

Kun olin sanonut nämä presidentti Donald Trumpille huomasin jotakin hänessä. Hänen käytöksensä oli todella erilaista. Tarkoitan tätä, kun katsoin häntä, hän oli NÖYRÄ ja hänessä oli hellyyttä, jota en ollut aiemmin hänessä nähnyt.

Herättyäni nauhoitin unen. Pyhä Henki muistutti minua ensimmäisestä unesta jonka sain 7.12.2020 presidentti Trumpista. Myös tuossa unessa istuin presidentti Trumpin vieressä sohvalla, ja kerroin hänelle mitä Herra oli kertonut minulle Bidenistä, että Biden olisi kuin Absalom, ja Herra siirtäisi hänet pois.

Tuossa 7.12.2020 unessa presidentti Trumpin käytös oli hieman erilainen, hän oli hieman ylimielisempi ,ja hän oli keskittyneenpi enemmän miltä näyttää ulospäin.

Tänä aamuna Pyhä Henki sanoi minulle ; " Huomaa ero sen unen välillä, jonka sait 7.12. ja jonka sinä sait tänä aamuna. Presidentti Trump on nöyrtynyt, ja ylimielisyyttä ei enää ole."

Patricia todistaa, että hän seisoo kasvot kuin piikiveä, näiden sanojen takana, jotka Herra on puhunut, ja ne tulevat toteutumaan.

"Riippumatta siitä miltä asiat tänään näyttävät, tai miltä ne näyttävät huomenna. Minä luotan Jumalan sanoihin."

"Pyhä Henki laski myös sydämelleni tämän Raamatun jakeen, Jes.50:7. Jumala antoi sen rohkaistaakseen sekä minua, että kaikkia profeettoja, jotka eivät ole luopuneet lupauksesta koskien Donald Trumpia."

Jes.50:7 " Herra, Herra auttaa minua; sentähden ei minuun pilkka koskenut, sentähden tein kasvoni koviksi kuin piikivi, sillä minä tiedän, etten häpeään joudu."

" Haluan rohkaista teitä näillä sanoilla; Herran ajoitus on aina täydellinen, ja Hänen ajoituksensa voi olla DRAMAATTINEN".
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Joe Biden astui eilen 20.1.2021 presidentin virkaan. Trump poistui Valkoisesta Talosta.

Tyhjä olo. Kyllä. Niin on monilla uskovilla juuri nyt. Itsellänikin jo useamman päivän ajan. :| :|

Erityisesti ne uskovat, jotka ovat lukeneet ja kuulleet lukuisia, lukuisia samankaltaisia profetioita siitä, että Trump saa toisen kauden ensimmäisen perään, ja että Trump on todellisuudessa voittanut vaalit.

Aamulla taas tätä ajattelin, ja mieleeni tuli ajatus samankaltaisesta tilanteesta....kauan kauan kaun sitten.....ei galaksissa, vaan tuolla lähi-idässä, Israelissa, Juudassa, Jerusalemissa.

Kun Jeesus ristiinnaulittiin, ei yksikään Hänen omansa iloinnut. Opetuslapset eivät nähneet mitään toivoa, EI MITÄÄN! Opetuslapset olivat pimeydessä KOLME VUOROKAUTTA, hieman ylikin, noin 3,5 vuorokautta.

Samanlainen murhe, tai vieläkin pahempi, oli Aabrahamilla, kun hän vei omaa poikaansa Iisakia uhrattavaksi Jumalalle. Uhripaikkaan oli KOLMEN PÄIVÄN MATKA.

Aabraham ei tiennyt ettei hän joutuisikaan surmaamaan omaa poikaansa. Hän kulki nuo kolme murheelista vuorokautta mielensä synkeydessä, mutta EI TOIVOTTOMANA. Aabraham uskoi, "vaikkei toivoa ollut", mahdottomaan, että hän silti saisi nähdä JÄLKELÄISIÄ IISAKIN kautta !

Profeetta Joona oli KOLME VUOROKAUTTA valaan vatsassa, inhimillisesti ajateltuna täysin toivottomassa tilanteessa, EI KUKAAN IHMINEN pystyisi Joonaa auttamaan, EI KUKAAN. Siltikin Joona nousi ylös, kuivalle maalle ja sai jälleen nähdä päivänvalon.

Israelin kansa oli Egyptissä, ja viimeinen vitsaus oli KOLMEN VUOROKAUDEN PIMEYS, ennen Egyptin kaikkien esikoisten surmaa, ja sitä seurannutta Israelin kansan vapautumista. Israelilla tosin oli valoisaa Goosenin maakunnassa, mutta maailma ei sitä nähnyt/ymmärtänyt.

-----------> Itse uskon profetioiden olevan totta Donald Trumpin toisesta kaudesta presidenttinä, ja tarkoitan siis ensimmäisen kauden perään, enkä mahdollista vuoden 2024 ehdokkuutta. :)

Sanon tämän sen takia, koska tiedän monien uskovien ajattelevan tätä asiaa, sekä jopa murehtivan, ihmettelevän, sitä etteivät profetiat sittenkään toteutuneet, sillä tavalla kuin luulivat.

Itsekin luulin/uskoin , että Trumpin toinen kausi jatkuu suoraan ensimmäisen perään, mutta eipä sitten niin käynytkään.

Trump on nyt tuolla "kolmen päivän matkalla", samoin ne uskovat jotka eivät ymmärrä miksi profetiat, niin monet, eivät toteutuneetkaan.

Uskon, tai olisiko oikeampi sana "toivon", en tiedä kumpi olisi parempi, no, jos vaikka sitten molemmat ovat oikeita sanoja tähän hetkeen, että Donald Trump saa toisen kauden

Kuinka ja milloin Jumala kääntää tämän Trumpin ulosheiton/tappion voitoksi, en tiedä. :?:

En usko siihen kuitenkaan menevän kauaa, enempää, tai tarkemmin, en uskalla sanoa, se olisi vain arvailua, olettamuksien esittämistä.

Jos ette muista kaikkea sitä mitä on Trumpista ja Bidenistä profetioitu, niin lyhyt yhteenveto on ;

Korkein oikeus, Bidenin Absalomin kohtalo, Kamala Harris itkee, Hillary Clinton jää itse ansaan, Trumpia yritetään tuhota/ampua/räjäyttää, Trump pääsee karkuun ja presidentin autoon turvaan, Trump on empaattisempi.
ja, Mike Pence jatkaa Trumpin jälkeen kaksi presidenttikautta
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Amen AOAOAOAOAO. Olin juuri aloittamassa kirjoittamaan samaa asiaa. Sinä ennätit, tarkoituksella, ensin. Teit sen hyvin ja tyhjentävästi. Paremmin kuin minä olisin sen kirjoittanut.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Seuraaja kirjoitti: 21 Tammi 2021, 14:22 Amen AOAOAOAOAO. Olin juuri aloittamassa kirjoittamaan samaa asiaa. Sinä ennätit, tarkoituksella, ensin. Teit sen hyvin ja tyhjentävästi. Paremmin kuin minä olisin sen kirjoittanut.
Kiitos. :)

Vaatehuoneeni ylähyllyllä odottavat Trump-lippalakit käyttöön ottoa, 4 kpl, kaksi sinipohjaista ja kaksi valkopohjaista.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen täällä kokenut että Trump on tehnyt sen tehtävän minkä Jumala on hänen tehtäväkseen suunnitellut. Se on tapahtunut, mikä vie Jumalan suunnitelmaa eteenpäin.
Älkää siis murehtiko. Ei jää Jumalan suunnitelma toteutumatta.
Lopullinen voitto on Jumalalla. Jokainen Häneen turvaava voi olla turvallisin mielin tulevaisuuden suhteen. Jumala toteuttaa omaa varmuudella suunnitelmaansa ajan loppuun asti.
Hänen ajatukset eivät ole meidän ajatuksia.
Uskon näin siksi, että näin näyn Trumpin noususta tuolta New Yorkin rannalta .. mutta nyt en saanut mitään. Se on täytetty!

Jesaja 55:8 Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
Sinettisormus

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo saarnaajan teksti nousi tässä mieleeni .. kaikelle on aikansa ja kaikki on kuitenkin Jumalan kädessä.
Sinettisormus

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Psalmi 139:16 Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
139:17 Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri on niitten luku!
139:18 Jos minä tahtoisin ne lukea, olisi niitä enemmän kuin hiekan jyväsiä. - Minä herään ja olen vielä sinun tykönäsi.
Pi_O

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Mä näin kanssa, jo viime vaaleissa, että Hillary voittaa vaalit ja Trump valitaan virkaan. Syynä oli se, että saadaan horjutettua urautunutta politiikkaa. Näin tuolloin myös, että DT:n kausi jää kesken - syytä en tiennyt. Nyt DT on saanut kaksi syytettä ja tavallaan poistui virasta pari tuntia ennen virallisen kauden päättymistä. DT ei ollut mukana eilisessä tilaisuudessa. Ja yleensähän sanotaan, että kausi jää kesken, jos istuvaa presidenttiä ei valita uudelleen. Uudelleenvalinta on traditio.

DT teki Jumalan tahdon, vaikka vähän pullikoi vastaan. Hän tunnusti Jerusalemin, mutta myös jakoi sen. Jumala on luvannut, että Jerusalemin jakajille käy lopulta huonosti.

Sama on haureuden kanssa. Haureelliset eivät ole puhtaita vaan saastuttavat itsensä. Haureus on yksi pedon merkeistä.

Mulla on nyt todella vahva tunne, että nyt on tuossa se viimeinen eksytys eli lamput kuntoon nyt siskot ja veljet Kristuksessa! Eli nyt uusi aika olisi alkamassa mediassa; nyt on "paha Trumppi poissa" ja "pelastavat rokotteet kaikille" niin taas on rauha maassa eikä mitään hätää enää.

1. Tessalonikalaiskirje 5
3 Juuri kun ihmiset sanovat: "Kaikki on hyvin, ei mitään hätää", tuho kohtaa heidät äkkiarvaamatta niin kuin synnytyspoltot raskaana olevan naisen, eivätkä he pääse pakoon.
4 Mutta te, ystävät, ette elä pimeydessä, eikä tuo päivä pääse yllättämään teitä kuin varas.


Matteus 25
5 Kun sulhanen viipyi, heitä kaikkia alkoi väsyttää ja he nukahtivat.
6 Mutta keskellä yötä kuului huuto: 'Ylkä tulee! Menkää häntä vastaan!'
7 Silloin kaikki morsiusneidot heräsivät ja panivat lamppunsa kuntoon.
Tuula1

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

joo ja tämä covid 19 rokote on Jumalan 4:s sinetti. lukekaapa. rutto ja kuolema ja saavat pahoja paiseita jne. sitä ei tule ottaa.. uskova joka sitä suosittelee on eksyksissä.
Tuula1

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

https://www.simonparkes.org/post/letter ... hs8hjBXjmo

Kirjeen sisältö tässä, jonka trumppi oli jättänyt bidenille. kuulemma oli tuo bidenin virkaanastujais tilaisuus nauhoitettu. ja nyt alkas tapahtumaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos ja Aamen AO, pistit tämän kaiken sanoiksi, samoin Sinettisormus ja Pi_O!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kävin tutkimassa, että tuo Bidenin saama kirje olisi feikki, sillä presidentin ”logo” sivun yläreunassa ei olisi hänen aikaisemmin käyttämänsä. Ja se tosiaan vaikuttaa enemmän ”webbiversiolta”, kuin printatulta paperilta. Toisaalta en luota näihin ”faktantarkastustoimistoihin”.

Bidenin virkaanastujaisten nauhoitus kyllä voisi sopia kuvaan. Katsojiajan ei ollut, alue suljettu varsin etäältä ja Trumppikaan ei ollut siellä. Olisiko tämä turvallisuussyistä vai jotain muuta?

En ole tarkoituksella etsinyt tästä vallanvaihdoksesta mitään vaihtoehtoista tietoa, musta tuntuu että jos jotain outoa on niin se alkaa paljastua muutenkin ilman että valtamedia voi sitä enää peitellä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Minä en ole trumpin jatkosta saanut mitään profetioita. toitotan vain toisten profetioita ymmärtämättä onko ne Jumalasta vaiko ei. ihmetyttänyt tuo kuinka moni profetoinut tuon trumpin voiton puolesta eikä kuitenkaan niin tapahtunut. olisiko tämä pahan trumpin pois jäänti presidentin virasta nyt sitten tämän bidenin valtaannousu ja hän pelastaa koko maailman pahalta trumpilta. eikös se antikristus juuri siten nouse, että se tuo helpotuksen koko maailman ihmisille ja näennäisen rauhan tullessaan. :?:
Tuula1

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos Eero tuosta selvennyksestä oliko kirje aito vaiko ei. itse en ole tutustunut amerikan presidentin kirjeiden sinettiin enkä niiden pohjaversioihin. kaikki on mahdollista nyky maailmassa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, ei siitä voi varmuudella tietää onko se aito vai ei ja voihan joku laskea feikin liikenteeseen vaikka Trump olisi juuri näin sanonutkin.

Eilen tarttui muuten korvaan Ylen kommentoinnissa oliko Ulkopoliittisen instituutin tutkijan kommentti ilmeisesti siihen mitä hän odottaa Bidenilta: ”CMX:ään (suomalainen bändi) viitaten, pelasta maailma (kappaleen nimi)”. Ihmettelen aina välillä tuota instituuttia, että mikä se oikein on, koska ovat jatkuvasti ”asiantuntijoina” Ylen uutisissa ja vaikuttavat olevan järestään ajamassa jotskin agendaa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Parkes on henkisyys ja tietoisuusihmisiä; hänen sivuistoillaan ei tulisi käydä. Ilmeisesti myös Qanon-liikehdinnän toimijoita?

Sinällänsä jotkin tiedot näiden ihmisten kautta "kanavoituvina" ovat oikeita aivan kuten Uuden Testamentin tapahtumisssa tietissä kohdin kerrotaan kerrotaan. Ward nimimen henkilö, joka lienee aivan "tavallinen" ihminen, kertoo saaneensa virkaanastujaisten nauhoituksen jo kymmenen tuntia ennen varsinaista tapahtumaa. Asiaa puidaan EarthCamin (muist. tuo on "kameran" nimi") näkökulmasta, jossa väitetään vartiosotilaiden näkyvän reaaliajassa paikanpäällä.
Tuula1

Re: UNI-PROFETIA-VIESTI ; Trump voittaa

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos "Uskon Jeesukseen" tiedosta. No niin käsitin itsekin kun katseli noita sivuja, että ei ole missään nimessä uskova ihminen kyseessä. tuli vain katsottua hänen sivujaan senkummemmin ajattelematta, mistä ne olivat.
Vastaa Viestiin