Norjalaisen naisen näky vuodelta 1968

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Jee123

Re: Norjalaisen naisen näky vuodelta 1968

Viesti Kirjoittaja Jee123 »

Joo Jarmo , kyllä mä aikalailla uskon et oot saanut sen jumalalta. Ajatellen vain , että missä kohtaa on astian makua. Ja mua kiinnostaa aihe tosi paljon. Ja koska sä tiedät eniten koko profeetasta.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Norjalaisen naisen näky vuodelta 1968

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Jee123 ymmärryksestä.

Valaisen kaksi esimerkkiä millaisia vahvistuksia sain. Nämä tapahtuivat siis syksyllä 2006 kun olin tekemässä tädilleni takkahuonetta ja siihen remontoimassa uima-allasta, joka oli rapistunut pahasti. Putsasin ensin kaiken saastan, vanhat laatat ja hioin sen puhtaalle betonille. Sitten siihen ajettiin muutama kerros vesieristettä ja pindereitä jne. Sitten alettiin laatoittaa ja tätini päätti kaikesta väreistä jne kuvioista ym. ja hän päätti että tehdään se allas mosaaikilla ja joku kuvio siihen pohjaan, eli meni työlääks. Mutta aikaahan minulla oli, koska olin toipilaana traumaattisesta kesästä ja hullujenhuonekokemuksesta.
Olin siis saanut juuri tämän pelastussanoman, julkaissut sen ja käynyt siksi pöpilässä. Myös sen vuoksi olin koonnut kaiken sen ajan esitietoni ja todisteeni, sekä ohjeet tälle, tästä pohjolan profeetasta ja lähettänyt hänen nimellään sinne pohjoiseen nivaskan hänelle henkilökohtaisesti kirjoittamiani asioita. Ei kaveri varmaan hirveesti ihmetellyt miksi jouduin pöpilään ;) Toisaalta, ei minunkaan tarvitse siitä välittää lukiko hän ne, koska sehän on Pyhän Hengen tehtävä, ei minun. Minä vain lähetin ne, koska piti lähettää ja koska osoitetta en tiennyt, vain nimen ja alueen jossa hän asui ja sen että hän on siellä ja saa 100% varmasti postin perille. Se on pieni paikkakunta ja jos tiedän nimen ja paikkakunnan siellä, niin takuulla menee perille.
Minulla oli siis vuosissa mitattuna paljon palapelin osia päässäni oikean elämän kokemuksia, jotka Pyhä Henki kokosi mieleeni yhdeksi mosaaiikkikuvioksi, kuten tämä allas. (mitä luulet että jos sinulle annetaan jokaisesta palapelistä vaikka kymmenen palaa, niin tuleeko siitä sattumalta jonkunnäköinen? Ei varmasti) Olin saanut näistä paloista aikaan useita kuvioita, jotka keskenään muodostivat kokonaisuuden. Yksi pala oli tämän koko homman työnimi "Pohjolan Valo" ja siitä se koko johtolanka lähtee ja päätyy ko. henkilöön. Sen Pyhä Henki vahvisti minulle varsin konkreettisesti tuolla uima-allaskokemuksella, koska olin tosissan kipuillut asian suhteen, kuten arvaatte. Katsokaas:

Ottakaa huomioon vielä tämä juttu. Tätini ja setäni asuvat Raisiossa alueella, jonka nimi on Kaanaanmaa! Voitte katsoa kartasta. Siellä aloin uima-allasprojektin.

Tätini valitsi siis pohjan materiaalin ja palapeli oli jo minulle päässä selvä. Koko homma on palapeli josta tulee minulle kokonaiskuva. No allashan kuvastaa veden kautta Rakkautta, elämänvettä ja monta sellaista. Puhdistin sen saastasta jne... ymmärrätte kielikuvaa. Olin tehnyt jo tarrankin jossa luki Pohjolan Valo, jonka annoin jo heti alussa uima-allasprojektille nimeksi. Sitten tuli se hetki jolloin täti alkoi satojen kuvioiden joukosta valitsemaan pohjaan mosaaiikkikuviota. Siellä oli runsaasti hienoja delfiinejä jne. mutta sitten tätini valitsi kompassin koska uima-allas siipi on pohjois-etelä suuntaisesti ja altaan pääty on pohjoispäässä. Sinne pohjoispään pohjaan siis hän keksi omasta päästä valita tähden ja mosaaiikin väri oli sinivalkoinen, joka oli enemmänkin tummempi kuin vaalea. Liitän kuvan.
allas2.jpg
Pohjaan tuli siis tähti, sen pohjoispäähän, jonka kompassin käri osoittaa pohjoiseen. Voisiko enemmän enää "vahingossa" vahvistaa käsitystä Pohjolan Valosta. Sitten kun vielä Piholle tuli profetia, jossa joku oli nähnyt sanat "Solna Polaris" joka on sama asia, eikä silloin kukaan juuri tiennyt tästä mitään.

Kuvassa näkyvälle meritähdelle ja sen tarina on eri... siis siinä minä olin saanut altaan valmiiksi ja päätin mennä ostamaan tädilleni lahjaa kauppakeskuksessa. Mietin että minun täytyy ostaa jotain tosi hienoa, koska huoneesta tuli aika hieno. No minä rukoilin ja kävelin kauppakeskuksessa kun Henki sanoi että mene tuonne liikkeeseen. Minä menin ja kävelin suoraan hyllyn luo jossa nökötti 1,95 € hintainen meritähtikynttilä. Pohjan tähti, jossa on valon liekki.

Että näin... esimerkiksi. Joten kun näitä tulee silleen että korvat ja silmät ovat täynnä, niin jossain kohtaa alkaa umpipölkkykin uskoa. Sitten minä olen asiaa julistanut, enkä oikeen muutakaan voi. Sylkeä tulee ja merkillepantavaa on että niin moni sanoo että minä se olen, siis tarkoittaen itse itseään.
Jee123

Re: Norjalaisen naisen näky vuodelta 1968

Viesti Kirjoittaja Jee123 »

OK
Peacemaker

Re: Norjalaisen naisen näky vuodelta 1968

Viesti Kirjoittaja Peacemaker »

Terve epäilys ei ole rasismia koska ihminen reagoi kokemusperäisesti uhkiin....olkoonkin muiden kokemuksia.

Se että reagoi uhkaan niin kuin poliisi /turvallisuus alan ihmiset tarkoittaa sitä että, jokainen on potentiaalinen uhka ja jotku vieläkin enemmän kuin toiset kunnes toisin todistetaan.

Myös sairaaloissa varaudutaan erilaisiin uhkiin niin että jokainen saapuva potilas on mahdollinen uhka joka voi levittää esim. MRSA bakteeria jne, joten jokaista myös sen mukaan kohdellaan. Toisia kohdellaan tiukemmin ja laitetaan eristykseen, koska voidaan epäillä että juuri näillä on suurempi riski olla taudinkantaja.

Missä kohtaa näissä esiintyy rasismia vaikka toisia epäillään enemmän kuin toisia, kun on " syytä epäillä" jotain uhkaa vaikka varmuutta epäilyn olemisesta syyllinen tai taudinkantajasta ei olekaan juuri sillä hetkellä mutta se pyritään varmistamaan eri toimenpitein kuten eristämällä tai pidättämällä potilas tai ihminen..siis missä se rasismi luuraa...?

Luultavasti se luuraa ihmisten asenteissa jonka laukaisee jokin kokemus tai näköhavainto jostain tapahtumasta. Tämä laukaisee ajatuksen että "tuo on rasismia" vaikka sillä ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa. Niin helposti näitä ja lähes kaikkea nykyään sanotaan tai julistetaan rasismiksi..
Vastaa Viestiin