Veljen uniprofetia rokotteesta 28.12.2020

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Veljen uniprofetia rokotteesta 28.12.2020

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kärnähän kannatti julkisesti Katalonian itsenäisyyttä. Muistaakseni nousi jonkinlainen kohukin, muistaakseni siksi että Kärnä olisi ikäänkuin puhunut Suomen edustajana. :x
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Veljen uniprofetia rokotteesta 28.12.2020

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Muutetaan kaikki Kataloniaan - rokotuksia pakoon; auringonpaisteen UV-säteilyn turviin!

⛄ ☔ ❄ ✈ 🌞 🏄 ⛵
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Veljen uniprofetia rokotteesta 28.12.2020

Viesti Kirjoittaja Maria »

Pigeon kirjoitti: 04 Tammi 2021, 00:12 Minua on henki puhutellut siitä asti, kun i piikki tuli hoitajille pakolliseksi, että näin se tulee tapahtumaan pedon merkinkin kohdalla(viimevuoden aikana tunne vahvistui, että todellakin se saattaa jopa ihan konkreettisesti liittyä piikkiin..?).
Laki astui voimaan i piikin kohdalla aika nopealla aikataululla.
Osa otti, kun oli saamassa hyvän uuden työpaikan, jonka vaatimuksena oli piikit, osa otti koska ei ollut varaa heittäytyä hankalaksi(velat yms. elämisen kulut), kuka minkäkin syyn vuoksi koki asian tarpeelliseksi, moni alistui, moni otti vapaasta tahdosta ja osa koki, että oli ahdettu nurkkaan päätöksen kanssa.. ja osa päätti jopa varmistaa, että jos minä joudun ottamaan, niin sitten kyllä ottaa muutkin.. vainot.
Henki puhutteli silloin, että näin se tulee menemään pedonmerkinkin kanssa...
Vahva tunne tätä rokotusta kohtaan, että sitä ei tule ottaa.

Luojalla on todellakin meille omat virustentorjuntajärjestelmät, kuten mm. psalmi 91 lupaa! :)
Uutisten valossa alkaa vaikuttaa siltä, että Pigeon oli saanut oikean kuvan Herralta ja Jarmon tuoma uni oli Herran antama varoitus meille kaikille.
Tässä alla vielä tuo Apostolientekojen kohta, sekä Psalmi 91, jonka on yllättävän moni saanut Herralta rohkaisuksi tähän aikaan. Sekään ei liene sattumaa?
Jos kuitenkin jollain vielä on asian suhteen epäuskoinen tai epävarma olo, niin Jeesus on antanut meille Pyhän Hengen. Herra on voimallinen kirkastamaan kaikki asiat selviääkin selvemmin. Katsotaan yksin Jeesukseen Kristukseen koko ajan. 🙏 Jeesus tulee pian!
28."Sillä Pyhä Henki ja me olemme nähneet hyväksi, ettei teidän päällenne ole pantava enempää kuormaa kuin nämä välttämättömät:
29. että kartatte epäjumalille uhrattua ja verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, ja haureutta. Jos te näitä vältätte, niin teidän käy hyvin. Jääkää hyvästi!"
Apostolienteot 15:28-29

1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Ps. 91:1-16
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Veljen uniprofetia rokotteesta 28.12.2020

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://m.youtube.com/watch?v=wKwf9MjqV2w
I had a dream of forced vaccines!


12 vuotta sitten
Kanava:
JesusISComingRUReady

Kommentti:
Nicole - 11 vuotta sitten
I really believe that the Holy Spirit has been warning a lot of Christians about not only vaccines but medicine and food. The Holy Spirit has certainly done so with me!

UNI PAKOTETUISTA ROKOTTEISTA

Selkeätäkin selkeämpi kuvaus näistä päivistä
Vastaa Viestiin