Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Elisabeth Marie sai Jumalalta viestin joulukuun puolivälissä ollessaan rukouksessa.

31.12.2020 https://www.youtube.com/watch?v=PBLeu2oayw4


MILLOINKAAN EI OLE OLLUT AIKAA KUIN TÄMÄ.

" Sain tämän viestin rukoillessani joulukuun 20.päivä, 2020 "

" Vihollisen enkelit ovat tulleet aiheuttamaan tuhoa maailmassa....

Ei ole ikinä ollut tällaista aikaa kuin tämä !

Hulluudesta tulee sääntö maailmalle. Puhdas, väärentämätön pahuus tulee hallitsemaan maata. Tämä profetoitiin yli 2000 vuotta sitten, ja nyt se toteutuu.

Minun lapseni ovat täällä vielä hiukan aikaa, nähdäkseen ahdistuksien alkavan. Kuitenkin, pian he tulevat, ja ovat Minun kanssani.

Kun antikristillisen hallinnon viha nousee heitä vastaan hetkeksi, olen Minä heidän pakopaikknsa ja suojansa.

Minä olen kätkenyt monia vihollisen "tutkalta". Jotkut kuolevat, ja jotkut pelastetaan Minun enkeleiden toimesta ja tuodaan ylös missä MINÄ OLEN.

Teidän täytyy luottaa Minuun, ja luottaa siihen mitä tapahtuu (prosessiin), sillä kaikki tapahtuu syystä. Mitään ei tapahtu sattumalta eikä vahingossa.

Kaikella on tarkoituksensa, ja suunniteltu sinua varten, Taivaalliselta Isältämme. Luottakaa yksin Häneen, niin pääsette määränpäähän.

" LÄHTEKÄÄ HÄNESTÄ POIS MINUN KANSANI !"

Älkää viipykö laittomien ja arvottimien saleissa. Luopukaa kompromissien ja tekopyhyyden pesistä.

Etsikää Minun teitäni, älkääkä ihmisten !

Minä lohdutan heitä, jotka ovat Minun. Minä koroitan heidät, jotka ovat alhaalla. Minä tuon ilon murtuneille ja masentuneille.

Minä olen täällä teidän kanssanne....

Minä teen merkkejä ja ihmeitä keskuudessanne.
Minä en ole neljän seinän sisällä, jotka ihmiskädet ovat tehneet.
Minä olen sydämmessäsi ja sinun kanssasi ! Etkö huomaa sitä ?

Minä kuulen heitä jotka huutavat Minun puoleeni vilpittömin sydämin ja puhtain motiivein. Minä kuulen Pyhieni rukoukset.

Tulkaa pian Elävien Vesien Virtaan ja juokaa ! Ette ole koskaan enää janoisia !

Teitä rakastava Pelastajanne ja Kuninkaanne, Jeesus."

------------------

Sitten odotin hetken, ja kysyin Herralta oliko vielä jotain muuta, ja kuulin ;

" Etsikää Minua kun Minut vielä voidaan löytää"

" Päivät lyhennetään Minun palvelijoitteni tähden "


alkuperäinen teksti; https://latterrain333.wixsite.com/lifel ... ving-water

For in those days there will be tribulation, such as has not been since the beginning of the creation which God created until this time, nor ever shall be. “And unless the Lord had shortened those days, no flesh would be saved; but for the elect’s sake, whom He chose, He shortened the days." Mark 13:19-20

I received this message while praying on December 20th, 2020:

"The enemy’s angels have come to wreak havoc upon the world....

There has never been another time like this!

Craziness will be the rule of the land.

Pure unadulterated evil will control the land.

This was prophesied over 2,000 years ago and will now be fulfilled.

MY children will be here just a little bit longer,, as they see the beginning tribulations play out

However, soon they will come and be with ME.

As the wrath of the antichrist system rises up against them for a time, I will be their REFUGE and SHELTER.


I have hidden many so they will be off the ‘radar’ of the enemy.

Some will die, and some will be rescued by MY angels and ushered up to where I AM.

You must trust ME, and trust the process, for all happens for a reason.


Nothing is random or by accident.

All has a purpose and a plan brought to you by our HEAVENLY FATHER.

Trust in HIM alone, and you will find your destination.

COME OUT OF HER MY PEOPLE.....

Linger not in the halls of the unjust and the unworthy.

Leave the places of compromise and hypocrisy

Seek ME alone and NOT man’s ways!

I will comfort those who are MINE!

I will raise up those who are low

I will bring joy to the broken-hearted and down-cast!

I am here among you....

I will perform SIGNS & WONDERS among you.
I am not in the 4 walls that are made by hands of man....
I am in your heart and within you! Do you not perceive this?

I will hear those who cry out to ME with sincere hearts and pure motives.
I hear the prayers of MY saints.

Come quickly to the stream of LIVING WATERS and DRINK!
You will never be thirsty again!

Your loving SAVIOR & KING,
JESUS"

I then waited and asked the LORD if there was anything else, and I heard:

‘Seek ME while I can still be found’


"The days are shorten for the sake of MY SERVANTS’



"The righteous cry out, and the LORD hears,
And delivers them out of all their troubles. The LORD is near to those who have a broken heart, and saves such as have a contrite spirit. Many are the afflictions of the righteous, but the LORD delivers him out of them all.” Psalms 34:7


“He who believes in Me, as the Scripture has said, out of his heart will flow rivers of living water.” John 7:38
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Mikäs se on naisiaan, tämä Eli sapetti? Kuuluuko hän LatterRain-jengiin?
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Ei; edes uuskarismaattisuuteen ei kuulu jengiytymisideologia. Ei siis ole uuskarismaatikko.
Se, että Derek Prince on ollut hänen opettajansa, kertoo jo jotain.

Lähde:Gatherthesheep

Elizabeth Marie is not only a wife, mother and teacher, but most importantly a follower and disciple of the Lord Jesus Christ. After receiving so many prophetic dreams and visions, Elizabeth Marie was led to start a blog, and then a YouTube channel in 2012 called (LatterRain333) to share all the prophetic messages with the Body of Christ. Elizabeth Marie’s website (https://latterrain333.wixsite.com/lifeline) is very informative containing a Dream Forum, a Safe Haven Forum, a Blog on all of her dreams and visions, information and prayers on Spiritual Warfare, information and prayers on the topic of

Spiritual Gifts, Prayer Requests, and a link to her many prophetic videos on the YouTube channel LatterRain333, which can be found here: https://www.youtube.com/channel/UCyPilJ ... 23YVyGM8uQ. Elizabeth Marie and this website have something very special in common, in addition to the Love for our Lord Jesus Christ, we were both taught by the late masterful teacher Derek Prince. On Elizabeth Marie’s website under the category of books/CD’s, she highlights the many great writings of Derek Prince which can be seen here: https://latterrain333.wixsite.com/lifeline/books
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 01 Tammi 2021, 08:36 Minä olen kätkenyt monia vihollisen "tutkalta". Jotkut kuolevat, ja jotkut pelastetaan Minun enkeleiden toimesta ja tuodaan ylös missä MINÄ OLEN
---
Elikkä tuo kohta (on siis opetusta jopa kolmesta ylösotosta etc.), ...enkeleiden toimesta pelastaminen ylös (?) Herran luo merkitseekään? Mistä mihin? Taivaaseenko?

Mielestäni ylöstempaus on kertatapahtuma "kaikille", koska kaikki tapahtuu silmänräpäyksessä eikä voida ajatella, että ensin temmataan lapset ja sen jälkeen esim. ahdistuksen ajan puolessavälissä seuraava "ryhmä".

Tosin tuo viesti ei viitanne oppiin kolmesta ylösotosta.
---
Minä teen merkkejä ja ihmeitä keskuudessanne.
Minä en ole neljän seinän sisällä, jotka ihmiskädet ovat tehneet.
Minä olen sydämmessäsi ja sinun kanssasi ! Etkö huomaa sitä ?
---
Lopunajan suuri herätys ihmeineen ja merkkeineen tapahtuu kaduilla? Jos seurakuntiin pääsee vain rokotustodistuksilla? Voiko sellainen aika tulla, että seurakunnillekin annettaisiin vaatimus rokotustodistuksista? Vrt. matkustaminen, joka vaatii jo pian rokotustodistuksen (nimenomaan digitaalisen terveyspassin yhteydessä, en tarkoita näitä aiemmin olleita vaatimuksia esim. Afrikkaan, jossa esim. malariaa etc.). Olisiko sellainen seurakunta, joka menisi tuollaiseen kontrolliin enää Jumalan seurakunta? Ei niin etteikö Jumala voisi toimia vaan olisiko seurakunta sen jälkeen WHO:n ja THL:n "listoilla"?

Muistamme sanoman lähitulevaisuutta koskien; vaatimus sosiaaliturvatunnuksen antamisesta seurakuntiin? Toki nythän se jo on seurakunnilla; voiko ko. vaatimus kenties koskea ID2020:a, joka on digitaalinen identiteetti? Tuolloin ihmisen tiedot olisivat tavoittevissa it:n avulla kaiken aikaa kaikkialla, myös seurakunnissa.

Onko oletus huuta vai haata vai molempia so. huuhaata.
----
"Päivät lyhennetään Minun palvelijoitteni tähden "

Erittäin kehno oletus (antikristuksen ilmaantumisen suhteen): entä jos Jumala salliikin Trumpin tappion, koska ihmiset luottavatkin ihmiseen enemmän kuin Häneen? Silloin Obama tulisikin pian valtaan (antikristus-oletus?) ja nyt hyvin pian tulisi viimeinen herätys (kaikille kansoillehan on jo joidenkin mukaan julistettu evankeliumi) ja pian tulisi myös ylöstempaus.

Vai voisiko Trumpin voitto tuoda " lisää aikaa" jollekin?

Käydessäni tavaratalossa näin kirjaosastolla mainoskyltin, jossa mainostettiin Obaman muistelmateosta nimeltään "Luvattu maa" alunperin "Promised land". Tarkoitti ehken Yhdysvaltoja, mutta onhan Israel kuitenkin se " Luvattu maa".

Viitekö Obaman paluusta?
----

Nyt oli Huurua ilman huuru-ukkojakin...
Itse käsitin viestin ehkä mielenkiintoisimmaksi kohdaksi tuon, että seurakunta näkee pahuuden pääsevän valtaa, ja kokevat kärsimyksiä, mutta pian näiden tapahtumien alettua, Jumala ottaa omansa ylös. Tänne jäisi tuon tekstin mukaan kaikki ne jotka eivät pelastu, ja joutuisivat kokemaan pedon hallintavallan loppuun asti, oli sen pituus sitten mitä tahansa.

En nähnyt viestissä "kolmea ylösottoa", vain ainoastaan yhden, pelastuvien.

Mainitsemasi "lisäaika" oli hyvä huomio, sillä jossain toisessa profetiassa Jumala nimenomaan erikseen mainitsee, että Trumpin,ja myöhemmin Pencen, voiton tarkoituksena on evankeliumin levittämisen mahdollisuuden säilyminen häiriöttä mahdollisimman pitkään. Se on se päätarkoitus.

Aikajanojen tekeminen on hyvin vaikeaa kaikkien näiden eri profetioiden perusteella, koska niissä puhutaan usein eri asioista, vaikka ne mahdollisesti tapahtuisivatkin suunnilleen samoihin aikoihin.

Oliko juuri tällä foorumulla viesti/profetia, jossa Jumala sanoi ettei Hän anna kenellekään kaikkea tietoa Hänen omista eikä vihollisen suunnitelmista, vain osan tulevista ?

Mainitsit ns.terveyspassin. Aamulehdessä oli, netissä, tänään juttu Yhdysvalloissa työskentelevästä suomalaisnaisesta....lainaus artikkelista ;

" Lasten kouluissa tehdään viikoittaisia koronatestejä ja luokkiin pääsee ainoastaan maski kasvoilla ja mikäli kuumemittari on käynyt aamulla kainalossa.

Yliopistolla ovet avautuvat koodilla, jonka saa vain, kun covid-testi on kunnossa ja turva-appi hyväksynyt käyttäjän vastaukset."
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä oli myös minulle kohta joka pysäytti ja yhtää aikaa myös lohdutti .. sillä viime ajat on ollu vahvasti tuo " kätketty " olo.
Minun lapseni ovat täällä vielä hiukan aikaa, nähdäkseen ahdistuksien alkavan. Kuitenkin, pian he tulevat, ja ovat Minun kanssani.

Kun antikristillisen hallinnon viha nousee heitä vastaan hetkeksi, olen Minä heidän pakopaikknsa ja suojansa.

Minä olen kätkenyt monia vihollisen "tutkalta". Jotkut kuolevat, ja jotkut pelastetaan Minun enkeleiden toimesta ja tuodaan ylös missä MINÄ OLEN.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

On aika karkeloida ja antaa itsensä eläväksi uhriksi Herralle Jeesukselle Kristukselle.

https://www.youtube.com/watch?v=YAPeqi9 ... OI&index=7
Barry & Batya Segal - On Your Walls Oh Jerusalem - Lyrics
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mun mielestä yksi asia mikä ei näy vielä, on se että varmaan tähän hallintajärjestelmään kytkeytyy jollain tavalla myös Hengellinen aspekti. Mä en nyt tarkoita, että se olisi suoranaisesti näkyvillä, mutta esimerkiksi jotain sellasta kuin mistä puhuttiin hologrammien yhteydessä, että niitä kummarrettaisiin. En tiedä kuulostaako kaukaahaetulta (se sana on jo muuten menettämässä merkitystään). Mutta uskon, että Herra ei anna ihmisten ottaa varsinaista pedon merkkiä ilman, että tietävät mitä antavat vaihtokaupaksi saadakseen ostaa ja myydä. Mitä se voisi olla?

Me saatamme tulla näkemään ahdistusten alkavan, ellemme ole niissä jo, mutta en kyllä suosittele odottamaan edes mielenkiinnosta "pahan pääsemistä valtaan", koska me ei tiedetä kuinka hirveää se tulee olemaan. Jos ajattelee, että holokausti on tähän astisista tapahtumista suorin silkan pahuuden ilmentymä - siis ihmisten tappamista ja kiduttamista ilman armoa vain heidän syntyperänsä vuoksi - niin sitä samaa se tulee olemaan saatanan päästessä valtaan, mutta tällä kertaa se stana on päästetty täyteen valtaansa.

Tuossa kun Itsenäisyyspäivänä mietin ihmisten kokemia sodankauhuja, niin juutalaisten tuhoaminen oli kyllä jotakin vielä hirveämpää, eikä suoranaisesti liittynyt edes sotaan, vaan tehtiin sen varjoissa. Miettikää nyt yhtäkin päivää keskitysleirillä, ei mitään tietoa tulevasta, perhe, omat lapset ehkä jossakin muualla, eikä mitään mahdollisuutta yhteydenpitoon. Nälkiintyminen, loputon työ ja tyhjät lupaukset "Arbeit Macht Frei" ja tuleeko seuraavassa suihkussa niskaan jotain muuta kuin vettä? Antaako joku toinen vanki ilmi jostain? Milloin tapahtuu pahoinpitely? Joudunko ihmiskokeisiin? Ja tämän aikana paha ei edes ollut vielä täydessä vallassa, vaan tämä oli "vain" pahojen ihmisten toisilleen tekemää.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Aikaa menee vielä monia vuosia. En odota tuon petovaltion syntymistä ihan pian.

Ja, tällaiset ei-kristilliset valtiot, johon kyllä lasken Venäjänkin kuuluvan, Kiina, Intia, ja islamistiset valtiot......eivät ne todellakaan alistu jonkun länsimaisen "hepun" vallan alle, se kyllä on yksi ja varma asia.

VT:n petovaltiotkaan eivät koskaan hallinneet koko maailmaa,vaikkakin laajoja alueita, mutteivat ikinä koko maailmaa.

Ehkä ainoa esikuva,ja todella tapahtunut asia historiassa, on tuo Baabelin kielten sekoittaminen, jota ennen kaikki kansat puhuivat yhtä ja samaa kieltä. Vasta kielten jakaantuessa syntyivät eri ihmisryhmät, kansat, jotka sitten kukin lähti eri suuntaan. Seuraavaksi tapahtui yhden ainoan mantereen hajoaminen, jakaantuminen, mantereisiin, joissa siis olivat tuossa vaiheessa jo erikieliset ihmisryhmät/kansat.

Ei siis tapahtunut niin kuin luullaan, että ihmiset siirtyivät mantereilta toisille, vaan syntyvät mantereet kuljettivat ihmiset erilleen toisistaan. Tämä tietenkin tapahtui "pitkän ajan" kuluessa, joten ihmiset eivät tietenkään tiedostaneet tätä mantereiden liikettä jalkojensa alla.

Kristuksen kuolema on myös esikuva seurakunnan "kuolemasta". Mutta samoin kuin ennen Kristuksen kuolemaa, oli suuri herätys, Jeesuksen toimesta, niin on todennäköistä että näin tapahtuu myös seurakunnan "kuolemaa", eli näennäistä häviämistä maailmalle, ja antikristukselle. Mutta se todellakin on oleva vain näennäinen tappio, ei todellinen.

Toisaalta Raamattu puhuu myös luopumuksesta, joka on jo tapahtunut, ja Jeesuksen sanat , " löytäneekö uskoa maan päältä" kuvaavat lopun hengellistä tilannetta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Obama voisi kelvata kaikille? Itsellä on tuntuma, että paljon tapahtuu puolen vuoden sisään.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ehkä yksi asia mikä voi tuoda nopean muutoksen, olisi maailmansota, jonka jälkeen paholaisen olisi helppo ottaa valta maailman ”noustessa tuhkista”.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 01 Tammi 2021, 23:55 Obama voisi kelvata kaikille? Itsellä on tuntuma, että paljon tapahtuu puolen vuoden sisään.
Eräässä profetiassa joka on foorumillakin, sanotaan Obaman joutuvan vankilaan, syynä kiristys. Mutta tuomiota lievennetään, en nyt muista seurasiko sitten myös vapauttaminen. :geek:

Juuri äsken kuin erään jenkkiläisen miehen saaman profetian, lokakuussa, jossa mies kertoi Jumalan sanoneen että satoja syytteitä tullaan antamaan vaalipetokseen osallistuneille, molemmista puolueista, sinä päivänä jona Trump vannoo virkavalansa, eli 20.1.2021 . :geek:

Ei voi ainakaan väittää, että profeetat olisivat olleet hiljaa. En muista koskaan aikaisemmin tällaista samasta asiasta olevien profetioiden runsautta, siis vaaleista. :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 02 Tammi 2021, 00:27 Ehkä yksi asia mikä voi tuoda nopean muutoksen, olisi maailmansota, jonka jälkeen paholaisen olisi helppo ottaa valta maailman ”noustessa tuhkista”.
Useimmissa Barbara Mrykalon saamissa profetioissa viitataan "katalysmic event", eli jokin suuri mullistus/tapahtuma, joka käynnistää varsinaisen "hullunmyllyn". Olen käsittänyt tämän joksikin suureksi luonnonmullistukseksi, esim. meteorin iskeytymisen takia, tai maanjäristyksen tai tulivuoren purkautuminen.

Ei se mitään, sillä Barbara on saanut kaikista edellä mainituista asioista useampia profetioita. Myös Elisabeth Marie samoin.

Itse olen saanut yhden unen tällaisesta tapahtumasta, laitoin sen myös profetia-palstalle, unessa meteoriparvi tuli maahan.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja Eero »

Löydätkö vielä linkkiä AO tuohon uneen? Se onkin mielenkiintoista, että jos ollaan tuollaista tapahtumaa täällä todistamassa, on se vaikka juuri avaruudesta käsin tuleva tapahtuma, niin että näkyykö siinä selvästi Jumalan kädenjälki eli pysytäänkö vielä jotenkin fysikaalisten ilmiöiden rajoissa. Niin että se olisi siis vielä poisselitettävissä ns. luonnollisena tapahtumana, vai missä vaiheessa ”verho” vetäistään pois tämän maailman ja Hengellisen väliltä, niin että uskomattomatkin ihmiset ymmärtävät että Jeesus on tulossa.

Se on varmasti kamala shokki maailmalle, niin kuin sitä Ilmestyskirjassakin kuvataan. Tämä nyt siis riippumatta siitä missä vaiheessa Tempaus tapahtuu.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero kirjoitti: 02 Tammi 2021, 01:46 Löydätkö vielä linkkiä AO tuohon uneen? Se onkin mielenkiintoista, että jos ollaan tuollaista tapahtumaa täällä todistamassa, on se vaikka juuri avaruudesta käsin tuleva tapahtuma, niin että näkyykö siinä selvästi Jumalan kädenjälki eli pysytäänkö vielä jotenkin fysikaalisten ilmiöiden rajoissa. Niin että se olisi siis vielä poisselitettävissä ns. luonnollisena tapahtumana, vai missä vaiheessa ”verho” vetäistään pois tämän maailman ja Hengellisen väliltä, niin että uskomattomatkin ihmiset ymmärtävät että Jeesus on tulossa.

Se on varmasti kamala shokki maailmalle, niin kuin sitä Ilmestyskirjassakin kuvataan. Tämä nyt siis riippumatta siitä missä vaiheessa Tempaus tapahtuu.
Tässä linkki uneeni, ja siinä myös Barbaran uni sen jälkeen ;

https://www.pelastussanoma.fi/keskustel ... f=4&t=1398
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos kun laitoit, nopeasti tuli mieleen, että osuuko maan sijasta kuuhun jotakin, josta on seurauksena metorisade maan päällä?

Hiilimurskasta en osaa sanoa, mutta se ei kuulosta kovin suojaavalta eli teidän oli parempi kiertää ”parempaan suojaan”, oikean vuoren sisään. Tulee tietenkin mieleen väestönsuoja, mutta myös Kristus-kallio. Sitten voiko ”suojaan, turvaan” olla yhteys Coverstonen ”Brace Yourselves”.

Tämä voisi ola kutsu sekä Hengelliseen, että fyysiseen suojautumiseen Kristus-kallion ”väestönsuojaan”, josta nyt on muutenkin ollut kehoitusta yhä enenevissä määrin maailmalla ja meillä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Itse ymmärrän uneni viestiksi yksinkertaisesti sen, että jossain vaiheessa maahan iskeytyy, ei vain yksi, vaan suurempikin parvi meteoriitteja.

Voi olla, että asteroidi olisi oikeampi termi. Mutta, niitä oli suuri joukko, ja se joka unessa jäi mieleeni, oli todella iso, kivinen järkäle. Ne tulivat vähitellen lähemmäksi maata, ja liikkuivat sellaista elliptistä rataa, ei siis puhtaasti pyöreää rataa, vaan enemmänkin soikeaa liikerataa.

Unen alussa näin ne siis hyvin kaukana, mutta sitten ne asteittain olivat aina lähempänä maata. Ja, ne aivan varmasti tulisivat osumaan maahan, vaikka unessa en tätä osumaan nähnytkään.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Asteroidi

https://fi.wikipedia.org/wiki/Meteoriitti
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia. Milloinkaan ei ole ollut aikaa kuin tämä. ( ja aika-ilmoitus !)

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sisar Barbaralla on uusi uni/näky, jossa puhuu juuri " catalysmic event" , ja sitä ennen hän kuuli " apocalypse" monta monta kertaa.

https://www.youtube.com/watch?v=mEC1k9qChLo 2.1.2021
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin