....kukaties lienee hyvä pohtia tälläistakin näkökulmaa...
Jos Trump voittaa niin vasta.vuoden parin sisään nähdään että kummanko näkemyksen profetiat toteutuvat... Trumpistinen Make America Great againismi vaiko alla olevan profetian mukainen jokin aivan muu...
https://www.hiskingdomprophecy.com/amer ... round-her/
Amerikka ja maailma hänen ympärillään
"Tämä vaali tulee olemaan yksi historian tärkeimmistä, sillä se avaa helvetin portit.
Kansakuntasi ei ole enää turvassa, jos Trump menestyy. Retoriikka on avannut uuden vuoropuhelun politiikassanne. Siitä on tullut yksi alentavimmista esityksistä persoonallisuutta vastaan toista vastaan.
Olet Amerikan risteyksessä. Kun kerran menet alas tätä tietä, ei ole enää paluuta.
Asettelet diktaattorin demokratiaa vastaan. Tämä vie sinut tielle, jolla monet henkilökohtaiset oikeutesi ovat poissa ikuisesti.
Jotkut ajattelevat, että tässä on kyse abortista, mutta monet terveyteen liittyvistä huolenaiheistasi, yksilöllisistä oikeuksistasi ja jopa taloutesi annetaan miehelle, joka tuhoaa koko maasi.
Menetät vapautesi. Et ole enää kansakunta nimeltä Amerikka. Se ei ole enää vapaiden maa ja rohkeiden koti.
Monet profeetoistasi ovat saaneet hänen retoriikkansa myrkytyksen. Sillä he ovat löytäneet oudon tulen.
Se ei ole enää tuli valtaistuimeltani, vaan nyt siitä on tullut kieroutuneiden valheiden paikka. Mutta kuten muinainen Israel, halusit kuninkaan.
Mutta jotkut silti tuntevat Minun ääneni. Nämä ovat niitä, jotka osaavat erottaa totuuden valheesta.
Sillä minä sanon teille, että suuri osa siitä, mitä tällä hetkellä puhutaan, on valhetta sekoitettuna totuuden unssikaan.
Maailma näyttää sinuun Amerikan, sillä olet ollut aiemmin valon majakka maailmalle, mutta nyt suurten erojenne ja jakautumistenne vuoksi monet ihmettelevät, mitä teistä on tulossa.
He kaikki ovat etsineet apua vapaiden maahan ja rohkeiden kotiin menneisyydessä, mutta sinusta on tullut erilainen maa, joka oli ennen.
On aika tulla elämääni antavaan virtaani. On aika laskea aseet alas. On aika ottaa rauhan haarniskaan. On aika kitkeä ympäriltäsi oleva paha.
Et ole minun silmäterä, mutta sinua siunattiin monien esi-isiesi tähden.
Israel on aina ollut silmäteraani. Mutta verenvuodatus on lisääntynyt hänen rajoillaan, ja sota synnyttää uuden sodan.
Olet ollut Jacob's Troublen aikana sen alkuvaiheessa. Olet ollut surun aikaa. Sillä vihollinen on yrittänyt soluttautua lupausten maahan. Niin on aina ollut Israelin kanssa.
Maailma muuttuu, kunnes palaan. Mutta minä kerron teille, että olette niiden päivien partaalla, joista Sanassani on puhuttu.
Joten on aika purkaa luukut ja koota purjeet. Merillä kun ne raivoavat, purjeet vievät sinut silti rauhallisemmalle merelle, jos uskot ja luotat Minuun.
Odota Sanaani, sillä se puhutaan sinulle tällä hetkellä.
Sanani on puhdas ja tahraton; mutta jotkut ovat sekoittaneet sen muihin asioihin.
Sinun täytyy pystyä erottamaan totuus ja virhe.
Sinun on kyettävä tuntemaan ja erottamaan oma ja minun äänesi.
Muuten vihollinen tulee ja varastaa sen, mitä sinulla nyt on. Sydämellä on kestävyys, sillä tämä ei ole kilpailu, vaan maraton maaliin.
Pidän sinut turvassa tulevilta päiviltä.
Sanon teille, että ne tulevat olemaan erittäin vaikeita ja toisin kuin koskaan muualla historiassa. Mutta minä annan sinulle rauhani. "