Peto on nousemassa

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://m.youtube.com/watch?feature=you ... hHpgu3D1E8
PETO ON NOUSEMASSA, profetaalinen sanoma 29.3.2020
Totuuden etsintää

http://seekingtruth.simplesite.com
Suomennettuja sanomia

Peto on nousemassa, mutta te tulette voittamaan!
Sanoma Jeff Byerly:lle

29.3.2020

Poikani, tahdon sinun antavan tämän viestin pyhille, minun valituille. Vihollinen on laittanut loitsun koko maailman ylle ja hän sekoittaa ja altistaa ihmisiä valheillaan semmoisella voimalla, millaista ei ole koskaan aiemmin nähty. Hän on jopa saanut monet Minun omistani pauloihinsa. Tämä ihmisten tekemä tauti on laittanut pelkoa useimpien sydämeen, mutta minun valitsemani pyhät eivät pelkää. Kerron jälleen teille, että kaikki ei ole miltä se näyttää. Tässä asiassa on paljon semmoista, mikä on piilossa pinnan alla. Vihollisen suunnitelma on luoda hänen pedon järjestelmä ja se on jo rakenteilla kulissien takana, mutta Minä olen valistanut monia noista suunnitelmista. Ne, jotka työskentelevät viholliselle ovat saaneet ihmismassat harhautettua katsomaan toiseen suuntaan sillä aikaa kun pahuuden suunnitelmat ja juonet niiden tuhoamiseksi, jotka on luotu Minun kuvakseni ovat rakenteilla.

Maailman hallitukset, vaikkakaan eivät vielä ole niin yhdistyneet kuin ne tulevat pian olemaan pedon järjestelmän alaisuudessa, työskentelevät jo nyt yhteisen suunnitelman eteen eli luodakseen yhteisen maailmanhallituksen. Heidän suunnitelmansa tullaan asettamaan paikoilleen kaikkien ihmisten silmien edessä, mutta hyvin harvat tulevat huomaamaan sitä, sillä heidän päälleen on laitettu vihollisen sokaiseva loitsu. Se on kuin pimeyden verho, joka tulee paksummaksi ja mustemmaksi päivä päivältä. Yksikään ihminen ei voi tehdä mitään estääkseen tätä suunnitelmaa. Minä olen ainut, joka sen voisi estää! Minä varoitan pyhiäni, valittujani, että älkää antako itseänne edes testattavaksi tälle ihmisten tekemälle taudille, covid-19 virukselle. Ja älkää missään nimessä ottako niin sanottua lääkettä eli rokotetta tälle niin sanotulle pandemialle. Se sanonta, että ”lääke on pahempi kuin tauti” on totta tässäkin tapauksessa. Kun tämä rokote otetaan käyttöön, niin se tulee olemaan se troijan hevonen, joka sisältää neljännen sinetin kulkutaudit ja vitsaukset. Usko Minua kun sanon, että ne tulevat olemaan paljon pahemmat kuin korona. Tähän rokotteeseen tullaan yhdistämään teknologiaa, mitä jo nyt käytetään ympäri maailmaa. Luota Minuun, rukoile Minua, uskoa Minun sanani lupauksiin ja Minä suojelen sinua kaikelta tältä teknologialta, viruksilta ja kulkutaudeilta.

Tämän pahuuden suunnitelman annetaan edetä, sillä se on ennalta kirjoitettu ja nyt on sen aika. On koetusten, testaamisen ja vaivan aika. Älä sekoita tätä vaivan aikaa, kun sallin vihollisen vihan ilmetä, Minun vihani aikaan! Peto on nousemassa, mutta te tulette selviämään! Minun pyhäni, valittuni, te voitatte vihollisen Minun vereni ja suunne todistuksen kautta, olemalla pelkäämättä kuolemaa tässä ajassa, sillä se johtaa ikuiseen elämään maailmassa, jolla ei ole loppua. Te ette ole kutsuttuja Minun vihaani, mutta maailma on. Te ette ole tästä maailmasta, te vain olette tässä maailmassa testaamista ja puhdistamista varten. Suurin osa maailmaa on nyt saatu sekoitettua pelon ilmapiirillä maailmanlaajuisen median ja hallitusten toimesta. Tämän avulla he ovat saaneet lisättyä kontrollia ja laitettua suurimman osan maailman väestöä karanteeniin ilman vastalauseita. He ovat luoneet sääntöjä, jollaisia ei ole koskaan ennen edes voitu kuvitella (sosiaalinen eristäytyminen, turvavälit jne) ja monet ihmiset tottelevat näitä sokeasti pelon vuoksi. Samalla kun tämä on menossa, niin maailman hallitukset laittavat pystyyn sotavoimia, tykistöä, ase- ja sotakoneistoa sitä varten, mikä on tulossa seuraavaksi. Mutta tämän kaiken keskellä Minä silti toimin, sillä vaikka ihmisiltä poistetaan parhaillaan heidän vapauksiaan, niin jotkut heistä huutavat Minun puoleeni. Eikö tämä ole hyvä asia? Juuri näin Minä toimin! Minä otan sen minkä vihollinen on tarkoittanut vahingoksemme ja käytän sitä Minun valtakuntaani edistämään. Minun ihmiset nyt kuuntelevat, mitä Minä sanon. Kun olet nyt tässä tilanteessa, missä sinun sosiaalisia ja fyysisiä aktiviteetteja on vähennetty, niin käytä aikaasi Minun etsimiseen ja opi kuulemaan Minun ääntäni paremmin. Tämä on elintärkeää sitä aikaa varten, mikä on tulossa!

Kohta tämä viestini tuoja ja muutkin Minun todelliset viestini tuojat tullaan hiljentämään. Vain valheelliset profeetat jatkavat vihollisen valheiden levittämistä, ihan niin kuin he jo tekevät. Sinun tulee itse kuunnella ja totella Minun ääntäni, jotta voit suunnistaa sen hengenvaarallisen ajan keskellä, mikä on ihan pian tulossa (Jesaja 30:21). ”Sinun korvasi kuulevat takaasi tämän sanan, milloin poikkeatte oikealle tai vasemmalle: ”Tässä on tie, sitä käykää””. Älkää ajatelko, että te voitte paeta tästä maailmasta ennen kuin teidän työnne täällä on tehty. Sillä koetuksen hetkellä, joka on tulossa yli koko maanpiirin, Minä suojelen niitä, jotka Korkeimman suojassa istuvat, jotka viipyvät kaikkein pyhimmässä Minun kanssani. Sillä he ovat varjelleet Minun sanaani tutkimalla sitä ja ottamalla siitä kärsivällisyyden sanasta vaarin sillä kestävyydellä, jonka Minä annan Minun Henkeni kautta (Ps. 91:1-2, Ef 2:6, Ilm. 3:10).

Se peto, joka on nousemassa, myöskin pieneksi sarveksi kutsuttu antikristus, tulee käymään sotaan Minun pyhiäni vastaan, jotka ovat Minun pyhä ja valittu jäännösmorsiameni ja tulee jopa nujertamaan heidät lyhyeksi aikaa, ennen kuin Minä, Ikiaikojen Jumala, tulen tuomaan Minun tuomioni Suurimman Jumalan pyhien eduksi. Tuolloin pedon valtakunta tuhotaan ikuisiksi. Minun pyhäni, Minun valittuni tulevat ottamaan vallan Minun valtakunnassani, joka kestää ikuisesti. He, joille tullaan antamaan valta hallita kanssani, palvelevat ja tottelevat Minua.

Minun pyhäni, Minun valittuni, valvokaa ja olkaa raittiit ja valppaat tänä aikana missä te olette! Te olette todellakin nyt astuneet aikaan, jollaista ei ole koskaan ennen nähty. Antamani suuri voitelu, joka on tulossa pian, tulee rikkomaan sen sorron ikeen, jonka vihollinen on laittanut päällenne! Jos Poika tekee teidät vapaaksi, niin olette todella vapaita! Minun valoni tulevat loistamaan kirkkaasti tiheässä pimeydessä ja voittamaan sen - te olette Minun valoni! Te tulette voittamaan!

Yeshua Ha Mashiach

Jesus Kristus

Ps 91:1-4 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo: ”Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan”. Sillä hän päästää minut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

Ef 2:6 Ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa

Ilm. 3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

Sanan opiskeluun: lue Daniel 7 ja vertaa sitä Ilmestyskirjan 13. lukuun
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!

Nyt on jopa sitä kännykkää tärkeämpää pistää sivuun kaikki synti ja pyytää Herraa puhdistamaan myös niistä synneistä, joita ei aivan täysin tiedosta, mutta jotka istuvat siellä jossain mielen perukoilla isona MUSTANA MÖYKKYNÄ (se, joka lukee ymmärtäköön). Herra vapauttaa niistäkin. Monien israelilaisten suurimpana syntinä oli käyttää rukousta ja uhrin kautta tapahtuvaa synninpäästöä suojamuurina itseään vastaan. He siis tieten tahtoen jatkoivat synnin tekemistä syntisuojankin alta. Herra näki tämän ja teki siitä lopun Poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta, jossa ei enää voinut tukeutua mihinkään omavoimaisiin tekoihin, vaan kaikki teot oli jo Ristillä tehty. Tämä ei tänäkään päivänä miellytä kaikkia ihmisiä, vaan he haluaisivat olla noita Vanhan Liiton sankareita, jotka toteuttivat ankaran Jumalan käskyt. Tämä sama Jumala asetti meille Poikansa väliin, jonka kautta kaikki yhteys Isään menee ja se on Jumalan Lapseuden kautta, ei omien tekojen kautta. Isä tekee Jeesuksessa meissä ne teot, jos olemme antaneet Hänelle luvan. Ne ovat niitä Paavalin mainitsemia hyviä tekoja.

Mä olin toissayönä mukana Taivaallisessa Jumalanpalveluksessa noin puoli kuuden aikaan aamulla tai siellä Temppelin esipihalla mihin pakanat vissiin saivat tulla, niin kuin aikoinaan Kirkoista välitettiin Jumalanpalvelusta johtavan papin sanaa asehuoneen päältä kirkkomaalla olevalle rahvaalle. Siellä varmaääninen enkeli kuulutti, että nyt on ensimmäinen sinetti aukaistu. Hoosianna veisattiin voimallisesti, niin että yksittäisten laulajienkin äänet saattoi erottaa. Komea kuoro.

Onkohan nyt niin, että ensimmäinen ratsastaja onkin Morsiusseurakunta, joka lähtee seppelöitynä voittamaan ja aseena hällä on jousi, jonka nuoli puuttuu eli sen aseen voima on Herran Sana, ei meidän oma sanamme?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kysymys: Onko Daniel ollut näkemässä samat asiat kuin Johannes Ilmestyksessään? Joku siis tulee haavoittumaan kuolettavasti, mutta hänet herätetään valheihmeellä henkiin? Kenties jopa väittäen, että hän on nyt (tieto)kone, tekoälyllinen olento tai jotain vastaavaa.

"Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden."

Ilm. 13:13

Tässä ensimmäinen kokeilu, miten homma toimii?

väärävalo.jpg
Vaiko jopa:

https://www.koivuniemi.com/raamattu/?ka ... uu+10%3A18
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ei sytytä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mitä tarkoitat AO?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuo sanoma. En vain "syty" kaikille "Jumalan ? " antamille viesteille, jostain syystä. Monesti joissakin viesteissä tuntuu nimimerkki kirjoittavan omiaan Jumalan nimissä.

En väitä etteikö viesti voisi olla Jumalalta, mutta haluan olla REHELLINEN, joten en vain "syty", :| innostu, tuosta enkä monista vastaavanlaisista kirjoituksista.

Joskus tekstistä selvästi kokee että se on :) Jumalalta, mutta sitten on paljon näitä, joista en tiedä juuta enkä jaata.... :roll:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 07 Joulu 2020, 15:57 Voisiko olla niin, että joku oikeasti kuolee
-"herätetään" henkiin hologrammina/ A. I.
-tuli taivaasta satelliittien

Nythän edesmenneitä staroja esitellään hologrammeina
:shock: Sallinet, että ilmaisen epäuskoni...
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Laitan viime yönä kuulemani lauseen tänne.. sopinee tähän asia yhteyteen?
Säikähdin siis viime yönä hereille selvään lauseeseen, jota en kyllä enää sanatarkasti muista.
Lause meni jotenkin näin ”pahuus menee nyt ihmiseen tai ihmisiin”? Säikähdin niin, että aloin heti rukoilla ihmisten, läheisten ym. puolesta. Olen nukahtanut uudestaan ja tuo yöllinen tapahtuma tuli mieleeni vasta nyt uudelleen🤔
Mitä lie tarkoittanut vai tarkoittiko mitään, mutta ajattelin tuoda sen tänne.

Selailin raamatun tekstejä..

Matteus 16:23
Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

Luukas 22:3
Niin saatana meni Juudaaseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi ja joka oli yksi niistä kahdestatoista.

1. Johanneksen kirje 2:22
Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.

1. Johanneksen kirje 4:3
ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.

2. Johanneksen kirje 1:7
Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.

Matteus 24:12
Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Jarmo toi päivittäistä sivulle pastori Joh.W.Matutis profetian. Siinä on minusta aikaan peilattavaa ja paljon. PCR-testi on myös geenitesti. jolla esimerkikisi yksittäinen geeni tai DNA-pätkä voidaan monistaa eksponentialisesti. Tähän tarvitaan erillinen oma PCR-laite. No, mitä meillä on tehty kohta kaksi vuotta. kerätty tikulla materiaaleja ja monistettu erilaisilla kierroksilla PCR_laitteella. Testi itsessään ei kerro, onko sinulla tauti. Nyt piikkien kanssa tästä saadaankin sitten uusi luku "tieteen historiaan". UJ ja Maarit ovat molemmat tuoneet ansiokkaasti paljon tästä rokoteasiasta tälle palstalle.

Viime yönä näin lyhteitä nipussa pellon mitalla. Muistan, kun unessa sanoin, että siellähän on vielä vihreitä kypsän viljan joukossa. Miten tulkitsisitte kypsän ja ei vielä valmiin viljan korjatun lyhdepellon? Tämä minua pohdittaa. Rientääkö kaikki liian nopeasti eteenpäin, jotta myös Jumalalla on kiire. Vai oliko näky vain oman mielen tuotantoa?
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Kiitos UJ kun jaoit! Amen❣️ Kaikki on Hänen kädessään, Herra on jo voittanut. Ja Hän myös kantaa meidät kotiin asti.
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Luetteko tuosta tekstistä/profetiasta saman kuin minä, eli vaivanaika olisi jo alkanut ja meidät Herra pelastaa vihan ajasta?
En ole enkä osaisi suomentaa alkukielistä Raamattua, mutta suomenkielisessä lukee; ”monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisään Jumalan valtakuntaan.. ja, Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Pihon sivuilta koeteltavaksi.

17.12.2021

Jörggen Weigerin sanoma sineteistä

Sain aikanaan sanoman.

Kun ihmisten lukumäärä on 6,66 miljardia, niin siitä kaksitoista vuotta ja ihmisten lukumäärä on 7,77 miljardia, jolloin alkaa tuho. Silloin tuli koronavirus.

En tuolloin ymmärtänyt seurausta heti.

Nyt minulle on selvennetty, että kun ihmismäärä oli 7,77 miljardia v. 2020, niin Karitsa (= Jeesus) avasi ensimmäisen sinetin.

Valkoisen valheen selässä istuvalla oli kädessä ruisku ja sille annettiin korona ja se lähti voittamalla voittamaan.

Raamatun näyssä ratsastajalla oli jousi mutta ei nuolia ja sille annettiin seppele tai kruunu (latinaksi corona = seppele tai kruunu), mutta se ei ollut päässä ja se on niin kuin nyt nähdään todellakin lähtenyt voittamalla voittamaan.

Sinettien avaukset eivät ole vuosia, vaan sinettien avauksiin sisältyy koko Ilmestyskirjan salaisuus.

Kohta Kristus avaa toisen sinetin, ja silloin suuri osa ihmisistä havaitsee, että ruiskeet on tehty tappamista ja väestön vähentämistä varten.

Tulipunainen hevonen ja ratsastajalla suuri miekka, merkitsee, että tulee vaikeat ajat, jolloin ihmiset alkavat sekasorrossa syyttää ja tappaa toisia. Syyllisiä etsitään ja tapetaan ja valheellinen valtiovalta sortaa kansaa.

Kaikki tämä tähtää Lusiferin valtakunnan rakentamiseen, ensin ruiskeet ja passi, sitten Lusiferin lasten kieroontuneet lait ja laintulkinnat, jotka johtavat kansalaiset Lusiferin orjuuteen ja pedonmerkkiin.

Kristuksessa elävät, älkää sotkeutuko Lusiferin valtakunnan rakentamiseen, sillä se tuhotaan hetken menestymisen jälkeen.

Kolmas sinetti avataan, jolloin sekasorron ja tappamisen jälkeen tulee suuri nälänhätä. Varustautukaa.

Ilmestyskirja tarkentaa tapahtumia muista sineteistä, joka on kauhistuttavaa aikaa niille, jotka eivät ole huutaneet Jeesuksen puoleen ja tehneet parannusta synneistänsä. Mutta myös suuri osa uskovista tulee kuolemaan kuten Jumalan sana sanoo.

Ystävät, varautukaa, sillä tempausoppi ennen näitä kauhistuksia on sielunvihollisen valhe. Mielevä kätkeytyy ja Kaikkivaltias pitää omistaan huolta. Ne, jotka eivät ole varautuneet, joutuvat tapettaviksi.

Herramme Jeesus lupasi olla meidän kanssamme loppuu asti. Mitään salaista tempausta ei tule, vaan Herramme tulee noutamaan omansa ajallansa näkyvästi.

17.12.2021
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Seuraaja kirjoitti ylempänä; ” Viime yönä näin lyhteitä nipussa pellon mitalla. Muistan, kun unessa sanoin, että siellähän on vielä vihreitä kypsän viljan joukossa. Miten tulkitsisitte kypsän ja ei vielä valmiin viljan korjatun lyhdepellon? Tämä minua pohdittaa. Rientääkö kaikki liian nopeasti eteenpäin, jotta myös Jumalalla on kiire. Vai oliko näky vain oman mielen tuotantoa?”

Minulle tuli mieleen vihreistä vasta uskoontulleet ja kypsistä jo pitkään uskossa kilvoitelleet, kun lyhteisiin kootaan meitä on kaikkea siltä väliltäkin.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tuosta Pihon sivujen sanomasta, että Tempaus olisi sielunvihollisen valhetta, Raamatun mukaan Herra tulee pelastamaan omansa koetuksen hetkestä:
Ilm. 3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
Tämän voi tietenkin tulkita monella eri tapaa, mutta Raamattu kehottaa monessa kohdin valvomaan, ettei Herra tulisi yllättäen niin kuin varas eli emme osaisi odottaa Häntä ja huomiomme olisi muualla. Tämä ei toteudu, jos nyt näemme pedon nousevan valtaan ja Ilmestyskirjan tapahtumien tapahtuvan silmiemme edessä, koska silloinhan Jeesuksen paluu ei enää olisi yllätys, vaan sitä osaisi odottaa.

Lisäksi Ilmestyskirjassa Taivaaseen saapuu lukematon joukko ihmisiä siitä Suuresta Ahdistuksesta:
Ilm. 7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Tämän jälkeen Karitsa avaa seitsemännen sinetin, jonka jälkeen enkelit valmistautuvat puhaltamaan pasunoihin ja Ilmestyskirjan tapahtumat jatkavat kulkuaan.

Meitä ei ole määrätty vihaan (1. Tess. 5:9), kyse on siis siitä kuinka pitkään olemme täällä todistamassa tapahtumia ja kun nyt selvästi lopunaikojen lopun tapahtumat ovat pyörähtäneet käyntiin, niin on nähtävissä että olot voivat kurjistua hyvin nopeasti ja ovat jo kurjistuneetkin ja silmukka uskovaisten ympärillä kiristyy, niin kyllä on hyvä varustautua fyysisesti, mutta ennen kaikkea Hengellisesti eli puhdistautumalla viimeisistäkin synnin rippeistä ja etsimällä Herraa ja Hänen tahtoaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Ystävät, varautukaa, sillä tempausoppi ennen näitä kauhistuksia on sielunvihollisen valhe.

Näin varmaan ajattelit, että tempausoppi sinällänsä ei ole valhe vaan tuo vaivanajan lopussa tapahtuva tempaus olisi vähintäänkin ongelmallinen oppi.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Peto on nousemassa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Itse en niinkään tuudittaudu näistä opeista suuntaan enkä toiseen..kun en tiedä, niin varaudun mieluiten kaikkeen. Varaudun ennemmin henkisesti ja fyysisestikin kovaan koetukseen.. sanotaanko vaikka niin, että pessimisti ei pety😉
En ole pessimisti, mutta koen että kun varautuu pahimpaan, niin epätoivo ei saisi koetuksen hetkellä samalla tavalla sijaa, jos pelastusta ei oman mittapuun mukaan siihen oikeaan hetkeen tulisikaan ja, jos taas tulee, niin kiitos ja kunnia Herralle🙏🙏🙏❤️
Mutta ennen kaikkea katse kirkkauteen, odotetaan Jeesusta Kristusta saapuvaksi!
Vastaa Viestiin