Muutos on tulossa.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Muutos on tulossa.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sain juuri viestin, joka on noukittu Facebookista.
Muuta linkkiä minulla ei ole jakaa. Mutta jaan tämän profetian teille:

Mielenkiintoinen profetia

Muutos on tulossa

Näin näyn nuoresta naisesta paksujen kalterien takana ja hän oli laihtunut niin laihaksi että pujahti kalterien välistä vapauteen.
Samalla koin kun Jumala puhui että nyt on aika vapaudelle.
Moni on kokenut viime vuosina erittäin voimakasta painostusta elämässään, ja ylimääräinen ”liha” on sen vuoksi kuihtunut pois, kun jäljelle jää vain Jeesus. Olemme vihollisen puristuksessa oppineet elämään Jeesukselle, nousemaan katselemaan ylemmäs, istumaan kuninkaiden pöytään.
————
Seuraava vuosi 21 tulee olemaan rajun muutoksen vuosi profetaalisuudessa, jonka lopuksi tulee selkeys, puhdas vesi, virvoitus. Motiivit muuttuvat, asenteet putoavat alas, poliittinen henki poistuu profetaalisuudesta, rakkaus tulee aidoksi, jotta profeetat pääsevät kutsunsa mukaiseen tehtävään repiä alas, joka on ensimmäinen askel profeetan tehtävässä eikä sitä voi tehdä rakkaudettomasti.
Jumala tulee siirtämään oman rakkautensa meidän sydämiin.
Et voi kuitenkaan repiä alas ellet ymmärrä miekkaa joka käy ensin läpi sinun sydämesi. Ylpeys ei voi taistella ylpeyttä vastaan.
Profeetat saavat uuden muodon, joutsenen muotoisen. Uudenlaisten profeettojen aikakausi alkaa, puhdas kuin joutsenen sulka, uskollinen yhdelle ainoalle, hänen kaltaisensa liittossa elävä, hiljaisuudessa rukoileva erittäin terve soittoinen soitin, tunnettu selkeistä ääriviivoistaan, on tutkinut tuhat ja löytänyt yhden ainoan rakkaan kaikkien muiden joukosta.
——-
Näkijät saavat Isän silmät.
Kauniiksi minä teen näkijöiden sydämet, sillä ainoa joka jää on rakkautena vaikuttava usko, sillä sinut minä tahdon enkö tietoa.
———-
Vuosi 21 on valmistumisen aika, sillä vuosi 22 on uskomattoman kokoinen ovi hengessä, vielä en näe onko se massa herätyksen ovi vai seurakunnan sisällä oleva ovi mutta tulette juoksemaan niin lujaa että hengästyttää, kuten profeetta vaunujen edellä.
(Jos sun rauta-arvot on poskellaan on aika pumpata ne täyteen, sillä juokseminen vaatii happea(armoa))
Koko tämä vuosi on pelkkää valmistamisen aikaa, rakenna nehemia rakenna, sillä muurien täytyy olla paikoillaan jotta portti muodostuu ottaa sisään ja sulkea ulos.
Vuosi 22 tulee olemaan täynnä ylistystä, jonka sydämen Jeesus tuntee. Maailma alkaa olla leivottu kuin uunia odottava taikina. Ollaanko me seurakuntana valmiita?
Love, Hanna
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Muutos on tulossa.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Sinettisormus kun jaoit tämän, erittäin raitista ja ajankohtaista sanaa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Muutos on tulossa.

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Koen Pyhän Hengen äänen tässä profetiassa. Kiitos Herrallemme Jeesukselle
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Toivo

Re: Muutos on tulossa.

Viesti Kirjoittaja Toivo »

Tässä linkki alkuperäiseen kirjoitukseen.
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Muutos on tulossa.

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen! Tämä oli hyvä nosto ja muistutus! Tuossa on ne ainekset jota nyt olen saanut läpikäydä.. etenkin tuo vuosi 2022.
Todella, sain nähdä näyssä tuon naisen lintuhäkissä jonka lopulta ymmärsin olevan itseni. Niin kuin tuolla blogissa tänään jaoin. Ja tuo taikina josta tuossa periferiassa kerrotaan, tuosta taikinasta Pirkko Vesavaara profetoi minulle pari vuotta sitten. Hän näki että minä minä vaivaan jotain todella suurta taikinaa, siinä valmistetaan minua johonkin suureen.
Tuossa aloituksen profetiassa tuo taikina laitetaan uuniin ja mitä se tuokaan meille tullessaan. Mutta tuo aika on hyvin lähellä mitä sitten tarkoittaa? Meidän tulee olla hereillä ja valmiina.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin