Näky; Loppuun kulunut Saapas

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuossa, valmisteluja tehdessä nousi minulle eräs vanha uni mieleen, josta olen kirjoittanut tuolla suomi24:llä. Etsin sen ja koen että tämä on pian ajankohtaista, siksi nostan sen vielä tähän muistin virkistämiseksi, Uni - Armonkallio: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13512307 ... rmonkallio
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Muistan kesällä 2006 kun elämäni menneisyys tyhjennettiin roskakoriin ja jäin tyhjän päälle, sydän rikki revittynä ja mielessä ei enää ollut kuin yksi asia, Jeesus Kristus, joka ei pettäisi eikä jättäisi. Silloin kävelin Keravan kävelykadulla ja katselin huonokuntoisia kuluneita kenkiäni. Samassa henki sanoo minulle että sinä tarvitset nyt uudet kengät ja uudet tiet kulkea niissä. Menin siitä kauppaan ja ostin sellaiset purjehduskengät, koska oli alkukesä ja tuona kesänä en halunnut enää töitä tehdä. Ajattelin että ensi syksynä Jeesus tempaa meidät pois ja näissä kengissä olisi hyvä lähteä.
No sitten niin ei käynyt, vaan jouduin ostamaan muutaman kenkäparin lisää. Nyt siitä on kulumassa tasan 10 vuotta, mutta tiet ovat tosiaan erit.
Sinettisormus

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... minulla nousi myös noista kengistä tämä, kun olin kerran eräässä kokuksessa, minulle profetoitiin ihanasti:
-" Näen kuinka Jeesus rakastaa sinua ja sinä Jeesusta, se on molemminpuolista ja illallakin kun käyt nukkumaan, ja heittäydyt pitkäksesi sinun mielessäsi on vain Jeesus, tuo rakkaus on valtavaa... ja näen nyt kuinka Jumala itse laittaa sinun jalkaasi hyvät kengät, sillä entiset ovat olleet epämukavat... ja vielä näen jotain, nuo kengät, ovat PUNAISET!"
Tuo profetia oli ihana ja todella vahvistava, ja koen että noissa jalkineissa olen saanut vahvana kulkea.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:... koen että noissa jalkineissa olen saanut vahvana kulkea.
Amen, juuri näin minäkin koin silloin. Kengät ovat muutenkin merkittävä asia Raamatun vertauskuvallisesti. Niissä on hyvin paljon sanomaa.
Sinettisormus

Re: Näky; Loppuun kulunut Saapas

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

-jarmo- kirjoitti:
Sinettisormus kirjoitti:... koen että noissa jalkineissa olen saanut vahvana kulkea.
Amen, juuri näin minäkin koin silloin. Kengät ovat muutenkin merkittävä asia Raamatun vertauskuvallisesti. Niissä on hyvin paljon sanomaa.
Kiitos Jarmo, ole siunattu veljeni!
Vastaa Viestiin