Viime talven kolme näkyä

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Viime talven kolme näkyä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niinpä, eikä se säkkipuku tarkoita juuttusäkissä kulkemista, vaan täydellistä lihallista nöyrtymistä. Vaatehan on se minkä Jumala teki Adamille ja Eevalle, ulkoinen olemus, joka peittää hävyn, elikkä syvimmät salat. Joku siis verhoutuu silkkiin, turkiksiin sekä kultaan ja hopeaan ja kun vielä painaa kruunua päähän ja teettää itsestään kuvia, niin se on "säkkipuvun" vastakohta. Se on siis luonteen tila.

Jumala vihaa meissä ylpeitä silmiä ja nöyryys on juuri sitä säkkipukuun pukeutumista. Sitten jos vielä heittää tuhkaa päälleen, niin sillä osoitetaan katumusta, kuten tiedämme joskus Raamatussa tehdyn.

Noh, tämä taitaa olla selvää kaikille, vaan ei aina. Olin nimittäin vartijana tarkastuskäynnillä eräässä sataman lähellä olevassa sataman vartiokopissa. No siinä edustalla maleksi sellainen rastapäinen tyttö, jolle oli puettuna säkkikankaasta muiden vaatteiden päälle erikoinen asuviritys, johon oli maalattu selkään Joh. 3:16
No minä menin siitä toimintojeni jälkeen autolle käsin ja tyttö huuteli mulle että joko minä tunnen Jeesuksen, johon vastasin että juu, olen syntyperäinen adventisti ja saanut hyvän kristillisen kasvatuksen. Kyllä Jesse on mulle sellanen jokapäiväinen kaveri, koitin vapautuneesti hänelle.
Tyttö sanoi ettei adventismi ole oikeaa uskoa, vaan se on harhaoppia. Minä että Jeesusko on harhaoppia? Johon hän sitten pöyhkeästi vastailee kun meinin autoon sisälle.
Autossa miunulla soi Radio Dei ja tyttö tunnisti sen heti ja sanoi että hie tuo Radio Dei on myös harhaisten uskonsuuntien ylläpitämä kanava, johon tietenkin taas sanon että noh, siellä tulee kaunista hengellistä musiikkia ja ei minun kaikkea tarvitse uskoa mitä sieltä sanotaan.
Tyttö yritti sanoa että vain hänellä on tarjota se ainoa ja oikea tapa lähestyä Jumalaa, johon sanoin etten tarvitse ketään siihen, minulla on jo sellainen ja taputin sydämen kohtaa rinnassa.

Tällä tytöllä oli siis säkkipuku, jonka hän oli tehnyt säkkikankaasta muttei se ollut kuin vaate. Se ei tehnyt hänestä nöyrää.
Vastaa Viestiin