Uskon että oli Jumalalta, koska ne yöt vietin rukoillessa ja Pyhä Henki on ollut niin voimakkaana näissä hetkissä.
Ensimmäinen, ulkona näkyi monta valkoista savukiehkuraa, mutta ne olivat paikallaan.
Otin Raamatun ja sain paikan Jooel 3.luku
Toinen, taivaalla oli erikoisia pilviä, kaikki samanmuotoisia, sininen taivas ja kirkas kuu. Se kuu ei ollut ihan täysin pyöreä. Mutta vasemmalle katsoessa nämä pilvet olivat valkoisia, siellä missä kuu oli, pilvet olivat harmaita.
Kuu lähti pomppimaan ja heilumaan. Sitten alhaalta ylöspäin alkoi nousta musta pilvi. Se peitti kuun ja harmaat pilvet.
Valkoisia pilviä se ei peittänyt.
Kuu liikkui koko ajan tuon mustan pilven takana välillä yrittäen tulla esille.
Vasemmalla kasvoi ja taisi kohota ylöspäin isompi valkoinen pilvi.
Lopuksi tuo kuu oli siirtynyt jo kauas siitä lähtöpaikasta ja ennenkuin sitten se katos ihan kokonaan se oli iso ja täysin pyöreä.
Tästä näystä olen saanut yhdeltä ihmiseltä hieman lisää selvyyttä, eli sininen taivas tarkoittaa profetiaa ja totuutta, kuu seurakuntaa, valkoiset pilvet pyhiä ja musta pilvi tässä tapauksessa ymmärsin että kuvaa eksytystä. Harmaat pilvet ovat niitä jotka joutuvat eksytykseen.
Toisaalta olin kyllä ymmärtänyt näyn aikana että kuu olisi ollut antikristus.
Kolmas näky oli pitkään auki, koska en ymmärtänyt sitä, mutta kaukana taivaalla oli valkoinen pitkänmuotoinen pilvi. Se lähestyi nopeasti ja kun se tuli lähemmäksi huomasin että se aaltoilee.
Ja se tuli ihan tuohon lähelle kun katsoin sitä ikkunasta. Sen pilven keskellä samalla nousi sen aaltoilun mukana ylöspäin niinkun sitä pilveä. Vaikea selittää, jos voisi piirtää kuvan niin ehkä kertoisi enemmän.
Yksi ihminen sanoi tuohon, että olisiko "herätys joka tulee nopeasti ja laajalle"
Tämä päivä on tuntunut jotenkin oudolta, ihan kuin tapahtuisi jotakin.
Kokouksessakin kun tänään kävin, niin siinäkin oli jotain niin erilaista.
Tosin en tiedä johtuuko siitä, että olen viime yönä taas ollut sellaisessa Jumalan pyhyydessä. En pystynyt seisomaan, menin istumaan ja sanoin Herralle että pakko mennä makuulle kun en voi istuakkaan.
Ja kun makasin mahallaan sängyssä niin sellainen Pyhän Hengen voima tuli päälle, että tuntui kuin en olis enää omassa ruumiissa, oli niin kevyt olo. Oli avattava silmät ja todettava että sängyllä vielä makaan

Välillä mietin, että miksi Jumala laittaa mut oikeasti kokemaan ja tuntemaan sen Jumalan pelon, joskus käy mielessä, olenko jotenkin syntisempi kuin joku toinen tai muuta sellaista. Mutta olen aina ollut sellainen että pidän muita uskovia parempina, vaikka tiedän että saman arvoisia ollaan Jumalalle.
Mutta jokatapauksessa, tuntuu kummalliselta ja hieman pelottaakin, mitä tässä tulee tapahtumaan. Kun olen Jeesukselle antanut luvan tehdä mun elämälle mitä Hän haluaa ja tiedän että Hän ottaa kaiken tosissaan mitä Hälle sanon.
Joka kerta kun olen Hänelle sanonut, että murra mun sydämeni, niin hetken päästä aina tapahtuu jotakin ja huomaan että vietän itkien makuuhuoneessa päiväni kun on niin särjetty ja murrettu mieli. Siinä sitten jonkun aikaa murehdin omaa heikkoutta, pienuutta ja epäonnistunutta oloa....kunnes Hän taas nostaa pystyyn. Viimeksi pyysin että Hän murtaisi mut niin, että edes yksi ihminen saisi kohdata Hänet mun kauttani...jos se vaatii sen että mun pitää taas murtua niin sitten tapahtukoon niin...