Kristus on tulossa!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Pi_O

Re: Kristus on tulossa!

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Tuula 1, auts! Toivottavasti sulla oli parempi tuuri! Miehesi tietää kuitenkin enemmän autoista... Kamux ei itse katsele niitä myymiään autoja, joten he eivät vastaa mitä saat. Joten voi olla, että autosi onkin todellinen löytö. Toivotaan näin :)

Me sentään ehdittiin kirjata korjaukset kauppakirjaan, koska käytettiin auto autotohtorilla tarkastuksessa ennen kauppoja. Sanoimme, ettemme osta autoa tuossa kunnossa. He onnistuivat puijaamaan, koska noita pieniä nelivetomaastureita on niin vähän liikkeellä. Eli meidän tapauksessa ongelma oli myymäläpäällikön häijyys, ei huono tuuri.
Tuula1

Re: Kristus on tulossa!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

ounou. en ole koskaan ostanut tuolta kamuksilta yhtää autoa. eikä mua kukaan ole koskaan ohjeistanut mistä kannattaa ostaa.tänään heti tilasin siihen öljyn vaihdon. oli kyllä niin mustan näköiset öljyt siinä kun mies tarkisti
Tuula1

Re: Kristus on tulossa!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

ANTEEKSI PI_O. tarkistin auton velkalaput. onko tuo kamuks sama, kuin rinta-jouppi. minä kun en erota autoliikkeitä. en niitä kierrä päivät pitkät, enkä seuraa niistä tulevia uutisia. se on ostettu rintajoupilta
Pi_O

Re: Kristus on tulossa!

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Tuula1, ei ole sama. Mutta molemmat ovat isoja ketjuja, joten myymäläpäällikkö määrää, että miten kyseinen toimipiste toimii.

Tosin Kamux ja Rinta-Jouppi johtavat KRIL:n tilastoja. Ikään kuin kilpailisivat johtopaikasta valitusten suhteen :oops:
Tuula1

Re: Kristus on tulossa!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

joo. aika näyttää oliko tuo sitten auto vai romu vai autonromu
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kristus on tulossa!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.youtube.com/watch?v=WfON9ML ... e=youtu.be
My VISION of Maitreya July 2009 video 1 of 2
Näky Maitreyasta

Osa 2 aukeaa muulle sivustolle, mutta laitoin sen silti:
My VISION of Maitreya July 2009 video 2 of 2
http://www.youtube.com/watch#!v=lQTGm...
Pi_O

Re: Kristus on tulossa!

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Laitan ilmoitukseni tähän, koska uneni viimenen osa on vielä täyttymättä. Vielä on jalat tukevasti maassa, mutta ajatukset jo Taivaassa.

Eilen verhoani pitkin kiipesi pieni leppäkerttu. Sen verran pieni se oli, että oli pakko ottaa suurennuslasi ja tarkistaa, että se varmasti oli leppäkerttu eikä punkki. Oli sen verran terhakka kaveri, ja yksi piste oli molemmilla kyljillä eli se oli kaksipistepirkko.

Taisto tallensi leppäkerttujen formulakisat laiturilla – ”Räikkönen ja Bottas kolaroivat, yksi tönäistiin järveen”
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001224864.html

Alkoi jotenkin kevätfiilis, vaikka lunta pyryttää vähän väliä. No, edeltävänä päivänä oli Tu B'Shvat eli Toorakalenterin mukaan Puiden uusivuosi. Eli kevättä kohti mennään kaikesta huolimatta. Mantelipuuta pidetään kevään eli uuden vuoden symbolina, koska se kukkii ensimmäisenä. Mantelipuu hepreaksi vastaa verbiä 'valvoa'.

Jeremia 1
11 Minulle tuli tämä Herran sana: "Mitä sinä näet, Jeremia?" Minä vastasin: "Minä näen mantelipuun oksan".
12 Herra sanoi minulle: "Sinä olet nähnyt oikein; sillä minä valvon sanaani toteuttaakseni sen".


Jumalani, odotan! Kiitos "lampun" kirkastamisesta! Aamen!
Tuula1

Re: Kristus on tulossa!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

jotenkin näen, että Jeesuksen tulovuosi olisi 2024. onhan noiden numeroiden yhteenlaskettu summakin 8 ja nro 8 on Jeesuksen luku.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kristus on tulossa!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tai, vuonna 2060.... ;)

Mutta, oma "suosikkini" on 2036. :) .....kesällä....
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uusiluomus

Re: Kristus on tulossa!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Aikaa ei tiedetä mutta tärkeintä on olla valmiina joka hetki 🙂
Sinettisormus

Re: Kristus on tulossa!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Uusiluomus. On tärkeää valvoa ja olla valmis joka hetkellä ... siihen sanakin meitä ohjaa.
Ananda
Viestit: 40
Liittynyt: 10 Heinä 2021, 16:32

Re: Kristus on tulossa!

Viesti Kirjoittaja Ananda »

Solissa kirjoitti: 28 Marras 2020, 18:06 Ystäväni joka on uskossa sanoi että Jeesus on tulossa 3- 4 vuoden kuluttua,, toiset sanoo viimeistään vuonna 2028,toiset että ensi vuonna viimeistään huhtikuussa

Voi meitä jotka jäämme tänne,, olkaa onnellisia te jotka pääsette tempaukseen,, paljon on tänne jääneitä
Itse sain viestin Jumalalta että 2028.
Vastaa Viestiin