Nwo, persecution, prepare, prophecy

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Uskon Jeesukseen

Nwo, persecution, prepare, prophecy

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

NWO, PERSECUTION, PREPARE, PROPHECY

https://444prophecynews.com/prepare-for ... -cryptic1/

(Suomennos on nopeasti muokattu konekäännös)

Prepare for that Day – Cryptic1

This message was given 02.11.20

I am with you always until the end. Seek Me and you will find Me. But you must hurry children – for soon the world will be cast into unspeakable darkness, chaos, destruction, and rampage – the likes of which the world has not seen ever. Soon the globalists who rule the world will announce their plan for a new government, a new economy and a new religion. Such will be the state of the world that they will give in to the demands of these tyrants and acquiesce their freedoms and liberties in exchange for food and sustenance. I have told My children to prepare for that day and to be indebted to no man – for to do so would be to be a slave to the world and to the beast system which will be.

Children hear Me now. The hour is late. You must gather your wits about you and pool your resources if necessary to converge as one – a community of sorts. As your churches go underground you will go incognito and lead almost dual lives. Do not let onto the world the things they do not understand. They will turn you in for a piece of bread and not hesitate to alert the authorities if you are one of Mine.

Stand strong in Me. Stay in My Word – there you will find safety amongst the horrors of the day. While others pillage and pilfer – you will be found in Me and I will provide for you in that day. Look to Me. I am your rock. I am your shelter, your safe haven from the storms that will assail you relentlessly. Come children for a moment
and rest in the shelter of My loving arms where I will pour out My peace that is beyond understanding and comprehension. Come closer for a little while. Come to Me. Spend time with Me. I desire for you to know Me as much as I know each one of you. I desire intimacy with My children. I Am that I Am. I come soon children.

There will be a great revival, a great awakening that will take place soon as the harvest is brought to Me and many souls – a billion even – enter into My heavenly kingdom. But know the way is not easy and the road is narrow – but I will be with you always forevermore. Be of good cheer for I have overcome the world.

Come children

Look for Me upon the clouds of glory

Your Savior

Your Lord Jesus

I will return soon

Amen Amen

Valmistaudu tälle päivälle
3. MARRASKUUTA 2020
15.54 Cryptic1
Tämä viesti annettiin 02.11.20

Olen kanssasi aina loppuun asti. Etsikää minua ja löydätte Minut. Mutta sinun on kiirehditettävä lapsi - sillä pian maailma joutuu sanoinkuvaamattomaan pimeyteen, kaaokseen, tuhoon ja riehumiseen - minkä kaltaisia ​​maailma ei ole koskaan nähnyt. Pian maailmaa hallitsevat globalistit ilmoittavat suunnitelmastaan ​​uudeksi hallitukseksi, uudeksi taloudeksi ja uudeksi uskonnoksi.

Sellainen on maailman tila, että jotkut antavat periksi näiden tyranneiden vaatimuksille ja hyväksyvät vapaudet ja vapaudet vastineeksi ruoasta ja ravinnosta. Olen käskenyt lapsiani valmistautumaan tuohon päivään ja olemaan velkaa kenellekään - sillä se merkitsisi olevan orjuutta maailmalle ja pedon järjestelmälle, joka pian toteutetaan.

Lapset kuulevat minut nyt. Tunti on myöhässä. Teidän on koottava näkemyksenne itsestänne ja yhdistettävä resurssit tarvittaessa yhdistyäksenne yhdeksi - eräänlaiseksi yhteisöksi. Kun kirkkosi menevät maan alle, menet incognito-tilassa ja elät melkein kaksinkertaista elämää. Älä anna maailmalle asioita, joita he eivät ymmärrä. He antavat sinulle palan leipää eikä epäröi ilmoittaa viranomaisille, jos olet yksi Minusta.

Seiso vahvasti minussa. Pysy Sanassani - siellä löydät turvallisuutta päivän kauhujen joukossa. Toiset taas ryöstävät ja ryöstävät - sinut löydetään Minusta ja minä huolehdin sinusta sinä päivänä. Katso minua. Olen sinun kalliosi. Olen suojaasi, turvapaikkasi myrskyiltä, ​​jotka hyökkäävät sinua päin loputtomasti. Tule hetkeksi lapseni ja lepää rakkaan käsivarteni suojassa, josta vuodatan rauhani, joka on ymmärtämisen ja ymmärtämisen ulkopuolella. Tule lähemmäksi hetkeksi. Tule luokseni. Vietä aikaa kanssani. Haluan sinun tuntevan minut yhtä paljon kuin minä tunnen kukin teistä. Haluan läheisyyttä lasteni kanssa. Minä Olen se joka olen. Tulen pian lapset.

Tulee suuri herätys, suuri herääminen, joka tapahtuu heti, kun sato on tuotu minulle ja monet sielut - jopa miljardi - astuvat taivaalliseen valtakuntaani. Mutta tiedä, että tie ei ole helppo ja tie on kapea - mutta olen kanssasi aina ikuisesti. Ole iloinen, sillä olen voittanut maailman.

Tulkaa lapset

Etsikää minua kirkkauden pilvissä

Pelastajasi

Herrasi Jeesus

Palaan pian

Amen Amen

Pyhien kirjoitusten viite:

Sananlaskut 22: 7 . 7 Rikkaat hallitsevat köyhiä, ja lainanottaja on lainanantajan palvelija.

Acts 2:44-47. 44 Now all who believed were together, and had all things in common, 45 and sold their possessions and goods, and divided them among all, as anyone had need. 46 So continuing daily with one accord in the temple, and breaking bread from house to house, they ate their food with gladness and simplicity of heart, 47 praising God and having favor with all the people. And the Lord added to the church daily those who were being saved.

John 15:19. 19″If you were of the world, the world would love its own. Yet because you are not of the world, but I chose you out of the world, therefore the world hates you.”

Matteus 7: 13--14. 13 "Astu sisään kapeasta portista; sillä leveä on portti ja leveä tie, joka johtaa tuhoon, ja on monia, jotka sen läpi menevät. 14 Koska kapea on portti ja vaikea tie johtaa elämään, ja harvat löytävät sen. "

Johannes 16:33. 33 "Tämän minä olen puhunut sinulle, että minussa sinulla olisi rauha. Maailmassa sinulla on ahdistus; mutta ole turvallisella mielellä, minä olen voittanut maailman
Spring82

Re: Nwo, persecution, prepare, prophecy

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

1 Tess.5:9 9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta

Tämän profetian mukaan on itseasiassa juuri niin kuin yllä oleva jae sanoo? Meidät otetaan vasta ennen vihan maljoja ? Mitä mieltä ..
Herramme Jeesuksen Kristuksen rauhaa kaikille 💕
Vastaa Viestiin