Näky tempaus

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Maaret

Re: Näky tempaus

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Olette te aika hassuja kun kaikki unet otatte ilman kritiikkiä tuosta vaan vastaan.
Toki ihmiset ovat nykyään useimmin riivaajien johdossa kuin ennen ja ehkä siksi "zompeja".
Mutta moni asia tuossa on kuin suoraan amerikkalaisten itsensä tekemistä elokuvista.
Raamattu sanoo että maailma on talletettu tulelle eikä vedenpaisumukselle. Mutta ilmastonmuutoksen pelottelijat ovat tehneet paljon elokuvia tsunameista ja maanjäristykset toki tulevat romahduttamaan rannikkokaupunkeja mereen...
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Näky tempaus

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Kiitos Eero, hyviä ajatuksia ..
ja aivan naurettavia ovat nämä ”porkkanat” rokotuksiin, kertakaikkiaan. Niin monta lääkärin videoo olen katsonut missä toteavat että rokotetut tulevat varmasti kuolemaan niihin jossain vaiheessa, toiset nopeammin, toiset myöhemmin. Rokotteen piikkiproteiini tukkii siis verisuonet koko kehossa.
Spring82
Viestit: 215
Liittynyt: 13 Huhti 2020, 08:15

Re: Näky tempaus

Viesti Kirjoittaja Spring82 »

Ja vielä tuosta unestani, kirjoitin sen tänne siksi koska se ei tuntunut unelta vaan täydeltä todelta .. täysin erilainen kuin ”normaalit uneni ..
Tuula1

Re: Näky tempaus

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

mä nykyään näen useasti unia, niinkuin olisin korkean pilven piirtäjän katolla. Tosin en ole varma onko se pilvenpiirtäjä, koska en koskaan katso alas. viime yönäkin olin tosi korkealla jossakin rakennuksessa ja halusin katsoa alas, niin ei näkynyt kuin pilviä ja ilmaa. sekä hevoset hyppelivät parvekkeelta toiselle. aivan outo uni.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky tempaus

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä oon nähny aika-ajoin aina unia tempauksesta mutta nyt en aikoihin. Siitä on todella kauan.
Olen sen sijaan nähny jo kuukausi tolkulla unia ex. vaimostani, eikä ne ole usein olleet muuta kuin tuskallisia. Raskaita painajaismaisia. Onkohan hänelle tapahtumassa jotain...? Toivottavasti uskoon tuleminen.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Näky tempaus

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tuula1 kirjoitti: 22 Heinä 2021, 14:25 mä nykyään näen useasti unia, niinkuin olisin korkean pilven piirtäjän katolla. Tosin en ole varma onko se pilvenpiirtäjä, koska en koskaan katso alas. viime yönäkin olin tosi korkealla jossakin rakennuksessa ja halusin katsoa alas, niin ei näkynyt kuin pilviä ja ilmaa. sekä hevoset hyppelivät parvekkeelta toiselle. aivan outo uni.
Tuo hevosten hyppely on mielenkiintoinen tapahtuma selvitettäväksi.

Toiset luottaa hevosiin ja toiset Jumalaan-jae tuli ekana mieleen.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Näky tempaus

Viesti Kirjoittaja Maria »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 24 Heinä 2021, 22:14
Tuula1 kirjoitti: 22 Heinä 2021, 14:25 mä nykyään näen useasti unia, niinkuin olisin korkean pilven piirtäjän katolla. Tosin en ole varma onko se pilvenpiirtäjä, koska en koskaan katso alas. viime yönäkin olin tosi korkealla jossakin rakennuksessa ja halusin katsoa alas, niin ei näkynyt kuin pilviä ja ilmaa. sekä hevoset hyppelivät parvekkeelta toiselle. aivan outo uni.
Tuo hevosten hyppely on mielenkiintoinen tapahtuma selvitettäväksi.

Toiset luottaa hevosiin ja toiset Jumalaan-jae tuli ekana mieleen.
Luin juuri Sakarjan kirjaa ja siinä oli sellainen kohta, jossa luki näin: "Sinä päivänä, sanoo Herra, minä lyön kaikki hevoset vauhkoudella ja niiden ratsastajat hulluudella. Mutta Juudan heimoa kohti minä avaan silmäni, ja kaikki kansojen hevoset minä lyön sokeudella." Sak. 12:4

Tuo hevosuni ei välttämättä liity tähän mitenkään, mutta ajattelin mainita, kun kerran sattui näin. Pienet profeetat ovat olleet muutenkin jotenkin hyvin toden tuntuisia nyt. Tuntuu, että olemme ihan tapahtumien polttopisteessä.
Tänään puolilta öin oli hyvin verenpunertava kuu rannassa, mutta en aluksi erottanut että se on kuu. Se oli kuin palava laiva. Näytti siltä, kuin olisi tuli merellä ja kesti pitkään, että kuun muoto tuli Punertava se oli eilenkin, mutta muoto oli täysin pyöreä kaiken aikaa.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin