Profetia

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Profetia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Laitan linkin profetiaan, jonka Jumala salli nyt, 3 vuotta sen antamisen jälkeen julkaista. En kerkiä sitä nyt kääntämään, muta jos joku ehtii ennen minua niin hyvä.

Puhuja vaikuttaa hyvin tervehenkiseltä, siksi laitoin.

https://www.youtube.com/watch?v=ZgjWWkDcii4
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kertomus unestaalkaa noin 2.min.kohdalta, ja päätty n. 3.55

Unessa ; " Tomi Arayomi oli supermarketissa, mutta tuo kauppa oli kokonaan suljettu, sinne ei päässyt sisään eikä sieltä päässyt ulos. Yritin löytää uloskäyntiä mutta en löytänyt, sillä ne kaikki olivat suljettu. Mutta onneksi huomasin oven joka oli ns. henkilökunnan uloskäynti. Siitä ei saanut kulkea kuin henkilökunta ainoastaan. Päätin mennä tuosta ovesta, ja se olikin ainoa ovi joka ei ollut suljettu.
Kun menin ovesta sisään huoneeseen, siellä oli liukuportaat alas, ja ajattelin niiden johtavan uloskäynnille, mutta tulinkin johonkin mikä näytti henkilökunnan tiloilta, ja minä piileskelin siellä portaiden takana, koska siellä oli eräs mies, puku päällä.
Tuo mies istui pöydän takana pidellen kolvia kädessään.

Kun minä katsoin tarkemmin, tajusin unessa että tuo henkilö oli saatana.

Yritin ottaa selville mitä hän oli tekemässä. Katselin ympärilleni ja katsoin hänen olkapäidensä yli, ja minä näin mikrosirun hänen kädessään, ja mikrosiruun(siruihin) oli kirjoitettu sanat/kirjaimet; R F I D

Heräsin unesta koska hän kääntyi ympäri ja katsoi minuun ja kysyi; Kuka sinä olet ?

Kuinka sinä pääsit tänne ?

Vastasin, että olin todella pahoillani, ja ytitän löytää uloskäyntiä, ja kaikki paikat ovat suljettuna enkä löydä ulos.

Ja, hän vastasi ;" kuinka ihmeessä sinä löysit tämän paikan ? "

Heräsin järkyttyneenä unestani.

Jumala käski Tomi sinetöidä uni,kunnes sen saisi kertoa.

Marketin lukittuna oleminen kuvaa maailman olemista lukittuna viruksen takia.

Tomi kertoo, että aika on muuttunut internet-ja mobiiliajasta, esineiden internetaikaan. Eli, huomattavasti enemmän kontrolloidumpaa, enemmän ja tarkempaa ihmisten valvontaa.

Tomi sanoi, että Jumala kehoittaa nyt uskovia ei vain rukoilemaan seurakunnilleen vaan kansakunnilleen Jumalan apua.

Jumala sanoo myös, ettei Hän anna meille mitään mikä jo ei olisi meidän omaamme.

Jumala sanoo, että""Hän on kertonut näistä asiosta etukäteen, että meillä olisi rauha. MaailMassa Teillä on ahdistus", mutta Jumala lohduttaa että "Olkaa turvallisella mielellä, sillä Minä Olen voittanut maailman."

Jumala sanoi myös, että "se minkä vihollinen tarkoitti tuottamaan pahaa,niin Minä voin kääntää sen ympäri tuottamaan hyvää".

Jumala puhuu myös, että nyt on kansakuntien evankelioimisen aika.

Jumala sanoo hyvin voimakkaasti, että tulee herätys, johon liittyy vahvasti ns. kotikirkot, kotiseurakunnat....jne.

Jumalan Henki sanoo ; " Minä anna teille kolme kuukautta. Herra sanoo, kolme kuukautta ennen kuin asiat alakavat nousta, kirkot alkavat avautua,lentokentät alkavat avautua, Herra sanoo, voitteko aloittaa tänään ........

Huom. En kääntänyt koko puhetta ihan kokonaan.....lopussa mm.mainitaan ehtoolisen tuominen kotiseurakuntiin, ja suerukuntien tuominen yhteisöihin, eli tietynlaista uskovien ja seurakunnan "jalkautumista" ihmisten luokse.

----------------------

Henkilö on hyvin sydämellinen persoona. Vähän hankala kääntää, kun välillä tulee " Pyhä Henki sanoo"....ja sitten välillä tulee tämän puhujan omaa puhetta......
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin