Ovi aukeaa ...

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Toivottavasti olet terveenä siellä, AnubeAbba.
Miten korona testin kanssa kävi?
Olen täällä ollut huolissani kun sinusta ei ole nyt kuulunut mitään.
Herra, pidä sisarestamme huolta. 🙇‍♂️💖👑
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Äsken juttelin uskovan siskon kanssa ja kokosimme näitä kaikkia kuin palapeliä. Kohta ymmärsimme tuon oven tarkoituksen. Ovi aukeaa 1.6.
Tuo ovi avautuu uuteen ja kiitoksen aika on tullut. Rukoukset joita olemme kauan rukoilleet saa VOITON!!!
Monan parantumista ja Mieheni uskoon tuloonkin olen monta vuotta rukoillut. Nyt sitä ei enää tarvita kun voitto on saavutettu! Nyt täytyy vain KIITTÄÄ! Lakkaamatta KIITTÄÄ!!! 🙌🙌🙌
Uusiluomus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Jännä odottaa jos nyt todellakin nämä asiat alkavat järjestyä kaikkien kohdalla mitä on kauan ja hartaasti rukoiltu
Sinettisormus

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Paavali halusi, että kaikesta hänen palveluksestaan koituisi kiitosta Jumalalle. (2. Kor. 1:11; 4:15; 9:11-12) Paavali halusi poistaa kaiken huonon puheen antaakseen tilaa kiitokselle. (Efes. 5:4.) Kaikissa asioissa meidän pyyntömme tulee tulla Jumalalle rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa tiettäväksi. (Fil. 4:6) Meidän tulee olla lujia uskossa ja kiitoksen ylitsevuotavaa. (Kol. 2:7.) «Olkaa kestäväiset rukouksessa ja siinä kiittäen valvokaa.» (Kol. 4: 2.) Voimme rukoilla pimeydessä ja epäuskossa, jos emme uskossa yhdisty kiitokseen ja ylistykseen. Vaikka vanhan liiton pyhille asiat näyttivät mahdottomilta, niin pian tuli voitto uskon kiitoksen ja ylistyksen myötä.

Joona oli syvimmässä pimeydessä kalan vatsassa, ja sitten on kirjoitettu: «’Mutta minä tahdon uhrata sinulle kiitoksen kaikuessa. Mitä olen luvannut, sen minä täytän. Herrassa on pelastus.’ Sitten Herra käski kalaa, ja se oksensi Joonan kuivalle maalle.» (Joona 2:10–11.)

«Uhraa Jumalalle kiitos ja täytä lupauksesi Korkeimmalle. Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.» (Ps. 50:14–15)
Toivo

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Toivo »

Sinettisormus kirjoitti: 27 Touko 2020, 11:07 Näin vuosia sitten unen jossa olin raskaana ja minulle ilmoitettiin että laskettu aika olisi 25.5. Tuota päivämäärää olen tarkkaillut eikä siihen ole osunut mikään .. paitsi nyt.
Tänä vuonna ensihedelmien juhla (shavuot) alkaa torstai iltana 25.5.2023.

Sana shavuot tarkoittaa "viikkoja", ja se merkitsee Omer-laskennan päättymistä. (7 x 7 = 49 päivää pääsiäisen jälkeen)
Toivo

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Toivo »

Shavuot on ainoa juutainen juhla, joka osuu toukokuun loppuun

Shavuot eri vuosina
2000 torstai, 8. kesäkuuta
2001 sunnuntai, 27. toukokuuta
2002 torstai, 16. toukokuuta
2003 torstai, 5. kesäkuuta
2004 tiistai, 25. toukokuuta
2005 sunnuntai, 12. kesäkuuta
2006 torstai, 1. kesäkuuta
2007 tiistai, 22. toukokuuta
2008 sunnuntai, 8. kesäkuuta
2009 torstai, 28. toukokuuta
2010 tiistai, 18. toukokuuta
2011 tiistai, 7. kesäkuuta
2012 lauantai, 26. toukokuuta
2013 tiistai, 14. toukokuuta
2014 tiistai, 3. kesäkuuta
2015 lauantai, 23. toukokuuta
2016 lauantai, 11. kesäkuuta
2017 tiistai, 30. toukokuuta
2018 lauantai, 19. toukokuuta
2019 lauantai, 8. kesäkuuta
2020 torstai, 28. toukokuuta
2021 sunnuntai, 16. toukokuuta
2022 lauantai, 4. kesäkuuta
2023 torstai, 25. toukokuuta
Toivo

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Toivo »

Sinettisormus kirjoitti: 09 Touko 2020, 10:45 Ääni sanoi:
- " ...... .... .. ovi aukeaa 1.6. "
1.6. on 7 päivää 25.5. jälkeen
1 Moos 7:4:
Sillä seitsemän päivän kuluttua minä annan sataa maan päälle neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä ja hävitän maan päältä kaikki olennot, jotka olen tehnyt.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Vau Toivo!!! Nyt kyllä avaat ihmeellisesti! Tää on uskomatonta.
Olen kokenut vahasti että jokin uusi on avautumassa hyvin pian, jollei jo ole avautunut js nyt sinä avaat nämä.
Nyt täytyy olla hyvin avoinna, mitä tulee tapahtumaan.
Haluan uskoa että Jeesus tulee vihdoin! Sitä niin odotan.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Nyt alkaa jännä aika jota malttamattomasti odotan. Se on syy miksi Herra tahtoi pitää tuon tahto koulun ja sen jälkeen tyhjennys kaikesta omasta. Että nöyränä odottaa asioiden tapahtuvan Jumalan tahdon ja suunnitelman mukaan. Jättäen omat halut ja toiveet sivuun..
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Minun nimimerkki oli tuolloin Sinettisormus. Sen sain Herralta monesti vahvistettuna.
Nyt, kun tämä koulu on käyty.. suurinpiirtein, olen vain Tuija. Enkö enää jaksa enkä halua tuoda itseäni liiemmin esiin. Koen että tuo aika on ohi.
Vielä on tuo blogi.. mutta hiljaiseksi on käynyt sekin.
🙏🙏💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Sanna kirjoitti
5. Maaliskuuta 2022
Ei liity asiaan mutta näin eilen unta että olin järjestämässä häitä. Luulin unessani että omiani vaikka olen naimisissa. Keskustelin edesmenneen äitini kanssa ja hän ehdotti päivämäärää johon vastasin että liian pian, en ole valmis koska on niin paljon tehtävää vielä. Toinen vaihtoehto oli pohtia syksyä mutta totesimme että on liian kylmää häävieraille.
Toi ovi voi olla sullekkin mutta jaan nyt ton vanhan uneni tähän. Tuo päivämäärä mitä pidin että oli liian pian oli toukokuun loppua!! Ja tuo syksyinen päivä syyskuun alkua. En muista tarkkaan kun en kirjottanut ylös mutta kuukausista olen satavarma. Tuolloin en myöskään tiennyt vuotta joten tuo toukokuu tuntui tulevan liian pian.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen. Taitaapi puhua samasta asiasta.
🙏🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Eero »

Monet tapahtumat voivat kulminoitua tänä keväänä ja yksi Raamatun kauneimmista kohdista on myös profetia, joka jonakin keväänä toteutuu:
2:10 Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.
2:11 Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan.
2:12 Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme.
2:13 Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.

Korkea Veisu
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Tuosta Veisusta tuli mieleen. Tänään monen muun ihmeellisen sattuman jälkeen katoin kun asiakas tuli sisälle iloisena ja sanoi kevät tulee. Katottiin vähän ihmeissään, kun on vasta tammikuu mutta kun lähdin töistä niin oli mitä kirkkain sää, auringonpaiste ja lämpöinen keli.

Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Sepä olisikin lottovoitto tänä keväänä 🙏💝
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tuli tämä vastaan ja koin tärkeäksi..
https://nazareneisrael.org/book/the-fea ... pentecost/
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ovi aukeaa ...

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Hyvä teksti!! En kerinnyt vielä kokonaan lukea, mutta hyvää asiaa!
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin