Viesti
Kirjoittaja Sinettisormus » 01 Kesä 2020, 11:12
Jumalallisen viisauden lisäksi on olemassa myös riivaajien viisautta. Hengellinen sota pimeyden valtoja vastaan koskee myös profetoivia ja heidän esille tuomiaan profetioita. Jaakobin kirjeestä löytyy sekä varoitus vääristä hengistä peräisin olevista profetioista että hyviä neuvoja oikeiden profetioiden tunnistamiseksi:
"Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan. Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta. Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno." - Jaakob 3:14-16
"... Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele. Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille." - Jaakob 3:17-18
Hag. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot.
https://sinettisormus.blogspot.com/