Jussin uni 14.1.2012 (Pihon sivuilta)

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Samuli

Jussin uni 14.1.2012 (Pihon sivuilta)

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Nyt viime viikonloppuna näin unen jossa olin ulkona ja katselin taivaalle. Aurinko paistoi kirkkaana siniseltä, pilvettömältä taivaalta. Siirryin unessa sitten sisälle jonnekin kerrostaloasuntoon. Ihmiset olivat siellä kaikki tuntemattomia. Oli suuri joukko, joka katseli televisiota. Oli sipsejä, olutta ja tv:stä tuli jotkin urheilukisat. Oli mielikuva että ne olivat jääkiekon MM-kisat. En tuntenut itseäni siellä kotoisaksi. Katselin ikkunasta taivasta kun yhtäkkiä tuli sellainen harsomainen pilvi, joka alkoi kiertää taivaalla kehää. Se näytti sellaiselta pyörremyrskyn silmältä. Samalla taivaasta alkoi kuulua aivan uskomaton jylinä. Se kuulosti niin kuin ukkosen jylinältä ja se tehostui sellaisella isojen kivien keskenään hankaamisesta kuuluvalla äänellä. En varsinaisesti pelännyt, mutta tuo ääni ja tuo pyörre taivaalla säpsäytti. Huusin ihmisille että nyt toteutuu lopunaikojen profetiat. Ihmiset vilkaisivat ikkunasta, mutta eivät olleet asiasta juurikaan kiinnostuneita. Se tuntui minusta käsittämättömältä. Säntäsin itse ulos. Katsellessani "pyörrettä" alkoi taivaaseen aueta isoja reikiä, joista näkyi avaruus ja lukemattomien tähtien "tuike". Reikiä alkoi ilmaantua yhä useampia ja useampia. Siinä vaiheessa uneni loppui. Oliko uneni profeetallinen, sitä en tiedä, mutta erittäin jännittävä uni se oli.

Jääkiekon mm-kisat pidetään 6.–22. toukokuuta 2016
Lumet sulavat nopeasti, kun aurinko on alkanut lämittämään, kevät tulee vauhdilla. Maranatha.
Sinettisormus

Re: Jussin uni 14.1.2012 (Pihon sivuilta)

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Samuli tuosta unesta, siinä on hyvinkin profetaalisuutta, muistan tuon lukeneeni aiemminkin, mutta olin tuon jo unohtanut. Sopii hyvin tähän hetkeen.
Sinettisormus

Re: Jussin uni 14.1.2012 (Pihon sivuilta)

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Evankeliumi Matteuksen mukaan 24
1. Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
2. Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
3. Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
15. Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
16. silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
17. joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
18. ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
19. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
20. Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
21. Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
22. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
23. Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
25. Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
26. Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
27. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
28. Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
29. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
32. Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
33. Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
34. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
35. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
36. Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
37. Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
38. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
39. eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
40. Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
41. Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
43. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
44. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.
45. Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
46. Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
47. Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.
48. Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
49. ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
50. niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
51. ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
Samuli

Re: Jussin uni 14.1.2012 (Pihon sivuilta)

Viesti Kirjoittaja Samuli »

"Valvokaa sillä ette tiedä minä päivänä Herranne tulee?" Väittäisin, että moni meistä uskovistakaan ei valvo. Muutamat kenen kanssa olen asiasta hieman keskustellut on kyllä yleensä tarttunut sen jälkeen hieman hanakkaammin Raamattuun. Monet uskovat elävät ns. uskovien elämää, mutta kovin maallistuneina, maallisia asioita miettien. Kyse on varmaan siitä, että osa meistä on "ohria" jotka tarvitsevat kevyempää ravistelua herätäkseen ja osa on "vehnää", jota joudutaan tribuloimaan kovemmalla kädellä, jotta saadaan koko sato korjatuksi.

Onko sinulla vielä jotain mikä täällä pidättelee? Vai oletko luopunut kaikesta maallisesta ja antanut itsesi kokonaan Kristukselle.
Koska jos sinua täällä vielä joku pidättelee, niin oletko todella valmis siihen, että Herra sinut on kutsunut ja odottaa sinua.
Joistakin asioista on helpompi luopua kuin toisista. Yleensä läheisistä ihmisistä luopuminen on vaikeinta.

Room. 13:8-14 Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt.
Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi." Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys.
Ja tehkää tämä, koska tunnette tämän ajan, että jo on hetki teidän unesta nousta; sillä pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun uskoon tulimme. Yö on pitkälle kulunut, ja päivä on lähellä. Pankaamme sentähden pois pimeyden teot, ja pukeutukaamme valkeuden varuksiin. Vaeltakaamme säädyllisesti, niinkuin päivällä, ei mässäyksissä ja juomingeissa, ei haureudessa ja irstaudessa, ei riidassa ja kateudessa, vaan pukekaa päällenne Herra Jeesus Kristus, älkääkä niin pitäkö lihastanne huolta, että himot heräävät.
Samuli

Re: Jussin uni 14.1.2012 (Pihon sivuilta)

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Jalkapallon EM-kisat 10.6-10.7.2016
Ajankohta osuu hyvin Helluntaihin ja Omeriin.
http://www.kaleva.fi/urheilu/jalkapallo ... et/730113/

Tämä jääkikeon worldcup on ihan uusi turnaus, jota ei ole aiemmin pelattu. Tästä oli muistaakseni tehty oikein uutislähetys erikseen. Ihmettelin silloin tämän saamaa julkisuutta.
Jääkiekon worldcup 17.9-1.10.2016
https://fi.wikipedia.org/wiki/J%C3%A4%C ... ancup_2016
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jussin uni 14.1.2012 (Pihon sivuilta)

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Toi on ex. Canada Cup jota ollaan pelattu kyllä jo parisen kymmentä vuotta hieman säännöttömin välein.

Lisään vielä että varas tulee yöllä, eikä meille anneta muuta merkkiä sen tulemisesta kuin Joonan merkki, joten morsian lähtee ihan minä hetkenä hyvänsä, eikä sillä taida olla mitään ennakkovaroitusta mistään suunnalta. Kaikki merkit jotka olemme muka saaneet, sotii itseasiassa noita Jeesuksen sanoja vastaan. Ei sii ole mitään merkkiä mistään!

Olen käsittänyt että Venäjä miehittää Suomen vasta jonkin aikaa ylösoton jälkeen. Siitä on profetioita olemassa ja itsekin sain sanoman aamulla ennen valvetilaa että kun ylösotto tapahtuu, niin heti ei tapahdu mitään, vaan ihmisille annnetaan aikaa ajatella ja reagoida jonkin ajan, en tiedä paljonko. Mutta sitten tulee paljon ja äkkiä, eli ökisti ja rutosti, kuten Raamattu sen ilmiasee.
Laskin joskus jopa kaavan, joka perustui Hanokin ylösoton suhde vedenpaisumuksen alkuun. Perustana oli Hanokin ikä vuosissa 365 joka on päiviä vuodessa. Se on selvä vihje laskemaan yhtälö: yksipäivä on Hanokin vuosi, elikkä nyt puhutaan viides sinetti = ylösotto ja kuudes sinetti = koetuksen hetki joka käy yli koko maan piirin.
En muista enää laskutoimituksen määrää mutta se oli kuitenkin kuukausia.
Samuli

Re: Jussin uni 14.1.2012 (Pihon sivuilta)

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Joo totta en usko, että nämä mitään merkkejä meille on. Pikemminkin nämä ovat harhautusta "leipää ja sirkushuveja" joilla viedään aikaa ihmisiltä, etteivät ryhtyisi ajattelemaan liian itsenäisesti. Niin kuin tuossa unessa, että ihmisten fokus on jossain ihan muualla kuin missä sen pitäisi olla.
Vastaa Viestiin