Adam Thompsonin v. 2017 näkemä näky Australian tulipaloista

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Adam Thompsonin v. 2017 näkemä näky Australian tulipaloista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Adam Thompsonin v. 2017 näkemä näky Australian tulipaloista

Australialainen kirjailija ja lähetyssaarnaaja Adam F. Thompson näki v. 2017 näyn Australian kartasta, jossa koko Australia oli tulen peitossa.

Thompson luuli ensin, että kyse on hengellisen herätyksen tulesta, mutta Jumala sanoi hänelle: ”Ei. Aika tulee, jolloin sinä näet, että koko kansakunta palaa kirjaimellisesti. Kun näet tämän tapahtuvan, se on merkki siitä, että minä lähetän Eliaan hengen.”

Thompson kertoi tämän näkynsä v. 2017 Field of Dreams –kirkossa Adelaidessa ja myös eri medioissa, mutta ihmiset eivät kiinnittäneet näkyyn sen kummempaa huomiota.

Nyt tämä näky on toteutunut. Ja mukana on kuin onkin myös hengellinen ulottuvuus, koska raporttien mukaan hurjat metsäpalot ovat herättäneet monia uskomattomiakin rukoilemaan.

Viittaus Elian henkeen tarkoittaa Jumalan voiman ilmenemistä, kuten profeetta Elian kohdalla, joka sai rukoiltuaan tulenkin lankeamaan alas taivaasta samalla kun Baalin papit epäonnistuivat yrityksissään.

Thompson näkee uskovien nousevan korkeammalle yliluonnollisen voiman ja auktoriteetin tasolle, joka auttaa uskomattomia vastaanottamaan totuuden Jumalasta ja hänen rakkaudestaan. Tällöin myös vastustava Iisebelin paha henki ja maata kalvava kirous väistyvät.
Pi_O

Re: Adam Thompsonin v. 2017 näkemä näky Australian tulipaloista

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Uutisia Australiasta tammikuussa 2011:
"Varakas Australia selviää valtiona ennätystulvista hyvin, mutta moni yksilö joutuu puille paljaille tässäkin luonnonkatastrofissa"
https://yle.fi/uutiset/3-5305590

Näkisin, että näissä paloissa on kyse itse Jeesuksen tulosta.

Luuk. 3:16 niin Johannes vastasi kaikille sanoen: "Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi, jonka kengänpaulaakaan minä en ole kelvollinen päästämään; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.

2. Piet. 3:5-7 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen. Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.



Netissä on yksi mielenkiintoinen video, jossa nunna kertoo Paavin suunnitelmista tälle keväälle:

Nun exposes NEW WORLD ORDER 2020 Agenda
https://www.youtube.com/watch?v=ZgmFZ4mOatQ

Yksi lehtiartikkeli, jossa Paavi kutsuu päättäjät koolle 14. toukokuuta 2020:

Pope calls for educational alliance to promote care for common home
https://www.vaticannews.va/en/pope/news ... anism.html

"Pope Francis launches the Global Educational Alliance initiative to shape the future of humanity by forming mature individuals who can overcome division and care for our common home."

Vapaa käännös:
"Paavi Francis käynnistää globaalin koulutusliiton ihmiskunnan tulevaisuuden muovaamiseksi henkilöille, jotka pystyvät voittamaan hajaannuksen ja hoitamaan yhteiskuntamme."
Pyydän parempaa käännöstä englannin kielen taitajilta. Hivenen ontuva käännös. Vähän niin kuin suunitelmakin :!: :?:


Kristityt kuitenkin tietävät, että jokaisella meistä on valta suunnitella mitä hyvänsä. Mutta Jumala päättää, että mitkä suunnitelmat toteutuvat ja mitkä eivät. Joten, jos NWO käynnistyy tänä keväänä niin sitä ennen Jumalan silmäterä on otettu turvaan.
Vastaa Viestiin