Kelpaamme Jumalalle sellaisina kuin olemme.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinetti

Kelpaamme Jumalalle sellaisina kuin olemme.

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

Olin aikaisin aamulla hetken hereillä kun mieheni lähit töihin ja kun jäin yksin, nukahdin uudelleen. Aloin näkemään unta, jossa olin nuori tyttö ja jonkun mallikoulun kautta olin menossa muiden tyttöjen kanssa kauneuskilpailuun. Minulla ei onnistunut mikään. Meidän piti hommata esiintymis vaatteet ja lopulta löysin kiireessä kolmet farkut. Kun aika tuli laittautua kisaa varten, kaverini oli laittanut ne johonkin komeroon talteen ja minulla meni aikaa niiden löytämiseen ja sitten huomasin ettei yhdetkään olleet minulle sopivat. Kiire oli jo kova, päätin että menen niissä mitkä minulla ovat päällä ja naulakon alta juoksussa otin muistamani korkokengät ja niiden mukana sieltä nousi muitakin kenkiä, kenkieni nyöreihin sotkeutuneena, siinä juostessa niitä irroittelin toisistaan. Olin harmissani sillä en ollut kerinnyt laittaa edes hiuksia enkä meikkiä. Toiset olivat jo kaukana minusta kun juoksin heitä kiinni. Kadut tulvivat täynnään vetta joka kasteli minut ja siinä oli myös vaikeaa juosta. Lopulta sain kiinni heidät, kun he ihmettelivät, että yksi puuttuu. Huusin jo kaukaa että täällä minä olen. Tuossa unessa nimeni oli Jessica, en ollut siis todellinen itseni. Sain heidät kiinni, heidän huudeltuaan nimeäni ja jatkoimme matkaa kohti kilpailu paikkaa. Matkatessa yritin vaihtaa korkokenkiä jalkaan muttei se onnistunut liikkeen ja tuon veden vuoksi. Tulimme lopulta perille ja toiset tytöt vuorollaan menivät lavalle ja kun minun vuoroni tuli, en päässyt sillä en saanut kenkiä jalkaan, niiden soljet ja nyörit kiusasivat minua, myöhästyin vuorostani ja tuskatuneena otin kengät pois, kaikki olisi osaltani ohi. Näin kuinka yksi tuomari katsoi minua säälien ja puhui jotakin toiselle tuomarille ja kohta hän näytti minulle merkkiä, että voisin yrittää uudelleen. Samalla kuulin kuinka taustalla alkoi soida musiikkia ja sen sanoissa laulettiin: "Jumala on sinun puolellasi!"
Hymyilin, aloin laittaa taas kenkiä tyytyväisenä jalkaan, kunnes huomasin etten saa niitä jalkaan ... siihen uneni päättyi ja ensin ajattelin, että ei se sitten päättynyt hyvin, kun samassa ymmärsin, aivan kuin tiedonsanoina virtasi tuon unen selkeä selitys; "Jumala on puolellani, minä kelpaan juuri sellaisena kuin olen, en sellaisena, miksi maailma haluaisi minut muuttaa, vaan Hänen luotunaan. Kiitin iloiten Herraani, Jeesusta Kristusta, Herraa, Herra Sebaotia, Jumalaani, sillä totisesti, vain Hän on Jumalani, joka on hyvin ELÄVÄ, joka asustaa minussa ja tämä kaikki on myös teille jotka Hänet tunnustatte omaksenne!
Aamen.
Sinetti

Re: Kelpaamme Jumalalle sellaisina kuin olemme.

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

... harmittaa hiukkasen, sillä unessa mainittiin myös tuon Jessican sukunimi, mutta nyt, hereillä en enää sitä muista, sillä äsken sain ajatuksen, että tässä saattoi olla sanomaa jollekkin juuri Jessica nimiselle, joka tuskaisena taistelee näiden maailman asioiden kanssa ja tuntee, ettei mikään enää tunnu luonnistuvan, mutta jos sinä luet tämän, sinä kyllä tunnistat itsesi ja Jumala haluaa sinulle ilmoittaa, ettei mikään ole niin tärkeää kuin elämä Jumalan yhteydessä, tunnustaen Jeesuksen Kristuksen ja ottaen Hänet sydämeen asumaan ja näin astuu elämääsi mitä ihanin rauha.
Sinetti

Re: Kelpaamme Jumalalle sellaisina kuin olemme.

Viesti Kirjoittaja Sinetti »

Tämä laulu nousi heti mieleeni unen jälkeen, Jumala on puolellamme.
https://www.youtube.com/watch?v=QxY-U0D0EC0
Vastaa Viestiin