Näky; Kilvoitelkaa kaikki janoavaiset

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; Kilvoitelkaa kaikki janoavaiset

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, 20.4. keskiviikko aamuna, kun olin Herran läsnäolossa ja rukouksessa, Herra näytti kuvasarjan; ensin ihmettelin tuota ensimmäistä kuvaa, että mikä siinä on, mutta tarkastellessani sitä paremmin, ymmärsin sen olevan maassa oleva lenkkitossu ja väriltään se oli kultainen. Sitten sen kärkiosa alkoi liikkua, aivankuin sen sisässä olisi ollut näkymätön jalka, joka liikutteli varpaitaan.
Tuo kultaväri ja näkymättömyys kertoi minulle että siinä oli Herran jalka. Sitten kuva hävisi ja kohta kuulin kuin Romaani miehen laulavan: -” ...oletko eksynyt...?”
Sitten tuli seuraava kuva, jossa näytettiin käsiä jotka laittoivat käsiä käsien päälle, kuin pesäpallopeliä ennen tehtävässä ”hutunkeitossa” ja viimeiset kädet pitelivät tyhjää, kirkaan läpinäkyvää lasia. Tästä kohosi mieleeni Jesaja 55:1:

”Kuulkaa kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa ostakaa ja syökää: tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.”

Juokaa.... Olin juuri nousemassa, kun aloin vielä nähdä paljon jalkoja, jotka olivat lenkkitossuissa ja ne juoksivat peräkkäin kuin kilpailussa, kohti minua, näyn katsojaa ja yhdessä kohtaa tietä tuli pieni mutkakin, mutta matka jatkui siitä huolimatta (olosuhteet elämässämme) ja tiekin suoristui kohti loppuaan.
Tästä nousi mieleeni, kehoitus, kilvoitelkaa...

Juoskaa siis

"Tiedättehän, että vaikka juoksukilpailussa kaikki juoksevat, vain yksi saa palkinnon. Juoskaa siis niin, että voitatte sen! Jokainen kilpailija noudattaa lujaa itsekuria, juoksijat saavuttaakseen katoavan seppeleen, me saadaksemme katoamattoman. Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. Kohdistan iskut omaan ruumiiseeni ja pakotan sen tottelemaan, jottei itseäni lopulta hylättäisi, minua, joka olen kutsunut muita kilpailuun."
1. Kor. 9:24-27




Sinä väsyit matkasi pituudesta, et kuitenkaan sanonut: ”Turha vaiva!” Sinä sait elpynyttä voimaa, sentähden et heikoksi käynyt.
Jesaja 57:10.

Hän sanoo: Tehkää, tehkää tie tasoittakaa tie, poistakaa kompastuskivet, minun kansani tieltä
Jesaja 14,
Sinettisormus

Re: Näky; Kilvoitelkaa kaikki janoavaiset

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

13. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen,
14. mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".
Joh.4.
Sinettisormus

Re: Näky; Kilvoitelkaa kaikki janoavaiset

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kilvoittelijan laulu. Sanat ovat jo Herran levossa olevan Antti Karvosen, jota sanotaan yhden runon mieheksi.

Oi Jeesus auta tiellä kilvoituksen
niin että kerran voiton perisin.
Ja läpi myrskyävän elon meren
satamaan turvattuun mä saapuisin.

On monta vaaraa tiellä vaanimassa
ja monta kiusaa matkaajalla maan.
On vihollinen houkutuksinensa
valmiina turmioon mua johtamaan.

Mä luotan Jeesus alkamaasi työhön
ja Sulle annan itsen kokonaan.
Sun valos loistaa synkimpäänkin yöhön
ja viittoo tietä ikikunniaan.

Siis kiitos Jeesus kanssasi saan kerran
mä juhlaan suureen loppumattomaan!
Saan siellä laulaa ylistystä Herran
vapaana taisteluista synnin maan.
Sinettisormus

Re: Näky; Kilvoitelkaa kaikki janoavaiset

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tuolla surffaillessani, löysin suomi24:ltä, vanhan ketjuni vuodelta 2015, Kilvoitelkaa uskossanne, jossa Herra on puhunut samaisesta asiasta. Aikaajoin hän meitä muistuttaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13624037 ... uskossanne!
Sinettisormus

Re: Näky; Kilvoitelkaa kaikki janoavaiset

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hengellinen laulu nro 166 (tuntematon)

Kohta alkavat autuaat suuren Karitsan häät.
Niihin riemuiten käydä saat, taikka yöhön sä jäät.
Minkä kohtalon saanetkaan, minnekä matkasi käy,
Taivaan häihin vai kuolemaan, toivoa miss` ei näy?

Kuulla morsian kohta saa huudon valtavan tään:
Ylkä saapuvi, laittakaa lamput liekehtimään.
Juhlaportti jo aukaistaan kulkea morsiamen.
Yljän luokse hän johdetaan soittoissa enkelten.

Mutta tyhmien neitojen kolkko osa on yö.
Liekki loista ei lamppujen; turha sytytystyö!
Öljy lampuista unhottui: kuinka se syttyä vois!
Liian myöhään ken havahtui, häistä hän jääpi pois.

Turhaan sitten hän vaikeroi: ”Herra, tunnethan mun?”
Huuto tyhjähän ilmaan soi... Kuinka käyvä on sun?
Portti taivahan suljettiin kohta kun alkoivat häät.
Valmiit juhlahan temmattiin! Ystävä, poisko jäät?

Mieti, hiljene, päätös tee! Kutsu sulle nyt soi.
Hengen ääni kun vaikenee, silloin tulla et voi.
Kaksi suuntaa on eessä sun: taivas tai synkeä yö.
Teetkö oikean ratkaisun? Valinnan hetki lyö.
Vastaa Viestiin