Näky; Nousevasta veden rajasta

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Toiminnassamme ei käytetä rahaa ensinkään, ainakaan tässä vaiheessa, minä tarjoan kutsutuille iltakahvit ja joku voi tuoda vapaa ehtoisesti kahvipaketin tms, se vielä riittää. Kävin ystäväni erään lähikunnan kokouksessa, joka oli pieni kotikirkko ja kuulimme että heidän toimintansa oli alkanut aivan samoin ja kohta olivat alkaneet vuorottelemaan. Seuraavana päivänä eräs ystäväni soitti yllätyksekseni, että hän haluaa alkaa vuorottelemaan kanssani. MITÄ JOHDATUSTA! Tuolla kokouksessa he kertoivat vielä, että kun tilat alkoi käydä ahtaaksi, he ajattelivat pitäisikö vuokrata isommat tilat ja sitten ne löytyivätkin, jonkun ajan kuluttua he sopivat erään seurakunnan kanssa että he alkavat heidän sisar seurakuntana ja näin saivat KOTIKIRKKO nimen. Saa nähdä, onko meidän tiemme sama, vai miten Herra meitä ohjaa?
Sinettisormus

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ps. olen muuten aiemminkin kuullut ennustuksen, jossa sanotaan juuri näkyysi sopivaa, eli herätys ei ala kirkoista, vaan se tulee alkamaan aivan tavallisten, pienten uskovien piireistä, eli sieltä pienen ihmisen tasolta.
Vanha Uskis

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

Raamatussa on viinitarhan Isäntä vertaus mikä kuva lopunajan seurakuntia, siinä Isännällä eli Jeesuksella ei ole enää paluuta viinitarhaansa. Samoin Raamatussa on ettei uutta viiniä voi laskea vanhaan leiliin. Herätys mikä nyt alkaa tulee yllättämään meidät kaikki ja pahinten pelkään että suurin vastustus tulee vapaa ja helluntai seurakunnista.
Sinettisormus

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Anotaan Herralta herätystä, niinkuin hän on luvannut, kiittäen ja ylistäen: Anna sade; Jumala! https://www.youtube.com/watch?v=eBk5qKiIq9k
Sinettisormus

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JESAJA 55
1. Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei
ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
2. Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.
3. Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.
4. Katso, hänet minä asetin kansoille todistajaksi, kansojen ruhtinaaksi ja käskijäksi.
5. Katso, sinä olet kutsuva pakanoita, joita sinä et tunne, ja pakanat, jotka eivät sinua tunne, rientävät sinun tykösi Herran, sinun Jumalasi, tähden, Israelin Pyhän tähden, sillä hän kirkastaa sinut.
6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
8. Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
9. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
10. Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
11. niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
12. Sillä iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan; vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiänsä.
13. Orjantappurain sijaan on kasvava kypressejä, nokkosten sijaan on kasvava myrttipuita; ja se tulee Herran kunniaksi, iankaikkiseksi merkiksi, joka ei häviä.
Sinettisormus

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

13. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen,
14. mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".
Joh.4.
olli

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja olli »

Vanha Uskis kirjoitti:Herätys mikä nyt alkaa tulee yllättämään meidät kaikki ja pahinten pelkään että suurin vastustus tulee vapaa ja helluntai seurakunnista.
Mielenkiintoinen ajatus sinänsä, koska itsekin näen tuon aivan mahdolliseksi. Tosin se, miksi näet juuri nuo kaksi seurakuntaa pahimpina vastustajina, eikä muita vapaita suuntia, on minulle hieman epäselvää. Mutta totta; esim. katolista tai luterilaista kirkkoa asia tuskin paljoa edes kiinnostaa... :(
Vanha Uskis

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

Huomiosi Olli oli hyvä ja aiheellinen. Paikkakunnallani on vain luterilaisia, lestaadiolaisia ja vapaa- sekä helluntaiseurakunta, eli vastauksessani oli omaa astiani makua.
Vanha Uskis

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

Vanha Uskis jätti kertomatta osan näystään, ajatellen etten hämmennä helluntalaisia, tein ehkä väärin ja pyydän anteeksi. Näin että näihin pikku puroihin lähti ihmisiä paikkakuntani helluntai kirkosta ja helluntaikirkko menetti elinvoimansa. Jumala tullee nostamaan uskovia ihmisiä jotka eivät ole mitään olleet ja heidän kauttansa alkaa ihmisiä paranemaan ym. tunnustekoja tapahtumaan.
Vanha Uskis

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

Vanha Uskis kirjoitti:Vanha Uskis jätti kertomatta osan näystään, ajatellen etten hämmennä helluntalaisia, tein ehkä väärin ja pyydän anteeksi. Näin että näihin pikku puroihin lähti ihmisiä paikkakuntani helluntai kirkosta ja helluntaikirkko menetti elinvoimansa. Jumala tullee nostamaan uskovia ihmisiä jotka eivät ole mitään olleet ja heidän kauttansa alkaa ihmisiä paranemaan ym. tunnustekoja tapahtumaan.
Vieläkin täsmennän. Olisi ehkä kaikkein oikeammin sanoa että Jumalan sana ja arvovalta lähti näihin pikku puroihin. Sitä mitä joskus näkee on hyvin vajavaista kirjoittaa tekstiksi.
olli

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja olli »

Jos rekisteröit nimimerkkisi, pääset myös korjailemaan jo lähetettyä viestiä. Eikä myös tarvitse joka kerta tihrustella niita merkkejä :)
Sinettisormus

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen illalla minulle tapahtui jonkin asteen "valaistuminen". En tiedä osaanko tätä teille sanoiksi kertoa, mutta haluaisin yrittää, sillä koen sen tärkeänä ymmärtää. Katselin ohjelmaa tv7:ltä: Trilogia Jumalan ihmeistä Herätyksen aikoja: http://www.tv7.fi/vod/player/39338/
Joku saattaa katsottuaan tuntea tämän eksytykseksi, jos ei huomaa asian pointtia. Otan kuitenkin riskin kertoakseni sen teille. Seinäjoella oli joskus 90 luvulla koettu valtavaa herätystä, ja tapahtui valtavia ihmeitä joita media sitten alkoi myllertää että onko tämä oikeinkaan? Timo Närhi kertoi tästä herätyksestä ja mitä siinä tapahtuikaan. Pyhä Henki valtasi minut ohjelmaa katsoessa ja välillä aivan huimasi. Kun ihmiset sitten alkoivat epäillä, voiko Jumala tuollaisia ihmeitä tehdäkkään, herätyskin loppui. Tässä kohtaa minulle nousi mieleeni Jeesus ja Pietari merellä. Meidän tulee vain katsoa Jeesusta kasvoihin, eikä kuunnella mitä maailma pauhaa, sillä se haluaa eksyttää. Antautua täysin Herran tahtoon, eikä epäillä yhtään, olla vain hiljaa hänen edessään ja uskoa siihen että Herra auttaa rakkaudessaan meitä. Irrotetaan itsemme kaikista maallisista esteistä, kun olemme uskossa Herraamme. Näin alkaa ihmeitäkin tapahtumaan. Seinäjoella on uudelleen alkanut tapahtumaan herätystä ja nyt he eivät anna enää maailman epäilysten tulla väliin, vaan antavat Herran tehdä työtään Pyhän Hengensä kautta meissä, miksi me sitä epäilemään, etteikö Herran käsi olisi tarpeeksi pitkä auttamaan. Ihmeet loppuu juuri siihen paikkaan kun alamme tuijottaa ja kuuntelemaan mitä maailma pauhaa, mutta kun unohdamme sen ja katsomme vain uskoen Jeesukseen, emme uppoa vaan saamme avun. Olin valtavaa Pyhää Hengeä täynnä kun tämän sain katsottua ja ymmärsin sen mistä todella on kyse. Kyllä minä siitä jo ennemminkin tiesin, mutta nyt tuli voimallinen ja täydentävä vahvistus, toivottavasti saitte edes yhtään kiinni siitä mitä tarkoitin. Koen että tämä liittyy myös vahvasti tähän ketjuun.
Samuli

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Muistaakseni oli joku profetia tässä hiljattain, että mistä tämä viiimeinen suuri herätys alkaa. Ja siinä sanottiin, että se alkaa paikkakunnalta/kaupungista joka alkaa S:llä. (olikohan vielä että se on hieman pohjoisessa) Tutkin nopeasti silloin maamme s:lla alkavat kaupungit, niitä ei montaa ole. Ja Seinäjoki jäi kyllä silloin mieleen, mitä tulisi seurata.
Sinettisormus

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ihme joka päivä: https://www.youtube.com/watch?v=7BLjX0FBmvk
Kun olemme Herran edessä, emme saa nähdä muuta kuin Jeesuksen kasvot, meidän tulee silloin sulkea täysin maailman äänet, vain sinä ja Jeesus ja uskosi, niin ihmeitä tapahtuu.
Sinettisormus

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Samuli kirjoitti:Muistaakseni oli joku profetia tässä hiljattain, että mistä tämä viiimeinen suuri herätys alkaa. Ja siinä sanottiin, että se alkaa paikkakunnalta/kaupungista joka alkaa S:llä. (olikohan vielä että se on hieman pohjoisessa) Tutkin nopeasti silloin maamme s:lla alkavat kaupungit, niitä ei montaa ole. Ja Seinäjoki jäi kyllä silloin mieleen, mitä tulisi seurata.
... minä muistan myös tällaisen profetian jostain ja mietin noita S:llä alkavia paikkoja, hyvä muistutus, Samuli.
Tässä vielä aiheeseen sopiva kappale: Anna sataa päälleni: https://www.youtube.com/watch?v=CgrkkJJt26c
Sinettisormus

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämän ohjelman katsoin illalla vielä tuon aikaisemman ohjelman jälkeen, ja se täydensi tuota valtavaa tunnetta jonka koin: Kotimainen opetus > Sanaa naisilta > Henki, sielu ja ruumis
Minna Moilanen opettaa, miten uskoontulo aloittaa sisäisen muutosprosessin meissä. Mitä saamme Jeesuksen ristintyön kautta ja mihin mielenuudistusta tarvitaan?
Minna Moilanen on vaikuttanut seurakunta-elämässä useilla alueilla esim. lapsityössä ja ylistäjänä. Tällä hetkellä Minna on töissä TV7:llä assistentin tehtävissä. Minnan sydäntä lähinnä on jakaa kaikille niitä aarteita, joita Taivaan Isä on hänelle antanut ja auttaa uskovia vahvistumaan uskontiellä. Opetuslapseuttaminen on hänelle tärkeää. http://www.tv7.fi/vod/player/47223/
Sinettisormus

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Katselin ihmeissäni, kuinka eilenkin tätä ketjua oli käynyt lukemassa moni ja mieleeni kohosi eilen, iltapäivällä saamani näky, kun työn jälkee kävin hetkeksi levolle; Oli parkkipaikka jossa oli kuvan täydeltä rivissään erilaisia, erimerkkisiä ja erivärisiä henkilöautoja ja ne olivat tiiviinä rintamäna rivissä, koko kuva tilan täyttäen. Koin ne meidän henkilökohtaisiksi hengellisiksi kulkuneuvoiksemme ja niiden väri edusti sitä tehtävää jota suoritamme elämässämme. Nämä autot oli lähes kiinni toisissaan. Edustaako tätä joukkoa, jotka tänään täällä Pelastussanomissa olemme? Vaiko kokonaiskuvaa Suomen uskovista?
Mutta kiitos ja kunnia siitä kuuluu vain Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle, ilman häntä emme ole mitään.
Samuli

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Olipa rohkaiseva ja lohduttava näky.
Herran puussa on erilaisia ja eri kokoisia oksia, kasvaen hieman eri suuntiin, kuitenkin tuottaen hyvää hedelmää. Rohkaiskaamme toisiamme kulkemaan Hänen meille ennaltava valmistamaansa tietä, vaikkapa näillä erivärisillä ja merkkisillä autoilla. Rinta rinnan täydessä uskossa kuin Jumalan armeija :)
Sinettisormus

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... näin siinä samaisessa hetkessä toisenkin kuvan, jossa näin kädet vetämässä valtavaa käärmettä esiin, kuin valtavan kokoinen anakonda, se väänsi vastaan, mutta tämä vetäjä oli vahvempi, se nousi esiin, en nähnyt sen päätä, mutta sen vartalo oli valtava. mietin tuota näkyä juuri ja siitä nousi tämä sanan paikka:

2. Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
Luuk. 12
Sinettisormus

Re: Näky; Nousevasta veden rajasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Löysin tähän ketjuun sopivan näyn, oikeasta ja väärästä herätyksestä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14244643 ... ratyksesta
....tästä olemme puhuneet täällä.
Vastaa Viestiin