Näky pilvissä Jeesuksesta

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky pilvissä Jeesuksesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

http://nokialainen.blogspot.com/

Kuva

Pirjon liitekuva
(Syväntöjen Raamattutyön Kesäkirjeestä 2019)
(Pirjon kirje minulle 12.6.2019 klo 21:41)

Hei,

Liitteenä kuva, Ihmisen poika tulossa taivaan pilvissä.

Kerroin sinulle rukoilleeni Jumalalta vastausta, tuleeko Herra noutamaan omansa nyt lähitulevaisuudessa. Pyysin vastausta Pyhän Sanan kautta, tai vahvistusta sydämeeni, tai yöllisessä unessa. Sain mieleeni kehotuksen avata Raamattu. Pyysin että Pyhä Henki ohjaisi minua avaamaan Raamatun oikeasta kohdasta ja ohjaisi silmäni juuri sen jakeen kohdalle, jossa Herran vastaus on. Vastaus tuli Dan. 7:13: "Minä näin yöllisessä näyssä kuinka Taivaan pilvissä tuli Ihmisen Pojan kaltainen."

Nyt sain ystävältäni, jolle en ollut kertonut kokemuksestani mitään, tällaisen kuvan. Näinköhän Jumala vahvisti antamansa Sanan!

Eräs toinen ystäväni, jolle taas kerroin tuosta Jumalan antamasta vastauksesta, sanoi lukeneensa tänään Hesekielin kirjasta Googin sodasta. Lukiessaan hänen lävitsensä meni yhtäkkiä kylmät väreet ja tuli oivallus: Nytkö tämä kaikki on alkamassa!

Nyt alkaa Herra jo puhua palvelijoilleen, mitä on tulossa!

Ole siunattu, Herra ohjatkoon sinua kaikessa ja vahvistakoon ilon ja riemun sydämeesi, hääjuhla lähestyy!

T. Pirjo.
Sinettisormus

Re: Näky pilvissä Jeesuksesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Ellalle tästä näky vinkistä. Me odotamme Jeesusta pian tulevaksi! Tule Jeesus!
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Näky pilvissä Jeesuksesta

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos! Kuva on todella ihana. Tule Herra Jeesus pian!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Tuula1

Re: Näky pilvissä Jeesuksesta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Rukoilen meille kaikille ylösnousemus voimaa. Tule Herra Jeesus ja hae meidät poissa. Viime yönä minäkin taas olin jonkun ryhmän seassa joka odotti ylöstempausta ja taisikin nousta johonkin taivaan ja maan välille.
Pi_O

Re: Näky pilvissä Jeesuksesta

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Aamen, Tule Herra Jeesus!

Kiitos tästä lohduttavasta aloituksesta.
Nyt tunsin tarpeelliseksi laittaa teille tiedoksi viimeöisen unen.
Kun nämä viestit vahvistetaan useasta eri lähteestä niin ne ovat aina voimallisempia.

Eilen otin myös "peukalopaikan" vaikka tiedän, että niitä ei suositella.
Raamatun jae oli:
Luuk. 1:19
Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Minä olen Gabriel, joka seison Jumalan edessä, ja minä olen lähetetty puhumaan sinulle ja julistamaan sinulle tämän ilosanoman.

Viimeöisessä unessa olin suurilla hedelmäviljelmillä. Sadonkorjaajia oli paljon. Minä puuhastelin muita juttuja, ja ajattelin mennä auttamaan. Minulle vastattiin, että älä hätäile, ole rauhassa ja nauti nyt sadon antimista. Unessa en syönyt sadon antimia. Hedelmiä oli paljon erilaisia, eri kokoisia ja värisiä, trooppisen - ja välimerenilmaston hedelmiä, kaikki siististi yhdessä. Oli mm. papaijaa, mangoa, viikunaa, granaattiomenaa. Kaikkia hedelmiä en edes tunnistanut.

Reilu kolme vuotta sitten näin unen, että Herramme Jeesus Kristus tuli taivaalle joukkojensa kanssa pilviä halkoen. Olin pyörätietunnelissa katsomassa tapahtumaa. Luokseni tuli enkeli ja sanoi: "Tule, meitä odotetaan!" Sitten heräsin :oops:
Olisin niin mielelläni lähtenyt Hänen kanssa tapaamaan Kristusta. Olisikohan nyt jo nyt aika?

Joka tapauksessa vastaukseni sanomaan on: "Kiitos kutsusta, tulen!"
Viimeksi muokannut Pi_O, 16 Kesä 2019, 19:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Näky pilvissä Jeesuksesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Minäkin tulen!!!
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Näky pilvissä Jeesuksesta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Minä tulen myös!
Jeesus auta, että olen/mme valmiina, kun tulet!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näky pilvissä Jeesuksesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, josko tosiaan olisi lähdön aika!

"Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule."
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin