Elinor Rascon profetia

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Tuula1

Elinor Rascon profetia

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Jumalan sanoma Suomelle Israelilaisen profeetan Elinor Rascon kautta 18.5.2019 sanan sydän-seurakunnassa Helsingissä.
Nooa saarnasi 120 vuotta ja varoitti kansaa synnin tähden tulevasta vedenpaisumuksesta. Sen aikainen maailma nauroi hänelle, kunnes tulva tuli ja tappoi heidät kaikki. Raamatussa kerrotaan myös, kun lootista, joka halusi siirtyä aina vain lähemmäksi Sodoman ja Gomorran hedelmällistä ja rikasta laaksoa, koska oli rakastunut senaikaiseen maailmaan. Taas tuli varoitus näiden kaupunkien syntielämän tähden tulevasta hävityksestä. Enkelit tulivat ja veivät Lootin perheen pois kädestä pitäen juuri ennen kuin hävitys tuli. Suuressa armossaan Jumala pelasti Lootin, ystävänsä Aabrahamin tähden.


Varoitus kuulu myös meille tämän päivän sunnuntaikristityille. Olemmeko epävarmoja tilastamme? Haluammeko olla turvassa Herran tahdossa? Meidän tulee herätä!. Lootin vaimolle se oli myöhäistä. Hänen sydämensä oli kiinni materiaalissa ja hän muuttui suolapatsaaksi.


Mitä Euroopalle tapahtuu näinäpäivinä? Väkivalta ja verenvuodatus on saavuttanut meidät, koska seurakunta hoippuu kuoleman rajalla, eikä pidä vanhurskautta voimassa. Se on heikko, epäuskoinen ja kumartaa islamia, ikään kuin Kristus ei olisikaan voittaja. Ruotsissa islamin voimat jylläävät, mutta seurakunta on heikko, niin kuin sitä ei olisikaan. Herää Suomi! Kristuksen ruumis Suomessa, tee parannus ja nouse siihen asemaan, johon Jumala sinut tarkoitti. Vain sinä voit estää islamin tunkeutumisen, väkivallan ja veren vuodatuksen tulon Suomeen. Kristuksen ruumiin on seisottava muurinaukossa ja muodostettava linnoitus kansan ja tuhon väliin. Ainoa turvamme on pysyä Jumalassa ja Hänen sanassaan. Myös liberaaliteologia valtaa alaa ja siitä meidän on tehtävä parannus.
Suomi, Suomi kuule minua sinun Jumalaasi. Minä haluan antaa sinulle hyvinvoinnin, menestyksen ja turvan. Katso, väkivallan tsunami ja verenvuodatus on horisontissa, joka liikkuu kohti maatanne. Se tulee muista maista, jotka ovat hyljänneet minut ja joiden seurakunnat ovat kuoleman partaalla ja heitä olen myös varoittanut sanansaattajieni välityksellä. Ole varovainen, täyty minun pyhällä Hengelläni ja totuudellani.
Pysy Rakkaassa pojassani, usko, luota, tottele Häntä, Jeesusta Kristusta, ei ole muuta keinoa selvitä. Kuule nyt varoitus.Jos Kristuksen ruumis ei kuule varoitustani, eikä tee sen mukaan, tämä kansakunta joutuu kokemaan väkivaltaa ja verenvuodatusta, koska seurakunta kumartaa islamia, eikä huomioi Poikani Voittoa Ristillä.

Teidät on kutsuttu hallitsemaan elämässä, olemaan enemmän voittajia, sekä olemaan valona kansakunnalle.Jos et tee parannusta, olet menettänyt asemasi ja useat muslimit hyökkäävät maahasi ja tuovat tuhoa tullessaan. HERÄÄ!!!!Vahvista niitä, jotka ovat jäljellä. Suomi tarvitsee Kristuksen Ruumiin, ei kansaa seisomaan kuilun aukossa, ettei kansa putoa siihen.

Pidä tästä kiinni ja tee myös näistä seuraavista asioista parannus.
1) seksuaalinen moraalittomuus. Seurakunnissa monet pariskunnat asuvat yhdessä, vaikka eivät ole naimisissa.
2) Tiedätkö, että Minä Jumala vihaan avioeroja. Tehkää parannus kompromisseista tässä asiassa.
3) Pelastus ja anteeksianto ei ole automaattinen. Nikolaiittain oppi on väärä ja suvaitsee kaikenlaista syntiä Kristuksen ruumiissa.Kerran pelastettu, aina pelastettu, eikä se välitä synnistä.SIITÄ ON TEHTÄVÄ PARANNUS!!!.
4)Oletko hyljännyt ensirakkautesi? Jos olet hyljännyt, tee parannus tai siirrän lampunjalkasi pois paikaltaan.
5) Oletko uskossasi haalea? Tee paranus välinpitämättömyydestäsi.
6) Muista Rakkauden käskyni. Rakasta myös lähimmäistäsi.
7) Huomioi rukoukseni, että Minä ja Isä olemme yhtä ja te olette yhtä meidän kanssamme.
8) Seiso kansani Israelin ja sitä vainoavan maailman välissä, kansani puolesta.

hieman lisään tähän omaa tekstiäni. Miksi Daavid voitti Goljatin. Tuo Daavidin tilanne oli inhimillisesti katsottuna täysin mahdoton tilanne, mutta hän luotti Jumalaan ja osasi iskeä Goljatin heikkoon kohtaan. Niimpä minulle myös henki sanoo, että seurakunnan tulee herätä islamia vastaan ja iskeä sen heikkoon kohtaan.miettikää sitä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Elinor Rascon profetia

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Tuula tästä sanomasta, tuli tuosta loppukommentistasi mieleen, että Lähi-idän muslimimaista on kantautunut viestejä, että ihmiset siellä kääntyvät Kristinuskoon, Herra ilmestyy siellä ihmisille ja he kääntyvät. Tästä on vaikea saada tietoa, mutta jossakin sanottiin, että jonkinlainen aalto olisi menossa.

Suomessakin on siis mahdollista kylvää siementä tänne tulleisiin ihmisiin. Parasta esimerkiksi noissa Youtuben käännynäistodistuksissa on se, että ihmisen kasvoilta loista onni ja rauha, näkee että he ovat uskossa. Viha on poistunut.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Elinor Rascon profetia

Viesti Kirjoittaja Ella »

Televisiossa näytettiin. Viime kesänä, tarkkaa ajankohtaa en muista. Kun muslimit kiersivät mustaa kiveä.
Sain kehotuksen rukoilla heidän puolestaan. Jeesus on kuollut heidänkin puolestaan.

Muutama kuukausi sen jälkeen oli Marttyyrien ääni ohjelma. Ja haastateltava kertoi että näiden muslimien
joukossa oli siellä kristitty ihminen. Rukoillaan muslimien puolesta. Että Jeesus ilmestyy heille voimallisesti.
Rukouksella on suuri voima.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Elinor Rascon profetia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Ella, Amen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Elinor Rascon profetia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minä näen Lootin ja sen vaimon vertauksen ihan omankin elämäni kautta. Olen jopa kutsunut omaa vaimoani Lootin vaimoksi. Kun enkelit hakevat Lootin ja sen tyttäret, he eivät pakota, vaan nämä lähtevät ihan itse. Mutta vaimo on se joka tästä porukasta jää, ei siis pala poroksi kuin muut kaupungissa, vaan muuttuu suolapatsaaksi. Lootin vaimo ei siis ole kadotustuomion alainen, vaan juuri se penseä joka jää ja muuttuu lihaksi kun hätä ja ahdistus hänen silmät avaa näkemään.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Elinor Rascon profetia

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Nostan tämän, kun video suositus tuosta profetiasta tuli vastaan ja ajankohtainen aihe monen täällä saamaan näkyyn.

Ojareksen kertoma tiivistelmä Rascon saamasta proferiasta alla:
https://youtu.be/RJXNLTqEB0A


Rascon puhe, Joonaksen suomentamana:
https://youtu.be/qYX-X3pMg8k
Elinor Rasco- Onko sodan uhka edessämme?
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Elinor Rascon profetia

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kysyinkin Tuijalta tietoa, tuli tunne että tästä on hetki sitten jo keskusteltu jossain ryhmässä 🙏😇
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2785
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Elinor Rascon profetia

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Sama nainen profetoi tuosta Turkista. Tässä profetia osioissa.
viewtopic.php?f=4&t=1415&start=20
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin