Shalom!
Aamulla aikaisin, heräilin hetkeksi ja näin siinä samassa kuvan.
Näin sen tästä Pelstussanoman sivusta. Tuolla aivan sivun alhaalla, jossa näkyy uuden tulijan/ uusin käyttäjä nimimerkki palstallemme, näkyi nyt siinä kohtaa punaisen paloauton kuva.
Olen ennenkin nähnyt paloautosta näyn, suomi 24 profetiat, aikana, kun siellä harjoittelin tätä kirjoittamista. Kerroin tuolloin tuosta paloautostani, jonka näin. Eräs palstalainen kertoi, että hänen juuri synytynyt lapsen lapsensa oli vaarassa kuolla.
Sitten hän huomasi tuon minun paloauton ja sen että kerroin sen tarkoittavan jollekkin pelastusta. Hän otti tuon vastaan ja lapsen lapsi jäi henkiin.
Lasta ei olisi täällä Suomessa voitu pelastaa, lääkärit nostivat kädet ylös. Tämän asian puolesta rukoiltiin valtavalla joukolla, taisi olla rukoilijoita ulkomaita myöten.
Ihmeen kaupalla lapsi pääsi Ruotsiin hoitoon, sieltä oli tullut yllättäin kutsu, että he varmaankin pystyy auttamaan. Niin tapahtui, lapsi jäi henkiin.
Mitä tämä tänään meille tarkoittaa? Onko jollekkin henkilökohtainen ilmoitus, että apu tulee ylhäältä, vaiko ilmoitus meille kaikille, että Herramme tulee meidät kaikki pelastamaan tästä maailmasta.

Sitten kun heräsin kunnolla myöhemmin, näin vielä jonkin lauseen, josta en pystynyt lukemaan kuin kaksi sanaa:
- " .. saada kaste ..."
Tälläkin on tärkeä merkityksensä, ottakaa se uskossa vastaan.
Olkaa siunatut, te kaikki niin rakkaat siskot ja veljet. Rukoillaan toistemme puolesta, sillä Rukous voi! Se on meidän vahvin armolahjamme.
Amen.
" Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Apt.2:38"