KOLMEN PÄIVÄN PIMEYS !

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

KOLMEN PÄIVÄN PIMEYS !

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

_
_
_

https://www.youtube.com/watch?v=KSkC3HtN4tk 19.1.2019

https://latterrain333.wixsite.com/lifel ... nstruction 19.1.2019

Elizabeth Murray pitää YuoTube-kanavaa, jossa hän julkaisee Jumalan hänelle antamia näkyjä, ilmestyksiä, unia ja viestejä.

En ole aiemmin tuonut Elizabethin saamia profetioita/unia, koska monet niistä ovat aika pitkiä, ja en ole jaksanut niitä kääntää. Tämän tuon koska vastaavanlaisia sanomia ovat saaneet myös Barbara ja Daniel Mrykalo.

Elizabeth ;
" Kun rukoilin 16. tammikuuta 2019, näin Herran Jeesuksen istuvan valkoisella marmori istuimella, korkealla vuoren laella.
Hän tarkkaili suurta kaupunkia, joka oli uskoakseni olisi voinut olla New York.

Kun katsoin tarkemmin, näin että Hänellä oli musta olkanauha/vyönauha Hänen loistavan valkoisen viittansa poikki. Tämä oli vasta toinen kerta kun näin Hänellä mustan vyönauhan, joka tarkoittaa "kuolemaa".

Kun katsoin alapuolella olevaa kaupunkia, huomasin että kaunis päivä muuttui äkisti yöksi, ja pystyin näkemään kaupungin kaikien valojen tuikkivan pimeydessä. Silloin kuulin HERRAN antavan minulle tämän alapuolella olevan viestin ; "......

VIESTI ;

" Minä näen koko kaupungin täältä ylhäältä. Heidän valonsa otetaan pian pois. Mitä he tekevät silloin ? Tulee olemaan kaaos, ja täydellinen epätoivo.
Rikollisuus kukoistaa ja he eivät ole turvassa edes omissa kodeissaan. Tämä on tulossa. Valot pois-tapahtuma. Valmistautukaa sitä varten, ettei se saisi teitä ansaan."

Sitten minä sanoin Herralle Jeesukselle ; " Kuinka ihmiset voivat valmistauta tällaiseen ? "

Minä kuulin ;

" Minä olen heidän valkeutensa. Niin kuin vitsauksien päivinä, Minä varjelin ne, jotka laittoivat karitsan verta oven pieliinsä. Oletteko te laittaneet karitsan verta omiinne ? Jos ette, niin laittakaa nyt ! Minä en ole kaukana niistä, jotka suojaavat itsensä Minun ristin uhrillani. Minä suojelen Minun omani.

Etsikää Minun Kasvojani ja kuulkaa Minun ääntäni. Minä opastan teitä silloin kun tarvitaan. Minä lähetän Pyhät enkelini tulemaan, ja ympäröimään teidät. Vaikka ette pysty heitä näkemään, niin he ovat siellä !

Olkaa rohkeat, lapset ! Totelkaa ohjeitani. Pimeys on tulossa. KOLMEN PÄIVÄN PIMEYS on tulossa. Pysykää turvassa kodeissanne kun se tulee. Minä anna etukäteen merkin, että pääsette ajoissa paikoillenne. Tämä on merkkinä tulevien ahdistuksien alkamisesta.

Voi, maailman asukkaita, sillä he vaeltavat pimeydessä ja pian se on kaikkialla.

Minun Valoni loistaa vain Minun rakastettujeni sydämissä, jotka todella ovat Minun. Olkaa valmiina, sillä se tulee !

TÄYDELLINEN VALKEUS,

JEESUS "

////////////////////////////////////

Ps. Elizabeth Murray lisää, etteihän tiedä mikä on se "merkki", jonka Jumala antaa ennen pimeyden alkamista. Sivustolla on käsitelty aiempia vitsauksia mm. Egyptissä, jossa kolmen päivän pimeys oli 9.vitsaus. Esikoisten kuolema oli 10. vitsaus.

///////////////////////////////////



Alkuperäinen teksti ;

While praying on January 16th, 2019, I saw the LORD JESUS sitting on a white, marble bench, high on top of a mountain. HE was looking out over a huge city that I believe could have been New York City. As I looked closer, I saw that HE was wearing a black sash across HIS brilliant, white tunic. This is only the second time I have ever seen HIS black sash, which represents 'death.'

As I looked out at the city below, I noticed that the beautiful day quickly turned into night, and I could see all the city lights twinkling in the darkness. It was then that I heard the LORD give me this message below.

MESSAGE:
"I can see the whole city from above here. Their lights therein will be soon taken away. Then what will they do ? It will be chaos, and total despair. Crime will abound and they will not be safe even in their own homes. This is coming. A LIGHTS OUT event. Prepare for it, lest you get caught in it.

I then, said to the LORD JESUS, "How do people prepare for something like that?"



I heard:

"I will be their light. Like in the days of the plagues, I protected those who put the blood of the lamb on the door posts. Have you put the BLOOD OF THE LAMB on yours? If not, then do so now! (Plead and apply the blood of JESUS over all the belongs to you and anoint with oil!) I will not be far off from those that cover themselves in My sacrifice on the CROSS. I will protect MY own.

Seek MY face and hear MY voice. I will instruct you when needed. I will send MY HOLY angels to come and surround you. Though you cannot see them, they are there!

Take heart children. Obey my instructions. The darkness is coming. The THREE DAYS OF DARKNESS is coming. Stay safe and secure in your houses when it comes. I will give you a sign before hand, so that you can get yourselves in place. This will mark the beginning of the tribulations ahead.

Woe to the inhabitants of the world, because they walk in darkness and soon it will be all around.

My light will shine only in the hearts of MY beloveds that are true to ME. Get ready, for it comes!

THE PERFECT LIGHT,

JESUS"
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: KOLMEN PÄIVÄN PIMEYS !

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Muistin tämän Sisaren saaman unen; Kolme päivää? - joka voisi liittyä tähän, eli näistä on varoiteltu jo aiemminkin, tässä tämä ketju: viewtopic.php?f=4&t=1029
Vastaa Viestiin