PEDON AIKA ON TULLUT -profetia

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

PEDON AIKA ON TULLUT -profetia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*

https://www.youtube.com/watch?v=1uWNl6Eiz6E 21.11.2018 Sisar Barbaran saama viesti Jumalalta.

Profetia ; Pedon aika on tullut, antakaa tämän viestin kulkea maailmassa.


Ilm.13:14-15

Profetia ;

" Tytär, puhu nämä sanat lapsilleni. Antakaa tämän viesti kulkea maailmassa, niin että kaikilla olisi ymmärrys tulevista tapahtumista, ja ettei kukaan voisi sanoa etteivät he tienneet.

Pedon aika on tullut. Niin kuin Minä olen valmistautunut tähän hetkeen valittujeni, vartijoideni, sanansaattajieni ja profeettojeni kanssa...kooten yhteen opettaen ja ohjaten Minun Valkeuteni armeijaa.

Vastustaja, Peto, on tehnyt saman, saaden valmiiksi pimeyden armeijansa. He ovat olleet ahkeria valmistaessaan tietä hänelle. Kaikki on paikoillaan suunniteltujen tapahtumien julkitulemiseksi. Hän sulkee kaikki ihmisten jumalanpalveluspaikat. Hän poistaa kaikki Jumalan ja pyhimysten kuvat, ja korvaa ne omalla kuvallaan. Hän poistaa ja tuhoaa Minun sanojeni kirjan koska hän tietää että Minun sanoissani on Voima.

Minun sanani ovat Elämä, hänen sanansa on kuolema. Minun sanani on Totuus, hänen sanansa on valhe.

Hän nousee valtaan odottamattomalla tavalla. Kenelläkään ei ole ymmärrystä tai tietoa tästä tapahtumasta. Hänen palvelijansa ovat tehneet jo ensimmäisen mallikappaleen hänen kuvastaan. Teidät pakotetaan kumartamaan ja palvomaan petoa. Teillä ei ole mahdollisuutta muuta kuin hyväksyä ottaa hänen merkkinsä, tai te kohtaatte kuoleman.

Miettikää näitä sanoja, jotka Minä annan teille. Hänen armeijansa tapaa ja kiduttaa perheitänne, jos kieltäydytte ottamasta hänen merkkiään.
Jos te otatte hänen merkkinsä, te tulette kuulumaan hänelle iankaikkisesti. Katukaa nyt ja kääntykää pois kaikesta synnistä.

Lukekaa Minun Sanaani, ja eläkää."







Alkuperäinen teksti ; Daughter speak theses words to my children. , Let this message travel the earth so all have understanding of the coming events. and no one can say they did not know . The BEASTS time has come.Just as I have prepared for this hour with my chosen, with my watchman, messengers and prophets... gathering together teaching and instructing my army of LIGHT.... The adversary THE BEAST has done the same getting ready his army of DARKNESS. They have been busy preparing the way for him. Everything is in place for planned events to unfold. He will close all of mans worship temples. He will remove all idols of Gods and Saints and replace them with his own IMAGE. He will remove and destroy the book of my WORDS because he knows my WORDS ARE POWER. MY WORDS ARE LIFE his words are death, MY WORDS are TRUTH. his words are LIES. He will rise to power in an unexpected way. . No man has understanding or knowledge of the event . The prototype of his IMAGE has already been made by his servants ..You will be forced to bow and worship the BEAST You will have no choice but to agree to take his MARK or you will face death. MEDITATE ON THESE WORDS I GIVE TO YOU . His army will kill and torture your family if you refuse his MARK. If you take HIS MARK YOU WILL BELONG TO HIM FOR ETERNITY. .Repent now and turn from all sin. READ MY WORDS AND LIVE.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: PEDON AIKA ON TULLUT -profetia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vakava varoitus, olkaa hereillä!
Tuula1

Re: PEDON AIKA ON TULLUT -profetia

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Amen. Samaa Herra on puhunut minulle pitkän aikaa ja nyt näkyy vain kiihtyvän asiat. Aiemmin jaksoin taistella pahan henkivaltoja vastaan, mutta Herra on ottamassa poissa uskovilta fyysisen taisteluhengen, koska luopumus tulee tapahtua sanoo Raamattu. Paha tulee hallitsemaan 7:ksi vuodeksi maapalloa. Minulle on jäänyt vain henkeen uskominen Jeesukseen.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: PEDON AIKA ON TULLUT -profetia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Siis, tämän viestin saanut henkilö asuu Yhdysvalloissa, ja useimmat hänen saamansa profetiat ja unet koskevat erityisesti Yhdysvaltoja.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: PEDON AIKA ON TULLUT -profetia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näin ymmärsin, ja myös koen että näissä asioissa puhutaan monasti maailman laajuisesti, kun lopunajalla eletään ...
... Antakaa tämän viesti kulkea maailmassa, ...
Vastaa Viestiin