Näky; paljas jalkaisesta

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänä aamuna, 1.4. kun heräsin, näin kuvanäyn paljaasta jalasta, sitten nukahdin vielä hetkeksi ja kun heräsin, kävin rukoukseen, kyselin Herralta tuosta paljaasta jalasta. Samassa näin tuon jalan uudelleen ja nyt näin myös siihen puetun tumman housun lahkeen, mutta jalkaterä oli edelleen paljas, ilman sukkaa tai kenkää ja samalla näin kuinka tuo jalka astui autossa olevaan astinlautaan, nousi sen päälle seisomaan, sitten kuva hävisi....
Nousin ylös ja pyysin Herralta sanan paikkaa, jossa mainitaan tuo jalka. Kiiruhdin Raamatun luo ja avasin sen ja se puhutteli näillä sanoin:

31. Jumalan tie on nuhteeton, Herran sana tulessa koeteltu. Hän on kaikkien kilpi, jotka häneen turvaavat.
32. Sillä kuka muu on Jumala kuin Herra, ja kuka pelastuksen kallio, paitsi meidän Jumalamme -
33. se Jumala, joka minut voimalla vyöttää ja tekee minun tieni nuhteettomaksi,
34. tekee minun jalkani nopeiksi niinkuin peurat ja asettaa minut kukkuloilleni,
35. joka opettaa minun käteni sotimaan ja käsivarteni vaskijousta jännittämään!
36. Sinä annat minulle pelastuksen kilven, ja sinun oikea kätesi minua tukee; sinun laupeutesi tekee minut suureksi.
37. Sinä annat minun askeleilleni avaran tilan, ja minun jalkani eivät horju.
38. Minä ajan vihollisiani takaa ja saavutan heidät enkä palaja, ennenkuin teen heistä lopun;
39. minä murskaan heidät, niin etteivät voi nousta, he sortuvat minun jalkojeni alle.
Psalmi 18.
Sinettisormus

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kun Franciscus Assisilainen varmistui tehtävästää ja kuuli papin lukevan tämän tekstin:

1. Niin hän kutsui kokoon ne kaksitoista ja antoi heille voiman ja vallan kaikkia riivaajia vastaan ja voiman parantaa tauteja.
2. Ja hän lähetti heidät julistamaan Jumalan valtakuntaa ja parantamaan sairaita.
3. Ja hän sanoi heille: "Älkää ottako mitään matkalle, ei sauvaa, ei laukkua, ei leipää, ei rahaa, älköön myös kenelläkään olko kahta ihokasta.
4. Ja mihin taloon tulette, siihen jääkää, ja siitä lähtekää matkallenne.
5. Ja missä eivät ota teitä vastaan, siitä kaupungista lähtekää pois, ja pudistakaa tomu jaloistanne, todistukseksi heitä vastaan."
Luuk.9.

... niin hän riisui kenkänsä, heitti pois sauvansa ja kukkaronsa ja vaihtoi nahkavyön köyteen.... meidänkin tulisi näin pelkistää maailman kuvaamme, luopua niin monesta koukuttavasta asiasta, mitä maailma meille tarjoaa, nousta ylös ja poistua siitä...
Sinettisormus

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ehkä sinäkin olet joskus saanut postikortin, johon on kuvattu jalanjäljet lähellä vedenrajaa. Kortissa on runo, jonka kertojana on milloin mies, milloin nainen. Usein tarinat eroavat toisistaan, mutta ajatus on sama: Vaikeina aikoina Jumala kantaa ihmistä.

Alkuperäisen runon Kaunein uni kirjoitti vuonna 1964 nuori kanadalainen opettaja, Margaret Fishback , joka etsi rukoillen suuntaa elämänsä valintatilanteessa. Runo sai kipinän rannalla, jossa Fishback näki aaltojen huuhtovan pois toiset jalanjäljet. Avioiduttuaan Paul Powersin kanssa hän kirjoitti paljon runoja, joista monia julkaistiin. Kaunein Uni pysyi kuitenkin pöytälaatikossa. Tällainen se oli:

Eräänä yönä näin unta, / että kuljin rannalla Jeesuksen kanssa. / Tummalle taivaalle heijastui tapahtumia elämästäni. / Jokaisessa kuvassa näin hiekassa kahdet jalanjäljet, / toiset olivat minun, toiset Jeesuksen. / Kun viimeinen kuva avautui eteeni, / etsin katseellani jalanjälkiä hiekasta. / Huomasin, että aina elämäni vaikeimpina / ja surullisimpina hetkinä / jalanjälkiä oli jäänyt vain yhdet. / Sitä en voinut ymmärtää, / ja siksi kysyin Jeesukselta, mitä tämä merkitsi. / ”Herra, lupasit, kun lähdin seuraamaan sinua, / että kuljet kanssani koko matkan. / Mutta nyt näen, että elämäni vaikeimpina aikoina / hiekkaan on jäänyt vain yhdet jalanjäljet. / Miksi jätit minut yksin silloin, / kun tarvitsin sinua kipeimmin?”/ Jeesus vastasi: ”Rakas lapseni, / en ikinä jätä sinua yksin kärsimyksiin ja koetuksiin. / Näit vain yhdet jalanjäljet siksi, / että minä kannoin sinua.”
- See more at: http://www.valomerkki.fi/kirkko-ja-kaup ... 4XHZg.dpuf
näkymätön ninni

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Tuo tuomasi runo on antanut minullekkin voimaa monessa kohden elämän varrella! Kiitos kun toit sen tänne Sinetti!
Sinettisormus

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

näkymätön ninni kirjoitti:Tuo tuomasi runo on antanut minullekkin voimaa monessa kohden elämän varrella! Kiitos kun toit sen tänne Sinetti!
.... se nousi niin mieleeni, tuosta näystäni paljaasta jalasta ja tuo jalka tai jalat ovat jättäneet meidänkin jälkemme hiekkaan, josta voimme lukea elämämme kulkua.... :roll:
näkymätön ninni

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Vielä tuohon sinetin saamaan näkyyn tuli mieleen nämä kohdat Sanasta:


Jes. 52:7
Kuinka suloiset ovat vuorilla ilosanoman tuojan jalat, hänen, joka julistaa rauhaa, ilmoittaa hyvän sanoman, joka julistaa pelastusta, sanoo Siionille: "Sinun Jumalasi on kuningas!"

Room. 10:15
Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"
Sinettisormus

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

näkymätön ninni kirjoitti:Vielä tuohon sinetin saamaan näkyyn tuli mieleen nämä kohdat Sanasta:


Jes. 52:7
Kuinka suloiset ovat vuorilla ilosanoman tuojan jalat, hänen, joka julistaa rauhaa, ilmoittaa hyvän sanoman, joka julistaa pelastusta, sanoo Siionille: "Sinun Jumalasi on kuningas!"

Room. 10:15
Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"
... Aamen! Minulle nousee mieleeni noista paljaista jaloista, nöyryys ja alttius, eivätkä ne ole ylpeiden jalat, joita koristaa maailman antama jalkine, kiiltoinensa ja korsistuksinensa, ei mitään sellaista, vaan riisuttua nöyryyttä jotka rakkaudessa alttiina, haluavat levittää hyvää sanomaa:

15. ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
Efes.6.
näkymätön ninni

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Laitoin tuossa mikroon ruokaa lämpenemään ja yhtä-äkkiä nousi tuosta näystäsi mieleen tämä sana: astinlauta. :idea: Kiirehdin takaisin koneelle ja etsin haulla mitä löytyy Sanan paikkoja Raamatusta sanalle astinlauta. Tässä ne tulevat:

Löytyi 4 jaetta Raamattu 1933/38 tekstistä.

2. Aik. 9:18
Valtaistuimessa oli kuusi porrasta ja astinlauta, kullalla kiinnitettyinä valtaistuimeen. Istuimen kummallakin puolella oli käsinoja, ja kaksi leijonaa seisoi käsinojan vieressä.

Jes. 66:1
Näin sanoo Herra: Taivas on minun valtaistuimeni, ja maa on minun jalkojeni astinlauta. Mikä olisi huone, jonka te minulle rakentaisitte, mikä paikka olisi minun leposijani?

Matt. 5:35
Älkääkä maan kautta, sillä se on hänen jalkojensa astinlauta, älkää myöskään Jerusalemin kautta, sillä se on suuren Kuninkaan kaupunki;Ap. t. 7:49


Ap. t. 7:49 Taivas on minun valtaistuimeni ja maa minun jalkojeni astinlauta; minkäkaltaisen huoneen te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, tai mikä paikka olisi minun leposijani?

Saisiko näistä irti jotain??? Minun on nyt mentävä kotiaskareiden kimppuun, joten en varmaankaan vähään aikaan pääse koneelle. :roll:
Sinettisormus

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

näkymätön ninni kirjoitti:Laitoin tuossa mikroon ruokaa lämpenemään ja yhtä-äkkiä nousi tuosta näystäsi mieleen tämä sana: astinlauta. :idea: Kiirehdin takaisin koneelle ja etsin haulla mitä löytyy Sanan paikkoja Raamatusta sanalle astinlauta. Tässä ne tulevat:

Löytyi 4 jaetta Raamattu 1933/38 tekstistä.

2. Aik. 9:18
Valtaistuimessa oli kuusi porrasta ja astinlauta, kullalla kiinnitettyinä valtaistuimeen. Istuimen kummallakin puolella oli käsinoja, ja kaksi leijonaa seisoi käsinojan vieressä.

Jes. 66:1
Näin sanoo Herra: Taivas on minun valtaistuimeni, ja maa on minun jalkojeni astinlauta. Mikä olisi huone, jonka te minulle rakentaisitte, mikä paikka olisi minun leposijani?

Matt. 5:35
Älkääkä maan kautta, sillä se on hänen jalkojensa astinlauta, älkää myöskään Jerusalemin kautta, sillä se on suuren Kuninkaan kaupunki;Ap. t. 7:49


Ap. t. 7:49 Taivas on minun valtaistuimeni ja maa minun jalkojeni astinlauta; minkäkaltaisen huoneen te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, tai mikä paikka olisi minun leposijani?

Saisiko näistä irti jotain??? Minun on nyt mentävä kotiaskareiden kimppuun, joten en varmaankaan vähään aikaan pääse koneelle. :roll:
... tuon astinlaudan minäkin huomasin, tosin se oli auton ulkopuolella oleva astinlauta, muistin nuo jakeet siitä laudasta raamatusta. Ajattelin tuota autoa johon tuo jalka nousi, että se oli se hengellinen kulkuneuvo/voima jolla uskova etenee ja hänen jalkansa alla oli tuo astinlauta, kuin turvaamassa sitä kulkua, ettei jalka horju, että sillä on vakaa sija seisoa sanomansa takana... oliko järkeen käypää? :ugeek:
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Luin tämän eilen ja se puhutteli silloin ja puhuttelee tänäänkin.

Tänään heräsin lauseeseen, "teille on annettu rauha".

Ehkä Jeesus on tuo meidän astinlautamme? Enkä tietenkään tarkoita siten että kenelläkään meistä olisi meriittiä astua päälle tai edes lähelle syntisillä kengillä, vaan että Jeesus on meidän tuki, turva ja porras pelastukseen.
Wikipedia
astinlauta:

ajoneuvon oven kynnyksellä oleva tuki, jonka päältä noustaan ajoneuvoon

Aiheeni kuitenkin koski seuraavaa:
Sinettisormus kirjoitti:
Aamen! Minulle nousee mieleeni noista paljaista jaloista, nöyryys ja alttius, eivätkä ne ole ylpeiden jalat, joita koristaa maailman antama jalkine, kiiltoinensa ja korsistuksinensa, ei mitään sellaista, vaan riisuttua nöyryyttä jotka rakkaudessa alttiina, haluavat levittää hyvää sanomaa:
Puhutteleva kohta nousi erityisesti tästä Tuijan kommentista. Me tulemme tänne maailmaan paljasjalkaisina ja me lähdemme täältä paljasjalkaisina. Jeesus kehoittaa Raamatussa niitä, jotka Häntä haluavat lähteä seuraamaan myymään/antamaan pois omaisuutensa.

Paljasjalkaisuus on asia mihin lihallinen ihminen ei helposti nöyrry. Omavaraisuudesta lähdetään helposti etsimään kenkiä ja reppuun kaikenlaista tavaraa ja oppia.

Totuus on kuitenkin se, että portti on ahdas josta meidän on kuljettava Taivaisiin. Ensimmäisessä uskovien ylösotossa ei ole paljoa porukkaa.

Ristin juurella pysyneet ihmiset on niitä, jotka tuosta ahtaasta portista tulevat menemään. Paljasjalkaisuus on hyvä muistutus siitä että kaikki maallinen vie meitä kauemmaksi rististä.

Itse olen monesti tuskaillut työ ja muiden asioiden kanssa ja ajatellut että ei Herra voi kaikkea tehdä ja että täytyy itse tehdä jotain ja täytyy auttaa. Täytyy yrittää itse. Siis haloo, auttaa Kaikkivaltiasta?

Nöyryys paljasjalkaiseksi, Jumalan lapseksi on monelle opettelun takana. Maailman tarjoaa kokoajan parempaa jalkinetta, helpompaa tuloa ja mielenkiintoisempaa oppia.

Paratiisista asti ihminen on halunnut omavarainen, ei luoteta Jumalan huolenpitoon ja nykyajassa ei tyydytä Jeesuksen antamaan Evankeliumiin.

Enemmän, parempaa ja minä itse. Uskoisin että yksi lopunajan eksytyksistä on hengellistä, korkeampaan hengellisyyteen pyrkivää tietoisuutta. Paholaisen tavoite on ruokkia tarpeitamme, tehdä riippuvaiseksi jostakin. Paholainenkaan ei ole tyhmä, jos ihmiset lähtee seurakunnasta, ei se sinne jää yksin pyörimään vaan seuraa perässä. Täytyy tietää ketä kuuntelee. Kaikki oppi ei ole Jumalasta lähtöisin ja kaikki oppi ei ole myöskään harhaoppia.

Puhdas Evankeliumi ei enää riitä, armolahjat ja Pyhä Henki on otettu valmennustyökaluiksi. Opetetaan että meidän ihmisten täytyy tehdä Jumalan työ. Jeesus on siirretty syrjään ja Jumalan toimeksi laittama eksytys vie niitä, jotka eivät ristin juurella ole pysyneet.

Jeesusta ei voi korvata ja paljasjalkaisena on helpompi pysyä ristin juurella. Se on ainoa mitä tarvitsemme lopun ajalle. Pysyä Jeesuksessa Kristuksessa kiinni ja Jumalan sanassa.

Kiitos Tuija tämän näyn jakamisesta, vaikka vanha olikin. Hyvä muistutus jälleen siitä omasta yrityksestä laittaa maallisia kenkiä jalkaan.

Tämä paljasjalkaisuus näky puhutti myös noiden punaisten lenkkikenkien jakamisen suhteen, minkä laitoit tällä viikolla. Monella palvelijalla on evankelistan kengät kuluneet ja hajalla, joillakin toisilla ne vielä ovat kaapissa käyttämättöminä.

Oli kengät missä kunnossa hyvänsä, meidän tehtävä on pysyä Ristin juurella ja jakaa Jeesuksen antamaa puhdasta Evankeliumia. Meidät on kutsuttu palvelijoiksi, ei johtajiksi eikä Jumalan korvikkeiksi.

Meidän täytyy jaksaa vielä vähän, niinkuin kirjoitit ❤️
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2786
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Rosita tästä ihanasta ja syväluotaavasta kommentista. Olet ymmärtänyt samoin kuin minä.
Viime yönä koin todella olevani vain minä Herran edessä.
En tiedä mitä tapahtui, mutta heräsin kauhean oloon jota kesti pitkään. Tuntui että sydän löi tuhatta ja sataa. Närästi ja oli oksettava olo.
Meinasin jo herättää mieheni, mutta sitten ajattelin siinä yön tuntina, että turvaan vain Jeesukseen Kristukseen. Kiitin Häntä ja ylistin Hänen kunniaansa. Sanoin sydämessä Hänelle jos tahdot että tämä olo menee ohi, eikä ole vielä aikani, olkoon Niin! Mutta jos on Sinun tahtosi että päiväni päättyy nyt, tapahtukoon siinäkin Sinun tahtosi. Olen valmis jos haluat ottaa minut pois. En turvaa tässä ihmis voimaan.
Lauloin Hänelle laulua jota päivän aikana olin jakanut.
Tilanne meni ohi lopulta ja tässä nyt kirjoitan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olin yksin siinä hetkessä Herrani kanssa. Hän kannatteli läpi tuon tuskaisen hetken.
Kiitos Jeesus Kristus.
Olet Herrani. Olet Pyhä Henki minussa.

Amen.
Viimeksi muokannut Tuija, 31 Touko 2022, 09:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2786
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Lauloin hengitykseni tahtiin hiljaa sydämessä: Pyhä Henki.. Jumalan Henki.. Pyhä Henki.. Jumalan Henki ...
https://youtu.be/oPerroU6txk

Olin Hänen edessään paljasjalkaisena.. joka ei tahtonut maailmalta enää mitään.
Hän kuitenkin näytti että aikani ei ollut vielä.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2786
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tänään täällä mökillä askareita tehdessä olen laulanut rakkaudella noita öisiä sanoja:" Pyhä Henki.. Jumalan Henki .. "
Ne soi minun sydämessäni.
❤🕊❤
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Ihana toi sinun tapasi laulaa Herralle. Täytyisi itsekin opetella jotain lauluja ulkoa, en muista kuin satunnaisia lauseita.

Herraan turvaavilla on totisesti apu ja meiltä vaaditaan tuon kaltaista uskoa, että olemme Herran edessä valmiit mihin vaan. En tiedä saisiko näin sanoa mutta hienoa että aikasi ei ollut vielä ❤️

Olen katsellut tässä pitkin päivää takapihalle, kun tuuli tuntuu vievän kaiken irti lähtevän. Mietin kun keräilen noita terassiverhoja mitä ihmeellisimmistä sotkuista, että luonnonvoimien edessä ihminen on kyllä kuin muurahainen. Jotenkin tuntunut pidemmän aikaa jo siltä, että tässä testaillaan useimpia uskovia ihmisiä ja useimpien ihmisten kautta, meidän kestoamme niihin tuleviin asioihin, mistä meillä ei ole vielä täyttä tietoa.

(Ja jos jotakin jäi vaivaamaan niin terassiverhot, niin ei ole ylellisyyttä, vaan tuollaiset vaijeriin kiinnitetyt ikealaiset, joiden piti suojata tuulelta, mutta lähinnä tässä saa itse suojata verhoa tuulelta :lol:
Sain jo yhden sätkyn tätä kirjoittaessa kun katsoin sivusilmällä, että yksi valkoinen verho on vaakasuoraan poikittain, ilmeisesti jäi johonkin kiinni. No morsiushunnun kannatusta tässä tarviikin lopunajan tuulissa. Se kieltämättä tuli ensimmäisenä mieleen 🙏)
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinettisormus kirjoitti: 01 Huhti 2016, 09:08 Tänä aamuna, 1.4. kun heräsin, näin kuvanäyn paljaasta jalasta, sitten nukahdin vielä hetkeksi ja kun heräsin, kävin rukoukseen, kyselin Herralta tuosta paljaasta jalasta. Samassa näin tuon jalan uudelleen ja nyt näin myös siihen puetun tumman housun lahkeen, mutta jalkaterä oli edelleen paljas, ilman sukkaa tai kenkää ja samalla näin kuinka tuo jalka astui autossa olevaan astinlautaan, nousi sen päälle seisomaan, sitten kuva hävisi....
Vanha viesti, mutta tuosta paljaasta jalasta tuli mieleeni Vanhan liiton papit, joilla ei ollut kenkiä jaloissaan kun tekivät Telttamajassa palvelusta, ja ilmeisesti ei edes siinä polttouhrialttarilla toimiessaan, tai missään papillisessa toimessa.

Tuo musta housun lahje....kuvaisiko samaa, onhan tänä päivänä papin asun väri musta.

Astinlauta nykyajan autoissa on vain maastoautoissa....en tiedä liittykö se tähän näkyysi, ja kuinka.
:)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2786
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tämän vanhan näyn nosto liittyy tähän näkyyni kesäkuun alulla. Siinä on samaa symboliikkaa kuin tässä vanhassa näyssä.
Koen tuon astinlaudan, Jumalan astinlaudaksi. Tuossa uudemmassa, se tuli pilven muotoisena eteeni keskellä tietä.
Se nostaa sydämelleni sen hetken Raamatusta, jossa Jeesus nousee pilvessä ylös taivaaseen, tuo pilvi oli Jeesuksen astinlauta ylös korkeuksiin. Koen ja ymmärrän sen tarkoittavan sitä.
Pyhän Hengen pilvi, joka tulee noutamaan. Tuo tie maan päällä päättyy ..
Oliko se henkilökohtainen viesti, jää nähtäväksi.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2786
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Toivottavasti sait/ saitte kiinni tästä. Minulle tämä on vahva viesti jonka ymmärrän syvällä sydämessäni ja sitä kaikkea on vaikea julki tuoda. Ei siinä ole mitään salattua eikä myöskään pelkoa. Vain suurta rakkautta ja koti ikävää.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2786
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Avaan vielä vähän:

Olen jo vuoden kysellyt Herralta mitä seuraavaksi? Mikä on Sinun tahtosi? Näytä suunta mihin tie vie?
Tuota äsken mietin ...
Toukokuussa sain tiedon sanat: " Älä.. pysy siinä missä olet. Odota!"
Nyt en enää ole kysynyt vaan odottanut hiljaa, tässä missä olen .. äsken ymmärsin, seison nyt tässä keskellä tietä. Valkoinen viiva edessäni ja Odotan! Ehkä kohta laskeutuu tuo astinlaudan muotoinen pilvi jolle saamme astua ja sitten kohoamme sen päällä niin kuin Jeesus aikanaan lähti.. ylösnousten!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2786
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Tuija »

En ole luovuttanut, vaan kuuliainen ja iloinen siitä minkä Herralta olen saanut. MARANATA!
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2786
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Näky; paljas jalkaisesta

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin