Barbaran saamia näkyjä, Ydinsodasta.

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
AOAOAOAOAO
Site Admin

Barbaran saamia näkyjä, Ydinsodasta.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

https://www.youtube.com/watch?v=QDDzORaa9-Q

Barbara kertoo tallenteen alussa, että on saanut vuodesta 2007 alkaen aina vuoteen 13.12.2011 saakka arviolta 50-60 näkyä, tai unta ydinräjähdyksistä ja ydinsodista.

Vision of Nuclear War. NÄKY YDINSODASTA. 13.11.2011 julkaistu.

Barbara sai rukoiltuaan puoli tuntia Jumalalta seuraavan Raamatun paikan saamaansa näkyyn, Sak.14:12.

" Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa. "

NÄKY ; " Näin näyssä raketin, joka oli lava-auton takana, lavalla, oletin että se oli ydinpommi, koska Herra laittoi minut katsomaan sitä. En tiennyt missä maassa olin, tai kenelle pommi kuului. Tiesin vain, että se pommi oli valkoinen, jossa oli pitkä punainen kaistale.

Seuraavaksi olin näyssä seisomassa autiomaassa, tai Herra laittoi minut autiomaahan, koska näin vain kaktuksia.En nähnyt yhtäkään kaupunkia niin kauas kuin pystyin näkemään. Se oli ympäristöltään tasainen autiomaa. Sitten näin kahden ydinpommin räjähtävän. Molemmat räjähtivät yhtäaikaa vierekkäin kaukana edessäpäin. En edelleenkään tiennyt missä olin.

Seuraavassa näyssä näin ydinpommin räjähtävän kaupungin yläpuolella. Näin suuren rakennuksen joka oli kokonaan lasia. Näin pommin räjähtävän sen yläpuolella, ja näin lasia satelevan ja kaiken lakoavan kasaan.

Seuraava näky oli kaikkein järkyttävin näyistä.

Herra laittoi minut kaupungissa olevaan puistoon. En tiennyt mikä kaupunki se oli, näin suuria kaupunkirakennuksia, näin ihmisiä piknikillä puistossa, siellä oli perheitä, suihkulähde,näin ihmisiä kävelemässä ympäriinsä.

Kun sain tämän näyn en tiennyt mitä oli tulossa, koska kaikki näytti niin rauhalliselta ilmapiiriltään, ja sitten WHAM ! Näin ydinpommin räjähtävän, ja näin kaiken menevän kasaan, ja näin suuren tuulen tulevan näitä puistossa olevia ihmisiä kohti. Näin aivan samoin kuin Sakarja 14:12:ssa, että ihmiset sulivat.

Tämän jälkeen en pystynyt nukkumaan, koska olin niin järkyttynyt.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
AOAOAOAOAO
Site Admin

Re: Barbaran saamia näkyjä, Ydinsodasta.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

https://www.youtube.com/watch?v=aQlzlarglzI

Barbaran saama näky 22.7.2013 VISION "WAR BREAKS OUT IN HEAVEN AND ON EARTH, NUCLEAR WAR" --- Näky ; " SOTA PUHKEAA TAIVAASSA JA MAASSA, YDINSOTA "

Raamatun paikka Ilm.12:10-12 " Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.
Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.
Sentähden riemuitkaa, taivaat, ja te, jotka niissä asutte! Voi maata ja merta, sillä perkele on astunut alas teidän luoksenne pitäen suurta vihaa, koska hän tietää, että hänellä on vähän aikaa! "

NÄKY : " Näin taivaan, näin tähtiä, ja jotakin joka näytti tähdenlennoilta. Ja näin enkeleitä, joilla oli miekat, taistelevan taivaassa.

Ja taas minulle näytettiin yötaivas, ja näin raketteja räjähtävän ilmassa, katselin sitä jonkin aikaa. Se näytti, että toinen puoli ampui raketteja, ja toinen puoli ampui niitä alas.

Seuraavaksi näin lentokoneen, ja pystyin näkemään matkustajat, se oli ilmassa, matkustajat istuivat tuoleissaan, näytti olevan yöaika. Koneen sisällä näin lentohenkilökunnan jäsenen tarkistavan matkustajia.

Seuraavaksi minulle näytettiin, olin toisella alueella, ja oli yöaika, olin jonkinlaisessa rakennuksessa tai autotallissa, ja näin aukon ja betoniseinän/-muurin, ja sen vierellä oli mies seisomassa. Hänellä oli jonkinlainen raketti, ja raketti oli laukaisualustalla, jolla oli kolme jalkaa, ja siinä raketti ylöspäin suunnattuna.

Minulle näytettiin uudestaan lentokone, ja näin miehen kääntävän rakettialustan kohti lentokonetta.

Lopuksi olin taas näyssä, en nähnyt mitään, mutta kuulin uutisraportin, ja uutinen jonka kuulin, osan siitä, oli järkyttävä. Kuulin ; "ydiniskuja länsirannikolla ".
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin