Profetia;"Valvokaa, sillä tulen pian!"

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: Profetia;"Valvokaa, sillä tulen pian!"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. sentähden VALVOKAA !

Matt. 24:42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.

Matt. 25:13 Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.

Matt. 26:38 Silloin hän sanoi heille: "Minun sieluni on syvästi murheellinen,
kuolemaan asti; olkaa tässä ja valvokaa minun kanssani".

Matt. 26:41 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen;
henki tosin on altis, mutta liha on heikko."

Mark. 13:33 Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä ette tiedä, milloin se aika tulee.

Mark. 13:35 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee,
iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla,

Mark. 13:37 Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."

Mark. 14:34 Ja hän sanoi heille: "Minun sieluni on syvästi murheellinen, kuolemaan asti;
olkaa tässä ja valvokaa".

Mark. 14:38 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen;
henki tosin on altis, mutta liha on heikko."

Luuk. 21:36 Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."

Ap. t. 20:31 Valvokaa sentähden ja muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuvonut teitä itsekutakin.

1. Kor. 16:13 Valvokaa, pysykää lujina uskossa, olkaa miehuulliset, olkaa väkevät.

Kol. 4:2 Olkaa kestäväiset rukouksessa ja siinä kiittäen valvokaa,

1. Piet. 5:8 Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele,
käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä.
Samuli

Re: Profetia;"Valvokaa, sillä tulen pian!"

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Kiitos Sinettisormus. Näen tässä meille myös rohkaisun. Tässä muutama jae poimittu Matt 26, jotka puhuttelivat minua.

18. Niin hän sanoi: "Menkää kaupunkiin sen ja sen luo ja sanokaa hänelle: 'Opettaja sanoo: Minun aikani on lähellä; sinun luonasi minä syön pääsiäisaterian opetuslasteni kanssa'." Juhlan aika on lähellä.

Kiitos Jeesus. Ja myös tämä hetki on käsillä.
29. Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

Kolme opetuslasta 12:ta valvoo Hänen kanssaan, niin kuin Jarmokin on monesti todennut
36. Sitten Jeesus tuli heidän kanssaan Getsemane nimiselle maatilalle; ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Istukaa tässä, sillä aikaa kuin minä menen ja rukoilen tuolla".
37. Ja hän otti mukaansa Pietarin ja ne kaksi Sebedeuksen poikaa; ja hän alkoi murehtia ja tulla tuskaan.
38. Silloin hän sanoi heille: "Minun sieluni on syvästi murheellinen, kuolemaan asti; olkaa tässä ja valvokaa minun kanssani".
Sinettisormus

Re: Profetia;"Valvokaa, sillä tulen pian!"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aamen, Samuli! Nuo kohdat osuivat minullekkin ja lohduttavina puhuttelevat. Mikään ei ole nin tärkeää kuin valvoa Herran kanssa, Hänen läsnäolossaan, sillä totisesti Hän tulee pian! Meidän ajatuksiamme yritetään eksyttää toisaalle, jonninjoutaviin asioihin, mutta tärkein on Pelastusanoma, ja Jeesus Kristus, Vapahtajamme meissä. Nyt ei saa herpaantua ja menettää otettaan Kristukseen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Profetia;"Valvokaa, sillä tulen pian!"

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Onko täällä kaikilla voimat jo loppu?
Salome1972

Re: Profetia;"Valvokaa, sillä tulen pian!"

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Ihan pakko on tuohon nyt vastata! Mulla ainakin on voimat aika finaalissa; ainakaan en jaksa kauheesti mitään välkkyä kirjotella. Luen kyllä päivittäin teidän kirjoitukset ja huudan äänettömästi aamenta. :) Kyllä varmaan aika on sellanen, että saatana käy ympäri kuin kiljuva jalopeura, kun tietää, että sillä on vähän aikaa. Paljon on vastoinkäymisiä ite kullakin, mutta onneks ootte olemassa. Tää virkistää väsynyttä. Niin, että älä sure, ollaan me täällä!
Sinettisormus

Re: Profetia;"Valvokaa, sillä tulen pian!"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kyllä täällä ollaan aivan voimissa, on vain ollut kiireinen päivä, eikä ole ollut liiemmin nyt jaettavaakaan, välillä olen käynyt kurkkaamassa, mutta todella hiljasta täällä on ollut. Äsken katselin mielenkiintoisen ohjelman Historia kanavalta, Juutalaisten Zoharista, eli kappalaisuudesta, oli siinä vähän nielemistä, mutta kiinnostuin tuolta googlettamaan siitä, oli sen verran mielenkiintoista, vaikken sitä tältä seisomalta niele. Onko teillä ajatuksia ja tietoa aiheesta?
KABBALA,JUUTALAISTEN SALAINENOPPI: http://www.teosofia.net/pe/suuret11.htm
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 21 Touko 2016, 22:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Profetia;"Valvokaa, sillä tulen pian!"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ps. taitaa kaikki jännittää tota lätkää... :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Profetia;"Valvokaa, sillä tulen pian!"

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, mulla on nenä edelleen litteenä ja silmät kierossa ;) ...pumppu vielä käy 120 syk./min. ja paita märkä.
Sinettisormus

Re: Profetia;"Valvokaa, sillä tulen pian!"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

-jarmo- kirjoitti:Joo, mulla on nenä edelleen litteenä ja silmät kierossa ;) ...pumppu vielä käy 120 syk./min. ja paita märkä.
....Rauha,.... Rauha, ..... :lol:
Vanha Uskis

Re: Profetia;"Valvokaa, sillä tulen pian!"

Viesti Kirjoittaja Vanha Uskis »

Alkuseurakunnan ei tullutkaan tietää aikoja ja heille sanottiinkin ettei teidän tehtävänne ole tietää aikoja ja hetkiä. Meille lopun ajan uskoville taasen sanotaan ettei Hän tee mitään ilmoittamatta siitä ensin palvelijoilleen ja profeetoille. Itse uskon ettei meille lopun ajan valvoville uskoville tapahdu mikään asia yllätyksenä ja meidän tietämyksemme ja ymmärryksemme tulee lisääntymään päivien laskemisessa.
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: Profetia;"Valvokaa, sillä tulen pian!"

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Kiitos linkistä Sinetti. Aiheesta hiukan lisää. Salatieteilijät taisivat toimittaa Jeesuksen ristille.
Your understanding of the Gospel account will change forever once you understand the truth of the Jewish leaders who conspired to put Jesus on the cross. This incredible series reveals that the Pharisees and Sadducees who hated Jesus with an unnatural hatred and provoked the Lord into uncharacteristic animosity toward them, were secretly Satanists practicing what later became known as the Cabala (Kabbala, Qabbala).
http://www.cuttingedge.org/detail.cfm?ID=1323

Google-haun tulos:
https://www.google.fi/#q=cutting+edge+secret+societies
tuula

Re: Profetia;"Valvokaa, sillä tulen pian!"

Viesti Kirjoittaja tuula »

-jarmo- kirjoitti:Onko täällä kaikilla voimat jo loppu?


niinhän tuo välillä tuntuu, että loppuneet ovat voimat. ei jaksa käydä, kuin lukemassa, mitä täällä kirjoitetaan ja sitten taas töihin. kiitos virkistävistä kirjoituksista teille täällä. :mrgreen:
Samuli

Re: Profetia;"Valvokaa, sillä tulen pian!"

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tänään taitaa olla tuon lätkän kanssa jännityskerroin 10 verrattuna eiliseen.
Joo, mulla on nenä edelleen litteenä ja silmät kierossa ;) ...pumppu vielä käy 120 syk./min. ja paita märkä.
....Rauha,.... Rauha, ..... :lol:
Saas nähä laittaako Kaikkivaltias näppinsä peliin. Nythän on niin, että jos Suomi voittaa, niin se on kautta historian kolmas voitto MM-tasolla. Sitten se on "saint Patrikille" kolmas mestaruus tänä vuonna (kaksi MM ja Suomen mestaruus). Se on myös kolmas MM tänä vuonna Suomelle N18, N20 ja aikuiset. Tätä ei kaiketi mikään muu maa ole samana vuonna koskaan saavuttanut. Taidan mennä aikaisin nukkumaan ja herätä aamulla ja todeta sitten tuloksen, käy ehkä muuten liiaksi pumpun päälle.
Samuli

Re: Profetia;"Valvokaa, sillä tulen pian!"

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tämä on vain järkeilyä, mutta huominen päivä voisi hyvinkin olla otollinen päivä... kun porukka on juhlimassa eikä valvomassa, lumet on just sulanut viimeistä senttiä myöten. Herra antakoon meille kärsivällisyyttä ja kaunistaudutaan me itse kukin Isän edessä häitä odotellessa.
Vastaa Viestiin