ISÄN PUHE

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Ariel7

ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Ariel7 »

Shalom:)

Jeesus puhui
Joh 8:
38. Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne."

Tämän sain kun heräsin aamulla uneen jossa tanssimme ja ylistimme laulaen Jeesusta,Isää, jolloin aloin nauraa unessa ja julistin terveyttä koko taloon, jossa unessa olimme.. talossa oli ihminen, jolla ei ollut jalkaterää ja hän oli sairas psyykeltään. Heräsin ja sain tuon raamatun kohdan.

Selitys: ihmisinä toimimme, kuten maallinen isämme on meihin vaikuttanut.
Uudestisyntyneinä olemme adoptoidut taivaallisen Isän lapsiksi ja Hän puhuu meille, kuten Jeesukselle. Voimme tehdä sitä, mitä Isä puhuu. Jeesus ei koskaan Raamatun ilmoituksen mukaan, tehnyt, eikä sanonut mitään, mitä Hänen Isänsä ei olisi ensin tehnyt/ sanonut
ON SIIS TÄRKEÄÄ KUULLA MITÄ ISÄ SANOO...OMIN VOIMIN EI TULE TAPAHTUMAAN ISÄN TAHTOA. MITEN VOIN SITTEN KUULLA? Vastaus:
PYHÄ HENKI PUHUU MEISSÄ saatuamme Hengen kasteen.VAIN Jeesuksen seuraajina tämä voi tapahtua, ollessamme uudestisyntyneet.

Joh 3:
3. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
4. Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
5. Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
6. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
7. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
ON ERITYISEN TÄRKEÄÄ TIETÄÄ OLEVANSA PYHÄLLÄ HENGELLÄ KASTETTU, JOTTA VOIMME TOIMIA HÄNESSÄ.<3

Kirje roomalaisille 8

1. Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
2. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
3. Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
4. että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
5. Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
6. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
7. sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
8. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
9. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan HENKI TEISSÄ asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
10. Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
11. Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
12. Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme.
13. Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.
14. Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia.
15. Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
16. HENKI itse TODISTAA meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
17. Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.
18. Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.
19. Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
20. Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan,
21. koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
22. Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
23. eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.
24. Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?
25. Mutta jos toivomme, mitä emme näe, niin me odotamme sitä kärsivällisyydellä.
26. Samoin myös HENKI AUTTAA meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta HENKI itse RUKOILEE meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
27. Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.
28. Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
29. Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
30. mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.
31. Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?
32. Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?
33. Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa.
34. Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.
35. Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
36. Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina".
37. Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
38. Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
39. ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
OLKAA SIUNATUT RAKKAAT SISARENI JA VELJENI :)
<3
Sinettisormus

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aaaaa-men!!! Totisesti tämä on juuri näin!
Sinettisormus

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
http://2.bp.blogspot.com/-UovGGSj5DIk/U ... kuva+1.JPG

Ariel7:
.... tanssimme ja ylistimme laulaen Jeesusta,Isää, jolloin aloin nauraa unessa ja julistin terveyttä koko taloon, jossa unessa olimme.. talossa oli ihminen, jolla ei ollut jalkaterää ja hän oli sairas psyykeltään. ....
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Olipas voimaannuttava lukukokemus. Herra, kiitos ja kunnia ja ylistys olkoon Sinulle Taivaassa ja maan päällä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!! Voimaannuttava lukukokemus todella.
Kiitos Ariel7 tästä ravitsevasta LEIVÄSTÄ, jonka meille toit tänne jaettavaksi!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, kiitos Ariel kun pitkästä aikaa taas kirjoittelet täällä. Ollaan kaivattu.
Sinettisormus

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kehoittelin Arielia tuomaan tuon ihanan näyn ja totesin että saisi tuoda enemmänkin tuota hyvää sanomaa meille, jota hänellä on kyllä jakaa. Hän toisi meille tänne uuden tuulahduksen! Amen.
Tiedän ... sillä Ariel on minun oikea veljeni, olemme samasta isästä ja äidistä. ( jotkut sen jo kyllä tiesivät täällä) :D
Ja meillä on sama HENKI!!!
Sinettisormus

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja jos jolla on henkilökohtaisempaa asiaa, voin kertoa, ketkä vielä ei tiedä, että Ariel7 on sielunhoitaja.
Sinettisormus

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Illalla kun kävin maate ja rukoilin siinä Herralle, muistin tuon veljeni tuoman unen ja tiedonsanat ja minulle nousi siitä tämä Raamatun paikka:

JESAJA 35
1. Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin
lilja.
2. Se kauniisti kukoistaa ja iloitsee ilolla ja riemulla. Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. He saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden.
3. Vahvistakaa hervonneet kädet, voimistakaa horjuvat polvet.
4. Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."
5. Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
6. Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa; sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahan purot.
7. Hehkuva hiekka tulee lammikoiksi ja kuiva maa vesilähteiksi. Aavikkosutten asunnossa, missä ne makasivat, kasvaa ruoho ynnä ruoko ja kaisla.
8. Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.
9. Ei ole siellä leijonaa, ei nouse sinne raateleva peto; ei sellaista siellä tavata: lunastetut sitä kulkevat.
10. Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.
Tuula1

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

AAMEN. Aivan ihana Jesajan luku tuo 35. Olkaa Siunatut Ariel ja Sinetti sekä kaikki muutkin täällä palstalla kirjoittelevat ja lukevat.
Sinettisormus

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä Ariel7 uni muuttui todelliseksi.
Keskuudessamme monasti voi olla ihmisia, niin kuin tuossa unessa, jossa tuolla ihmisellä ei ollut jalkaterää ja hänellä on psyyke ongelmia.
Jeesus puhui
Joh 8:
38. Minä puhun, mitä minä olen nähnyt Isäni tykönä; niin tekin teette, mitä olette kuulleet omalta isältänne."

Tämän sain kun heräsin aamulla uneen jossa tanssimme ja ylistimme laulaen Jeesusta,Isää, jolloin aloin nauraa unessa ja julistin terveyttä koko taloon, jossa unessa olimme.. talossa oli ihminen, jolla ei ollut jalkaterää ja hän oli sairas psyykeltään. Heräsin ja sain tuon raamatun kohdan.

Selitys: ihmisinä toimimme, kuten maallinen isämme on meihin vaikuttanut.
Uudestisyntyneinä olemme adoptoidut taivaallisen Isän lapsiksi ja Hän puhuu meille, kuten Jeesukselle. Voimme tehdä sitä, mitä Isä puhuu. Jeesus ei koskaan Raamatun ilmoituksen mukaan, tehnyt, eikä sanonut mitään, mitä Hänen Isänsä ei olisi ensin tehnyt/ sanonut
ON SIIS TÄRKEÄÄ KUULLA MITÄ ISÄ SANOO...OMIN VOIMIN EI TULE TAPAHTUMAAN ISÄN TAHTOA. MITEN VOIN SITTEN KUULLA? Vastaus:
PYHÄ HENKI PUHUU MEISSÄ saatuamme Hengen kasteen.VAIN Jeesuksen seuraajina tämä voi tapahtua, ollessamme uudestisyntyneet.
Tässä meidät punnitaan, teemmekö, niin kuin maallinen isä on meihin vaikuttanut, vai niin kuin uudestisyntyneinä, Taivaallinen Isä meitä opettaa ja meissä vaikuttaa?
Hylkäämmekö tuollaisen ihmisen, niin kuin näin maallisesti on tapana, vai koemmeko, että meidän ei tule tuomita, vaan että Herra on voinut johdattaa ja ohjata näitä ihmisiä keskuuteemme, ehetymään uskossaan.
Sinettisormus

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ariel7

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Ariel7 »

Amen sister:)
Koska pelkoa Rakkaudessa ei ole, emme mekään alistu sille, vaan se mikä meissä on, on suurempi kuin se mikä on maailmassa. Pyhä Henki on meidän avustajamme. Maailmassa on paljon rikkinäisyyttä, rikottuja ihmisiä, sairauden runtelemia...psyykesairaudet ovat yhä enenevässämäärin lisääntymässä vaativassa kulttuurissamme. Sielunvihollisen logiikka on hämätä. Meillä ei veljet sisaret ole lupa tuomita. Auktoriteettimme Jeesuksessa antaa luvan tuomita demoniset voimat, muttei ihmistä. Erityisen tärkeää, ettemme ala koskaan ajamaan itse demoneita. Pitää kuulla miten ja milloin se tehdään. Pitää olla lupa Korkeimmalta. Tämä nousi siksi, kun rikkonaisuutta on lisätty tällä väärällä toiminnalla. Rakkaus on väkevämpi kuolemaa.
Janotkaamme Yhteyttä Isään Jeesukseen joka hetki. Opettele hiljentymään Jeesukseen päivittäin. Rukoile kielillä, ylistä ja kiitä. Laula Isälle Psalmein kuten Daavid. Olemmeko connecting peoples...näin rukouksessa juuri korvan.
Sinettisormus

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAA-MeN!!! Brother! :)
Ariel7

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Ariel7 »

Jaak 5:

19. Veljeni, jos joku teistä eksyy totuudesta ja hänet joku palauttaa,
20. niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden.

Mitä tämä puhuu meille. Tuomitsemmeko ja jätämme nämä rukat yksin. Ei!
RAKKAUS ON... MITÄ?

Ensimmäinen kirje korinttilaisille 13

1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
3. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
7. kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
8. Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
9. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
10. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
11. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
12. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
13. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
Sinettisormus

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aaa-men!!!
Tulihan huojentunut olo. Totuus on vain Herrassa, Jeesuksessa Kristuksessa!
Ja Jumalan antamassa opissa ja Sanassa!
Sinettisormus

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ariel7:
ON SIIS TÄRKEÄÄ KUULLA MITÄ ISÄ SANOO...OMIN VOIMIN EI TULE TAPAHTUMAAN ISÄN TAHTOA. MITEN VOIN SITTEN KUULLA? Vastaus:
PYHÄ HENKI PUHUU MEISSÄ saatuamme Hengen kasteen.VAIN Jeesuksen seuraajina tämä voi tapahtua, ollessamme uudestisyntyneet.
Ariel7

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Ariel7 »

Psalmi 36
Pahuuden ansat ja Jumalan apu
1
Laulunjohtajalle. Herran palvelijan Daavidin psalmi.
2 Synti kuiskii väärintekijän sydämessä
niin ettei hän enää pelkää Jumalaa.
3 Synti kiehtoo hänen silmänsä
niin ettei hän näe eikä vihaa vikojaan.
4 Hänen sanansa ovat pahat ja petolliset,
hän hylkää viisauden ja toimii väärin.
5 Vuoteessakin hän punoo juoniaan. Hän on tiellä, joka johtaa harhaan, pahaa hän ei kaihda.
6 Herra, sinun armosi on avara kuin taivas,
pilviin ulottuu sinun totuutesi.
7 Vanhurskautesi on vuoria korkeampi
ja oikeutesi kuin syvyyksien syvyys.
Ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.
8 Ihmeellinen on sinun armosi, Jumala!
Sinun siipiesi suojaan
rientävät ihmislapset.
9 Sinä ruokit heidät talosi runsain antimin
ja annat heidän juoda ilosi virrasta.
10 Sinun luonasi on elämän lähde, sinun valostasi me saamme valon.
11 Herra, suo armosi ja hyvyytesi
niille, jotka tuntevat sinut
ja joilla on vilpitön sydän.
12 Älä anna ylpeän minua tallata äläkä pahan karkottaa minua kodistani.
13 Katso, tuonne ovat kaatuneet vääryydentekijät! Heidät on lyöty, he eivät voi nousta.

Psalmi 132
Daavid ja Siion, Herran valitsemat
1
Matkalaulu.
Herra, muista Daavidia,
muista, mitä hän sai kärsiä --
2 hän, joka vannoi Herralle valan,
antoi Jaakobin Väkevälle lupauksen:
3 "Kotitelttaani en astu,
en mene makuusijalleni,
4 en suo silmilleni unta
enkä lepoa silmäluomilleni,
5 ennen kuin löydän Herralle sijan, asuinpaikan Jaakobin Väkevälle."
6 Me kuulimme, että se on Efratassa,
löysimme sen läheltä Jaaria.
7 Menkäämme sinne, missä on Herran asumus,
kumartukaamme hänen istuimensa eteen.
8 Nouse, Herra, tule asuinpaikkaasi,
sinä ja arkku, jossa voimasi on!
9 Olkoon pappiesi vaatteena vanhurskaus, riemuitkoot sinun uskolliset palvelijasi.
10 Daavidin, palvelijasi, takia:
älä torju voideltuasi!
11 Herra on vannonut Daavidille valan,
antanut lupauksen, jota hän ei peruuta:
"Oman jälkeläisesi minä asetan valtaistuimellesi.
12 Jos poikasi pitävät minun liittoni ja säädökset, jotka heille opetan, myös heidän poikansa istuvat valtaistuimellasi aikojen loppuun saakka."
13 Herra on valinnut Siionin,
sen hän on halunnut asunnokseen.
14 "Tämä on iäti minun asuinpaikkani.
Tänne minä jään, tämän minä halusin.
15 Siion saa minun siunaukseni:
siltä ei ravintoa puutu,
sen köyhät minä ruokin kylläisiksi.
16 Sen pappien ylle minä puen pelastuksen,
sen uskolliset iloitsevat ja riemuitsevat.
17 Siellä minä uudistan Daavidin mahdin,
sytytän voidellulleni lampun.
18 Kaikki hänen vihollisensa minä vaatetan häpeällä. Hänen kruununsa sädehtii ja loistaa."

Käykäämme päivittäin Siioniin Herran Jumalamme valtaistuimen suojiin <3

Joh ilm 2:
17. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'
Viimeksi muokannut Ariel7, 23 Maalis 2018, 14:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: ISÄN PUHE

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tällä oli selkeä tarkoitus, muuten tuota unta ei olisi annettu ja tuota Isän puhetta.
Meitä taidettiin vähän koulia, saimme olla Isän opissa.
Amen.
Vastaa Viestiin